Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met G, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS002380 | G-Verhelst | motorspits | Mevr. Wwe. D'Hondt | Quaregnon | 1950 | | 38,70 | 5,04 | 361 | General Motors |
BBS002266 | G. Favresse | - | H. Colman | Heusden | 1950 | | 46,75 | 5,05 | 438 | Kromhout |
BBS002140 | Ga | spits | G. Heulle | Nancy | 1891 | | 38,46 | 5,03 | 314 | Duplex |
BBS002141 | Gabriel | spits | G. Amand | Antwerpen | 1932 | | 38,55 | 5,01 | 342 | Moës |
BBS002142 | Gabrielle | spits | R. Berthe | Bléharies | 1912 | | 38,30 | 5,05 | 341 | Scania Vabis |
BBS002143 | Gabrielle | - | Mevr. Carton | Kain | - | | 22,49 | 5,03 | 153 | Mercedes |
BBS002144 | Gabrielle | Samberschip | C. Tommisse en R. Vrancken | Eisden | 1930 | | 46,09 | 5,03 | 481 | General Motors |
BBS002145 | Gabrielle | Samberschip | J. Vrancken | Eisden | 1930 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 46,50 | 5,05 | 427 | Cummins |
BBS002146 | Gaby | motorspits | De Boevers Kolen | Oudenaarde | 1951 | | 38,70 | 5,03 | 363 | General Motors |
BBS002147 | Gaby | spits | W. De Pauw | Antwerpen | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,07 | 297 | Deutz |
BBS002148 | Gaby | - | A. De Wit | Antwerpen | 1908 | Scheepswerf Van Garsse | 38,31 | 5,03 | 266 | Mercedes-Benz |
BBS002159 | Gaby | - | A. Van Hoof | Dessel | 1931 | Scheepswerf De Durme | 46,77 | 5,03 | 460 | Kamper |
BBS005161a | Gaëlle | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1959 | Forges de Strasbourg | 38,20 | 5,00 | | Berliet |
BBS005161b | Gaëlle | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1959 | Forges de Strasbourg | 38,20 | 5,00 | | Berliet |
BBS002149 | Gaju | - | G. Filée | Kuringen | 1901 | | 42,41 | 5,08 | 436 | A.B.C. |
BBS002608d | Galactica | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS002150 | Galata | spits | A. Michiels | Willebroek | 1922 | | 38,52 | 5,03 | 364 | Lister |
BBS007834 | Galathea | klipperaak | -onbekend- | Antwerpen | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007576b | Galeasse | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Gustavsburg | - | - | - | -geen- |
BBS002151 | Galilee | Engelse Bak | P. Steenacker | Willebroek | 1918 | | 38,29 | 4,71 | 350 | General Motors |
BBS002152 | Gambia | Samberschip | R. Francoys | Antwerpen | 1913 | | 46,66 | 5,08 | 433 | General Motors |
BBS002153 | Gambler | motorspits | A. Servotte | Temse | 1959 | | 38,81 | 5,06 | 383 | General Motors |
BBS002154a | Gamel | spits | G. Van Praet | Antwerpen | 1929 | Chantier Naval Lacroix | 39,00 | 5,09 | 353 | Kamper |
BBS002155 | Gamma | spits | N.V. S.S. Gamma | Rotterdam | 1929 | | 38,55 | 5,07 | 330 | M.W.M. |
BBS007521b | Gand | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | ???? | | - | - | - | -geen- |
BBS002156 | Gandia | Dortmunder | Ets. Gebroeders van Heyghen | Gent | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,08 | 8,20 | 965 | General Motors (4x) |
BBS002157 | Gange | motorspits | C. Van Houteghem | Gent | 1939 | | 38,89 | 5,05 | 350 | Moës |
BBS002158 | Gano | - | F. Verstichel | Gent | 1907 | | 70,93 | 9,07 | 999 | General Motors (2x) |
BBS002160 | Ganza | spits | H. Schroeyers | Merksem | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,62 | 5,05 | 390 | Kamper |
BBS002161 | Gardon | motorspits | S.A. Transflu | Péronnes | 1958 | | 38,64 | 5,04 | 380 | General Motors |
BBS002162 | Garibaldo | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1893 | | 65,47 | 8,85 | 857 | -geen- |
BBS002163 | Garo | spits | A. De Roo | Gent | 1928 | | 38,60 | 5,05 | 340 | Bohn und Kähler |
BBS002164 | Garo | motorspits | J. Vermeiren | Antwerpen | 1954 | | 38,80 | 5,04 | 373 | Deutz-Humboldt |
BBS002165 | Garonne | - | S.A. La Sambre | Antwerpen | 1915 | | 46,28 | 5,10 | 422 | M.A.N. |
BBS002171 | Garvarnie | spits | O. Claeyssens | Gent | 1929 | Jules De Wachter | 38,89 | 5,04 | 354 | M.W.M. |
BBS008510i | Gary | 47m spits | - | - | 1961 | | 46,95 | 5,10 | 425 | Deutz |
BBS006446 | Gasoil I | - | C. De Wit | Antwerpen | 1930 | Chantier Naval de Rupelmonde | 19,48 | 4,04 | 95 | DAF |
BBS002166 | Gaston | motorspits | Mevr. A. Delmez | Brussel | 1943 | | 38,53 | 5,03 | 361 | La Meuse |
BBS007667c | Gaston | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS002167 | Gaston Josée | spits | G. Steppe | Heer-Agimont | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,61 | 5,01 | 321 | Mister |
BBS002168 | Gastopol | Samberschip | P. Thys | Luik | 1933 | Chantier Naval Lacroix | 45,68 | 5,06 | 440 | La Meuse |
BBS002169 | Gaumar | Dortmunder | G. De Haeck | Wilrijk | 1941 | | 67,20 | 8,20 | 909 | General Motors (2x) |
BBS002170 | Gaumar | Nieuwe kempenaar (55m schip) | G. De Haeck | Wilrijk | 1937 | | 55,00 | 7,20 | 669 | Lister |
BBS002172 | Gave | - | C. Gasten | Antwerpen | 1904 | | 42,60 | 5,05 | - | General Motors |
BBS002173 | Gave | spits | A. Pyl | Antwerpen | 1927 | | 38,53 | 5,05 | 363 | A.B.C. |
BBS002174 | Gavial | spits | L. Allemeers | Oudenburg | 1909 | | 38,41 | 5,05 | 361 | Gardner |
BBS002175 | Gawa | spits | C. Wijckmans | Antwerpen | 1912 | | 38,17 | 5,05 | 354 | General Motors |
BBS007546b | Gazelle | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Dogimont | -onbekend- | 1922 | | | | | -geen- |
BBS002176 | Gea | sleepschip | H. Ursinus | Eck en Wiel | 1906 | | 28,46 | 4,58 | 119 | -geen- |
BBS002177 | Geanfreco | spits | G. Van Komen | Antwerpen | 1911 | Chantier Naval De Beez | 38,31 | 5,07 | 300 | General Motors |
BBS002178 | Gebo I | - | C. Bouts | Bree | 1908 | | 35,38 | 5,08 | 158 | Lister |
BBS002179 | Gebo II | spits | P.V.B.A. Gebo | Bree | 1910 | | 39,13 | 5,51 | 327 | Bohn und Kähler |
BBS002180 | Gedi | Kempenaar | G. en C. Verbraecken | Steendorp | 1915 | | 49,97 | 6,59 | 556 | General Motors |
BBS002181 | Geentjens Transport 4 | - | F. Roovers | Antwerpen | - | | 27,40 | 5,02 | 115 | Lister |
BBS002182 | Geentjens Transport 5 | - | M. Roelants | Brugge | 1905 | | 24,92 | 5,06 | 114 | Rennes |
BBS002183 | Geep | motorspits | L. Collier | Deurne | 1959 | Scheepswerf De Durme | 38,93 | 5,06 | 404 | General Motors (2x) |
BBS002184 | Geertje | - | J. De Vries | Groningen | 1925 | | 25,22 | 5,08 | 134 | Lister |
BBS002185 | Geertje | - | J. Holledrandse | Dordrecht | 1901 | | 39,00 | 6,18 | 307 | Industrie |
BBS002186 | Geertje | - | H. Vorsteveld | Zwijndrecht | 1925 | | 25,36 | 4,88 | 111 | M.W.M. |
BBS002187 | Geertruida | sleepschip (Kempenaar) | H. Driedijck | Rotterdam | 1927 | | 50,25 | 6,68 | 541 | -geen- |
BBS002188 | Geja | spits | J. Nortier | Rupelmonde | 1914 | | 38,50 | 5,01 | 357 | Humboldt-Deutz |
BBS002189 | Gejo | - | J. Raes | Luik | 1912 | | 20,57 | 4,96 | 156 | Moës |
BBS002190 | Gejo | spits | J. Van Kerckhoven | Merksem | 1918 | - | 38,40 | 5,05 | 386 | Bohn und Kähler |
BBS002191 | Gejopi | motorspits | E. Van Mol | Antwerpen | 1939 | | 38,83 | 5,05 | 353 | General Motors |
BBS002192 | Gella | spits | Louis Post | Hingene | 1909 | | 38,62 | 5,09 | 350 | General Motors |
BBS002193 | Gelukster | - | A. De Bondt | Herenthals | 1938 | | 34,03 | 5,06 | 205 | A.B.C. |
BBS002194 | Gema | motorspits | R. Vlieghe | Gent | 1959 | | 38,70 | 5,02 | 364 | General Motors |
BBS002195 | Gemi II | Kempenaar | C. Geffens | Antwerpen | 1924 | | 50,13 | 6,61 | 617 | General Motors |
BBS002196 | General Bertrand | Duitse P - Gross Numéro (spits) | S.A. Van Aerschot Frères | Luik | 1923 | | 38,44 | 5,05 | 305 | Moës |
BBS002197 | General Jacques | spits | S.A. Van Aerschot Frères | Luik | 1929 | | 38,58 | 5,08 | 353 | Moës |
BBS002198 | General Leman | Samberschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1930 | Scheepswerf Plaquet | 46,60 | 5,03 | 476 | Mercedes |
BBS007692b | Genereux | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Auxiliaire de Navigation d'Alsace-Lorraine | -onbekend- | 1923 | Saar | 38,18 | 5,06 | 400 | -onbekend- |
BBS007476b | Genes | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS002199 | Genevieve | motorspits | N.V. Scheepswerf De Toekomst | Antwerpen | 1953 | Scheepswerf Emile Lambrechts De Toekomst | 38,82 | 5,05 | 371 | Mercedes |
BBS005313c | Gent Watertoerist 6 | Rondvaartschip | Gent Watertoerist B.V.B.A. | Gent | 1978 | Scheepswerf van Zelzate B.V.B.A. | 12,95 | 4,50 | - | Perkins |
BBS005314c | Gent Watertoerist 8 | Rondvaartschip | Gent Watertoerist B.V.B.A. | Gent | 1983 | Scheepswerf van Zelzate B.V.B.A. | 12,95 | 4,50 | - | Volvo Penta |
BBS002201 | Geo-Hel | spits | G. Dobbelaere | Nieuwkapelle | 1922 | Chantier Naval de Rupelmonde | 38,40 | 5,06 | 370 | General Motors |
BBS002200 | Geochar | spits | F. Jacobs | Boom | 1926 | | 38,35 | 5,02 | 366 | Otto-Deutz |
BBS002202 | Geolura | - | R. Gouwy | Pollinckhove | 1903 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,55 | 5,01 | 285 | Lister |
BBS002203 | Georges | Kempenaar | N.V. Arnold Maassen | Maastricht | 1908 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,58 | 6,56 | 532 | Modag |
BBS002204 | Georges | spits | R. Coclez | Sint Amandsberg | 1924 | | 38,50 | 5,05 | 359 | General Motors |
BBS002205 | Georges | - | J. De Heel | Deurne | 1909 | | 66,06 | 9,25 | 1018 | General Motors (2x) |
BBS002206 | Georges | motorspits | G. Demany | Thuin | 1958 | Chantier Michot | 38,83 | 5,05 | 366 | Deutz |
BBS002207 | Georges | spits | G. De Vreese | Deinze | 1926 | Jules De Wachter | 38,44 | 5,03 | 359 | General Motors |
BBS002209 | Georges | motorspits | Ets Van Heyghen Gebroeders | Gent | 1938 | | 38,20 | 5,02 | 361 | General Motors |
BBS002210 | Georges II | - | K. Van Strijdonck | Merksem | 1912 | | 46,70 | 5,54 | 432 | General Motors |
BBS002208 | Georges V | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Mevr. Wwe. Smits en Mevr. Lambrechts en G. Lambrechts | Antwerpen | 1923 | | 38,40 | 5,04 | 298 | Lister |
BBS002211 | Georgette | - | F. Van opstal | Antwerpen | 1894 | | 19,30 | 4,58 | 83 | Deutz |
BBS002212 | Georgette | - | A. Verberght | Merksem | 1958 | Scheepswerf De Durme | 46,91 | 5,09 | 478 | General Motors |
BBS002213 | Georgette | spits | A. Waeyeret | Temse | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,07 | 5,05 | 359 | General Motors |
BBS002214 | Georgina | motorspits | M. Notterdaeme | Nieuwpoort | 1939 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,84 | 5,04 | 360 | General Motors |
BBS002215 | Georgine | Kempenaar | G. Hellebosch | Merksem | 1905 | | 54,86 | 6,59 | 642 | Klockner Humboldt |
BBS000486b | Georgine | sleepschip (spits) | -onbekend- | Antwerpen | 1909 | Scheepswerf Cockerill | 38,57 | 5,04 | 362 | -geen- |
BBS000486c | Georgine | gemotoriseerde sleepspits | -onbekend- | Gent | 1909 | Scheepswerf Cockerill | 38,57 | 5,04 | 362 | General Motors |
BBS000486d | Georgine | gemotoriseerde sleepspits | -onbekend- | Gent | 1909 | Scheepswerf Cockerill | 38,57 | 5,04 | 362 | General Motors |
BBS001324h | Georgjack | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,84 | 5,06 | 375 | Cummins |
BBS001324i | Georgjack | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,84 | 5,06 | 375 | Cummins |
BBS007674b | Georgui | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Kleber Ciesset | Ile-St-Denis | 1923 | Schiffswerft J.Anderssen | - | - | - | -onbekend- |
BBS002216 | Georjos | motorspits | G. Codu | Antwerpen | 1939 | | 38,78 | 5,08 | 354 | Kromhout |
BBS002217 | Georlu | sleepschip (spits) | Mevr. G. Bal | Antwerpen | 1898 | | 38,74 | 5,06 | 350 | -geen- |
BBS005544a | Ger Jos | motorspits | G. Drapier | Tertre | 1945 | Scheepswerf Van Garsse | 38,80 | 5,06 | 351 | -onbekend- |
BBS002219 | Ger-An | motorspits | G. De Wilde | Baasrode | 1953 | | 38,34 | 5,07 | 376 | General Motors |
BBS002240 | Ger-Jea | spits | G. Verheyen | Baasrode | 1926 | | 38,75 | 5,04 | 356 | A.B.C. |
BBS003559c | Ger-Pau | spits | Hendrik Ouden | Gent | 1930 | Scheepswerf Van Damme | 38,60 | 5,03 | 344 | General Motors |
BBS002218 | Gerag | - | G. Fiernat | Merksem | 1909 | Chantier Naval De Beez | 30,95 | 5,05 | 174 | Kromhout |
BBS002220 | Geranne | spits | D. Freteur | Tertre | 1927 | Chantier Michot | 38,37 | 5,04 | 369 | General Motors |
BBS002221 | Gerard | - | Mevr. P. Charlier | Amay | - | | 38,88 | 5,08 | 291 | Moës |
BBS002222 | Gerard | sleepschip (Kempenaar) | Société Le Lièvre | Luik | 1916 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,86 | 6,59 | 530 | -geen- |
BBS002223 | Gerard | motorspits | J. Louwagie | Harelbeke | 1929 | N.V. Terneuzensche Scheepsbouw Maatschappij | 38,77 | 5,04 | 348 | Caterpillar |
BBS002224 | Gerard | sleepschip | D. Pols | Engis | 1889 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,06 | 5,55 | 383 | -geen- |
BBS002225 | Gerard | spits | G. Van Eldijk | Lith | 1924 | Chantier naval du Loyd Mosan | 46,80 | 5,09 | 371 | Deutz |
BBS002226 | Gerard | spits | A. Velghe | Gent | 1929 | | 38,22 | 5,04 | 363 | Caterpillar |
BBS004302a | Gérard | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf De Wachter | 38,75 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS004302b | Gérard | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf De Wachter | 38,75 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS004302c | Gérard | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf De Wachter | 38,75 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS004302d | Gérard | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf De Wachter | 38,75 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS002230 | Gerard Kremer | - | Mevr. R. Janssens en mejuf. L. Seeldrayers | Heide Kalmthout | 1894 | | 65,80 | 9,10 | 788 | A.W.A. |
BBS002231 | Gerard Reiner | - | L.A. en W. Van Laak en N.V. Rivier Maatschappij Richard III | Rotterdam | 1961 | | 73,00 | 8,25 | 1130 | Deutz |
BBS002228 | Gerard-David | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1899 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,40 | 5,07 | 432 | -geen- |
BBS002227 | Gerarda | - | F. Beckers | Puurs | 1904 | | 21,10 | 4,83 | 112 | A.B.C. |
BBS002229 | Gerardina | - | J. Janssen | Weert | 1904 | | 46,65 | 5,84 | 323 | Lister |
BBS002232 | Gerardus | - | G. Vermeulen | Rotterdam | 1905 | | 50,00 | 7,25 | 528 | M.W.M. |
BBS002233 | Gerber | spits | G. Rooman | Antwerpen | 1900 | | 38,71 | 5,00 | 355 | General Motors |
BBS002234 | Gerda | spits | Prosper Jacobs | Antwerpen | 1929 | | 38,85 | 5,04 | 337 | M.A.K. |
BBS002235 | Gerda Luise | - | H. Swartjes | Rotterdam | 1892 | | 45,35 | 7,14 | 398 | Deutz |
BBS002236 | Gerden | spits | G. Dierinck | Moerbeke-Waas | 1930 | Jules De Wachter | 38,69 | 5,06 | 355 | General Motors |
BBS002237 | Gerden II | spits | A. Dierinck | Moerbeke-Waas | 1929 | | 38,67 | 5,05 | 340 | A.B.C. |
BBS002238 | Gerdina | - | T. Van Zoest | Maastricht | 1928 | | 42,95 | 5,08 | 431 | Kromhout |
BBS002239 | Geri | spits | H. Vermeersch | Antwerpen | 1909 | Scheepswerf Cockerill | 38,26 | 5,06 | 357 | Deutz |
BBS002241 | Gerjos | spits | J. Pauwels | Lessen | 1937 | | 38,64 | 5,07 | 361 | A.B.C. |
BBS000439a | Gerjos | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1931 | - | 38,60 | 5,05 | 363 | -geen- |
BBS002243 | Gerlou | spits | R. Sterlin | Willebroek | 1929 | | 38,53 | 5,05 | 368 | Deutz-Humboldt |
BBS002244 | Gerlou | - | G. Van beveren | Berchem | 1890 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 29,45 | 5,05 | 170 | Bussing |
BBS002242 | Gerlou 2 | sleepschip | F. Costers en A. Verhespen | Merksem | 1906 | | 80,13 | 10,05 | 1437 | -geen- |
BBS002245 | Germ | spits | R. De Wit | Gent | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,44 | 5,05 | 362 | Deutz |
BBS002246 | Germa | sleepschip | G. Thonissen | Maastricht | 1895 | | 42,00 | 6,28 | 337 | -geen- |
BBS002247 | Germafra | - | E. Verschelden | Antwerpen | 1899 | | 68,27 | 7,81 | 817 | General Motors |
BBS002248 | Germaine | - | M. Croes en G. Cassimon | Mariekerke-Puurs | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 34,61 | 4,99 | 230 | Moës |
BBS002249 | Germaine | spits | E. De Jonghe | Nieuwpoort | 1904 | | 38,67 | 5,02 | 355 | General Motors |
BBS002250 | Germaine | spits | M. Delannoy | Calonne-Lez-Antoing | 1902 | | 39,94 | 5,04 | 353 | General Motors |
BBS002251 | Germaine | sleepschip (Kempenaar) | C. De Mey | Schoten | 1912 | | 49,82 | 6,57 | 528 | -geen- |
BBS002252 | Germaine | spits | Mevr. J. Desaedelar Wwe. | Antoing | 1924 | | 38,44 | 5,03 | 358 | General Motors |
BBS002253 | Germaine | Samberschip | L. De Souter | Rupelmonde | 1926 | | 46,75 | 5,03 | 438 | Deutz |
BBS002254 | Germaine | spits | J. Mertens | Gentbrugge | 1898 | | 38,34 | 5,07 | 346 | General Motors |
BBS002255 | Germaine | Kempenaar | A. Persoons | Merksem | 1958 | Scheepswerven van Burcht | 49,64 | 6,57 | 612 | General Motors |
BBS002256 | Germaine | sleepschip | M. Poppe | Herstal | 1912 | Chantier Naval De Beez | 43,24 | 5,05 | 338 | -geen- |
BBS002257 | Germaine | sleepschip (Samberschip) | R. Wauters | Andenne | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,58 | 5,03 | 370 | -geen- |
BBS007638b | Germaine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Société Office Union Batelière | Parijs | 1923 | Gesellschaft Harkorp | - | - | - | Bolinder |
BBS007638c | Germaine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Nestor Pletz & Alfred Roland | Thionville | 1923 | Gesellschaft Harkorp | - | - | - | Bolinder |
BBS002258 | Germich | sleepschip | N.V. Handel- en Transport Maatschappij | Rotterdam | 1898 | | 77,30 | 10,03 | 1359 | -geen- |
BBS002259 | Germienic | sleepschip | N. Verhoeven | Best | 1909 | | 42,94 | 5,07 | 404 | -geen- |
BBS007628b | Germinal | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Albert Cassez | St Mammes | 1922 | Shiffswerft-Unterelbe A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS002260 | Gerplo | spits | Chantiers H. De Jong | Papendrecht | 1919 | | 38,81 | 5,03 | 354 | A.B.C. |
BBS002261 | Gervic | motorspits | G. De Clercq | Gent | 1950 | Chantiers de L'Escault | 38,75 | 5,05 | 364 | General Motors |
BBS002262 | Gesina Buisman | - | N.V. Kustvaartonderneming Zwartsluis | Zwartsluis | 1961 | | 73,05 | 8,21 | 1138 | Brons |
BBS002263 | Getrial | - | E. Corporaal | Groningen | 1910 | | 38,86 | 5,05 | 240 | General Motors |
BBS002264 | Geulle | Kempenaar | N.V. Handelsmaatschappij A. Maassen | Maastricht | 1911 | | 50,00 | 6,50 | 475 | Modag |
BBS002265 | Gezina Harmanna | - | W. Mulder | Amsterdam | 1928 | | 40,10 | 6,60 | 392 | Benz |
BBS002267 | Ghislaine | - | P. Braeckman | Evergem | 1909 | | 37,05 | 5,06 | 223 | M.A.N. |
BBS002268 | Ghislaine | Nieuwe kempenaar (55m schip) | Rij Jorens - De Wachter | Boom | 1957 | Chantier Naval De Beez | 55,00 | 7,20 | 681 | General Motors |
BBS002269 | Ghiva | motorspits | G. Chillebert | Werken | 1963 | | 39,00 | 5,10 | 338 | General Motors |
BBS002270 | Ghiva | spits | G. Chillebert | Werken | 1911 | | 38,45 | 5,03 | 374 | Lister |
BBS002271 | Gian | - | G. Schaalje | Antwerpen | 1904 | | 23,73 | 4,44 | 107 | Moës |
BBS002272 | Gids | motorspits | P. Nauwelaers | Charleroi | 1957 | | 38,66 | 5,06 | 374 | General Motors |
BBS002273 | Gidske | kempenaar | A. De Prins | Schoten | 1926 | | 49,90 | 6,59 | 539 | Bohn und Kähler |
BBS007917a | Giesbertha | sleepschip | G. van Reinders Wanders | Doornenburg | 1879 | Niestern | 59,10 | 7,73 | 668 | -geen- |
BBS007917b | Giesbertha | sleepschip | W. Wanders | Doornenburg | 1879 | Niestern | 59,10 | 7,73 | 668 | -geen- |
BBS007917c | Giesbertha | sleepschip | Fokko Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1879 | Niestern | 59,10 | 7,73 | 668 | -geen- |
BBS007939h | Gijsbert II | sleepschip | Gebr. Smals B.V. | Herten | 1929 | A. de Bakker | 81,46 | 9,50 | 1322 | -geen- |
BBS002274 | Gil | - | G. Dewez | Thuin | 1893 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,70 | 5,02 | 263 | General Motors |
BBS007599e | Gil-Ray | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Fragny | -onbekend- | 1922 | | 38,50 | 5,06 | 349 | -geen- |
BBS002275 | Gilbert | motorspits | Ets. Van Heyghen Gebroeders | Gent | 1940 | | 38,95 | 5,02 | 353 | General Motors |
BBS002276 | Gilbert | sleepschip | P. Velghe | Gent | 1925 | | 83,10 | 10,25 | 1498 | -geen- |
BBS002277 | Gilberte | motorspits | A. Donnay | Bouvignes sur Meuse | 1960 | Chantier Michot | 38,89 | 5,04 | 367 | Alfa Romeo |
BBS004528 | Gilda | sleepschip | L. Tambour | Seilles | - | | - | - | 276 | -geen- |
BBS002278 | Gildia | spits | A. Barrois | Schelle | 1908 | Scheepswerf Plaquet | 38,12 | 5,01 | 349 | Lister |
BBS002279 | Gilette | spits | M. Deldine | Thuin | 1896 | Chantier Naval Jemeppe sur Meuse | 38,67 | 5,03 | 301 | Lister |
BBS002280 | Gilma | - | R. Verschaeren | Rumst | 1908 | | 25,10 | 4,58 | 101 | Dorman |
BBS002281 | Gilmarau | spits | F. Van Tongerloo | Roux | 1892 | | 38,29 | 5,03 | 374 | General Motors |
BBS002282 | Gimare | - | M. Dagnelie | Namen | 1908 | Chantier Naval De Beez | 38,27 | 5,02 | 282 | Alfa Romeo |
BBS002283 | Gina | spits | M. De Block | Antwerpen | 1912 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,65 | 5,05 | 376 | General Motors |
BBS002284 | Gina | motorspits | C. De Bruyne | Gent | 1946 | | 38,65 | 5,04 | 361 | Benz |
BBS002285 | Ginette | sleepschip (spits) | S.A. Saintrama | Antwerpen | 1921 | | 38,53 | 5,04 | 365 | -geen- |
BBS002286 | Gino | motorspits | R. Hertoge | Drongen | 1935 | | 38,55 | 5,06 | 363 | Caterpillar |
BBS002287 | Gipi | spits | G. Notterdaeme | Nieuwpoort | 1916 | | 38,42 | 5,05 | 366 | General Motors |
BBS002288 | Gisela | motorspits | F. Baltzar | Dendermonde | 1959 | Scheepswerf De Durme | 38,89 | 5,06 | 394 | General Motors |
BBS002289 | Gisele | spits | L. Becu | Gent | 1928 | | 38,96 | 5,10 | 361 | General Motors |
BBS007532b | Gisele | Duitse P - Gross Numéro (spits) | JB Delcourt | Nivelles | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS007951a | Gisèle | motorspits | Kleber Binon | Couvrot | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,56 | 5,04 | 318 | -onbekend- |
BBS007951d | Gisèle | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,56 | 5,04 | 318 | -onbekend- |
BBS002290 | Giso | spits | R. Hertoge | Drongen | 1936 | | 38,80 | 5,03 | 364 | General Motors |
BBS004951 | Gistan | houten waal | G. Lobelle | Antwerpen | - | | - | - | - | -geen- |
BBS002291 | Gitan | Kempenaar | A. Wannijn | Brugge | 1923 | | 50,00 | 6,60 | 606 | Deutz |
BBS002292 | Gladiateur | sleepschip | C. Van Hoeck | Antwerpen | 1907 | | 82,14 | 10,37 | 1500 | -geen- |
BBS002293 | Glaneur | spits | C. Abels | Thuin | 1925 | Chantier Michot | 38,36 | 5,04 | 374 | Lister |
BBS002294 | Glob | spits | M. Van Reeth | Willebroek | 1926 | | 38,15 | 5,03 | 362 | General Motors |
BBS002295 | Globo | Kempenaar | A. De Blieck | Gent | 1924 | | 57,10 | 6,57 | 703 | Deutz |
BBS002296 | GMR | motorspits | G. Redey | Gent | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,68 | 5,05 | 388 | Lister |
BBS002297 | Gobi | spits | Mevr. F. Vermeersch | Steendorp | 1913 | | 38,43 | 5,01 | 352 | Deutz-Humboldt |
BBS002300a | God met Ons 2 | sleepschip | J. Wittman | Rotterdam | 1902 | Gebr. G. en H. Bodewes | 84,12 | 10,08 | 1459 | -geen- |
BBS002300b | God met Ons 2 | sleepschip | C.J. Wittman | Rotterdam | 1902 | Gebr. G. en H. Bodewes | 84,12 | 10,08 | 1459 | -geen- |
BBS002300c | God met Ons 2 | sleepschip | Mevr. Wwe. C.J. Wittman | Rotterdam | 1902 | Gebr. G. en H. Bodewes | 84,12 | 10,08 | 1459 | -geen- |
BBS002300d | God met Ons 2 | sleepschip | F. Carron | Boom | 1902 | Gebr. G. en H. Bodewes | 84,12 | 10,08 | 1459 | -geen- |
BBS002301 | God-Met-Ons | spits | C. Ramael | Antwerpen | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,44 | 5,03 | 341 | Moës |
BBS002298 | Godefridus | Kempenaar | P. Kieboom | Raamdonksveer | 1927 | | 49,50 | 6,57 | 499 | Deutz |
BBS002299 | Godelieve | motorspits | O. Van Eeckhout | Roeselare | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 39,20 | 5,09 | 336 | General Motors |
BBS002302 | Godswil | sleepschip (spits) | A. Van der Weerden | Maasbracht | 1890 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 45,05 | 5,53 | 364 | -geen- |
BBS002303c | Goede Verwachting | klipperaak | J.M. Dehaas | Halsteren | 1896 | Gebroeders Bodewes | 36,87 | 5,45 | 266 | Modag |
BBS002303d | Goede Verwachting | klipperaak | W. Bakker | Stadskanaal | 1896 | Gebroeders Bodewes | 36,87 | 5,45 | 266 | Modag |
BBS002303e | Goede Verwachting | klipperaak | S. Bakker | Rotterdam | 1896 | Gebroeders Bodewes | 36,87 | 5,45 | 266 | Modag |
BBS002303f | Goede Verwachting | klipperaak | J. Klunder | Groningen | 1896 | Gebroeders Bodewes | 36,87 | 5,45 | 266 | Modag |
BBS002304 | Gola | motorspits | F. Goedgezelschap | Visé | 1939 | | 38,79 | 5,05 | 347 | Industrie |
BBS002305 | Golden River | spits | R. Labythe | Werken | 1929 | | 38,54 | 5,06 | 360 | Lister |
BBS002306b | Golden River | sleepschip | A. Van den Bussche | Harelbeke | 1933 | N.V. Scheepswerf De Groot en van Vliet | 80,79 | 9,20 | 1330 | -geen- |
BBS002306c | Golden River | gemotoriseerd sleepschip | Alfred Van den Bussche | Antwerpen | 1933 | N.V. Scheepswerf De Groot en van Vliet | 80,79 | 9,20 | 1330 | Lister Blackstone |
BBS002307a | Golgotha | sleepschip (Dortmunder) | N.V Scheepvaart Maatschappij Aegir | Dordrecht | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | -geen- |
BBS002307b | Golgotha | Dortmunder | H. Engelen | Antwerpen | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | A.B.C. |
BBS002307c | Golgotha | Dortmunder | A. Engelen | Antwerpen | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | A.B.C. |
BBS002307d | Golgotha | Dortmunder | A.H. Engelen | Antwerpen | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | A.B.C. |
BBS002307e | Golgotha | Dortmunder | J. de Poorter en C.G. Hellebosch | Schoten | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | A.B.C. |
BBS002307i | Golgotha | Dortmunder | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | A.B.C. |
BBS002310 | Golgotha 4 | sleepschip | A. Engelen | Merksem | 1909 | | 87,07 | 10,18 | 1493 | -geen- |
BBS002308 | Golgotha II | sleepschip | A. Engelen | Merksem | 1909 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 79,92 | 9,70 | 1325 | -geen- |
BBS002309 | Golgotha III | sleepschip | A. Engelen | Merksem | 1909 | | 87,00 | 10,19 | 1477 | -geen- |
BBS004374b | Goliath | motorspits | David Defoort | Kuurne | 1958 | J. & F. Plaquet | 38,57 | 5,03 | 365 | General Motors |
BBS002311 | Goma | Engelse Bak | C. Diels | Schoten | 1919 | | 37,82 | 5,04 | 300 | Deutz |
BBS002312 | Gonda | spits | G. Van Praet | Kapellen op den Bosch | 1912 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,66 | 5,08 | 378 | Kamper |
BBS002313 | Gondel | - | J. Hofenboom | Willebroek | 1926 | | 31,84 | 5,05 | 163 | Bohn und Kähler |
BBS005357a | Gondele | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1944 | Scheepswerf J. Plaquet | 38,84 | 5,04 | | General Motors |
BBS005357b | Gondele | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1944 | Scheepswerf J. Plaquet | 38,84 | 5,04 | | General Motors |
BBS005357c | Gondele | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1944 | Scheepswerf J. Plaquet | 38,84 | 5,04 | | General Motors |
BBS008509 | Gondola | motorspits | Jozef Verheyen | Sint Amandsberg | 1965 | | 38,94 | 5,03 | 389 | |
BBS002314 | Gondole | motorspits | L. Nayaert | Doornik | 1945 | | 38,84 | 5,04 | 334 | Penta |
BBS002315 | Goodwill | motorspits | F. Wirtz | Wasserbillig | 1963 | Chantier Michot | 38,85 | 5,04 | 386 | M.W.M. |
BBS002316 | Gothland | motorspits | V. De Backer | Okegem | 1945 | | 38,50 | 5,08 | 352 | General Motors |
BBS002317 | Goujon | motorspits | S.A. Axuarme | Luxembourg | 1942 | | 38,71 | 5,04 | 357 | General Motors |
BBS007484b | Goumier | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS002318 | Gounod | Sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1901 | | 60,21 | 8,12 | 1125 | -geen- |
BBS005076 | Gouverneur | sleepschip | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS002319 | Gova | motorspits | J. Govaert | Gent | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,71 | 5,05 | 358 | A.W.A. |
BBS002320 | Goya | Dortmunder | L. Van den Eede | Deurne | 1922 | | 66,95 | 8,30 | 992 | General Motors (2x) |
BBS002323 | Grace de Dieu | Samberschip | O. De Bock | Merksem | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,60 | 5,08 | 433 | Deutz |
BBS002325 | Grace de Dieu | sleepschip (Samberschip) | Mevr. Wwe. F. De Laet | Luik | 1926 | | 46,57 | 5,04 | 433 | -geen- |
BBS002326 | Grace de Dieu | Kempenaar | W. van de Wyngaard | Maastricht | 1915 | - | 49,99 | 6,57 | 527 | General Motors |
BBS002321a | Grace de Dieu | sleepschip (Dortmunder) | N.V. Fata Morgana | Dordrecht | 1930 | N.V. Scheepsbouwwerven v/h P. & A. Ruijtenberg | 67,07 | 8,19 | 999 | -geen- |
BBS002321b | Grace de Dieu | Dortmunder | F. De Bock | Lillo | 1930 | N.V. Scheepsbouwwerven v/h P. & A. Ruijtenberg | 67,07 | 8,19 | 999 | Deutz |
BBS002321c | Grace de Dieu | Dortmunder | Fr. De Bock | Antwerpen | 1930 | N.V. Scheepsbouwwerven v/h P. & A. Ruijtenberg | 67,07 | 8,19 | 999 | Deutz |
BBS002322 | Grace de Dieu 1 | Samberschip | F. De Bock | Antwerpen | 1927 | | 46,70 | 5,06 | 425 | Klockner Humboldt |
BBS002324 | Grace de Dieu II | - | O. De Bock | Merksem | 1962 | Scheepswerf Hector De Wachter | 46,88 | 5,08 | 482 | General Motors |
BBS004530 | Grand Famille | houten waal | Henri Noterdaem | Nieuwpoort | - | | - | - | - | -geen- |
BBS007682c | Grandefontaine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Bayerische Schiffbau | - | - | - | -geen- |
BBS002327 | Granotel | motorspits | A. Grenier | Marchienne-au-Pont | 1962 | Chantier Michot | 38,95 | 5,09 | 357 | Alfa Romeo |
BBS002328 | Grasciol | sleepschip | A. Van der Kaa | Ekeren-Donk | 1930 | - | 80,00 | 9,20 | 1326 | -geen- |
BBS002329 | Gratienne | Dortmunder | A. Verberght | Merksem | 1928 | - | 66,93 | 8,18 | 915 | Deutz |
BBS002330 | Graziella | motorspits | G. Gooris | Veurne | 1952 | | 38,80 | 5,05 | 349 | Bohn und Kähler |
BBS000975c | Graziella | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Chantier naval du Loyd Mosan | 38,50 | 5,06 | 380 | Chrysler |
BBS002331 | Gre-An | motorspits | J. Fortuin en R. Dragt | Amsterdam | 1937 | | 38,81 | 5,01 | 349 | Mac Laren |
BBS002333 | Gre-Sol | motorspits | R. Boey | Gent | 1954 | | 38,70 | 5,02 | 366 | General Motors |
BBS007593b | Grenadier | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Générale de Navigation H.P.L.M. | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft MAN | - | - | - | -geen- |
BBS002332 | Grensduif | spits | A. Lemmens | Eisden | 1911 | Scheepswerf Plaquet | 38,92 | 5,07 | 406 | General Motors |
BBS002335 | Greta | motorspits | C. Wauters | Antwerpen | 1957 | | 38,95 | 5,07 | 398 | Bohn und Kähler |
BBS002334i | Greta | Kraak | A. Verheyde | Gent | 1876 | Scheepwerf Van der Giessen | 38,00 | 4,42 | 204 | Kromhout |
BBS002334j | Greta | Kraak | -onbekend- | -onbekend- | 1876 | Scheepwerf Van der Giessen | 38,00 | 4,42 | 204 | Gardner |
BBS002336 | Grimbergen | - | P.V.B.A. J. Luyckx & Co | Antwerpen | 1949 | | 41,77 | 5,08 | 423 | General Motors |
BBS002337 | Grimmer | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1910 | | 42,96 | 5,05 | 439 | -geen- |
BBS007658d | Grisbi | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Broutin | -onbekend- | 1923 | Deutsche Werke A.G. | 38,22 | 5,03 | 329 | -onbekend- |
BBS007699c | Grisbi | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Léonard | -onbekend- | 1922 | Bayerisch Schiffbau G.M.B.H. | 38,34 | 5,04 | 337 | -onbekend- |
BBS002338 | Grit | sleepschip (spits) | S.A. CO. GE. AF. | Antwerpen | 1919 | | 38,50 | 5,05 | 365 | -geen- |
BBS007691b | Grognard | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Générale de Navigation H.P.L.M. | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Pape Junior | - | - | - | -onbekend- |
BBS002339 | Grosny 1 | spits | E. Nevejans | Merelbeke | 1914 | | 38,89 | 5,05 | 341 | Albion |
BBS007704b | Gross Numéro 40 | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS007048a | Gruno | Kempenaar | Gebroeders Wolthuis | Rotterdam | 1957 | Scheepswerf De Durme | 50,00 | 6,60 | 521 | Deutz |
BBS007048b | Gruno | Kempenaar | J.H. Wolthuis | Groningen | 1957 | Scheepswerf De Durme | 50,00 | 6,60 | 521 | Deutz |
BBS007048c | Gruno | Kempenaar | J.H. Wolthuis | Kampen | 1957 | Scheepswerf De Durme | 50,00 | 6,60 | 521 | Deutz |
BBS007909a | Guadalquivir | sleepschip | J. Savelkouls | Lixhe | 1926 | Weerter Scheepsbouw | 49,97 | 6,95 | 580 | -geen- |
BBS007511c | Guebwiller | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Union Werke | - | - | - | -geen- |
BBS007667b | Guerrier | Duitse P - Gross Numéro (spits) | La Lyonnaise | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007518b | Guetteur | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS002340 | Guido | spits | G. Dambrain | Péronnes-lez-Antoing | 1900 | Scheepswerf Plaquet | 38,93 | 5,04 | 344 | General Motors |
BBS002341 | Guido | - | L. Somers | Deurne | 1939 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,20 | 1262 | A.B.C. (2x) |
BBS002342 | Guilan | - | G. Deckers | Doel | 1914 | | 61,98 | 9,01 | 952 | General Motors (2x) |
BBS002343 | Guillaume | sleepschip | L. Smets et Fils | Brussel | 1891 | - | 81,80 | 10,05 | 1327 | -geen- |
BBS002344 | Guillaume | motorspits | H. Verheyen | Brussel | 1944 | | 38,38 | 5,05 | 362 | Modag |
BBS002345 | Guillaume | Kempenaar | F. Verschelden | Waasmunster | 1912 | | 49,80 | 6,57 | 592 | Alfa Romeo |
BBS002346 | Guilmar 2 | sleepschip | G. Janssens | 's Hertogenbosch | 1915 | - | 46,27 | 5,08 | 398 | -geen- |
BBS002347 | Guja | spits | J. Bakker | Maastricht | 1928 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,45 | 5,04 | 360 | Stork |
BBS002348a | Guju | motorspits | G. Gelper | Antwerpen | 1959 | Scheepswerf De Durme | 38,87 | 5,06 | 394 | General Motors |
BBS002349 | Guldenvlies | - | E. Van Nieuwenhuyzen | Veurne | 1908 | Scheepswerf Van Garsse | 28,04 | 4,52 | 162 | Gardner |
BBS002350 | Guli | - | G. Clauwaert | Gent | 1962 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 54,90 | 7,23 | 740 | General Motors |
BBS002351 | Guli | motorspits | G. Clauwaert | Gent | 1944 | | 38,85 | 5,07 | 358 | General Motors |
BBS002352a | Gulze | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1939 | | 38,86 | 5,05 | 314 | Lister Blackstone |
BBS002352b | Gulze | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1939 | | 38,86 | 5,05 | 314 | Lister Blackstone |
BBS002352c | Gulze | motorspits | G. Venneman | Gent | 1939 | | 38,86 | 5,05 | 314 | Lister Blackstone |
BBS002353 | Guma | spits | G. De Heel | Niel | 1926 | | 38,63 | 5,06 | 366 | Klockner Humboldt |
BBS002354 | Guma | - | G. De Heel | Niel | 1912 | - | 38,93 | 5,02 | 241 | Otto-Deutz |
BBS002355 | Guma | Nieuwe kempenaar (55m schip) | J. Goedgezelschap | Dendermonde | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 55,00 | 7,17 | 699 | M.W.M. |
BBS002356 | Guma | spits | J. Goedgezelschap | Dendermonde | 1929 | | 38,75 | 5,08 | 346 | General Motors (2x) |
BBS002357 | Guma | - | G. Tabary | Agimont | 1921 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 296 | M.A.N. |
BBS002358 | Guma | spits | G. Van Steen | Mariekerke | 1922 | | 38,39 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002359 | Gumale | spits | G. Ravache | Sint Jans Molenbeek | 1914 | | 38,54 | 5,03 | 360 | Mercedes-Benz |
BBS003722d | Gunther | stoomsleepboot | J.H. de Vrieze | Dordrecht | 1927 | De Biesbosch | 20,18 | 4,88 | - | -onbekend- |
BBS003722f | Gunther | motorsleepboot | A. Haeck en van der Meersche | Dendermonde | 1927 | De Biesbosch | 20,18 | 4,88 | - | Stork-Ricardo |
BBS002360 | Guri | motorspits | F. Bocquillon | Ombret | 1939 | Jules De Wachter | 38,55 | 5,06 | 333 | Deutz |
BBS002361 | Guri | spits | H. en J. De Wachter | Niel | 1930 | | 38,70 | 5,04 | 366 | Humboldt-Deutz |
BBS002362 | Guro | motorspits | G. De Weirdt | Gent | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,40 | 5,04 | 371 | Albion |
BBS006435 | Gurtin Centrale 5 | - | -onbekend- | Brussel | - | | - | - | 162 | -geen- |
BBS000515c | Gurtin Centrale 6 | sleepschip | -onbekend- | Brussel | 1899 | | | 5,00 | 253 | -geen- |
BBS000515d | Gurtin Centrale 6 | sleepschip | -onbekend- | Brussel | 1899 | | | 5,00 | 253 | -geen- |
BBS002363 | Guscar | Kempenaar | E. Geffens | Baasrode | 1913 | - | 49,87 | 6,58 | 559 | General Motors |
BBS002364 | Gusi | Kempenaar | A. Bulens | Antwerpen | 1962 | Scheepswerven van Burcht | 50,08 | 6,60 | 606 | General Motors (2x) |
BBS002365 | Gusma | Samberschip | A. Wijckmans | Merksem | - | | 46,65 | 5,07 | 441 | General Motors |
BBS002366 | Gusmar | - | A. Fleerakkers | Rijkevorsel | 1912 | - | 46,16 | 5,05 | 400 | General Motors |
BBS002367 | Gustaaf | spits | A. Bulens | Antwerpen | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,44 | 5,06 | 359 | General Motors |
BBS002368 | Gustaaf | - | L. Druyts | Turnhout | 1912 | Scheepswerf Van Garsse | 30,15 | 5,03 | 160 | Deutz |
BBS002369 | Gustaaf | - | F. Druyts | Boom | 1908 | | 37,05 | 4,85 | 184 | General Motors |
BBS002370 | Gustaaf | Engelse Bak | N.V. Transbag | Antwerpen | 1919 | | 37,83 | 5,01 | 299 | -geen- |
BBS002371 | Gustaaf | spits | G. Vanderpoel | Antwerpen | 1912 | | 38,47 | 5,04 | 347 | Bohn und Kähler |
BBS002372 | Gustaaf | - | A. Verhaeghen | Doel | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 25,33 | 4,95 | 109 | Industrie |
BBS002373 | Gustaaf II | - | A. Verhaeghen | Doel | 1909 | | 26,93 | 4,79 | 109 | A.B.C. |
BBS002374 | Gustave | Samberschip | G. Van Dessel | Merksem | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,56 | 5,10 | 446 | General Motors |
BBS007597b | Gustave-Delory | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Henri Gigleux | Parijs | 1923 | W.Sommer | - | - | - | -onbekend- |
BBS002375 | Gustavus | sleepschip (spits) | S.A. CO. GE. AF. | Antwerpen | 1922 | | 38,25 | 5,04 | 366 | -geen- |
BBS002376 | Gusti | sleepschip | Mevr. Wwe. Boll-Maes | Berchem | 1897 | - | 83,95 | 10,39 | 1528 | -geen- |
BBS002377 | Gustin | sleepschip (spits) | M. Engels | Steendrop | 1936 | Chantier Michot | 38,50 | 5,04 | 367 | -geen- |
BBS002378 | Gutt | spits | J. Akkermans | Lanaken | 1914 | | 38,44 | 5,05 | 346 | A.B.C. |
BBS002379 | Guy | motorspits | M. Reemers | Veurne | 1956 | Scheepswerf Van Garsse | 38,90 | 5,05 | 373 | Bohn und Kähler |
BBS007611b | Guy | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | Kremer-Sohn | 38,35 | 5,05 | 337 | Kromhout |
BBS007815d | Gwenwed | spits | Gaelle Le Quilleuc | Vincennes | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,50 | 5,04 | 312 | General Motors |
BBS005313d | GWT 6 | Rondvaartschip | Gent Watertoerist B.V.B.A. | Gent | 1978 | Scheepswerf van Zelzate B.V.B.A. | 12,95 | 4,50 | - | Perkins |
BBS005314d | GWT 8 | Rondvaartschip | Gent Watertoerist B.V.B.A. | Gent | 1983 | Scheepswerf van Zelzate B.V.B.A. | 12,95 | 4,50 | - | Volvo Penta |
BBS000576 | Gymnote | Houten waal | Blanchart | Thuin | - | | - | - | - | -geen- |
BBS002381 | Gypsy | spits | A. Bauwens | Gent | 1908 | | 39,10 | 5,08 | 371 | Buda |
BBS002382 | Gyral | motorspits | J. Claeys | Brugge | 1953 | | 38,80 | 5,07 | 400 | General Motors |