Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met T, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS005831 | Tabor | motorspits | L. Michiels | Vorst | 1957 | Jules De Wachter | 38,75 | 5,08 | 387 | General Motors |
BBS005832 | Tabora | motorspits | A. De Grauwe | Gent | 1961 | Scheepswerf Van Garsse | 38,84 | 5,06 | 381 | General Motors |
BBS005833 | Tabora | spits | H. Los | Marchienne-au-Pont | 1925 | | 38,33 | 5,02 | 359 | General Motors |
BBS005834 | Tabou | Kempenaar | P. Turneer | Roux | 1914 | | 49,85 | 6,60 | 600 | General Motors |
BBS005835 | Taco | spits | L. taeye | Nieuwrode | 1929 | | 38,78 | 5,05 | 335 | General Motors |
BBS003829b | Tahiti | Dortmunder | A. Melkebeeck | Herdersem | 1961 | Scheepswerf De Rupel | 72,84 | 8,17 | 1141 | A.B.C. |
BBS005836 | Tahoma | motorspits | G. Daes | Gent | 1937 | | 38,68 | 5,05 | 350 | General Motors |
BBS005837 | Taigat | motorspits | Mevrouw Wwe. Descamps | Conflans Sainte Honorine | 1950 | | 38,82 | 5,05 | 404 | Baudouin |
BBS005037j | Takoda | spits | Jurgen Engelenbosch | Gent | 1922 | | 38,35 | 5,04 | 375 | General Motors |
BBS007493c | Talange | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS007575c | Talcia | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Gustavsburg | - | - | - | -geen- |
BBS007883b | Taling | sleepschip | Daan Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1929 | Scheepswerf A. de Bakke | 80,90 | 9,50 | 1385 | -geen- |
BBS005838 | Talisman | spits | Mevr. Wwe. L. De gendt | Antwerpen | 1935 | | 38,45 | 5,06 | 356 | General Motors |
BBS005839 | Talisman | spits | P. Haemelinck | Péronnes | 1900 | Scheepswerf Plaquet | 38,87 | 5,03 | 373 | Deutz |
BBS005840 | Talisman | spits | Mevr. L. Van Damme | Gent | 1930 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 38,43 | 5,04 | 399 | A.B.C. |
BBS005841 | Tallegiena | spits | W. Smits | Antwerpen | 1892 | | 38,44 | 5,01 | 330 | General Motors |
BBS005842 | Tally | - | J. Byl | Lommel | 1903 | Scheepswerf Van Garsse | 26,43 | 4,86 | 161 | Mercedes |
BBS005843 | Talma | Kempenaar | Mevr. J. De Prins | Luik | 1927 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 54,96 | 6,58 | 685 | A.B.C. |
BBS006497 | Tamina | - | Transports Fluviaux S.A. | Genève | 1923 | | 61,80 | 7,75 | 914 | M.A.N. |
BBS005845 | Tamines | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Van Aerschot Frères S.A. | Luik | 1923 | | 38,44 | 5,05 | 305 | Moës |
BBS005846 | Tamise | Samberschip | S.A. La Sambre | Antwerpen | 1916 | Chantier Naval de Rupelmonde | 46,71 | 5,09 | 430 | -geen- |
BBS005844 | Tamora | Duitse P - Gross Numéro (spits) | R. Suwier | Veurne | 1924 | | 38,16 | 5,03 | 351 | Lister |
BBS007609c | Tanak | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | Schiffswerft Thormahlen | - | - | - | -geen- |
BBS005847 | Tanche | motorspits | S.A. Transflu | Péronnes | 1951 | | 39,63 | 5,07 | 383 | General Motors |
BBS005848 | Tangage | motorspits | L. Braeckman | Gent | 1956 | Atelier de la Dendre | 38,60 | 5,00 | 379 | Lister |
BBS005849 | Tanganyika | motorspits | P. Bertens | Gent | 1951 | | 38,70 | 5,05 | 354 | M.W.M. |
BBS005850 | Tanganyika | motorspits | D. Bertens en E. Parmentier | Gent | 1939 | | 38,75 | 5,05 | 351 | General Motors |
BBS007618d | Tangara | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS007912a | Tango | sleepschip (Kempenaar) | - | -onbekend- | 1914 | Scheepswerf Scheldezoon | 49,99 | 6,62 | 597 | -geen- |
BBS007912b | Tango | sleepschip (Kempenaar) | Coralie Scheepvaart Maatschappij N.V. | Dordrecht | 1914 | Scheepswerf Scheldezoon | 49,99 | 6,62 | 597 | -geen- |
BBS007912c | Tango | sleepschip (Kempenaar) | Meindert Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1914 | Scheepswerf Scheldezoon | 49,99 | 6,62 | 597 | -geen- |
BBS007912d | Tango | sleepschip (Kempenaar) | Fokko Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1914 | Scheepswerf Scheldezoon | 49,99 | 6,62 | 597 | -geen- |
BBS005851 | Tanjo | Engelse Bak | R. Gerritse | Rotterdam | 1919 | | 37,85 | 5,03 | 301 | -geen- |
BBS005853 | Tant-Pis | motorspits | M. Decenserie | Gent | 1937 | Chantiers de L'Escault | 38,46 | 5,03 | 352 | Moës |
BBS005852 | Tantale | Duitse P - Gross Numéro (spits) | M. Walbrecq | Thuin | 1922 | | 38,70 | 5,08 | 347 | Lister |
BBS005854 | Tapir | spits | L. Joos | Antwerpen | 1925 | | 38,30 | 5,07 | 368 | General Motors (2x) |
BBS005855 | Taxandria | - | H. Heylen | Merksem | 1960 | | 79,28 | 9,63 | 1716 | Deutsche Werke |
BBS005856 | Taxandrie | spits | A. Blommaert | Antwerpen | 1922 | | 38,35 | 5,05 | 370 | General Motors |
BBS005857 | Taxi | spits | H. Hooben | Rekem | 1897 | | 38,78 | 5,06 | 352 | General Motors |
BBS007573c | Teck | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Mr Lescaut | -onbekend- | 1922 | Nordeutsche Union Werke | - | - | - | -onbekend- |
BBS005858 | Tegero 1 | - | P.V.B.A. Tegero | Halen | 1890 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,36 | 5,00 | 282 | Deutz |
BBS005859 | Telstar | motorspits | J. Fasquelle | Montignies-Le-Tilleul | 1963 | Chantiers de L'Escault | 38,74 | 5,07 | 367 | General Motors |
BBS005860 | Telstar | spits | D. Kwick | Antwerpen | 1924 | | 38,22 | 5,02 | 375 | General Motors |
BBS007592e | Telstar | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Nowiez | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS005861 | Tembo | spits | N.V. Société Anversoise D'Affr. Navigation Intérieure | Antwerpen | 1910 | | 38,43 | 5,04 | 349 | Hercules |
BBS007492c | Temeraire | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS005862 | Tempest | motorspits | L. Verstichel | Gent | 1950 | | 38,50 | 5,05 | 354 | A.B.C. |
BBS005863 | Tempo | motorspits | Mevr. L. Bodaux | Luik | 1945 | | 38,74 | 5,05 | 355 | Moës |
BBS005864 | Tempo | motorspits | A. Joly | Marchienne-au-Pont | 1936 | Chantiers de L'Escault | 38,46 | 5,02 | 369 | General Motors |
BBS005865 | Tempo II | spits | A. Joly | Marchienne-au-Pont | 1928 | Chantier Michot | 38,35 | 5,03 | 376 | General Motors |
BBS005866 | Tempora | - | W. Laak en K. Vissers en J. Neve | Dordrecht | 1957 | | 57,10 | 7,04 | 649 | Deutz |
BBS006414 | Temsche | beurtschip | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS005867 | Tenace | spits | A. Dagnelie | Thuin | 1914 | | 38,32 | 5,08 | 357 | Mac Laren |
BBS005868 | Tenace | spits | A. Geeraert | Charleroi | 1909 | | 38,96 | 5,05 | 371 | Scania Vabis |
BBS005869 | Tenacite | spits | J. Dagnelie | Thuin | 1925 | Chantier Michot | 38,24 | 5,02 | 308 | Moës |
BBS005870 | Tenax | Engelse Bak | N.V. Scheepswerven van Burcht | Burcht | 1919 | | 38,35 | 5,02 | 289 | General Motors |
BBS005872 | Termonde | - | Van Aerschot Frères S.A. | Luik | 1923 | | 37,99 | 5,03 | 261 | Moës |
BBS005874 | Termonde | - | F. Visser | Gent | 1906 | | 73,40 | 10,10 | 1191 | Deutz |
BBS005873 | Termonde II | Dortmunder | F. Visser | Gent | 1910 | | 67,10 | 8,19 | 786 | General Motors |
BBS007543b | Tetra | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Kuhlmann | -onbekend- | 1922 | | | | | -onbekend- |
BBS006498 | Tetras | Kempenaar | N.V. Humber Handelsmaatschappij | Amsterdam | 1912 | | 49,90 | 6,57 | 447 | Deutz |
BBS007963 | Tetu 2 | motorspits | Stegner | Marchienne-au-Pont | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007616b | Texas | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS007616d | Texas | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Olivier | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS007616e | Texas | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Fizet | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS005875 | Texel | spits | R. Kempe | Merksem | 1925 | | 38,30 | 5,02 | 364 | Benz |
BBS003823e | Thabo | Kempenaar | L. Tanghe | Merksem | 1929 | Conrad | 54,91 | 6,60 | 623 | General Motors |
BBS005876 | Thailand | motorspits | A. Carron | Gent | 1961 | | 38,96 | 5,03 | 389 | Mercedes-Benz |
BBS007879a | Thalia | sleepschip | J. Rings | Honnef | 1913 | T. van Duijvendijk | 71,95 | 9,44 | 1082 | -geen- |
BBS007879b | Thalia | sleepschip | D. van Duijnen | Renkum | 1913 | T. van Duijvendijk | 71,95 | 9,44 | 1082 | -geen- |
BBS005877 | Thaumaturge | motorspits | R. Debeaume | Erquelinnes | 1939 | Chantier Michot | 38,96 | 5,04 | 362 | General Motors |
BBS005878 | Thaumaturge II | motorspits | R. Debeaume | Erquelinnes | 1951 | Chantier Michot | 39,02 | 5,04 | 369 | Ruston |
BBS002154b | The Loft Boat | spits | The Loft Boat | Brussel | 1929 | Chantier Naval Lacroix | 39,00 | 5,09 | 353 | Kamper |
BBS006499 | Thea | sleepschip | Olltransporte E. Kötter | Hamburg | 1905 | | 92,90 | 10,08 | 1499 | -geen- |
BBS007875c | Thea | sleepschip (Kempenaar) | J.E.M. Oosterwaal | Rotterdam | 1912 | Scheepswerf Gebroeders Pot | 50,00 | 6,58 | 497 | -geen- |
BBS007875d | Thea | sleepschip (Kempenaar) | De Eschoorn Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1912 | Scheepswerf Gebroeders Pot | 50,00 | 6,58 | 497 | -geen- |
BBS005879 | Thean | spits | M. Van Ouwerkerk | Gent | 1899 | | 38,74 | 5,02 | 348 | Deutz |
BBS005880 | Theand | motorspits | A. Verheyen | Baasrode | 1961 | Jules De Wachter | 38,85 | 5,07 | 386 | Penta |
BBS005881 | Theco | motorspits | A. Cobbaut | Gent | 1962 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,18 | 5,08 | 385 | M.W.M. |
BBS005882 | Thejea | motorspits | T. Van Cleempoel | Deinze | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,90 | 5,05 | 362 | Bohn und Kähler |
BBS005885 | Thelebrug 6 | motorspits | T. Bruggeman | Berchem | 1940 | | 38,77 | 5,03 | 361 | A.B.C. |
BBS005883 | Thelebrug II | - | T. Bruggeman | Berchem | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,77 | 5,06 | 430 | A.B.C. |
BBS005886 | Thelebrug IX | Kempenaar | T. Bruggeman | Berchem | 1924 | | 49,79 | 6,61 | 612 | -geen- |
BBS005884 | Thelebrug V | motorspits | T. Bruggeman | Berchem | 1942 | | 38,80 | 5,04 | 362 | A.B.C. |
BBS007923a | Thema | sleepschip (Dortmunder) | J. Vermeer | Raamdonksveer | 1930 | De Groot & Van Vliet | 66,98 | 8,19 | 860 | -geen- |
BBS005887 | Themar | - | R. Grootaert | Antwerpen | 1925 | | 32,10 | 5,00 | 198 | Kromhout |
BBS005888 | Themis | spits | G. Absil | Sclayn | 1909 | Chantier Naval De Beez | 38,65 | 5,03 | 331 | Moës |
BBS005889 | Theo | motorspits | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1937 | Scheepswerf Herbosh | 38,30 | 5,05 | 377 | Modag |
BBS005890 | Theo | - | P. Van Litsenborgh | Boom | 1887 | | 30,20 | 4,87 | 146 | A.B.C. |
BBS007508c | Theo | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS005898 | Theo Rosette | sleepschip (spits) | F. Schoeters | Antwerpen | 1922 | | 38,41 | 5,07 | 368 | -geen- |
BBS005891 | Theo-Bernard | Kempenaar | N.V. Boro | Rotterdam | 1927 | | 49,91 | 6,59 | 499 | Deutz |
BBS005892 | Theodela | Kempenaar | A. De Clerck | Wetteren | 1960 | Scheepswerf De Rupel | 54,95 | 6,60 | 680 | A.B.C. |
BBS005893 | Theodela II | motorspits | A. De Clerck | Wetteren | 1937 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 38,40 | 5,04 | 343 | M.W.M. |
BBS005894 | Theodela III | motorspits | A. De Clerck | Wetteren | 1957 | | 38,74 | 5,01 | 358 | Benz |
BBS005895 | Theodora | sleepschip (Kempenaar) | A. Peters | Maasbracht | - | | 50,00 | 6,60 | 508 | -geen- |
BBS005896 | Theodora | sleepschip (Kempenaar) | A. Van Dusseldorp | Beneden-Leeuwen | 1907 | | 49,07 | 6,52 | 469 | -geen- |
BBS007894a | Theodora Wilhelmina | sleepschip | G.M.A. van Kranenburg | Rotterdam | 1900 | Van de Kuil | 67,00 | 9,05 | 853 | -geen- |
BBS007509c | Theodore Tissier | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Potier | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS005897 | Theodose | sleepschip (spits) | J. Delvaux | Antwerpen | 1916 | | 38,34 | 5,01 | 383 | -geen- |
BBS005899 | Therese | motorspits | C. De Jaegher | Gentbrugge | 1946 | | 38,85 | 5,03 | 355 | General Motors |
BBS005900 | Therese | sleepschip (spits) | Wwe. L. Engelen | Bree | 1912 | | 46,00 | 5,05 | 390 | -geen- |
BBS005901 | Therese | motorspits | Mevr. Wwe. L. Ghijs | Gent | 1947 | | 38,96 | 5,05 | 364 | General Motors |
BBS005902 | Therese | motorspits | S.P.R.L. Migra | Fontaine L'Evecque | 1963 | | 38,97 | 5,09 | 367 | Mac Laren |
BBS005903 | Therese | Samberschip | L. Soffers | Turnhout | 1884 | Chantier Naval Jemeppe sur Meuse | 46,75 | 5,05 | 360 | -geen- |
BBS005904 | Therese | Kempenaar | L. Wijckmans | Antwerpen | 1912 | | 50,00 | 6,60 | 510 | General Motors |
BBS005905 | Therese-Mary | motorspits | M. Dorange | Hautrage | 1938 | | 38,47 | 5,02 | 372 | Penta |
BBS005906 | Theresia | Kempenaar | Fa. A. Van Broeckhoven | Balen-Nete | 1923 | | 50,00 | 6,60 | 530 | General Motors |
BBS005907 | Thermar | motorspits | F. Geuns | Antwerpen | 1950 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,04 | 348 | M.W.M. |
BBS005908 | Thero | motorspits | P. Dick | Gent | 1962 | | 38,72 | 5,04 | 369 | General Motors |
BBS005909 | Thero | spits | T. Dick | Gent | 1923 | | 38,25 | 5,02 | 369 | Deutz |
BBS005910 | Thetis | Kempenaar | H. Janssen | Luik | 1927 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 49,94 | 6,60 | 561 | General Motors |
BBS005911 | Thetis | motorspits | P. Van den Bussche | Antwerpen | 1942 | Scheepswerf Van Garsse | 38,81 | 5,05 | 351 | Modag |
BBS005912 | Thewi | spits | N.V. Boro | Dordrecht | 1929 | | 38,74 | 5,06 | 351 | Caterpillar |
BBS007923b | Thijs | sleepschip (Dortmunder) | Agaat Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1930 | De Groot & Van Vliet | 66,98 | 8,19 | 860 | -geen- |
BBS005913 | Thijsstad | - | P. Somers | Antwerpen | 1929 | | 80,00 | 9,50 | 1303 | Industrie |
BBS005914 | Thilant | Samberschip | L. Van Giessen | 's Hertogenbosch | 1929 | | 46,67 | 5,08 | 415 | Deutz |
BBS005920 | Thilla 12 | - | Chantier naval du Rupel S.A. | Boom | 1892 | | 83,46 | 10,00 | 1481 | General Motors (4x) |
BBS005915 | Thilla 2 | - | H. Kennes | Antwerpen | 1906 | | 64,95 | 9,03 | 999 | General Motors (2x) |
BBS005916 | Thilla 3 | - | H. Kennes | Antwerpen | 1901 | | 66,86 | 9,05 | 963 | General Motors (2x) |
BBS005917 | Thilla 4 | - | Chantier naval du Rupel S.A. | Boom | 1901 | | 67,00 | 7,30 | 830 | General Motors |
BBS005918 | Thilla 5 | - | Chantier naval du Rupel S.A. | Boom | 1901 | | 57,65 | 8,21 | 671 | General Motors |
BBS005919 | Thilla 7 | - | Chantier naval du Rupel S.A. | Boom | 1931 | | 67,00 | 6,58 | 831 | General Motors |
BBS007562c | Thomas | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Lionel Bouillet | -onbekend- | ???? | | - | - | - | -geen- |
BBS007487b | Thorn | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS007702d | Thouret | Duitse P - Gross Numéro (spits) | S.A. Transit & Transports G. Faroult | Rouen | 1923 | Norddeutsche Eisenbetonwerft | 38,48 | 5,07 | 347 | -onbekend- |
BBS005921 | Thudo | Duitse P - Gross Numéro (spits) | F. Letat | Thuin | 1922 | | 38,14 | 5,01 | 345 | Krupp |
BBS005922 | Thysville | spits | S. Delens | Tamines | 1903 | | 38,77 | 5,07 | 303 | General Motors |
BBS005923 | Tiber | spits | Fr. Nauwelaers | Hingene | 1934 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,95 | 5,08 | 373 | Scania Vabis |
BBS005924 | Tibi-Deo | spits | J. De Brouwer | Brugge | 1926 | | 38,46 | 5,02 | 378 | -geen- |
BBS005925 | Tida-Kira | - | C. Bakker | Boom | 1910 | | 27,70 | 5,40 | 172 | Kromhout |
BBS005926 | Tigre | spits | G. Muyshondt | Gent | 1906 | | 38,60 | 5,03 | 339 | A.B.C. |
BBS007639b | Tigre | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Louis François | Nivelles | 1922 | Windener Eisenbelenwerft A.G. | - | - | - | -onbekend- |
BBS005927 | Tigris | - | F. Stevens | Gent | 1961 | Scheepswerf Hector De Wachter | 67,05 | 7,22 | 890 | M.A.K. |
BBS005928 | Tilcas | kempenaar | J. Van Tilborg | Merksem | 1916 | | 50,11 | 6,60 | 522 | G.M.C. |
BBS001324g | Tille | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,84 | 5,06 | 375 | Cummins |
BBS005929 | Time is Money | Kempenaar | Mevr. Wwe. R. Riffaux | Antwerpen | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,99 | 6,58 | 574 | General Motors |
BBS005930 | Timilda | - | G. Galle | Hautrage | - | | 35,10 | 4,81 | 174 | General Motors |
BBS007586b | Timonier | Duitse P - Gross Numéro (spits) | La Lyonnaise de Navigation et Remorquage | -onbekend- | 1922 | Joh. C. Teklenborg A.G | 38,22 | 5,04 | 337 | -geen- |
BBS007904a | Timor | sleepschip (Kempenaar) | A.P.J. Timmermans | Oosterhout | 1931 | Gebroeders Boot | 49,92 | 6,60 | 550 | -geen- |
BBS005931 | Timore | spits | A. Behiels | Gent | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS005932 | Tina | motorspits | A. Van Audenaarde | Gnt | 1944 | | 38,46 | 5,04 | 361 | General Motors |
BBS006500 | Tinny | Dortmunder | L. De Koninck | Gent | 1943 | | 66,98 | 8,20 | 835 | Deutz (2x) |
BBS007527d | Tiny | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | ???? | | - | - | - | Baudouin |
BBS007685b | Tirailleur | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Saar | 38,50 | 5,06 | 386 | -onbekend- |
BBS005933 | Tireau | motorspits | J. Delmé | Gent | 1961 | | 38,80 | 5,02 | 367 | General Motors |
BBS005934 | Tireau | spits | J. Delmé | Gent | 1909 | | 38,67 | 5,01 | 349 | General Motors |
BBS005935 | Tirlemont | - | S.A. L'Essor Naval | Antwerpen | 1913 | | 42,90 | 5,03 | 433 | -geen- |
BBS005936 | Titanic | - | Franz Marcx | Antwerpen | 1910 | Chantier Naval Jemeppe sur Meuse | 38,54 | 5,06 | 291 | General Motors |
BBS005398a | Titanic | klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1913 | Scheepswerf Van Garsse | 19,66 | 3,49 | | A.B.C. |
BBS005398b | Titanic | klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1913 | Scheepswerf Van Garsse | 19,66 | 3,49 | | A.B.C. |
BBS005398c | Titanic | klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1913 | Scheepswerf Van Garsse | 19,66 | 3,49 | | A.B.C. |
BBS005398d | Titanic | klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1913 | Scheepswerf Van Garsse | 19,66 | 3,49 | | A.B.C. |
BBS005398e | Titanic | klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1913 | Scheepswerf Van Garsse | 19,66 | 3,49 | | A.B.C. |
BBS005543a | Titine | majol | -onbekend- | -onbekend- | 1929 | | 38,99 | 5,09 | 338 | Möes |
BBS005543b | Titine | majol | -onbekend- | -onbekend- | 1929 | | 38,99 | 5,09 | 338 | Möes |
BBS005543c | Titine | majol | M.E. Michot | Ronquieres | 1929 | | 38,99 | 5,09 | 338 | General Motors |
BBS005543e | Titine | majol | T. Deweerdt | Oudenburg | 1929 | | 38,99 | 5,09 | 338 | General Motors |
BBS005937 | Tivoli | motorspits | J. van Oosten | Antwerpen | 1944 | | 38,82 | 5,08 | 358 | General Motors |
BBS007908f | Tjanet III | Kempenaar | T. Langius | Amsterdam | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 52,94 | 6,60 | 498 | M.A.N. |
BBS005938 | Tjoba | - | E. Mulder | Musselkanaal | 1929 | | 25,48 | 5,14 | 113 | Hanomag |
BBS005947 | To-Kima | spits | P.V.B.A. Scheepvaartbureau De Vree | Antwerpen | 1908 | | 38,40 | 5,02 | 379 | General Motors |
BBS005939 | Toca | spits | L. Van Cleempoel | Baasrode | 1931 | | 38,47 | 5,05 | 372 | Kromhout |
BBS005940 | Tocade | motorspits | G. Joassin | Jambes | 1938 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 39,62 | 5,07 | 350 | Moës |
BBS005568a | Tocuhe Me Not | sleepschip (spits) | Julien Emile Wauters | -onbekend- | 1910 | Van Praet Dansaert | 38,76 | 5,04 | 346 | -geen- |
BBS005941 | Toecar | spits | L. Van Akeleye | Antwerpen | 1929 | | 38,55 | 5,07 | 366 | Kromhout |
BBS005942 | Toekomst | - | C. en I. Coppens | Gent | 1896 | Jules De Wachter | 18,63 | 4,83 | 99 | Kromhout |
BBS005943 | Toekomst | - | F. Lauwers | Burcht | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,67 | 5,07 | 408 | Kamper |
BBS005944 | Toekomst | spits | E. Meersman | Steendorp | 1923 | | 38,48 | 5,03 | 365 | -geen- |
BBS005945 | Toekomst | Samberschip | Mevr. Wwe. Verstraeten | Merksem | 1929 | | 46,70 | 5,05 | 427 | General Motors |
BBS005946 | Toison | spits | R. Casterman | Jambes | 1911 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,28 | 5,01 | 348 | A.B.C. |
BBS005948 | Tokio | spits | A. Slabbaert | Antwerpen | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,03 | 373 | General Motors |
BBS005949 | Tokio | motorspits | G. Vaise | Thuin | 1954 | Chantier Michot | 38,75 | 5,05 | 367 | Bohn und Kähler |
BBS005950 | Tolerable | motorspits | A. Heyntjens | Zeebrugge | 1939 | Scheepswerf De Durme | 38,26 | 5,08 | 370 | General Motors |
BBS005951 | Tolerance | spits | A. Reyniers | Antwerpen | 1928 | | 38,30 | 5,04 | 357 | General Motors |
BBS003724k | Tom | motorsleepboot | A. Haeck en van der Meersche | Dendermonde | 1929 | Strik | 20,17 | 4,97 | - | Deutz |
BBS003724l | Tom | motorsleepboot | W.H van Tiem | Beneden Leeuwen | 1929 | Strik | 20,17 | 4,97 | - | Deutz |
BBS005952 | Tonga | motorspits | C. Van Acker | Antwerpen | 1959 | Scheepswerf Van Garsse | 38,92 | 5,08 | 388 | General Motors |
BBS005953 | Tonka | motorspits | F. Kegels | Antwerpen | 1959 | Scheepswerf Van Garsse | 38,00 | 5,08 | 383 | General Motors |
BBS005954 | Tonny | Samberschip | F. Van Doorn | Breda | 1919 | | 47,51 | 5,10 | 478 | -geen- |
BBS005955 | Tony | Dortmunder | N.V. Rederij A. Maas | Antwerpen | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,20 | 8,18 | 948 | A.B.C. |
BBS007961e | Toolhouse | motorspits | Jean-Paul Laurens | -onbekend- | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,00 | 319 | Baudouin |
BBS007961f | Toolhouse | motorspits | Emmanuel Queritet | -onbekend- | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,00 | 319 | Baudouin |
BBS005956 | Topaze | spits | L. Kempe | Hautrage | 1909 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,30 | 5,06 | 365 | -geen- |
BBS005957 | Topaze | motorspits | N.V. Scheepvaartbedrijf R. en D. Huyghebaert | Gent | 1943 | | 38,70 | 5,05 | 348 | A.B.C. |
BBS005958 | Toreon | spits | A. Behiels | Antwerpen | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,45 | 5,03 | 372 | General Motors |
BBS005959 | Toria | motorspits | M. Padié | Béthune | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,04 | 339 | Baudouin |
BBS005960 | Tornado | motorspits | M. Los | Veurne | 1941 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,83 | 5,05 | 343 | M.W.M. |
BBS005961 | Tornado | motorspits | Ch. Mollé | Gent | 1958 | | 54,98 | 7,25 | 699 | Deutz |
BBS005962 | Tornado | motorspits | M. Thein | Wasserbillig | 1962 | Chantier Michot | 38,88 | 5,08 | 356 | General Motors |
BBS007904b | Toronto | sleepschip (Kempenaar) | Steven Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1931 | Gebroeders Boot | 49,92 | 6,60 | 550 | -geen- |
BBS005963 | Torpedo | motorspits | Mevr. Wwe. P. Van den Berghe | Antwerpen | 1928 | N.V. Terneuzensche Scheepsbouw Maatschappij | 38,75 | 5,02 | 348 | General Motors |
BBS005964 | Torpille | spits | R. Sleeuwaert | Gent | 1928 | | 38,58 | 5,05 | 346 | M.W.M. |
BBS005965 | Torpille | spits | H. Behiels | Lokeren | 1909 | | 38,55 | 5,05 | 348 | General Motors |
BBS005966 | Tosca | spits | J. Dangreau | Boussu | 1926 | | 38,45 | 5,03 | 364 | Deutz |
BBS005967 | Tosca | motorspits | H. Van Hecke | Brugge | 1962 | | 39,02 | 5,06 | 384 | General Motors |
BBS005968 | Touraco | spits | E. Cloostermans | Luik | 1913 | | 38,34 | 5,04 | 359 | General Motors |
BBS005969 | Touriste | spits | M. Comeyne | Gent | 1913 | | 38,46 | 5,02 | 346 | Benz |
BBS005970 | Touriste | spits | Mevr. Wwe. P. Facon | Merendree | 1908 | | 38,14 | 5,04 | 351 | Moës |
BBS005971 | Touriste2 | spits | Leonard Van Bogaert | Sint Jans Molenbeek | 1926 | | 38,80 | 5,04 | 340 | A.B.C. |
BBS006047 | Tournai V | Beurtschip | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007583e | Tous Nerfs | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Dumez | -onbekend- | 1923 | Abeking & Rasmassen | - | - | - | -geen- |
BBS005972 | Toxandre | Kempenaar | N.V. A. Maassen | Maastricht | 1927 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,00 | 6,59 | 611 | Modag |
BBS005973 | Tracas | motorspits | Wwe. C. Schroeyens | Schelle | 1952 | | 38,75 | 5,07 | 373 | M.W.M. |
BBS005974 | Trajan | sleepschip | J. Bal | Antwerpen | 1926 | | 79,93 | 9,50 | 1411 | -geen- |
BBS005975 | Tramp | motorspits | A. Van Brussel | Gent | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,40 | 5,05 | 381 | Deutz |
BBS005976 | Tramper | motorspits | G. Van den Eede | Antwerpen | 1940 | | 38,64 | 5,05 | 357 | General Motors |
BBS005977 | Transit | Kempenaar | U. Van de Gracht | Mariakerke | 1962 | | 50,00 | 6,60 | 606 | General Motors (2x) |
BBS005978 | Transport 1 | - | G. De Gendt | Baasrode | 1905 | | 32,94 | 5,04 | 242 | Kromhout |
BBS005979 | Transport 21 | - | N.V. Transeco | Gent | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 38,35 | 5,02 | 267 | General Motors |
BBS005980 | Transport 22 | - | N.V. Transeco | Gent | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 38,37 | 5,01 | 269 | General Motors |
BBS005981 | Transport 24 | - | N.V. Transeco | Gent | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 38,32 | 5,03 | 274 | General Motors |
BBS005982 | Transport 25 | - | N.V. Transeco | Gent | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 38,34 | 5,03 | 279 | General Motors |
BBS005983 | Transport 26 | - | N.V. Transeco | Gent | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 38,33 | 5,03 | 267 | General Motors |
BBS005984 | Transport 31 | spits | N.V. Transeco | Gent | 1916 | Scheepswerf Cockerill | 38,33 | 5,03 | 337 | General Motors |
BBS005985 | Transport 35 | spits | N.V. Transeco | Gent | 1917 | Scheepswerf Cockerill | 38,25 | 5,04 | 341 | General Motors |
BBS005986 | Transport 36 | spits | Gebr. Van Heyghen | Gent | 1917 | Scheepswerf Cockerill | 38,18 | 5,04 | 342 | General Motors |
BBS004532b | Treeske | motorsleepboot | Weckx | Andenne | - | Scheepswerf Bijlsma | - | - | - | -onbekend- |
BBS004532c | Treeske | motorsleepboot | Van Heye | Burcht | - | Scheepswerf Bijlsma | - | - | - | -onbekend- |
BBS007918a | Treotdi | sleepschip | O.J. Meijer | Waspik | 1906 | Scheepswerf Vrijenban | 55,88 | 7,16 | 691 | -geen- |
BBS005987 | Trepie | spits | P. Van Straeten | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 2,02 | 357 | General Motors |
BBS005988 | Trevire | Kempenaar | N.V. Handels Maatschappij A. Maassen | Maastricht | 1928 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,98 | 6,57 | 615 | Modag |
BBS005989 | Tri-Jo | spits | T. De Dobbelaere | Evergem | 1927 | | 38,45 | 5,00 | 370 | General Motors |
BBS005990 | Trinite | motorspits | J. Vitry | Mont sur Marchienne | 1935 | | 38,30 | 5,00 | 356 | General Motors |
BBS005991 | Trio | sleepschip | N.V Altravin | Antwerpen | - | | 69,28 | 9,46 | 1153 | -geen- |
BBS005992 | Trio | - | H. Dolk | Werkendam | 1930 | | 31,48 | 5,00 | 225 | Kromhout |
BBS005994 | Trio | - | Gebroeders J. en P. Koster | Rotterdam | 1900 | | 53,16 | 8,11 | 620 | Cabbel |
BBS005995 | Trio | - | H. Schuttevaer | Amsterdam | 1898 | | 23,80 | 4,74 | 113 | Mercedes-Benz |
BBS006501 | Trio | - | Gebroeders Verstichel | Gent | - | | 57,12 | 7,75 | 803 | A.B.C. |
BBS005993a | Trio | Samberschip | P. en K. Jacobs | Boom | 1916 | Scheepswerf Van Garsse | 46,55 | 5,06 | 431 | Bohn und Kähler |
BBS005993b | Trio | Samberschip | Pieter Jacobs en Florence Jamin | - | 1916 | Scheepswerf Van Garsse | 46,55 | 5,06 | 431 | Bohn und Kähler |
BBS005996a | Tristan | Kempenaar | G. De Waegeneere | Antwerpen | 1927 | | 49,03 | 6,58 | 586 | Deutz |
BBS005996b | Tristan | Kempenaar | Fons De Waegeneere | Antwerpen | 1927 | | 49,03 | 6,58 | 586 | Deutz |
BBS005997 | Triton | Engelse Bak | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1918 | | 38,26 | 5,02 | 303 | M.W.M. |
BBS005998 | Triton | motorspits | E. Van de Meerscche | Gent | 1936 | Chantiers de L'Escault | 38,45 | 5,03 | 359 | Caterpillar |
BBS005999 | Triton | spits | G. Van Steen | Marchienne-au-Pont | 1911 | | 38,24 | 5,05 | 316 | General Motors |
BBS007864a | Triviaal | sleepschip | A.J. Storm | Rotterdam | 1924 | Haarlemsche Scheepsbouw maatschappij | 79,95 | 9,45 | 1320 | -geen- |
BBS007864b | Triviaal | sleepschip | J. Houten Storm | Rotterdam | 1924 | Haarlemsche Scheepsbouw maatschappij | 79,95 | 9,45 | 1320 | -geen- |
BBS007864c | Triviaal | sleepschip | N.J.J. Storm | Rotterdam | 1924 | Haarlemsche Scheepsbouw maatschappij | 79,95 | 9,45 | 1320 | -geen- |
BBS006001 | Trois Cousins | spits | Mevr. M. Pauwels | Lodelinsart | 1898 | | 39,36 | 5,04 | 352 | Lister |
BBS006002 | Trois Frères | spits | P. De Bok | Luik | 1905 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 45,75 | 5,03 | 394 | -geen- |
BBS006003 | Trois Soeurs | Kempenaar | Mevr. Wwe. J. Gilman | Luik | 1930 | Chantier naval du Loyd Mosan | 49,88 | 6,60 | 632 | -geen- |
BBS006004 | Tromp | motorspits | I. Pauwels | Vorst | 1942 | | 38,79 | 5,01 | 348 | General Motors |
BBS008488 | Tromp | Kempenaar | H. Pauwels | Vorst | 1919 | | 49,92 | 6,58 | 613 | General Motors |
BBS006005 | Trottinette | motorspits | E. Lemineur | Salzinnes | 1939 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,80 | 5,05 | 359 | Moës |
BBS006006 | Trouille | - | H. Pauwels | Weert | 1897 | | 33,50 | 5,20 | 174 | A.B.C. |
BBS006007 | Trudaine | spits | Mej. J. Marchand | Luik | 1926 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,65 | 5,06 | 344 | Moës |
BBS007883a | Trudie | sleepschip | J. van Duijnen | Rotterdam | 1929 | Scheepswerf A. de Bakke | 80,90 | 9,50 | 1385 | -geen- |
BBS007539b | TSF | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Lucien Boulonne | Chateau-L'Abbaye | 1923 | | - | - | - | Deutz |
BBS006053c | Tsunami | motorspits | -onbekend- | Ekeren | 1963 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,90 | 5,11 | 379 | Scania |
BBS006008 | Tugela | spits | M. Claeyssens | Ledeberg | 1910 | | 38,62 | 5,04 | 355 | Cummins |
BBS007534c | Turbin | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | 38,24 | 5,05 | 347 | -geen- |
BBS007548b | Turco | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Générale de Navigation H.P.L.M. | Lyon | 1922 | Schiffswerft Y.Auderssen | 38,41 | 5,05 | 349 | -geen- |
BBS007541c | Turin | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Pescarolo | Doaui | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS006009 | Turmoil | Kempenaar | A. Wijckmans | Antwerpen | 1927 | | 54,86 | 6,60 | 600 | General Motors |
BBS006010 | Turnie | motorspits | C. Demany | Thuin | 1950 | | 38,82 | 5,02 | 348 | M.W.M. |
BBS006011 | Tuver | - | F. Turneer | Antwerpen | 1892 | | 74,32 | 9,60 | 1157 | General Motors (2x) |
BBS006014 | Twee Gebroeders | Samberschip | E. Diels | Schoten | 1905 | | 46,98 | 5,04 | 439 | General Motors |
BBS006015 | Twee Gebroeders | Dortmunder | W. Hovestradt en Zonen | Rotterdam | 1963 | Scheepswerven van Langerbrugge | 70,00 | 8,24 | 999 | Stork |
BBS006016 | Twee Gebroeders | - | L. Pauwels | Mariekerke aan Schelde | 1902 | | 25,52 | 4,62 | 104 | Lister |
BBS006018 | Twee Gebroeders II | - | O. Vertongen | Baasrode | 1910 | | 24,46 | 4,59 | 100 | Kromhout |
BBS006019 | Twee Gezusters | - | C. Leroux | Gent | 1913 | | 37,90 | 4,97 | 221 | A.B.C. |
BBS007918b | Twente | sleepschip | Harm Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1906 | Scheepswerf Vrijenban | 55,88 | 7,16 | 691 | -geen- |
BBS006000 | Tyberto | - | H. Vliegers | Maasbracht | 1924 | | 42,79 | 5,09 | 347 | General Motors |
BBS006020 | Tyl | - | A. en F. Van Broeckhoven | Balen-Neet | 1961 | | 54,92 | 7,20 | 741 | Cummins (2x) |
BBS006021 | Tyne | Samberschip | S.A. La Sambre | Antwerpen | 1916 | Chantier Naval de Rupelmonde | 46,37 | 5,10 | 423 | M.A.N. |
BBS006022 | Typeriha | motorspits | J. Schapers | Raamsdonk | 1963 | | 38,98 | 5,07 | 360 | G.M.C. |