Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met H, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS007480c | H.M. 1 | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Henri Michels | -onbekend- | 1923 | | 38,30 | 5,03 | - | -geen- |
BBS004823k | H20 | spits | Bernard Van Betsbrugge | Gent | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | General Motors |
BBS002383 | Hacea | spits | L. Poppe | Antwerpen | 1928 | | 38,72 | 5,03 | 345 | General Motors |
BBS002384 | Hagelland | Kempenaar | J. Janssens | Kallo | 1928 | | 50,35 | 6,59 | 616 | Klockner Humboldt |
BBS002385 | Hainaut | Samberschip | Fa. H. Laddijn | Antwerpen | 1923 | | 46,24 | 5,06 | 475 | General Motors |
BBS002386 | Haja | - | J. Lameyer | Groningen | 1902 | - | 34,86 | 4,98 | 226 | Industrie |
BBS002387 | Hal | - | F. Van Opstal | Sint Jans Molenbeek | 1891 | | 25,80 | 4,77 | 119 | Perkins |
BBS002388 | Halve | motorspits | A. Pauwels | Vorst | 1944 | | 38,48 | 5,05 | 371 | General Motors |
BBS002389 | Halvo | spits | P. Van Hal | Kruibeke | 1919 | | 38,49 | 5,01 | 361 | General Motors |
BBS002390 | Halvo | motorspits | P. Van Hal | Kruibeke | 1960 | | 38,88 | 5,08 | 374 | Deutz |
BBS002391 | Halwi | motorspits | H. Van Hal | Rupelmonde | 1960 | | 38,88 | 5,08 | 386 | General Motors |
BBS007488d | Hamra | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS001745 | Handgrenaad | Baquet de Charleroi | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS002392 | Hannibal | Kempenaar | M. Dartois et Mej. L. Dartois | Thuin | 1961 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 54,93 | 6,57 | 643 | Deutz |
BBS002393 | Hans Anthony D | motorspits | C. Dasbach | Deurne | 1957 | | 38,66 | 5,05 | 337 | A.W.A. |
BBS002394 | Hanseatic | Dortmunder | A. Pauwels | Deurne | 1957 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 73,43 | 8,19 | 992 | Deutz |
BBS002395 | Hardi | - | H. Van Cauteren | Niel | 1910 | | 25,92 | 4,90 | 121 | Bolnes |
BBS002396 | Hardu | motorspits | Mevr. Wwe. De Stobbeleire | Gent | 1938 | | 38,86 | 5,05 | 348 | General Motors |
BBS002397 | Harma | Kempenaar | N.V. Harma | Rotterdam | 1925 | - | 49,98 | 6,60 | 565 | Wortington |
BBS002398 | Harmanna | - | J. Venema | Suikerdiep | 1911 | - | 27,20 | 5,00 | 159 | Klockner Humboldt |
BBS002399 | Harpon | spits | C. Van Herck | Antwerpen | 1926 | | 38,47 | 5,07 | 372 | General Motors |
BBS002400 | Harvrie | Kempenaar | A. De Vries | Rotterdam | 1908 | | 50,00 | 6,60 | 482 | Deutz |
BBS002401 | Hary | - | H. Van Houteghem | Mariekerke-Puurs | 1910 | | 38,78 | 5,03 | 289 | General Motors |
BBS002402 | Hasam | Kempenaar | C. De Weerd | Lillo | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,95 | 6,58 | 588 | A.W.A. |
BBS002403 | Haspengouw | sleepschip | Mevr. Wwe. De Wachter | Niel | 1928 | | 92,00 | 11,54 | 1996 | -geen- |
BBS002404 | Hassard 1 | - | Mejuf. R. Cazenier | Lommel | 1899 | | 21,29 | 4,86 | 124 | Moës |
BBS002405 | Hasselt | sleepschip (kempenaar) | Cie. Fluvialee et Maritime de Transports | Luik | 1913 | | 49,70 | 6,55 | 513 | -geen- |
BBS002406 | Hawai | motorspits | J. Van den Abbeele | Antwerpen | 1954 | | 38,82 | 5,06 | 372 | General Motors |
BBS002407 | Hecma | motorspits | P. Vlietstra | Amsterdam | 1950 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 38,80 | 5,03 | 371 | General Motors |
BBS002408 | Hector | spits | H. Remy | Rivière | 1909 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,42 | 5,00 | 338 | Lister |
BBS002409 | Hector | motorspits | N.V. Ruland | Baasrode | 1961 | | 38,98 | 5,05 | 381 | Deutz |
BBS002410 | Hede | - | Gebroederds D. en H. van Akeleyen | Zele | 1897 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 30,63 | 5,04 | 207 | Deutz |
BBS002411 | Hedwig | spits | R. De Winter | Boom | 1943 | | 38,65 | 5,06 | 340 | Deutz |
BBS002412 | Hedwig | spits | J. Van Haecke | Gent | 1896 | | 38,51 | 5,01 | 338 | Benz |
BBS002413 | Heiland | motorspits | E. Claeys | Brugge | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,06 | 364 | A.B.C. |
BBS002414 | Heima | - | A. Wendt | Rotterdam | 1912 | | 53,82 | 7,06 | 498 | M.W.M. |
BBS006061e | Hein | motorspits | Jansen - Craanen | Ede | 1961 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,20 | 5,10 | 394 | Scania |
BBS006447 | Heja | - | H. Troost | Bussum | 1945 | | 59,26 | 11,92 | 1235 | Paxman-Ricardo (2x) |
BBS002415 | Hejeba | motorspits | G. Fumal | Agimont | 1938 | | 38,80 | 5,04 | 359 | Lister |
BBS002416 | Hejuro | spits | H. Rubbens | Merksem | 1922 | Chantier Naval de Rupelmonde | 38,35 | 5,04 | 345 | Lister |
BBS002417 | Helema | spits | L. Pauwels | Mariekerke | 1902 | | 38,64 | 5,05 | 356 | Vomag |
BBS002418 | Helena | Kempenaar | Mevrv. Wwe. H. Bollaert | Heusden | 1929 | | 49,96 | 6,60 | 592 | General Motors |
BBS002419 | Helena | spits | A. Boshuizen | Merelbeke | 1902 | Scheepswerf Plaquet | 38,70 | 5,03 | 366 | Lister |
BBS002420a | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420b | Helena | spits | J. Desaever | Sint Amandsberg | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420c | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420d | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420e | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420f | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420g | Helena | spits | Inge Staelens | Gent | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420h | Helena | spits | Inge Staelens | Gent | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS003131b | Helena | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1961 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 38,72 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS002421 | Helene | motorspits | H. Dewel | Veurne | 1954 | | 38,50 | 5,04 | 377 | A.C.M.T. |
BBS002422 | Helene | motorspits | B. Ducarrez | Maizières | 1938 | | 38,90 | 5,05 | 346 | Caterpillar |
BBS002423 | Helene | - | F. Dullaert | Antwerpen | 1886 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 41,25 | 4,92 | 255 | Benz |
BBS002424 | Helene | spits | A. Heyndricx | Baasrode | 1924 | | 38,50 | 5,05 | 310 | Kromhout |
BBS002425 | Helene | spits | Mevr. Wwe. J. Koopmans | Charleroi | 1924 | Chantier Michot | 38,38 | 5,06 | 361 | General Motors |
BBS002426 | Helene | motorspits | R. Pauwels | Gent | 1962 | Scheepswerf Pol de Roose | 39,14 | 5,10 | 379 | Cummins |
BBS002427 | Helene | spits | G. Pius | Doornik | 1924 | | 38,45 | 5,05 | 363 | General Motors |
BBS002428 | Helene | spits | Mevr. H. Seyssens | Gent | 1928 | | 38,86 | 5,07 | 351 | General Motors |
BBS002429 | Helene | spits | C. Uytendaele | Gent | 1944 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,83 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002430 | Helene | spits | D. Van Houteghem | Gent | 1914 | | 38,55 | 5,06 | 330 | Bohn und Kähler |
BBS002431 | Helene | - | L. Verhaegen | Antwerpen | 1910 | | 20,02 | 4,31 | 68 | Smetrennes |
BBS003731 | Helene | motorsleepboot | A. Haeck en van der Meersche | Dendermonde | | | - | - | - | -onbekend- |
BBS000211b | Helene | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Karl Klein Sohn | 38,24 | 5,00 | 328 | -geen- |
BBS003858d | Helene | Passagiersschip | H. Bloemen | Smeermaas | 1925 | | 16,28 | 4,11 | | -onbekend- |
BBS007523b | Helene | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Blattner | Offendorf | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS007608b | Helene | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Karl Klein Sohn | - | - | - | -geen- |
BBS002432 | Helga | Dortmunder | A. Van Kerckhoven | Antwerpen | 1918 | | 67,74 | 8,81 | 802 | Henschel (2x) |
BBS004823f | Heli | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | General Motors |
BBS002433 | Helliade | spits | E. De Groot | Rupelmonde | 1914 | | 38,54 | 5,09 | 269 | General Motors |
BBS002434 | Helmar | spits | O. De Wilde | Gent | 1931 | | 38,52 | 5,03 | 364 | General Motors |
BBS002435 | Helmar | Kempenaar | A. Schepens | Antwerpen | 1905 | | 55,20 | 6,65 | 662 | M.W.M. |
BBS002436 | Helscho | spits | P. Hellebosch | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002437 | Helvetia | sleepschip (kempenaar) | G. Bal | Luik | 1904 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,94 | 6,60 | 552 | -geen- |
BBS007575b | Helvetia | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Edmond Jung | Offendorf | 1922 | Schiffswerft Gustavsburg | - | - | - | -geen- |
BBS002438 | Hemlo | motorspits | H. Tas | Deinze | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,40 | 5,05 | 362 | Bohn und Kähler |
BBS002460 | Hen-Mar | spits | P. Steenacker | Willebroek | 1922 | | 38,37 | 5,06 | 375 | General Motors |
BBS000082c | Henado | motorspits | A.W. Meijer | Haren | 1924 | Scheepswerf Van Garsse | 38.9 | 5.05 | 340 | Mercedes |
BBS000859f | Hency | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1945 | Plaquet | 38,72 | 5,04 | 360 | General Motors |
BBS000859g | Hency | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1945 | Plaquet | 38,72 | 5,04 | 360 | DAF |
BBS002439 | Hendo | spits | Huub Van de Rumstraat | Gent | 1927 | | 38,57 | 5,03 | 339 | M.A.N. |
BBS002440 | Hendrik | sleepschip (spits) | Mejuf. S. Hoekstra | Beez | 1925 | Chantier Naval Lacroix | 38,56 | 5,06 | 357 | -geen- |
BBS002441 | Hendrik | motorspits | R. Lauwers | Reet | 1955 | Jules De Wachter | 38,18 | 5,05 | 377 | Bohn und Kähler |
BBS002442e | Hendrik | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Mac Laren |
BBS002442f | Hendrik | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Mac Laren |
BBS002442g | Hendrik | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Mac Laren |
BBS002442h | Hendrik | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Mac Laren |
BBS002442i | Hendrik | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | DAF |
BBS002442j | Hendrik | spits | F. Rabaey | Antwerpen | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | DAF |
BBS002442k | Hendrik | spits | R. Verboom | Sluiskil | 1928 | Van Praet-Dansaert | 24,90 | 5,04 | 362 | DAF |
BBS002443 | Hendrik Conscience | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1926 | Chantier Naval de Haccourt ( Pascal Delahaye) | 46,64 | 5,08 | 409 | -geen- |
BBS002444 | Henflor | spits | V. De Heel | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002445 | Henfra | spits | H. Cleerbout | Puurs | 1936 | | 38,55 | 5,07 | 330 | A.B.C. |
BBS002446 | Henfra | spits | A. Humble | gent | 1915 | | 38,28 | 5,04 | 346 | General Motors |
BBS002447 | Hengeor | Samberschip | P. Alderweireld | Antwerpen | 1928 | | 46,72 | 5,05 | 443 | Kamper |
BBS002448 | Henger | Nieuwe kempenaar (55m schip) | E. De Lee | Antwerpen | 1961 | Scheepswerven van Burcht | 55,00 | 7,18 | 695 | General Motors (2x) |
BBS002449 | Henhor | spits | H. Van Reth | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 5,03 | 367 | General Motors |
BBS002450 | Henja | spits | H. Faber | Remich | 1926 | | 38,44 | 5,02 | 367 | Lister |
BBS002451 | Henjea | spits | P. Hellemans | Gent | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,03 | 363 | Benz |
BBS002452 | Henjea | motorspits | H. Heyntjes | Berchem | 1941 | | 38,70 | 5,04 | 339 | Industrie |
BBS002453 | Henjea | - | R. Kegels | Antwerpen | 1901 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,99 | 5,58 | 432 | General Motors |
BBS002454 | Henjea | spits | R. Kegels | Antwerpen | 1923 | | 38,53 | 5,08 | 356 | General Motors |
BBS003559b | Henjea | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf Van Damme | 38,60 | 5,03 | 344 | General Motors |
BBS002455 | Henjo | - | J. Hovestadt | Werkendam | 1889 | | 25,98 | 4,46 | 127 | Industrie |
BBS002456 | Henjos | motorspits | H. Suykens | Tertre | 1937 | | 38,48 | 5,03 | 386 | Lister |
BBS002457 | Henlo | sleepschip (spits) | L. Hellemans | Merksem | 1929 | | 38,24 | 5,05 | 383 | -geen- |
BBS002458 | Henlou | motorspits | H. Willaert | Antwerpen | 1947 | Chantiers de L'Escault | 38,76 | 5,03 | 364 | General Motors |
BBS002459 | Henly | spits | H. Thomassen | Luik | 1928 | | 38,38 | 5,05 | 370 | General Motors |
BBS002461 | Henmar | Samberschip | H. Tas | Steendorp | 1929 | | 46,23 | 5,06 | 478 | General Motors |
BBS002462 | Henmar | - | R. Verschraegen | Moerbeke-Waas | 1919 | Scheepswerf Van Garsse | 35,66 | 5,04 | 202 | Deutz Brons |
BBS007150 | Henmar | houten waal | Henri van Hemelrijck | Antwerpen | - | | - | - | - | -geen- |
BBS002463 | Henny | sleepschip | N.V. Rijnvaart Maatschappij NAVAL | Antwerpen | 1925 | | 79,93 | 9,49 | 1405 | -geen- |
BBS002464 | Henny | spits | W.P. Visser | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,03 | 368 | General Motors |
BBS000581 | Henri | Houten waal | V. Heylen | Antwerpen | - | | | | 297 | -geen- |
BBS002465 | Henri | spits | Jérôme Albrecht | Werken | 1929 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,45 | 5,09 | 373 | General Motors |
BBS002466 | Henri | - | L. Bal | Antwerpen | 1908 | | 54,90 | 7,30 | 720 | M.A.N. |
BBS002467 | Henri | Kempenaar | J. Boey | Antwerpen | 1955 | Scheepswerf Hellemans | 55,00 | 6,60 | 720 | Modag |
BBS002468 | Henri | Dortmunder | C. De Winter | Berchem | 1930 | | 66,88 | 8,15 | 936 | M.W.M. |
BBS002469 | Henri | sleepschip | Mevr. Wwe. J. Geerts | Niel | 1911 | Scheepswerf Plaquet | 42,91 | 5,03 | 436 | -geen- |
BBS002470 | Henri | spits | W. Hovestadt | Rotterdam | 1934 | Scheepswerf Van Garsse | 38,94 | 5,05 | 346 | Caterpillar |
BBS002471 | Henri | spits | L. Mertens | Gent | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,52 | 5,04 | 393 | General Motors |
BBS002472 | Henri | motorspits | N.V. Saintrama | Antwerpen | 1945 | | 38,68 | 5,03 | 362 | A.B.C. |
BBS002473 | Henri | Samberschip | N.V. Scheepswerf van Burcht | Burcht | 1914 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,41 | 5,06 | 425 | General Motors |
BBS002474 | Henri | motorspits | A. Van Daele | Brugge | 1938 | Chantiers de L'Escault | 38,71 | 5,04 | 366 | A.B.C. |
BBS002475 | Henri | motorspits | Fa. Van Heyghen Gebroeders | Gent | 1943 | | 38,70 | 5,04 | 356 | General Motors |
BBS002476 | Henri | motorspits | Mevr. Wwe. E. Van Wijnaerde | Gent | 1942 | | 38,52 | 5,06 | 339 | Klockner Humboldt |
BBS002477 | Henri | spits | A. Westerlinck | Merksem | 1914 | | 38,54 | 5,02 | 355 | General Motors |
BBS002478 | Henri | - | T. Wildschut | Deurne | 1913 | | 42,53 | 5,08 | 370 | General Motors |
BBS006448 | Henri | motorspits | N.V. Scheepvaartbedrijf R. en D. Huyghebaert | Gent | 1939 | | 38,50 | 5,03 | 361 | Deutz |
BBS007131 | Henri | sleepschip | -onbekend- | Hemiksem | - | | - | - | - | -geen- |
BBS000662c | Henri | motorspits | H.C van den Klooster | Sint Annaland | 1939 | De Winter | 38,60 | 5,04 | 341 | A.B.C. |
BBS006053a | Henri | motorspits | E. van Wijgaerde | Gent | 1963 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,90 | 5,11 | 379 | Mercedes-Benz |
BBS006053b | Henri | motorspits | H. van Wijgaerde | Wetteren | 1963 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,90 | 5,11 | 379 | Mercedes-Benz |
BBS002489 | Henri Leys | Kempenaar | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1911 | | 49,75 | 6,59 | 526 | Mercedes-Benz |
BBS002479 | Henri-Amanda | - | L. Roothooft | Merksem | 1930 | | 46,72 | 5,05 | 406 | General Motors |
BBS002490 | Henri-Louis | Kempenaar | N.V. H. Dedecker | Antwerpen | 1956 | Scheepswerven van Langerbrugge | 55,00 | 6,57 | 654 | M.W.M. |
BBS002491 | Henri-Victor | spits | A. Scheltjens | Willebroek | 1923 | Scheepswerf Van Garsse | 38,55 | 5,05 | 353 | Bohn und Kähler |
BBS002480 | Henrica | Kempenaar | L. Romeijnders | Maasbracht | 1900 | Scheepswerf Cockerill | 50,34 | 6,68 | 530 | Caterpillar |
BBS002481 | Henrica | Kempenaar | T. Thonissen | Amsterdam | 1906 | | 49,85 | 6,59 | 461 | Caterpillar |
BBS002482 | Henriette | - | N.V. Bloemmolens en Olieslagerijen Diksmuide | Diksmuide | 1921 | | 38,43 | 5,04 | 298 | General Motors |
BBS002483 | Henriette | motorspits | F. Costers | Berchem | 1943 | | 38,81 | 5,05 | 349 | General Motors |
BBS002484 | Henriette | spits | M. Delannoy | Calonne-Lez-Antoing | 1924 | | 38,45 | 5,03 | 359 | General Motors |
BBS002485 | Henriette | Nieuwe kempenaar (55m schip) | G. en L. Minne | Brugge | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,05 | 7,18 | 677 | Carels |
BBS002486 | Henriette | motorspits | Mevr. Wwe. L. Van der Vreken | Antwerpen | 1939 | Scheepswerf Van Garsse | 38,74 | 5,04 | 361 | Industrie |
BBS002487 | Henriette | motorspits | A. Van Praet | Baasrode | 1937 | | 38,80 | 5,04 | 357 | General Motors |
BBS002488 | Henriette | spits | C. Verrept | Gent | 1914 | | 38,25 | 5,04 | 345 | General Motors |
BBS002492 | Henry | Samberschip | H. Laddijn | Antwerpen | 1936 | Scheepswerf De Durme | 46,50 | 5,04 | 474 | General Motors |
BBS002493 | Henry-Georges | motorspits | A. De Blieck | Gent | 1955 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,88 | 5,09 | 386 | General Motors |
BBS002494 | Hensid | sleepschip | F. Verbraecken | Antwerpen | 1927 | | 46,28 | 5,09 | 478 | -geen- |
BBS002495 | Hera | sleepschip | H. Snijders | Rotterdam | 1906 | | 97,43 | 11,96 | 1999 | -geen- |
BBS002496 | Hera | motorspits | C. Van Avermaet | Asper | 1961 | | 38,68 | 5,07 | 402 | General Motors |
BBS002497 | Herdiva | motorspits | D. Van den Berghe | Gent | 1962 | | 38,88 | 5,09 | 382 | General Motors |
BBS002498 | Herfer | spits | L. Lanoy | Thuin | 1932 | Chantier Michot | 38,96 | 5,04 | 357 | Deutz |
BBS002499 | Hergu | motorspits | G. Isenbaert | Gent | 1956 | | 38,59 | 5,04 | 368 | Moës |
BBS000596b | Herjan | motorspits | W. Bartels | Rotterdam | 1955 | Scheepswerf Van Praet-Dansaert | 38,81 | 5,04 | 386 | Mercedes |
BBS000596c | Herjan | motorspits | Aquatrans B.V. | Rotterdam | 1955 | Scheepswerf Van Praet-Dansaert | 38,81 | 5,04 | 386 | M.A.N. |
BBS000596f | Herjan | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1955 | Scheepswerf Van Praet-Dansaert | 38,81 | 5,04 | 386 | General Motors |
BBS002500 | Herma | sleepschip | Mevr. Wwe. F. Maes | Berchem | 1923 | | 47,00 | 5,03 | 428 | -geen- |
BBS002501 | Herman | motorspits | J. Den Boer | Lekkerkerk | 1941 | Jules De Wachter | 38,67 | 5,09 | 330 | A.B.C. |
BBS002502 | Herman | motorspits | J. De Wilde | Merksem | 1954 | | 38,83 | 5,06 | 376 | Skoda |
BBS002503 | Herman | motorspits | Mme. M. Michel | Mont-sur-Marchienne | 1957 | | 38,86 | 5,05 | 362 | General Motors |
BBS004888 | Herman | houten waal | O.M. Michot | Thuin | - | | - | - | - | -geen- |
BBS000036a | Herman | sleepschip | H.C. Meijer | Rotterdam | 1909 | Scheepswerf A.J. Otto en Zonen | 39.33 | 6.59 | 338 | -geen- |
BBS006358e | Herman Wijns | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
BBS006358f | Herman Wijns | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
BBS002504 | Herman-José | spits | R. Van den Broeck | Schoonaarde | 1898 | | 38,84 | 5,03 | 345 | M.W.M. |
BBS006358g | Herman-Wijns | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
BBS002505a | Hermine | motorspits | E. Schollaert | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505b | Hermine | motorspits | E. Schollaert | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505c | Hermine | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505d | Hermine | motorspits | Henri Notterdaeme en Gabrielle Van Heffen | Wondelgem | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505e | Hermine | motorspits | Philippe Aelvoet | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | DAF |
BBS001638c | Hero | sleepschip (spits) | Herman Budts | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS001638d | Hero | sleepschip (spits) | Herman Budts | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS001638e | Hero | sleepschip (spits) | Herman Budts | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS001638f | Hero | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS001638g | Hero | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS001638h | Hero | sleepschip (spits) | G. Vanbillemont | Gent | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS001638i | Hero | sleepschip (spits) | G. Vanbillemont | Gent | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis (2x) |
BBS002506 | Herwig | motorspits | N.V. Kolenbedrijf Vandendriessche | Roeselare | 1946 | | 39,00 | 5,05 | 348 | Lister |
BBS005223h | Het Binnenschip | motorspits | -onbekend- | Gent | 1950 | Chantier Michot | 38,97 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS005223i | Het Binnenschip | motorspits | L. Eeckhout | Gent | 1950 | Chantier Michot | 38,97 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS002507 | Hevga | spits | J. Herincx | Antwerpen | 1928 | | 38,76 | 5,08 | 350 | General Motors |
BBS002508 | Hewi | motorspits | J. Van Hemelrijck | Merksem | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 38,80 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS002509 | Hewicha | spits | Mevr. H. De Wachter | Boom | 1925 | | 38,56 | 5,06 | 372 | Baudouin |
BBS002510 | Hidalgo | motorspits | A. Lemberge | Brussel | 1956 | | 38,60 | 5,02 | 372 | Leyland Ajax |
BBS002511 | Hilcor | spits | Gebr. A. en J. Mannak | Amsterdam | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,83 | 5,06 | 335 | Klockner Humboldt |
BBS002512 | Hilda | - | J. Bakker | Hilgersberg | - | | 27,42 | 4,89 | 114 | Industrie |
BBS002513 | Hilda | - | G. Goethals | Gent | 1924 | | 28,57 | 4,50 | 127 | A.B.C. |
BBS002514 | Hilda-Roger | - | J. Vercammen | Merelbeke | 1899 | Scheepswerf Van Garsse | 25,50 | 4,36 | 104 | A.B.C. |
BBS002515 | Hilgus II | - | G. Jansegers | Antwerpen | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 46,59 | 5,05 | 469 | Modag |
BBS002516 | Hilgus III | - | J. Jansegers | Antwerpen | 1956 | Isidoor Mainil et Enfants | 46,54 | 5,05 | 467 | Modag |
BBS002517 | Hilgus IV | - | G. Jansegers | Antwerpen | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 47,30 | 5,08 | 438 | Modag |
BBS002518 | Hilgus V | - | G. Jansegers | Antwerpen | 1960 | Scheepswerf De Durme | 46,90 | 5,09 | 420 | M.A.K. |
BBS007891d | Hiljo II | Kempenaar | J. van der Vaart | Amsterdam | 1930 | Vooruit Stapel | 50,00 | 6,60 | 543 | Deutz |
BBS002519 | Hillegina | - | R. Drost | Delfzijl | 1927 | | 33,75 | 5,17 | 180 | Industrie |
BBS002520 | Hilmar | spits | F. Verschueren | Lommel | 1914 | | 38,24 | 5,07 | 363 | General Motors |
BBS002521 | Hilmar | spits | F. Verschueren | Lommel | 1897 | | 38,74 | 5,05 | 319 | Mercedes-Benz |
BBS002522 | Hipel | spits | H. Becu | Antwerpen | 1913 | | 38,50 | 5,04 | 358 | General Motors |
BBS002523 | Hippolyte | Engelse Bak | E. Becu | Antwerpen | 1918 | | 38,38 | 5,04 | 374 | -geen- |
BBS002524 | Hippuris | motorspits | Mevr. Wwe. H. Van Laken | Antwerpen | 1951 | | 38,70 | 5,04 | 352 | M.W.M. |
BBS002525 | Hiria | motorspits | J. Pylyser | Steenkerke | 1942 | | 38,70 | 5,04 | 364 | General Motors |
BBS003867a | Hoekse Waard | Passagiersschip | -onbekend- | Antwerpen | 1902 | | 30,05 | 5,84 | | -onbekend- |
BBS002526 | Home | motorspits | F. Verheyen | Sint Amandsberg | 1951 | Scheepswerf Van Garsse | 38,60 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002527 | Homoda | spits | Mevr. Wwe. H. Houze | Thuin | 1935 | Chantier naval du Loyd Mosan | 38,69 | 5,03 | 365 | Mercedes-Benz |
BBS002528 | Honesty | spits | G. De Roeck | Steendorp | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,44 | 5,03 | 371 | General Motors |
BBS007534b | Honore | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Honoré Castelle | Courrières | 1922 | | 38,24 | 5,05 | 347 | -geen- |
BBS002529 | Honorine II | sleepschip (kempenaar) | A. Costers | Merksem | 1929 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,93 | 6,60 | 628 | -geen- |
BBS002530 | Hoop | - | D. De Loof | Herwijnen | 1904 | | 25,70 | 5,07 | 151 | Industrie |
BBS002531 | Hoop op Welvaart | - | A. Slottje | Lisse | 1906 | | 31,53 | 6,00 | 233 | Deutz |
BBS005316c | Hope | Friese maatkast | H. van der Werf | Groningen | 1926 | Gebr. Van Diepen | 31,49 | 6,27 | 265 | -geen- |
BBS005316d | Hope | Friese maatkast | H. van der Werf | Groningen | 1926 | Gebr. Van Diepen | 43,35 | 6,27 | 350 | Caterpillar |
BBS002532 | Hor-Cy | spits | A. Blommaert | Sint Amandsberg | 1931 | Scheepswerf Van Garsse | 38,44 | 5,05 | 373 | General Motors |
BBS002533 | Horeb | spits | J. Van Bogaert | Vorst | 1929 | | 38,73 | 5,07 | 348 | A.B.C. |
BBS007732 | Horizon | - | Delsaut | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS002534 | Horma | - | Mevr. Wwe. P. De Heel | Eikevliet-Hingene | 1905 | | 26,50 | 4,63 | 121 | Industrie |
BBS002535 | Horo | sleepschip | B. Meersman | Steendorp | 1928 | | 42,77 | 5,06 | 449 | -geen- |
BBS002536 | Hortencia | - | Mevr. Wwe. H. Van der Heiden | Maastricht | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 44,04 | 5,04 | 336 | Deutz |
BBS002537 | Hortense | - | R. De Wilde | Gent | 1903 | Scheepswerf Van Garsse | 39,00 | 5,05 | 289 | A.B.C. |
BBS002538 | Hortense | Kempenaar | H. Eeraerts | Lixhe | 1927 | | 49,96 | 6,57 | 543 | General Motors (2x) |
BBS002539 | Hortense | Dortmunder | P. Jorens | Boom | 1906 | | 67,11 | 8,65 | 935 | M.A.N. |
BBS002540 | Hortense | spits | R. Labyte | Werken | 1905 | Scheepswerf Plaquet | 38,47 | 5,01 | 337 | General Motors |
BBS002541 | Hortense | spits | C. Paap | Burcht | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,45 | 5,09 | 371 | General Motors |
BBS002542 | Hortense Ghemar | - | Société Transp. Intern. Fluv. L. Ghémar | Brussel | 1936 | Scheepswerf Van Garsse | 38,47 | 5,03 | 254 | Deutz |
BBS002543 | Hortensia | spits | A. Deroo | Gent | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,05 | 348 | Kromhout |
BBS002544 | Hortensia | Kempenaar | H. Van Wingen | Gent | 1960 | Scheepswerven van Langerbrugge | 57,87 | 6,60 | 673 | Lister |
BBS002545 | Hortensia | motorspits | H. Van Wingen | Gent | 1944 | | 38,72 | 5,05 | 351 | A.B.C. |
BBS002546 | Hosanna | motorspits | P. Van Hal | Gent | 1937 | | 38,75 | 5,03 | 350 | M.W.M. |
BBS002547 | Hosannia | sleepschip | V. Bal | Merksem | 1916 | | 79,88 | 9,46 | 1383 | -geen- |
BBS002548 | Huban | sleepschip (Kempenaar) | H. Cox | Maasbracht | 1924 | | 50,00 | 6,60 | 529 | -geen- |
BBS002549 | Hubert | motorspits | N.V. Bloemmolens Hellemans | Lier | 1943 | Jules De Wachter | 38,75 | 5,06 | 346 | Kromhout |
BBS002550 | Hubert | motorspits | P. De Clercq | Gent | 1943 | | 38,62 | 5,02 | 372 | General Motors |
BBS002551 | Hubert | - | R. De Gendt | Gent | 1898 | | 43,80 | 5,03 | 408 | Hercules |
BBS002552 | Hubert | sleepschip | E. Méliard et Fils | Engis | 1890 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 42,95 | 5,02 | 325 | -geen- |
BBS002553 | Hubert | spits | C. Philips | Sint Jans Molenbeek | 1913 | | 38,27 | 5,09 | 387 | General Motors |
BBS002554 | Hubert | Kempenaar | Mevr. J. Pyl | Antwerpen | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 50,09 | 6,60 | 608 | General Motors (2x) |
BBS002555 | Hubert | spits | H. Renaux | Ombret | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,05 | 333 | General Motors (2x) |
BBS005159 | Hubert | - | J. Haes | Luik | - | | - | - | 155 | -onbekend- |
BBS002556 | Hubertine | Samberschip | C. Adams | Eisden | 1914 | | 46,77 | 5,06 | 403 | General Motors |
BBS002557 | Hubertine | Kempenaar | H. Cox | Maasbracht | 1924 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,00 | 6,57 | 538 | Caterpillar |
BBS002558 | Hubertine | sleepschip (Samberschip) | H. Yzendoorn | Luik | 1930 | Chantier Naval De Beez | 46,52 | 5,02 | 411 | -geen- |
BBS002559 | Hudson | spits | M. Broquet | Brugge | 1901 | | 38,36 | 5,02 | 352 | General Motors |
BBS002560 | Hudson | spits | A. De Wachter | Merksem | 1928 | | 38,52 | 5,05 | 357 | Krupp Junkers |
BBS002561 | Hugo van der Goes | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1899 | | 74,50 | 8,10 | 814 | -geen- |
BBS002562 | Huguette | spits | E. Peeters | Luik | 1931 | | 38,64 | 5,04 | 377 | General Motors |
BBS002564 | Hugus | motorspits | F. Nauwelaerts | Gent | 1951 | Scheepswerf Van Garsse | 38,84 | 5,05 | 372 | General Motors |
BBS002565 | Hujo | - | H. Van Gaever | Rupelmonde | 1922 | Scheepswerf Van Garsse | 29,95 | 4,82 | 125 | Moës |
BBS002566 | Huka | spits | J. Bouts | Bree | - | | 38,50 | 5,05 | 303 | General Motors |
BBS002567 | Humanite | motorspits | A. De Winter | Gent | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 39,30 | 5,09 | 373 | General Motors |
BBS002568 | Humanite | motorspits | A. De Winter | Gent | 1937 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,54 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002578 | Humanite | spits | L. De Winter | Antwerpen | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,18 | 5,04 | 345 | Moës |
BBS002569 | Hungaria I | motorspits | S.A. Moulins Hungaria | Leuven | 1960 | | 39,02 | 5,06 | 396 | Mercedes |
BBS002570 | Hungaria II | spits | S.A. Moulins Hungaria | Leuven | 1897 | | 38,85 | 5,04 | 352 | General Motors |
BBS002571 | Hurapa | spits | H. Paunet | Thuin | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,43 | 5,00 | 338 | General Motors |
BBS000439g | Hush | spits | Alex Quienen | Brugge | 1931 | - | 38,60 | 5,05 | 363 | -geen- |
BBS002572 | Huwijopo | spits | Mevr. Wwe. P. Ramakers | Ampsin | 1939 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 38,78 | 5,06 | 384 | Moës |
BBS002573 | Hyacinthe | spits | E. Van Damme | Gent | 1924 | | 38,47 | 5,04 | 363 | A.B.C. |
BBS002574 | Hydra | Dortmunder | F. Dagnelie | Deurne | 1929 | | 66,90 | 8,20 | 955 | M.A.N. |
BBS002575 | Hydra | spits | Wladimir Sleeuwaert | Merelbeke | 1927 | | 38,35 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002576 | Hydrate | spits | G. Nauwelaers | Hingene | 1926 | | 38,54 | 5,06 | 369 | Mac Laren |
BBS003859f | Hydrex III | Werkschip | Hydrex B.V. | Teteringen | 1910 | | 24,09 | 4,52 | | -onbekend- |
BBS002577 | Hydroavion | spits | J. De Wit | Hingene | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,06 | 372 | General Motors |