Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met H, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS008912 | H.G. | motorspits | Gh. Hollebecque | Nancy | 1955 | | 38,78 | 5,05 | 378 | General Motors |
BBS007480c | H.M. 1 | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Henri Michels | -onbekend- | 1923 | | 38,30 | 5,03 | - | -geen- |
BBS009716g | H.S.K. 1 | duwbak | Heidelberger Sand u. Kies | Heidelberg | 1958 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 65,00 | 11,00 | 1711 | -geen- |
BBS008937 | H.T.V. | motorspits | Wwe. B. Turquet | Conflans Sante Honorine | 1948 | | 38,40 | 5,05 | 383 | Baudouin |
BBS004823k | H20 | spits | Bernard Van Betsbrugge | Gent | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | General Motors |
BBS002383 | Hacea | spits | L. Poppe | Antwerpen | 1928 | | 38,72 | 5,03 | 345 | General Motors |
BBS008825 | Hageland | sleepschip | J. Janssens - Van Loock | Kallo | 1964 | Chantier Naval De Beez | 84,85 | 9,47 | 1448 | -geen- |
BBS002384 | Hagelland | Kempenaar | J. Janssens | Kallo | 1928 | | 50,35 | 6,59 | 616 | Klockner Humboldt |
BBS008826 | Hagiel | motorspits | H. Blommaert | Gent | 1958 | Scheepswerf De Durme | 38,88 | 5,07 | 350 | General Motors |
BBS002385a | Hainaut | Samberschip | Fa. H. Laddijn | Antwerpen | 1923 | | 46,24 | 5,06 | 475 | General Motors |
BBS002385b | Hainaut | Samberschip | J. Verswijver en Zn. | Antwerpen | 1923 | | 46,24 | 5,06 | 475 | General Motors |
BBS002386a | Haja | - | J. Lameyer | Groningen | 1902 | - | 34,86 | 4,98 | 226 | Industrie |
BBS002386b | Haja | - | J. Lameyer | Groningen | 1902 | - | 34,86 | 4,98 | 226 | M.W.M. |
BBS002387 | Hal | - | F. Van Opstal | Sint Jans Molenbeek | 1891 | | 25,80 | 4,77 | 119 | Perkins |
BBS008827 | Halberg | - | H. en E. Piotrowski | Saarbrücken | 1944 | Scheepswerf Van Garsse | 57,63 | 5,71 | 549 | Deutz |
BBS009189 | Halévy | sleepschip | Compagnie Fluviale de Tranp. &Remorq. | Parijs | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 45,06 | 7,80 | 829 | -geen- |
BBS009076e | Halimoen | sleepschip | Vulcaan Handels & Transport Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 112,80 | 12,70 | 3054 | -geen- |
BBS008828 | Halsme | motorspits | F. Van Hal | Antwerpen | 1960 | | 38,75 | 5,04 | 372 | Deutz |
BBS002388 | Halve | motorspits | A. Pauwels | Vorst | 1944 | | 38,48 | 5,05 | 371 | General Motors |
BBS002389 | Halvo | spits | P. Van Hal | Kruibeke | 1919 | | 38,49 | 5,01 | 361 | General Motors |
BBS002390 | Halvo | motorspits | P. Van Hal | Kruibeke | 1960 | | 38,88 | 5,08 | 374 | Deutz |
BBS002391 | Halwi | motorspits | H. Van Hal | Rupelmonde | 1960 | | 38,88 | 5,08 | 386 | General Motors |
BBS008829 | Hamlet | spits | G. Smet | Komen | 1902 | | 38,62 | 5,03 | 354 | General Motors |
BBS007488d | Hamra | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS001745 | Handgrenaad | Baquet de Charleroi | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS009598 | Haniel 101 | sleepschip (Dortmunder) | Firma Haniel et Cie | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009597 | Haniel 102 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009596 | Haniel 103 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009595 | Haniel 104 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009594 | Haniel 105 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009593a | Haniel 106 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009592 | Haniel 107 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009591 | Haniel 108 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009590 | Haniel 109 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009589 | Haniel 110 | sleepschip (Dortmunder) | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009611 | Haniel 125 | sleepschip (Dortmunder) | Firma Haniel et Cie | | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009610 | Haniel 126 | sleepschip (Dortmunder) | Firma Haniel et Cie | | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 967 | -geen- |
BBS009521c | Haniel Kurier 09 | - | Franz Haniel GmbH | Duisburg | 1939 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 59,64 | 7,00 | 625 | M.A.N. |
BBS009519c | Haniel Kurier 10 | - | Franz Haniel GmbH | Duisburg-Ruhrort | 1939 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 59,64 | 7,00 | 625 | M.A.N. |
BBS009593b | Haniel Kurier 21 | Dortmunder | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 72,08 | 8,20 | 967 | M.A.N. |
BBS009593c | Haniel Kurier 21 | Dortmunder | Franz Haniel und Cie GmbH | Duisburg | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 72,08 | 8,20 | 967 | M.A.N. |
BBS002392a | Hannibal | Kempenaar | M. Dartois et Mej. L. Dartois | Thuin | 1961 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 54,93 | 6,57 | 643 | Deutz |
BBS002392b | Hannibal | Kempenaar | P. Bruinsma | Zwolle | 1961 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 54,93 | 6,57 | 643 | Deutz |
BBS002393 | Hans Anthony D | motorspits | C. Dasbach | Deurne | 1957 | | 38,66 | 5,05 | 337 | A.W.A. |
BBS009274 | Hans-Georg | sleepschip (Dortmunder) | August Thiele | Hamburg | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 994 | -geen- |
BBS002394c | Hanseatic | Dortmunder | A. Leysen en A. Scheirs | Antwerpen | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 935 | Acec |
BBS002394d | Hanseatic | Dortmunder | A. Pauwels | Deurne | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 73,43 | 8,19 | 992 | Deutz |
BBS002394e | Hanseatic | Dortmunder | A. Pauwels | Deurne | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 73,43 | 8,19 | 992 | Deutz |
BBS008830 | Hara | - | H. Wendt | Niel | 1940 | | 69,94 | 7,05 | 733 | M.A.N. |
BBS002395 | Hardi | - | H. Van Cauteren | Niel | 1910 | | 25,92 | 4,90 | 121 | Bolnes |
BBS008831 | Hardi | - | A. Vermeulen | Rotterdam | 1956 | | 58,10 | 6,21 | 537 | M.W.M. |
BBS002396 | Hardu | motorspits | Mevr. Wwe. De Stobbeleire | Gent | 1938 | | 38,86 | 5,05 | 348 | General Motors |
BBS009800d | Hariksee | sleepschip | Rheinische Tank Reederei GmbH & Co KG | Düsseldorf | 1930 | Van Der Giessen | 80,00 | 9,49 | 1151 | -geen- |
BBS008832 | Harja II | - | H. Wijbrands | Rotterdam | 1925 | | 36,52 | 5,07 | 222 | Lister |
BBS008833 | Harkla | sleepschip | Société d'Opérations Comm. Et Transp. | Luik | 1926 | | 79,93 | 9,50 | 1413 | -geen- |
BBS002397 | Harma | Kempenaar | N.V. Harma | Rotterdam | 1925 | - | 49,98 | 6,60 | 565 | Worthington |
BBS008834 | Harma | Kempenaar | G. Groeneweg | Rotterdam | 1959 | Scheepswerf De Durme | 50,90 | 6,62 | 502 | Deutz |
BBS008835 | Harma | - | G. Van de Woude | Sneek | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 43,28 | 5,09 | 397 | General Motors |
BBS002398 | Harmanna | - | J. Venema | Suikerdiep | 1911 | - | 27,20 | 5,00 | 159 | Klockner Humboldt |
BBS009820a | Harmonie IV | stoomsleepboot | Harmonie IV Sleepboot Maatschappij N.V. | Vreeswijk | 1929 | Arnhemsche Scheepsbouw Maatschappij N.V. | 27,87 | 5,48 | - | Prins |
BBS009820b | Harmonie IV | stoomsleepboot | Harmonie Rederij N.V. | Vreeswijk | 1929 | Arnhemsche Scheepsbouw Maatschappij N.V. | 27,87 | 5,48 | - | Prins |
BBS008839 | Harmpje | Dortmunder | B. Lenten | Vuren | 1929 | | 66,75 | 8,20 | 920 | Deutz |
BBS008840 | Harnais | spits | D. Poulain | Sampigny | - | | 38,41 | 5,05 | 346 | Berliet |
BBS002399a | Harpon | spits | C. Van Herck | Antwerpen | 1926 | | 38,47 | 5,07 | 372 | General Motors |
BBS002399b | Harpon | spits | C. Van Herck | Antwerpen | 1926 | | 38,47 | 5,07 | 372 | General Motors |
BBS008841 | Harpy | Samberschip | A. Van Thull | Maastricht | 1901 | | 45,59 | 5,03 | 391 | Lister |
BBS006249c | Harry | - | M. Vliegenhardt | Rotterdam | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,38 | 5,04 | 271 | General Motors |
BBS006249d | Harry | - | Ruiten en Kreiger B.V. | Oude Wetering | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,38 | 5,04 | 271 | General Motors |
BBS002400 | Harvrie | Kempenaar | A. De Vries | Rotterdam | 1908 | | 50,00 | 6,60 | 482 | Deutz |
BBS002401a | Hary | - | H. Van Houteghem | Mariekerke-Puurs | 1910 | | 38,78 | 5,03 | 289 | General Motors |
BBS002401b | Hary | - | H. Van Houteghem | Mariekerke-Puurs | 1910 | | 38,78 | 5,03 | 292 | Deutz |
BBS002402 | Hasam | Kempenaar | C. De Weerd | Lillo | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,95 | 6,58 | 588 | A.W.A. |
BBS008842 | Hasobin | spits | J. Van Doorn | Gent | 1913 | | 38,48 | 4,97 | 327 | General Motors |
BBS002403 | Haspengouw | sleepschip | Mevr. Wwe. De Wachter | Niel | 1928 | | 92,00 | 11,54 | 1996 | -geen- |
BBS002404 | Hassard 1 | - | Mejuf. R. Cazenier | Lommel | 1899 | | 21,29 | 4,86 | 124 | Moës |
BBS002405 | Hasselt | sleepschip (kempenaar) | Cie. Fluvialee et Maritime de Transports | Luik | 1913 | | 49,70 | 6,55 | 513 | -geen- |
BBS008843 | Havemo | - | N.V. Havemo | Rotterdam | 1968 | | 73,03 | 8,20 | 996 | Deutz |
BBS002406a | Hawai | motorspits | J. Van den Abbeele | Antwerpen | 1954 | | 38,82 | 5,06 | 372 | General Motors |
BBS002406b | Hawai | motorspits | J. Van den Abbeele | Antwerpen | 1954 | | 38,82 | 5,06 | 372 | General Motors |
BBS009043b | Hawart | sleepschip | Nederlandsche Transport Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 72,82 | 9,60 | 1211 | -geen- |
BBS009043c | Hawart | sleepschip | Nederlandsche Rijnvaartvereeniging N.V. | Rotterdam | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 72,82 | 9,60 | 1211 | -geen- |
BBS008844 | He-An | spits | H. Raukema | Enkhuizen | 1930 | | 38,74 | 5,06 | 329 | Scania Vabis |
BBS008850 | He-Ja | motorspits | J. Verkammen | Terneuzen | 1958 | Scheepswerf De Durme | 38,94 | 5,09 | 348 | Deutz |
BBS008845 | Hean | - | H. Wigman | Nijmegen | 1928 | | 44,50 | 5,07 | 369 | Bolnes |
BBS007149i | Hean | motorspits | T. van Bommel | Lobith | 1950 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,66 | 5,05 | 354 | General Motors |
BBS008846 | Hebetema | Samberschip | Th. Hamers | Vucht | 1914 | | 46,54 | 5,04 | 450 | Lister |
BBS008847 | Hecema | - | J. Eier | Almelo | 1892 | | 45,23 | 6,07 | 314 | Deutz |
BBS002407 | Hecma | motorspits | P. Vlietstra | Amsterdam | 1950 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 38,80 | 5,03 | 371 | General Motors |
BBS002408 | Hector | spits | H. Remy | Rivière | 1909 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,42 | 5,00 | 338 | Lister |
BBS002409 | Hector | motorspits | N.V. Ruland | Baasrode | 1961 | | 38,98 | 5,05 | 381 | Deutz |
BBS008848 | Hector | - | H. Pauwels | Merksem | 1963 | | 79,66 | 9,48 | 1467 | Deutz |
BBS002410 | Hede | - | Gebroederds D. en H. van Akeleyen | Zele | 1897 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 30,63 | 5,04 | 207 | Deutz |
BBS002411 | Hedwig | spits | R. De Winter | Boom | 1943 | | 38,65 | 5,06 | 340 | Deutz |
BBS002412a | Hedwig | spits | J. Van Haecke | Gent | 1896 | | 38,51 | 5,01 | 338 | Benz |
BBS002412b | Hedwig | spits | E. Van Haecke | Gent | 1896 | | 38,51 | 5,01 | 338 | General Motors |
BBS009518c | Heezenberg | - | Scheepvaart & Handels Maatschappij Trinitas N.V. | Rotterdam | 1939 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 59,60 | 7,07 | 625 | M.A.N. |
BBS002413a | Heiland | motorspits | E. Claeys | Brugge | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,06 | 364 | A.B.C. |
BBS002413b | Heiland | motorspits | A. Nassel | Werken | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,06 | 364 | Caterpillar |
BBS002414 | Heima | - | A. Wendt | Rotterdam | 1912 | | 53,82 | 7,06 | 498 | M.W.M. |
BBS006061e | Hein | motorspits | Jansen - Craanen | Ede | 1961 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,20 | 5,10 | 394 | Scania |
BBS008849 | Heinrich Liesen 8 | sleepschip | P.V.B.A. Ara Shipping | Boom | 1907 | | 83,35 | 10,08 | 1466 | -geen- |
BBS009240 | Heisa | sleepschip (spits) | Louis Dick | Merelbeke | 1925 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS006447 | Heja | - | H. Troost | Bussum | 1945 | | 59,26 | 11,92 | 1235 | Paxman-Ricardo |
BBS008794e | Hejaba | - | F. Fumal | Antwerpen | 1965 | | 73,05 | 8,20 | 1151 | Cummings |
BBS008794f | Hejaba | - | F. Fumal | Antwerpen | 1965 | | 80,99 | 8,20 | 1271 | Cummings |
BBS002415a | Hejeba | motorspits | G. Fumal | Agimont | 1938 | | 38,80 | 5,04 | 359 | Lister |
BBS002415b | Hejeba | motorspits | G. Fumal | Agimont | 1938 | | 38,80 | 5,04 | 359 | Lister |
BBS002416 | Hejuro | spits | H. Rubbens | Merksem | 1922 | Chantier Naval de Rupelmonde | 38,35 | 5,04 | 345 | Lister |
BBS008851 | Heldijca | Samberschip | A. Garsten | Haarlem | 1931 | | 46,72 | 5,10 | 421 | General Motors |
BBS002417 | Helema | spits | L. Pauwels | Mariekerke | 1902 | | 38,64 | 5,05 | 356 | Vomag |
BBS002418 | Helena | Kempenaar | Mevrv. Wwe. H. Bollaert | Heusden | 1929 | | 49,96 | 6,60 | 592 | General Motors |
BBS002419 | Helena | spits | A. Boshuizen | Merelbeke | 1902 | Scheepswerf Plaquet | 38,70 | 5,03 | 366 | Lister |
BBS008852 | Helena | Kempenaar | H. Bruinsma | Amsterdam | 1923 | | 50,00 | 6,60 | 454 | M.W.M. |
BBS008853 | Helena | - | J. Cové | Papendrecht | 1902 | | 62,40 | 7,57 | 674 | Nat. Supérior |
BBS008854 | Helena | motorspits | J. Domenie | Terneuzen | 1956 | | 38,67 | 5,06 | 351 | Böhn und Kähler |
BBS008855 | Helena | motorspits | G. Faase | Sint Philipsland | 1961 | | 38,72 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS008856 | Helena | - | J. Hollebrandse | Waarde | 1964 | | 55,08 | 7,25 | 652 | Rolls Royce |
BBS008857 | Helena | motorspits | J. Larooy | Rotterdam | 1951 | | 38,83 | 5,05 | 307 | Bolnes |
BBS008858 | Helena | Samberschip | N.V. Hermaco | Zutendaal | 1931 | | 46,58 | 4,99 | 465 | -geen- |
BBS008859 | Helena | Kempenaar | J. Klunder | Rotterdam | 1914 | | 50,30 | 6,60 | 492 | Fiat |
BBS002420a | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420b | Helena | spits | J. Desaever | Sint Amandsberg | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420c | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420d | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420e | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420f | Helena | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420g | Helena | spits | Inge Staelens | Gent | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS002420h | Helena | spits | Inge Staelens | Gent | 1928 | Dewachter | 38,75 | 5,05 | 328 | Lister Blackstone |
BBS003131b | Helena | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1961 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 38,72 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS009543c | Helena | Dortmunder | C. Heuvelman | Alblasserdam | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 898 | M.W.M. |
BBS002421 | Helene | motorspits | H. Dewel | Veurne | 1954 | | 38,50 | 5,04 | 377 | A.C.M.T. |
BBS002422 | Helene | motorspits | B. Ducarrez | Maizières | 1938 | | 38,90 | 5,05 | 346 | Caterpillar |
BBS002423 | Helene | - | F. Dullaert | Antwerpen | 1886 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 41,25 | 4,92 | 255 | Benz |
BBS002424 | Helene | spits | A. Heyndricx | Baasrode | 1924 | | 38,50 | 5,05 | 310 | Kromhout |
BBS002428 | Helene | spits | Mevr. H. Seyssens | Gent | 1928 | | 38,86 | 5,07 | 351 | General Motors |
BBS002429 | Helene | spits | C. Uytendaele | Gent | 1944 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,83 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002430 | Helene | spits | D. Van Houteghem | Gent | 1914 | | 38,55 | 5,06 | 330 | Bohn und Kähler |
BBS002431 | Helene | - | L. Verhaegen | Antwerpen | 1910 | | 20,02 | 4,31 | 68 | Smetrennes |
BBS003731 | Helene | motorsleepboot | A. Haeck en van der Meersche | Dendermonde | | | - | - | - | -onbekend- |
BBS000211b | Helene | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Karl Klein Sohn | 38,24 | 5,00 | 328 | -geen- |
BBS002425a | Helene | spits | Mevr. Wwe. J. Koopmans | Charleroi | 1924 | Chantier Michot | 38,38 | 5,06 | 361 | General Motors |
BBS002425b | Helene | spits | H. Koopmans | Marchienne-au-Pont | 1924 | Chantier Michot | 38,38 | 5,06 | 361 | General Motors |
BBS002426a | Helene | motorspits | R. Pauwels | Gent | 1962 | Scheepswerf Pol de Roose | 39,14 | 5,10 | 379 | Cummins |
BBS002426b | Helene | motorspits | A. Duqueine | Gent | 1962 | Scheepswerf Pol de Roose | 39,14 | 5,10 | 379 | Cummins |
BBS002427a | Helene | spits | G. Pius | Doornik | 1924 | | 38,45 | 5,05 | 363 | General Motors |
BBS002427b | Helene | spits | P. Caby | Péronnes | 1924 | | 38,45 | 5,05 | 363 | General Motors |
BBS003858d | Helene | Passagiersschip | H. Bloemen | Smeermaas | 1925 | | 16,28 | 4,11 | | -onbekend- |
BBS007523b | Helene | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Blattner | Offendorf | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS007608b | Helene | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Karl Klein Sohn | - | - | - | -geen- |
BBS008689a | Hélène | spits | J. De Boom | Gent | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 39,15 | 5,08 | 383 | Deutz |
BBS009675 | Hélène (J.B. 28) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | -onbekend- |
BBS002432a | Helga | Dortmunder | A. Van Kerckhoven | Antwerpen | 1918 | | 67,74 | 8,81 | 802 | Henschel |
BBS002432b | Helga | Dortmunder | A. Van Kerckhoven | Schoten | 1918 | | 67,74 | 8,81 | 802 | General Motors |
BBS004823f | Heli | spits | F. Delahaye | Gent | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | General Motors |
BBS008860 | Helios | Kempenaar | G. Van Putten | Harderwijk | 1902 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,93 | 6,62 | 550 | Caterpillar |
BBS009405 | Heliotrope | sleepschip (spits) | Poliet et Chausson | Parijs | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS002433 | Helliade | spits | E. De Groot | Rupelmonde | 1914 | | 38,54 | 5,09 | 269 | General Motors |
BBS010436a | Helma | Kempenaar | Kiepe GmbH | Haren Ems | 1961 | Lubbe Voss | 51,00 | 6,37 | 575 | Deutz |
BBS002434 | Helmar | spits | O. De Wilde | Gent | 1931 | | 38,52 | 5,03 | 364 | General Motors |
BBS002435a | Helmar | Kempenaar | A. Schepens | Antwerpen | 1905 | | 55,20 | 6,65 | 662 | M.W.M. |
BBS002435b | Helmar | Kempenaar | Helmar Schepens | Gent | 1905 | | 55,20 | 6,65 | 662 | General Motors |
BBS000066d | Helmo | Dortmunder | L. Tas | Brugge | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67.0 | 8.23 | 965 | M.A.K. |
BBS002436a | Helscho | spits | P. Hellebosch | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002436b | Helscho | spits | P. Hellebosch | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002437a | Helvetia | sleepschip (kempenaar) | G. Bal | Luik | 1904 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,94 | 6,60 | 552 | -geen- |
BBS002437b | Helvetia | sleepschip (kempenaar) | L. Bal | Merksem | 1904 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,94 | 6,60 | 552 | -geen- |
BBS007575b | Helvetia | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Edmond Jung | Offendorf | 1922 | Schiffswerft Gustavsburg | - | - | - | -geen- |
BBS008861 | Hemafra | spits | F. Hoste - Houvben | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,82 | 5,02 | 280 | General Motors |
BBS002438 | Hemlo | motorspits | H. Tas | Deinze | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,40 | 5,05 | 362 | Bohn und Kähler |
BBS008862 | Hemlo | Dortmunder | E. Tas | Buggenhout | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,02 | 8,25 | 972 | M.A.K. |
BBS008876 | Hen-Du | spits | S. Hennebert | Duinkerke | 1930 | Chantier Michot | 38,40 | 5,07 | 365 | Baudouin |
BBS008878 | Hen-Geo | motorspits | H. Courson | Luik | 1944 | | 38,88 | 5,07 | 366 | General Motors |
BBS008880 | Hen-Jo | sleepschip | J. van Strien | Antwerpen | 1927 | | 79,80 | 9,48 | 1380 | -geen- |
BBS002460a | Hen-Mar | spits | P. Steenacker | Willebroek | 1922 | | 38,37 | 5,06 | 375 | General Motors |
BBS002460b | Hen-Mar | spits | H. Steenacker | Antwerpen | 1922 | | 38,37 | 5,06 | 375 | General Motors |
BBS000082c | Henado | motorspits | A.W. Meijer | Haren | 1924 | Scheepswerf Van Garsse | 38.9 | 5.05 | 340 | Mercedes |
BBS000859f | Hency | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1945 | Plaquet | 38,72 | 5,04 | 360 | General Motors |
BBS000859g | Hency | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1945 | Plaquet | 38,72 | 5,04 | 360 | DAF |
BBS008863 | Hendi | spits | H. Koerts | Maasbracht | 1938 | | 38,62 | 5,06 | 331 | Deutz |
BBS002439a | Hendo | spits | Huub Van de Rumstraat | Gent | 1927 | | 38,57 | 5,03 | 339 | M.A.N. |
BBS002439b | Hendo | spits | Huub Van de Rumstraat | Maasbracht | 1927 | | 38,57 | 5,03 | 339 | M.A.N. |
BBS002440 | Hendrik | sleepschip (spits) | Mejuf. S. Hoekstra | Beez | 1925 | Chantier Naval Lacroix | 38,56 | 5,06 | 357 | -geen- |
BBS002441 | Hendrik | motorspits | R. Lauwers | Reet | 1955 | Jules De Wachter | 38,18 | 5,05 | 377 | Bohn und Kähler |
BBS008864 | Hendrik | spits | H. Vergauwen | Bornem | 1929 | | 38,74 | 5,04 | 345 | General Motors |
BBS008865 | Hendrik | Kempenaar | A. Vegter | Zwijndrecht | 1926 | | 49,98 | 6,59 | 543 | Worthington |
BBS002442e | Hendrik | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Mac Laren |
BBS002442f | Hendrik | spits | F. Rabaey | Antwerpen | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Dorman |
BBS002442g | Hendrik | spits | F. Rabaey | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Dorman |
BBS002442h | Hendrik | spits | F. Rabaey | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | Dorman |
BBS002442i | Hendrik | spits | F. Rabaey | -onbekend- | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | DAF |
BBS002442j | Hendrik | spits | F. Rabaey | Antwerpen | 1928 | Van Praet-Dansaert | 38,50 | 5,04 | 362 | DAF |
BBS002442k | Hendrik | spits | R. Verboom | Sluiskil | 1928 | Van Praet-Dansaert | 24,90 | 5,04 | 362 | DAF |
BBS002443 | Hendrik Conscience | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1926 | Chantier Naval de Haccourt ( Pascal Delahaye) | 46,64 | 5,08 | 409 | -geen- |
BBS008866 | Hendrik V Sr. | - | H. Vermeij | Papendrecht | 1971 | | 79,84 | 9,06 | 1442 | M.W.M. |
BBS008874 | Hendrik-Jan | - | H. Kater | Schilde | 1970 | | 80,00 | 9,49 | 1423 | M.A.N. |
BBS008867 | Hendrika | - | C. Molengraaf | Giessendam | 1932 | | 36,03 | 6,09 | 260 | Kromhout |
BBS008868 | Hendrika | - | L. Mulders | Kerkdriel | 1913 | | 40,28 | 6,23 | 345 | Deutz |
BBS008869 | Hendrika | - | Wwe. Van den Adel | Dordrecht | 1940 | | 76,18 | 9,49 | 999 | M.W.M. |
BBS008870 | Hendrika | Kempenaar | K. Wijnen | Rotterdam | 1931 | | 49,94 | 6,46 | 463 | M.W.M. |
BBS008871 | Hendrika | - | C. Wijnen | Antwerpen | 1931 | | 62,16 | 8,04 | 600 | M.A.N. |
BBS008872 | Hendrika | Kempenaar | H. Wolters | Rotterdam | 1929 | | 49,97 | 6,60 | 584 | Scania Vabis |
BBS008873 | Hendrika | Samberschip | H. Wolters | Rotterdam | 1930 | | 47,10 | 5,08 | 448 | Mercedes |
BBS008875 | Hendrikje | Kempenaar | L. Verdonk | 's Gravendeel | 1927 | | 49,92 | 6,60 | 510 | General Motors |
BBS008877 | Hendy | motorspits | R. Broekhuis | Terneuzen | 1931 | | 38,85 | 5,07 | 332 | Deutz |
BBS002444a | Henflor | spits | V. De Heel | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002444b | Henflor | spits | H. De Heel | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS002445a | Henfra | spits | H. Cleerbout | Puurs | 1936 | | 38,55 | 5,07 | 330 | A.B.C. |
BBS002445b | Henfra | spits | H. Cleerbout | Boom | 1936 | | 38,55 | 5,07 | 330 | A.B.C. |
BBS002446a | Henfra | spits | A. Humble | gent | 1915 | | 38,28 | 5,04 | 346 | General Motors |
BBS002446b | Henfra | spits | G. Van Pamel | Merelbeke | 1915 | | 38,28 | 5,04 | 346 | General Motors |
BBS002447 | Hengeor | Samberschip | P. Alderweireld | Antwerpen | 1928 | | 46,72 | 5,05 | 443 | Kamper |
BBS002448 | Henger | Nieuwe kempenaar (55m schip) | E. De Lee | Antwerpen | 1961 | Scheepswerven van Burcht | 55,00 | 7,18 | 695 | General Motors |
BBS002449a | Henhor | spits | H. Van Reth | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 5,03 | 367 | General Motors |
BBS002449b | Henhor | spits | F. Magiels | Antwerpen | 1931 | | 38,50 | 5,03 | 367 | General Motors |
BBS002450 | Henja | spits | H. Faber | Remich | 1926 | | 38,44 | 5,02 | 367 | Lister |
BBS002451 | Henjea | spits | P. Hellemans | Gent | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,03 | 363 | Benz |
BBS002452 | Henjea | motorspits | H. Heyntjes | Berchem | 1941 | | 38,70 | 5,04 | 339 | Industrie |
BBS002454 | Henjea | spits | R. Kegels | Antwerpen | 1923 | | 38,53 | 5,08 | 356 | General Motors |
BBS002453a | Henjea | - | R. Kegels | Antwerpen | 1901 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,99 | 5,58 | 432 | General Motors |
BBS002453b | Henjea | - | R. Kegels | Ekeren | 1901 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,99 | 5,58 | 440 | General Motors |
BBS003559b | Henjea | spits | J. van den Ouden | Gent | 1930 | Scheepswerf Van Damme | 38,60 | 5,03 | 344 | General Motors |
BBS002455 | Henjo | - | J. Hovestadt | Werkendam | 1889 | | 25,98 | 4,46 | 127 | Industrie |
BBS008879 | Henjo | motorspits | H. Beikes | Wildervank | 1914 | | 38,42 | 5,06 | 365 | General Motors |
BBS009826c | Henjo | Engelse Bak | A. van Tooren | Rotterdam | 1919 | | 39,00 | 5,03 | 70 | Volvo Penta |
BBS009826d | Henjo | Engelse Bak | PJ.van Tooren | Rotterdam | 1919 | | 39,00 | 5,03 | 70 | Volvo Penta |
BBS002456a | Henjos | motorspits | H. Suykens | Tertre | 1937 | | 38,48 | 5,03 | 386 | Lister |
BBS002456b | Henjos | motorspits | L. Hachez | Acoz | 1937 | | 38,48 | 5,03 | 386 | General Motors |
BBS008881 | Henju | motorspits | J. Dick | Gent | 1955 | | 38,88 | 5,04 | 360 | General Motors |
BBS008882 | Henk | - | N.V. C. Appelo's Werf | Zwartsluis | 1910 | | 46,52 | 5,60 | 341 | Brons |
BBS002457 | Henlo | sleepschip (spits) | L. Hellemans | Merksem | 1929 | | 38,24 | 5,05 | 383 | -geen- |
BBS002458 | Henlou | motorspits | H. Willaert | Antwerpen | 1947 | Chantiers de L'Escault | 38,76 | 5,03 | 364 | General Motors |
BBS002459a | Henly | spits | H. Thomassen | Luik | 1928 | | 38,38 | 5,05 | 370 | General Motors |
BBS002459b | Henly | spits | H. Thomassen | Luik | 1928 | | 38,38 | 5,05 | 370 | General Motors |
BBS008883 | Henma | Dortmunder | H. Van Timmeren | Maasbracht | 1928 | | 66,70 | 8,20 | 970 | Deutz |
BBS002462 | Henmar | - | R. Verschraegen | Moerbeke-Waas | 1919 | Scheepswerf Van Garsse | 35,66 | 5,04 | 202 | Deutz Brons |
BBS007150 | Henmar | houten waal | Henri van Hemelrijck | Antwerpen | - | | - | - | - | -geen- |
BBS008884 | Henmar | motorspits | H. Mertens | Gent | 1936 | | 38,56 | 5,02 | 366 | General Motors |
BBS008885 | Henmar | - | H. Ten Napel | Schoten | 1934 | | 33,94 | 5,05 | 217 | Cummins |
BBS002461a | Henmar | Samberschip | Henri Tas | Steendorp | 1929 | | 46,23 | 5,06 | 478 | General Motors |
BBS002461b | Henmar | Samberschip | Henri Tas | Steendorp | 1929 | | 46,23 | 5,06 | 478 | General Motors |
BBS006348d | Henmar | Kempenaar | H. Messchendorp | Maasbracht | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,95 | 6,60 | 568 | Caterpillar |
BBS006348e | Henmar | Kempenaar | Oldenhage Vof | Lisse | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,95 | 6,60 | 568 | Caterpillar |
BBS008886 | Henmary | Dortmunder | H. De Rover | Rotterdam | 1930 | | 66,95 | 8,18 | 861 | M.W.M. |
BBS002463 | Henny | sleepschip | N.V. Rijnvaart Maatschappij NAVAL | Antwerpen | 1925 | | 79,93 | 9,49 | 1405 | -geen- |
BBS008887 | Henny | - | R. Eerkens | Rotterdam | 1958 | Chantier Naval De Beez | 51,86 | 7,29 | 621 | Deutz |
BBS008888 | Henny | Kempenaar | A. Van der Velde | Rotterdam | 1924 | | 50,00 | 6,60 | 601 | M.W.M. |
BBS002464a | Henny | spits | W.P. Visser | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,03 | 368 | General Motors |
BBS002464b | Henny | spits | P. Visser | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,03 | 368 | General Motors |
BBS008889 | Henny 2 | spits | P. Visser | Antwerpen | 1926 | | 38,50 | 5,06 | 365 | General Motors |
BBS008890 | Henny 3 | - | P. Visser | Antwerpen | 1911 | | 34,47 | 5,02 | 234 | General Motors |
BBS000581 | Henri | Houten waal | V. Heylen | Antwerpen | - | | | | 297 | -geen- |
BBS002466 | Henri | - | L. Bal | Antwerpen | 1908 | | 54,90 | 7,30 | 720 | M.A.N. |
BBS002467 | Henri | Kempenaar | J. Boey | Antwerpen | 1955 | Scheepswerf Hellemans | 55,00 | 6,60 | 720 | Modag |
BBS002468 | Henri | Dortmunder | C. De Winter | Berchem | 1930 | | 66,88 | 8,15 | 936 | M.W.M. |
BBS002469 | Henri | sleepschip | Mevr. Wwe. J. Geerts | Niel | 1911 | Scheepswerf Plaquet | 42,91 | 5,03 | 436 | -geen- |
BBS002470 | Henri | spits | W. Hovestadt | Rotterdam | 1934 | Scheepswerf Van Garsse | 38,94 | 5,05 | 346 | Caterpillar |
BBS002472 | Henri | motorspits | N.V. Saintrama | Antwerpen | 1945 | | 38,68 | 5,03 | 362 | A.B.C. |
BBS002475 | Henri | motorspits | Fa. Van Heyghen Gebroeders | Gent | 1943 | | 38,70 | 5,04 | 356 | General Motors |
BBS002476 | Henri | motorspits | Mevr. Wwe. E. Van Wijnaerde | Gent | 1942 | | 38,52 | 5,06 | 339 | Klockner Humboldt |
BBS002477 | Henri | spits | A. Westerlinck | Merksem | 1914 | | 38,54 | 5,02 | 355 | General Motors |
BBS006448 | Henri | motorspits | N.V. Scheepvaartbedrijf R. en D. Huyghebaert | Gent | 1939 | | 38,50 | 5,03 | 361 | Deutz |
BBS007131 | Henri | sleepschip | -onbekend- | Hemiksem | - | | - | - | - | -geen- |
BBS008891 | Henri | spits | L. Blommaert | Willebroek | 1912 | | 38,26 | 4,99 | 361 | General Motors |
BBS008892 | Henri | motorspits | H. Van der Klooster | Sas van Gent | 1967 | | 39,04 | 5,08 | 379 | Scania Vabis |
BBS000662c | Henri | motorspits | H.C van den Klooster | Sint Annaland | 1939 | De Winter | 38,60 | 5,04 | 341 | A.B.C. |
BBS002465a | Henri | spits | Jérôme Albrecht | Werken | 1929 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,45 | 5,09 | 373 | General Motors |
BBS002465b | Henri | spits | Jérôme Albrecht | Brugge | 1929 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,45 | 5,09 | 373 | General Motors |
BBS002471a | Henri | sleepschip (spits) | Leopold Mertens | Antwerpen | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,52 | 5,04 | 393 | -geen- |
BBS002471b | Henri | spits | L. Mertens | Gent | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,52 | 5,04 | 393 | General Motors |
BBS002473a | Henri | sleepschip (Samberschip) | Jan-Baptist Heylen | Antwerpen | 1914 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,41 | 5,06 | 425 | -geen- |
BBS002473b | Henri | Samberschip | N.V. Scheepswerf van Burcht | Burcht | 1914 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,41 | 5,06 | 425 | General Motors |
BBS002474a | Henri | motorspits | A. Van Daele | Brugge | 1938 | Chantiers de L'Escault | 38,71 | 5,04 | 366 | A.B.C. |
BBS002474b | Henri | motorspits | Th. Van Daele | Brugge | 1938 | Chantiers de L'Escault | 38,71 | 5,04 | 366 | A.B.C. |
BBS002478a | Henri | - | T. Wildschut | Deurne | 1913 | | 42,53 | 5,08 | 370 | General Motors |
BBS002478b | Henri | - | J. Drossaert | Antwerpen | 1913 | | 42,53 | 5,08 | 370 | DAF |
BBS006053a | Henri | motorspits | E. van Wijgaerde | Gent | 1963 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,90 | 5,11 | 379 | Mercedes-Benz |
BBS006053b | Henri | motorspits | H. van Wijgaerde | Wetteren | 1963 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,90 | 5,11 | 379 | Mercedes-Benz |
BBS002489a | Henri Leys | Kempenaar | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1911 | | 49,75 | 6,59 | 526 | Mercedes-Benz |
BBS002489b | Henri Leys | Kempenaar | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1911 | | 49,75 | 6,59 | 526 | Deutz |
BBS002479a | Henri-Amanda | - | L. Roothooft | Merksem | 1930 | | 46,72 | 5,05 | 406 | General Motors |
BBS002479b | Henri-Amanda | - | L. Roothooft | Ekeren | 1930 | | 46,72 | 5,05 | 406 | General Motors |
BBS002490 | Henri-Louis | Kempenaar | N.V. H. Dedecker | Antwerpen | 1956 | Scheepswerven van Langerbrugge | 55,00 | 6,57 | 654 | M.W.M. |
BBS002491 | Henri-Victor | spits | A. Scheltjens | Willebroek | 1923 | Scheepswerf Van Garsse | 38,55 | 5,05 | 353 | Bohn und Kähler |
BBS002481 | Henrica | Kempenaar | T. Thonissen | Amsterdam | 1906 | | 49,85 | 6,59 | 461 | Caterpillar |
BBS002480a | Henrica | Kempenaar | L. Romeijnders | Maasbracht | 1900 | Scheepswerf Cockerill | 50,34 | 6,68 | 530 | Caterpillar |
BBS002480b | Henrica | Kempenaar | A. Romeijnders | Maasbracht | 1900 | Scheepswerf Cockerill | 50,34 | 6,68 | 530 | Caterpillar |
BBS008893 | Henrico 3 | sleepschip | Th. Brouwer | Zwijndrecht | 1924 | | 80,00 | 9,50 | 1369 | -geen- |
BBS002482 | Henriette | - | N.V. Bloemmolens en Olieslagerijen Diksmuide | Diksmuide | 1921 | | 38,43 | 5,04 | 298 | General Motors |
BBS002484 | Henriette | spits | M. Delannoy | Calonne-Lez-Antoing | 1924 | | 38,45 | 5,03 | 359 | General Motors |
BBS002485 | Henriette | Nieuwe kempenaar (55m schip) | G. en L. Minne | Brugge | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,05 | 7,18 | 677 | Carels |
BBS002487 | Henriette | motorspits | A. Van Praet | Baasrode | 1937 | | 38,80 | 5,04 | 357 | General Motors |
BBS002488 | Henriette | spits | C. Verrept | Gent | 1914 | | 38,25 | 5,04 | 345 | General Motors |
BBS008894 | Henriette | - | P. Groot | Zaandam | 1914 | | 38,57 | 5,07 | 253 | Deutz |
BBS009332 | Henriette | sleepschip (spits) | François Jos Oscar | Gent | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS002483a | Henriette | motorspits | F. Costers | Berchem | 1943 | | 38,81 | 5,05 | 349 | General Motors |
BBS002483b | Henriette | motorspits | J. Cobbaut | Tertre | 1943 | | 38,81 | 5,05 | 349 | General Motors |
BBS002486a | Henriette | motorspits | Mevr. Wwe. L. Van der Vreken | Antwerpen | 1939 | Scheepswerf Van Garsse | 38,74 | 5,04 | 361 | Industrie |
BBS002486b | Henriette | motorspits | E. Vincent | Gent | 1939 | Scheepswerf Van Garsse | 38,74 | 5,04 | 361 | Dorman |
BBS008895 | Henrika | Kempenaar | Fa. A. Van Loon & Zoon | Raamdonksveer | 1926 | | 50,00 | 6,58 | 539 | Kaelbe |
BBS002492 | Henry | Samberschip | H. Laddijn | Antwerpen | 1936 | Scheepswerf De Durme | 46,50 | 5,04 | 474 | General Motors |
BBS009289 | Henry | sleepschip | Leon Bruggeman | Waasmunster | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 43,00 | 5,04 | 447 | -geen- |
BBS002493 | Henry-Georges | motorspits | A. De Blieck | Gent | 1955 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,88 | 5,09 | 386 | General Motors |
BBS002494a | Hensid | sleepschip | F. Verbraecken | Antwerpen | 1927 | | 46,28 | 5,09 | 478 | -geen- |
BBS002494b | Hensid | Samberschip | Wwe. Verbraecken | Antwerpen | 1927 | | 46,28 | 5,09 | 478 | General Motors |
BBS008896 | Hensie | motorspits | H. Kuipers | Weesp | 1956 | | 38,85 | 5,05 | 345 | Deutz |
BBS008897 | Hento | Kempenaar | H. Pols | Krimpen a/d Ijssel | 1961 | Scheepswerf De Durme | 50,07 | 6,67 | 590 | Modag |
BBS009308b | Henvir | sleepschip (Dortmunder) | J. Laken Romaan | Antwerpen | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,05 | 8,22 | 979 | -geen- |
BBS002495 | Hera | sleepschip | H. Snijders | Rotterdam | 1906 | | 97,43 | 11,96 | 1999 | -geen- |
BBS002496a | Hera | motorspits | C. Van Avermaet | Asper | 1961 | | 38,68 | 5,07 | 402 | General Motors |
BBS002496b | Hera | motorspits | C. Van Avermaet | Rupelmonde | 1961 | | 38,68 | 5,07 | 402 | General Motors |
BBS002497a | Herdiva | motorspits | D. Van den Berghe | Gent | 1962 | | 38,88 | 5,09 | 382 | General Motors |
BBS002497b | Herdiva | motorspits | Daniël De Hertog | Gent | 1962 | | 38,88 | 5,09 | 382 | General Motors |
BBS002498a | Herfer | spits | L. Lanoy | Thuin | 1932 | Chantier Michot | 38,96 | 5,04 | 357 | Deutz |
BBS002498b | Herfer | spits | Mevr. M. Houze | Thuin | 1932 | Chantier Michot | 38,96 | 5,04 | 357 | Mercedes |
BBS002499a | Hergu | motorspits | G. Isenbaert | Gent | 1956 | | 38,59 | 5,04 | 368 | Moës |
BBS002499b | Hergu | motorspits | G. Isenbaert | Gent | 1956 | | 38,59 | 5,04 | 368 | General Motors |
BBS008898 | Herjan | - | W. Bartels | Rotterdam | 1924 | | 57,06 | 6,63 | 742 | Deutz |
BBS000596b | Herjan | motorspits | W. Bartels | Rotterdam | 1955 | Scheepswerf Van Praet-Dansaert | 38,81 | 5,04 | 386 | Mercedes |
BBS000596c | Herjan | motorspits | Aquatrans B.V. | Rotterdam | 1955 | Scheepswerf Van Praet-Dansaert | 38,81 | 5,04 | 386 | M.A.N. |
BBS000596f | Herjan | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1955 | Scheepswerf Van Praet-Dansaert | 38,81 | 5,04 | 386 | General Motors |
BBS002500a | Herma | sleepschip | Mevr. Wwe. F. Maes | Berchem | 1923 | | 47,00 | 5,03 | 428 | -geen- |
BBS002500b | Herma | sleepschip | Mevr. Wwe. Stoop en P. Stoop | Antwerpen | 1923 | | 47,00 | 5,03 | 428 | -geen- |
BBS008899 | Hermaco 4 | spits | N.V. Hermaco | Zutendaal | 1929 | | 38,77 | 5,09 | 352 | General Motors |
BBS008900 | Hermaco VI | Samberschip | N.V. Hermaco | Zutendaal | 1914 | | 46,38 | 5,03 | 460 | -geen- |
BBS002501 | Herman | motorspits | J. Den Boer | Lekkerkerk | 1941 | Jules De Wachter | 38,67 | 5,09 | 330 | A.B.C. |
BBS002502 | Herman | motorspits | J. De Wilde | Merksem | 1954 | | 38,83 | 5,06 | 376 | Skoda |
BBS002503 | Herman | motorspits | Mme. M. Michel | Mont-sur-Marchienne | 1957 | | 38,86 | 5,05 | 362 | General Motors |
BBS004888 | Herman | houten waal | O.M. Michot | Thuin | - | | - | - | - | -geen- |
BBS008901 | Herman | motorspits | M. Alderweireld | Antwerpen | 1956 | | 38,85 | 5,06 | 390 | General Motors |
BBS008902 | Herman | spits | Rederij De Wachter | Antwerpen | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,60 | 5,05 | 353 | Deutz |
BBS000036a | Herman | sleepschip | H.C. Meijer | Rotterdam | 1909 | Scheepswerf A.J. Otto en Zonen | 39.33 | 6.59 | 338 | -geen- |
BBS006358e | Herman Wijns | motorspits | L. Cloostermans | Antwerpen | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,72 | 5,05 | 343 | Deutz |
BBS006358f | Herman Wijns | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
BBS002504 | Herman-José | spits | R. Van den Broeck | Schoonaarde | 1898 | | 38,84 | 5,03 | 345 | M.W.M. |
BBS006358g | Herman-Wijns | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
BBS008903 | Hermes | - | G. Deen | Rotterdam | 1914 | | 54,76 | 7,07 | 566 | M.A.N. |
BBS008904 | Hermes I | sleepschip | Hesbow B.V. | Rotterdam | 1929 | | 94,56 | 12,06 | 2165 | -geen- |
BBS008905 | Hermi | motorspits | L. Lanoy | Châtelet | 1935 | | 38,68 | 5,03 | 366 | Daimler |
BBS008906 | Hermien | - | G. Van Wijck | Millingen | 1956 | | 57,00 | 7,24 | 504 | Deutz |
BBS008907 | Hermine | motorspits | J. Leblanc | Mammes | 1948 | | 38,61 | 5,05 | 382 | Baudouin |
BBS002505a | Hermine | motorspits | E. Schollaert | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505b | Hermine | motorspits | E. Schollaert | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505c | Hermine | motorspits | Henri Notterdaeme | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505d | Hermine | motorspits | Henri Notterdaeme en Gabrielle Van Heffen | Wondelgem | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS002505e | Hermine | motorspits | Philippe Aelvoet | Gent | 1961 | J. & F. Plaquet | 38,91 | 5,05 | 375 | DAF |
BBS001638c | Hero | sleepschip (spits) | Herman Budts | Boom | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS001638d | Hero | sleepschip (spits) | Herman Budts | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS001638e | Hero | sleepschip (spits) | Herman Budts | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS001638f | Hero | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS001638g | Hero | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS001638h | Hero | sleepschip (spits) | G. Vanbillemont | Gent | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS001638i | Hero | sleepschip (spits) | G. Vanbillemont | Gent | 1924 | | 38,50 | 5,00 | 365 | Scania Vabis |
BBS008908 | Herveland | - | P. Kets | Kallo | 1897 | | 77,32 | 10,08 | 1367 | Mercedes |
BBS002506 | Herwig | motorspits | N.V. Kolenbedrijf Vandendriessche | Roeselare | 1946 | | 39,00 | 5,05 | 348 | Lister |
BBS008909 | Hery | motorspits | L. Pilverdier | Hery | 1954 | | 38,61 | 5,05 | 397 | Baudouin |
BBS009668c | Hëster Gitel | motorspits | -onbekend- | - | 1950 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS005223h | Het Binnenschip | motorspits | -onbekend- | Gent | 1950 | Chantier Michot | 38,97 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS005223i | Het Binnenschip | motorspits | L. Eeckhout | Gent | 1950 | Chantier Michot | 38,97 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS008910 | Hetjo | Kempenaar | J. Wessels | Grave | 1927 | | 54,86 | 6,58 | 679 | A.B.C. |
BBS008911 | Hetjo | Samberschip | J. Wessels | Antwerpen | 1931 | | 46,39 | 5,05 | 481 | Fiat |
BBS002507 | Hevga | spits | J. Herincx | Antwerpen | 1928 | | 38,76 | 5,08 | 350 | General Motors |
BBS002508 | Hewi | motorspits | J. Van Hemelrijck | Merksem | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 38,80 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS002509a | Hewicha | spits | Mevr. H. De Wachter | Boom | 1925 | | 38,56 | 5,06 | 372 | Baudouin |
BBS002509b | Hewicha | spits | P.V.B.A. Transaco | Boom | 1925 | | 38,56 | 5,06 | 372 | Baudouin |
BBS008565a | HG | motorspits | G. Hollebeque | Vitry-Le Francois | 1955 | Mory | 38,89 | 5,06 | 316 | Deutz |
BBS008913 | Hic et Ubique | Kempenaar | Th. Volker | Maasbracht | 1967 | | 51,00 | 6,60 | 649 | General Motors |
BBS008914 | Hic Labor | motorspits | G. Amand | Conflans Sainte Honorine | 1960 | | 38,51 | 5,02 | 384 | Aster |
BBS002510a | Hidalgo | motorspits | A. Lemberge | Brussel | 1956 | | 38,60 | 5,02 | 372 | Leyland Ajax |
BBS002510b | Hidalgo | motorspits | A. Lemberge | Brussel | 1956 | | 38,60 | 5,02 | 372 | General Motors |
BBS008915 | Hierro | spits | R. Rogiers | Brugge | 1935 | | 38,57 | 5,06 | 363 | Caterpillar |
BBS008920 | Hil-Jos | spits | H. Rottiers | Marchiene-au-Pont | 1929 | Chantier Michot | 38,84 | 5,03 | 368 | General Motors |
BBS002511 | Hilcor | spits | Gebr. A. en J. Mannak | Amsterdam | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,83 | 5,06 | 335 | Klockner Humboldt |
BBS002512 | Hilda | - | J. Bakker | Hilgersberg | - | | 27,42 | 4,89 | 114 | Industrie |
BBS002513a | Hilda | - | G. Goethals | Gent | 1924 | | 28,57 | 4,50 | 127 | A.B.C. |
BBS002513b | Hilda | - | G. Goethals | Gent | 1924 | | 28,57 | 4,50 | 127 | General Motors |
BBS002514 | Hilda-Roger | - | J. Vercammen | Merelbeke | 1899 | Scheepswerf Van Garsse | 25,50 | 4,36 | 104 | A.B.C. |
BBS008916 | Hilde | - | H. De Stobbeleir | Rupelmonde | 1926 | | 27,35 | 5,12 | 113 | Böhn und Kähler |
BBS008917 | Hilde | spits | P.V.B.A. Zuigzand | Boom | 1925 | | 38,46 | 5,05 | 289 | DAF |
BBS008918 | Hilgus | 47m spits | J. Jansegers | Antwerpen | 1965 | Scheepswerf Van Garsse | 47,00 | 5,08 | 417 | General Motors |
BBS002518b | Hilgus 5 | 47m spits | J. Jansegers | Antwerpen | 1960 | Scheepswerf De Durme | 46,90 | 5,09 | 420 | M.A.K. |
BBS002515a | Hilgus II | - | G. Jansegers | Antwerpen | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 46,59 | 5,05 | 469 | Modag |
BBS002515b | Hilgus II | 47m spits | J. Jansegers | Antwerpen | 1957 | Isidoor Mainil et Enfants | 46,59 | 5,05 | 469 | Modag |
BBS002516 | Hilgus III | - | J. Jansegers | Antwerpen | 1956 | Isidoor Mainil et Enfants | 46,54 | 5,05 | 467 | Modag |
BBS002517a | Hilgus IV | - | G. Jansegers | Antwerpen | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 47,30 | 5,08 | 438 | Modag |
BBS002517b | Hilgus IV | 47m spits | J. Jansegers | Antwerpen | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 47,30 | 5,08 | 438 | Modag |
BBS002518a | Hilgus V | - | G. Jansegers | Antwerpen | 1960 | Scheepswerf De Durme | 46,90 | 5,09 | 420 | M.A.K. |
BBS008919 | Hilja | sleepschip (kempenaar) | J. Heida | Sas van Gent | 1912 | | 49,94 | 6,60 | 530 | -geen- |
BBS007891d | Hiljo II | Kempenaar | J. van der Vaart | Amsterdam | 1930 | Vooruit Stapel | 50,00 | 6,60 | 543 | Deutz |
BBS008921 | Hilko | - | H.H. Dracht en Blokzijl | Amsterdam | 1944 | | 55,03 | 7,30 | 553 | M.A.N. |
BBS002519 | Hillegina | - | R. Drost | Delfzijl | 1927 | | 33,75 | 5,17 | 180 | Industrie |
BBS002520 | Hilmar | spits | F. Verschueren | Lommel | 1914 | | 38,24 | 5,07 | 363 | General Motors |
BBS002521 | Hilmar | spits | F. Verschueren | Lommel | 1897 | | 38,74 | 5,05 | 319 | Mercedes-Benz |
BBS008922 | Hilmar | motorspits | F. Verschueren | Lommel | 1949 | | 38,87 | 5,07 | 368 | General Motors |
BBS009061b | Hilz | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,38 | 5,05 | 383 | -onbekend- |
BBS002522 | Hipel | spits | H. Becu | Antwerpen | 1913 | | 38,50 | 5,04 | 358 | General Motors |
BBS002523 | Hippolyte | Engelse Bak | E. Becu | Antwerpen | 1918 | | 38,38 | 5,04 | 374 | -geen- |
BBS002524a | Hippuris | motorspits | Mevr. Wwe. H. Van Laken | Antwerpen | 1951 | | 38,70 | 5,04 | 352 | M.W.M. |
BBS002524b | Hippuris | motorspits | W. Behiels | Gent | 1951 | | 38,70 | 5,04 | 352 | M.W.M. |
BBS002525a | Hiria | motorspits | J. Pylyser | Steenkerke | 1942 | | 38,70 | 5,04 | 364 | General Motors |
BBS002525b | Hiria | motorspits | J. Pylyser | Steenkerke | 1942 | | 38,70 | 5,04 | 364 | General Motors |
BBS008923 | Hiver | spits | G. Lenglin | Thuin | - | | 38,29 | 5,05 | 362 | Deutz |
BBS008924 | Hobby | motorspits | H. Bievliet | St. Usage | 1948 | | 38,81 | 5,03 | 381 | Baudouin |
BBS008925 | Hoc-Opus | motorspits | S. Amand | Andrésy | 1960 | | 38,51 | 5,02 | 382 | Baudouin |
BBS003867a | Hoekse Waard | Passagiersschip | -onbekend- | Antwerpen | 1902 | | 30,05 | 5,84 | | -onbekend- |
BBS008926 | Hollandia | - | P. Lubbinge | Hoogeveen | 1961 | | 55,00 | 7,20 | - | General Motors |
BBS008927 | Hollandia | Franse Motor | J. Klomp | Rotterdam | 1947 | | 63,68 | 7,08 | 746 | Enterprise |
BBS008554a | Hollandia | motorspits | H. Lubbinge | Bodegraven | 1943 | François Plaquet S.A | 38,81 | 5,09 | 358 | A.B.C. |
BBS002526a | Home | motorspits | F. Verheyen | Sint Amandsberg | 1951 | Scheepswerf Van Garsse | 38,60 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002526b | Home | motorspits | J.P. Deuwel | De Panne | 1951 | Scheepswerf Van Garsse | 38,60 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002527 | Homoda | spits | Mevr. Wwe. H. Houze | Thuin | 1935 | Chantier naval du Loyd Mosan | 38,69 | 5,03 | 365 | Mercedes-Benz |
BBS002528 | Honesty | spits | G. De Roeck | Steendorp | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,44 | 5,03 | 371 | General Motors |
BBS007534b | Honore | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Honoré Castelle | Courrières | 1922 | | 38,24 | 5,05 | 347 | -geen- |
BBS002529 | Honorine II | sleepschip (kempenaar) | A. Costers | Merksem | 1929 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,93 | 6,60 | 628 | -geen- |
BBS002530 | Hoop | - | D. De Loof | Herwijnen | 1904 | | 25,70 | 5,07 | 151 | Industrie |
BBS004227c | Hoop | Kempenaar | H.E. Jasper | Amsterdam | 1938 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 51,95 | 6,22 | 532 | Deutz |
BBS008928 | Hoop Doet Leven | - | B. Hartog | Wessem | 1903 | | 35,57 | 6,40 | 251 | Skoda |
BBS002531a | Hoop op Welvaart | - | A. Slottje | Lisse | 1906 | | 31,53 | 6,00 | 233 | Deutz |
BBS002531b | Hoop op Welvaart | - | A. Slottje | Lisse | 1906 | | 31,53 | 6,00 | 233 | Deutz |
BBS008929 | Hoop Op Zegen | - | J. De Voogd vander Straaten | Dordrecht | 1909 | | 33,57 | 5,46 | 221 | General Motors |
BBS008930 | Hoop Op Zegen | - | T. Hoeve | Groningen | 1899 | | 28,04 | 4,85 | 164 | DAF |
BBS009320g | Hoop op Zegen | Dortmunder | Hoop op Zegen V.O.F. | Amsterdam | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 66,98 | 8,21 | 960 | General Motros |
BBS005316c | Hope | Friese maatkast | H. van der Werf | Groningen | 1926 | Gebr. Van Diepen | 31,49 | 6,27 | 265 | -geen- |
BBS005316d | Hope | Friese maatkast | H. van der Werf | Groningen | 1926 | Gebr. Van Diepen | 43,35 | 6,27 | 350 | Caterpillar |
BBS002532 | Hor-Cy | spits | A. Blommaert | Sint Amandsberg | 1931 | Scheepswerf Van Garsse | 38,44 | 5,05 | 373 | General Motors |
BBS002533a | Horeb | spits | J. Van Bogaert | Vorst | 1929 | | 38,73 | 5,07 | 348 | A.B.C. |
BBS002533b | Horeb | spits | F. Van Bogaert | Brussel | 1929 | | 38,73 | 5,07 | 348 | Cummins |
BBS007732 | Horizon | - | Delsaut | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS008931 | Horizon | - | A. Markusse | Dordrecht | 1955 | | 42,63 | 6,32 | 399 | M.W.M. |
BBS009052 | Horizon | sleepschip | Louis Hellebosch | Antwerpen | 1908 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 77,00 | 9,60 | 1429 | -geen- |
BBS009112 | Horizon | sleepschip | Jan Hellebosch | Antwerpen | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,60 | 5,05 | 419 | -geen- |
BBS002534 | Horma | - | Mevr. Wwe. P. De Heel | Eikevliet-Hingene | 1905 | | 26,50 | 4,63 | 121 | Industrie |
BBS008932 | Horn | Dortmunder | J. Verberght | Merksem | 1964 | | 67,00 | 8,20 | 990 | A.B.C. |
BBS002535 | Horo | sleepschip | B. Meersman | Steendorp | 1928 | | 42,77 | 5,06 | 449 | -geen- |
BBS002536 | Hortencia | - | Mevr. Wwe. H. Van der Heiden | Maastricht | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 44,04 | 5,04 | 336 | Deutz |
BBS002537 | Hortense | - | R. De Wilde | Gent | 1903 | Scheepswerf Van Garsse | 39,00 | 5,05 | 289 | A.B.C. |
BBS002538 | Hortense | Kempenaar | H. Eeraerts | Lixhe | 1927 | | 49,96 | 6,57 | 543 | General Motors |
BBS002539 | Hortense | Dortmunder | P. Jorens | Boom | 1906 | | 67,11 | 8,65 | 935 | M.A.N. |
BBS002540 | Hortense | spits | R. Labyte | Werken | 1905 | Scheepswerf Plaquet | 38,47 | 5,01 | 337 | General Motors |
BBS008933 | Hortense | - | Familie De Pauw | Boom | 1909 | | 46,89 | 5,54 | 416 | General Motors |
BBS008934 | Hortense | spits | M. De Jongh | Raamdonksveer | 1924 | | 38,91 | 5,04 | 338 | General Motors |
BBS002541a | Hortense | spits | C. Paap | Burcht | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,45 | 5,09 | 371 | General Motors |
BBS002541b | Hortense | spits | J. Paap | Antwerpen | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,45 | 5,09 | 371 | General Motors |
BBS002542 | Hortense Ghemar | - | Société Transp. Intern. Fluv. L. Ghémar | Brussel | 1936 | Scheepswerf Van Garsse | 38,47 | 5,03 | 254 | Deutz |
BBS002545 | Hortensia | motorspits | H. Van Wingen | Gent | 1944 | | 38,72 | 5,05 | 351 | A.B.C. |
BBS009377 | Hortensia | sleepschip (spits) | Poliet et Chausson | Parijs | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS002543a | Hortensia | motorspits | Jacques Deroo | Gent | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,05 | 348 | Kromhout |
BBS002543b | Hortensia | spits | A. Deroo | Gent | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,05 | 348 | Kromhout |
BBS002544a | Hortensia | Kempenaar | H. Van Wingen | Gent | 1960 | Scheepswerven van Langerbrugge | 57,87 | 6,60 | 673 | Lister |
BBS002544b | Hortensia | Kempenaar | H. Van Wingen | Sint Amandsberg | 1960 | Scheepswerven van Langerbrugge | 57,87 | 6,60 | 673 | Dorman |
BBS002546 | Hosanna | motorspits | P. Van Hal | Gent | 1937 | | 38,75 | 5,03 | 350 | M.W.M. |
BBS002547a | Hosannia | sleepschip | V. Bal | Merksem | 1916 | | 79,88 | 9,46 | 1383 | -geen- |
BBS002547b | Hosannia | sleepschip | W. Bal | Merksem | 1916 | | 79,88 | 9,46 | 1383 | -geen- |
BBS008935 | Houlaid | spits | G. Valcke | Andrésy | 1928 | | 38,52 | 5,02 | 333 | General Motors |
BBS008936 | Houtland | - | J. Carron en R. Albrecht | Gent | 1967 | | 79,98 | 8,20 | 1220 | Modag |
BBS002548 | Huban | sleepschip (Kempenaar) | H. Cox | Maasbracht | 1924 | | 50,00 | 6,60 | 529 | -geen- |
BBS008938 | Huberma | Kempenaar | H. De Baar | Maastricht | 1960 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 50,05 | 6,27 | 593 | General Motors |
BBS008939 | Huberma | Kempenaar | H. De Baar | Maastricht | 1926 | | 50,00 | 6,58 | 550 | Deutz |
BBS008940 | Huberma | motorspits | H. Ijzendoorn | Luik | 1930 | | 38,72 | 5,05 | 362 | General Motors |
BBS002549 | Hubert | motorspits | N.V. Bloemmolens Hellemans | Lier | 1943 | Jules De Wachter | 38,75 | 5,06 | 346 | Kromhout |
BBS002551 | Hubert | - | R. De Gendt | Gent | 1898 | | 43,80 | 5,03 | 408 | Hercules |
BBS002552 | Hubert | sleepschip | E. Méliard et Fils | Engis | 1890 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 42,95 | 5,02 | 325 | -geen- |
BBS005159 | Hubert | - | J. Haes | Luik | - | | - | - | 155 | -onbekend- |
BBS002550a | Hubert | motorspits | P. De Clercq | Gent | 1943 | | 38,62 | 5,02 | 372 | General Motors |
BBS002550b | Hubert | motorspits | P. De Clercq | Gent | 1943 | | 38,62 | 5,02 | 372 | General Motors |
BBS002553a | Hubert | spits | C. Philips | Sint Jans Molenbeek | 1913 | | 38,27 | 5,09 | 387 | General Motors |
BBS002553b | Hubert | spits | R. Van den Abeel | Merksem | 1913 | | 38,27 | 5,09 | 387 | General Motors |
BBS002554a | Hubert | Kempenaar | Mevr. J. Pyl | Antwerpen | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 50,09 | 6,60 | 608 | General Motors |
BBS002554b | Hubert | Kempenaar | Mevr. J. Pyl | Antwerpen | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 50,09 | 6,60 | 608 | Scania Vabis |
BBS002555a | Hubert | spits | H. Renaux | Ombret | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,05 | 333 | General Motors |
BBS002555b | Hubert | spits | C. Moreel | Ombret | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,05 | 333 | General Motors |
BBS008941 | Hubert Holthuizen | - | Nederlandsche Particuliere Binnenvaart Combinatie N.V. | Rotterdam | 1973 | | 108,45 | 11,40 | 3589 | Deutz |
BBS002557 | Hubertine | Kempenaar | H. Cox | Maasbracht | 1924 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,00 | 6,57 | 538 | Caterpillar |
BBS002558 | Hubertine | sleepschip (Samberschip) | H. Yzendoorn | Luik | 1930 | Chantier Naval De Beez | 46,52 | 5,02 | 411 | -geen- |
BBS002556a | Hubertine | Samberschip | C. Adams | Eisden | 1914 | | 46,77 | 5,06 | 403 | General Motors |
BBS002556b | Hubertine | Samberschip | Ch. Adams | Mechelen a/d Maas | 1914 | | 46,77 | 5,06 | 403 | General Motors |
BBS008942 | Hubertine-Agnes | - | G. Van Dijk | Born | 1921 | | 58,05 | 7,55 | 696 | Deutz |
BBS008943 | Hudea | Samberschip | H. Van de Runstraat | Maasbracht | 1923 | | 46,84 | 5,07 | 400 | Mercedes |
BBS002559 | Hudson | spits | M. Broquet | Brugge | 1901 | | 38,36 | 5,02 | 352 | General Motors |
BBS002560 | Hudson | spits | A. De Wachter | Merksem | 1928 | | 38,52 | 5,05 | 357 | Krupp Junkers |
BBS002561 | Hugo van der Goes | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1899 | | 74,50 | 8,10 | 814 | -geen- |
BBS008944 | Hugues | spits | E. Cassier | Engis | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,56 | 5,05 | 378 | General Motors |
BBS002562 | Huguette | spits | E. Peeters | Luik | 1931 | | 38,64 | 5,04 | 377 | General Motors |
BBS008945 | Huguette | spits | J. Van Dessel | Hemiksem | 1912 | | 38,32 | 5,04 | 358 | Caterpillar |
BBS002564 | Hugus | motorspits | F. Nauwelaerts | Gent | 1951 | Scheepswerf Van Garsse | 38,84 | 5,05 | 372 | General Motors |
BBS002565 | Hujo | - | H. Van Gaever | Rupelmonde | 1922 | Scheepswerf Van Garsse | 29,95 | 4,82 | 125 | Moës |
BBS008946 | Hujovi | motorspits | H. Degallaix | Marchienne-au-Pont | 1937 | | 38,73 | 5,06 | 364 | General Motors |
BBS008947 | Hujupa | motorspits | H. Cheron | Thuin | 1945 | | 38,83 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS002566 | Huka | spits | J. Bouts | Bree | - | | 38,50 | 5,05 | 303 | General Motors |
BBS002567a | Humanite | motorspits | A. De Winter | Gent | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 39,30 | 5,09 | 373 | General Motors |
BBS002567b | Humanite | motorspits | R. Bayer | Wasserbillig | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 39,30 | 5,09 | 373 | General Motors |
BBS002568a | Humanite | motorspits | A. De Winter | Gent | 1937 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,54 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002568b | Humanite | motorspits | C. Van Gils | made | 1937 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,54 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002578a | Humanite | spits | L. De Winter | Antwerpen | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,18 | 5,04 | 345 | Moës |
BBS002578b | Humanite | spits | Lievin Dewilde | - | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,18 | 5,04 | 345 | Moës |
BBS002578c | Humanite | spits | Raymond Decarpentries | - | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,18 | 5,04 | 345 | Moës |
BBS002578d | Humanite | spits | Willy Dewilde | - | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,19 | 5,02 | 347 | Moës |
BBS002578e | Humanite | spits | Christian Daubinet | Antwerpen | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,19 | 5,02 | 347 | Moës |
BBS009060a | Humanite | sleepschip (spits) | L. Vermeulen | -onbekend- | 1908 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,80 | 5 | 397 | -geen- |
BBS008949 | Humano | - | A. De Volder | Brugge | 1941 | | 51,70 | 5,37 | 478 | Lister |
BBS009822e | Humar | Engelse Bak | H. Westerbeek | Rotterdam | 1917 | Vickers Shipbuilding and Engineering | 38,87 | 5,07 | 291 | Modag |
BBS002569 | Hungaria I | motorspits | S.A. Moulins Hungaria | Leuven | 1960 | | 39,02 | 5,06 | 396 | Mercedes |
BBS002570 | Hungaria II | spits | S.A. Moulins Hungaria | Leuven | 1897 | | 38,85 | 5,04 | 352 | General Motors |
BBS008950 | Hunze | motorspits | J. Kuipers | Groningen | 1956 | Scheepswerf De Durme | 38,90 | 5,08 | 359 | Deutz |
BBS008951 | Hurapa | motorspits | H. Paunet | Thuin | 1955 | | 38,80 | 5,07 | 382 | M.A.K. |
BBS002571a | Hurapa | spits | H. Paunet | Thuin | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,43 | 5,00 | 338 | General Motors |
BBS002571b | Hurapa | spits | H. Paunet | Thuin | 1900 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,43 | 5,00 | 338 | General Motors |
BBS008952 | Huri | spits | F. De Meyer | Brugge | 1929 | | 38,51 | 5,04 | 367 | DAF |
BBS008953 | Huro | Dortmunder | R. De Gendt | Merksem | 1914 | | 66,70 | 8,19 | 982 | General Motors |
BBS000439g | Hush | spits | Alex Quienen | Brugge | 1931 | - | 38,60 | 5,05 | 363 | -geen- |
BBS002572 | Huwijopo | spits | Mevr. Wwe. P. Ramakers | Ampsin | 1939 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 38,78 | 5,06 | 384 | Moës |
BBS00257b | Hyacinthe | spits | Mevr. E. De Zutter | Gent | 1924 | | 38,47 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS002573a | Hyacinthe | spits | E. Van Damme | Gent | 1924 | | 38,47 | 5,04 | 363 | A.B.C. |
BBS002574 | Hydra | Dortmunder | F. Dagnelie | Deurne | 1929 | | 66,90 | 8,20 | 955 | M.A.N. |
BBS002575a | Hydra | spits | Wladimir Sleeuwaert | Merelbeke | 1927 | | 38,35 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002575b | Hydra | spits | Wladimir Sleeuwaert | Gent | 1927 | | 38,35 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS002576a | Hydrate | spits | G. Nauwelaers | Hingene | 1926 | | 38,54 | 5,06 | 369 | Mac Laren |
BBS002576b | Hydrate | spits | G. Nauwelaers | Hingene | 1926 | | 38,54 | 5,06 | 369 | Mac Laren |
BBS008954 | Hydre | motorspits | A. Bouwman | Terneuzen | 1930 | | 38,70 | 5,06 | 343 | Gardner |
BBS003859f | Hydrex III | Werkschip | Hydrex B.V. | Teteringen | 1910 | | 24,09 | 4,52 | | -onbekend- |
BBS002577a | Hydroavion | sleepschip (spits) | Jacques De Wit | - | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,06 | 372 | -geen- |
BBS002577b | Hydroavion | spits | J. De Wit | Hingene | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,06 | 372 | General Motors |
BBS002577c | Hydroavion | spits | M. De Wit | Antwerpen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,06 | 372 | General Motors |
BBS009736i | Hydrovac 23 | Dortmunder | International Slob Disposal B.V. | Rotterdam | 1964 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 950 | Caterpillar |