Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met V, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS006054 | V-1 | motorspits | Mevr. A. Philips | Boom | 1939 | | 38,83 | 5,05 | 330 | Moës |
BBS006055 | V-2 | spits | E. Mathys | Antwerpen | 1927 | | 38,57 | 5,00 | 324 | mercedes-Benz |
BBS006056 | V-3 | motorspits | H. Lecercq | Antwerpen | 1958 | | 38,73 | 5,02 | 345 | General Motors |
BBS007638e | V-L | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Thiais | -onbekend- | 1923 | Gesellschaft Harkorp | - | - | - | Bolinder |
BBS007531c | V.D. | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -geen- |
BBS006094 | Va Sano | motorspits | H. Goudemant | Bléharies | 1962 | Chantier Michot | 38,89 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS006085 | Va-no | motorspits | J. Van Stappen | Temse | 1950 | | 38,50 | 5,03 | 383 | General Motors |
BBS010206c | Vacar | Luxe Motor | P.L. Valinte (of J. Carron) | Gent | 1922 | Scheepswerf De Vooruitgang | 26,95 | 5,08 | 156 | Industrie |
BBS010206d | Vacar | Luxe Motor | Ketty Cheminot | Jambes | 1922 | Scheepswerf De Vooruitgang | 26,95 | 5,08 | 156 | Industrie |
BBS008564a | Vacares | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | - | Forges de Strasbourg | 38,66 | 5,05 | 382 | Baudouin |
BBS006057a | Vaderland | sleepschip | Frans Van Strijdonck | Steendorp | 1914 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,70 | 5,08 | 438 | -geen- |
BBS006057b | Vaderland | Samberschip | A. Van Strydonck | Berchem | 1914 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,94 | 5,08 | 492 | General Motors |
BBS006058 | Vagabond | - | G. Martens | Antwerpen | 1918 | | 23,20 | 4,40 | 65 | General Motors |
BBS006059 | Vagabond | motorspits | I. Mekerlé | Gent | 1950 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 38,80 | 5,06 | 358 | Deutz |
BBS006697 | Vagabond | pleziervaartuig | -onbekend- | Antwerpen | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006060 | Vagabonde | Samberschip | A. Revereez | Luik | 1935 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 46,78 | 5,05 | 515 | General Motors |
BBS010240h | Vagabonde | Luxe Motor | A. Koster & B. Veldman | -onbekend- | 1925 | Scheepswerf Paans | 38,91 | 5,05 | 274 | DAF |
BBS000144d | Vagari | motorspits | J. Westrik | Asperen | 1962 | Scheepswerf Van Garsse | 38,90 | 5,09 | 379 | Cummins |
BBS000144e | Vagari | motorspits | J.H. Westrik | Asperen | 1962 | Scheepswerf Van Garsse | 38,90 | 5,09 | 379 | Cummins |
BBS000144f | Vagari | motorspits | J.H. Westrik | Harderwijk | 1962 | Scheepswerf Van Garsse | 49,37 | 5,09 | 467 | Cummins |
BBS006061a | Vagari | motorspits | A. Van Dierendonck | Gent | 1961 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,20 | 5,10 | 394 | General Motors |
BBS006061b | Vagari | motorspits | D. Van Dierendonck | Gent | 1961 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,20 | 5,10 | 394 | General Motors |
BBS004781g | Vagari II | gemotoriseerd sleepschip | Vagari Nijmegen Vof | Nijmegen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1366 | Cummins |
BBS000144c | Vagari IV | motorspits | J. Westrik | Gorinchem | 1962 | Scheepswerf Van Garsse | 38,90 | 5,09 | 379 | Cummins |
BBS006062 | Vagebond | motorspits | Dhr. Mathenesse | Schiedam | 1955 | Scheepswerf Hector De Wachter | 38,85 | 5,10 | 345 | M.W.M. |
BBS006063 | Vagebond | sleepschip | H. Renaux | Kwaadmechelen | 1906 | | 87,25 | 11,09 | 1855 | -geen- |
BBS012170g | Vagebond | motorspits | T. van Teefelen | Amsterdam | 1957 | Ateliers de la Dendre | 38,88 | 5,07 | 380 | DAF |
BBS008514 | Vagor | sleepboot | Enwi B.V.B.A. | Schoten | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS010241 | Vahalis II | Beurtschip | -onbekend- | Tiel | ???? | | 24 | 5 | - | -onbekend- |
BBS011472b | Vahine | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | - | Chantier Naval Dru | - | - | - | -onbekend- |
BBS011472c | Vahine | motorspits | Manuel | Bethune | - | Chantier Naval Dru | - | - | - | -onbekend- |
BBS006064a | Vaillant | sleepschip (spits) | Louwage | -onbekend- | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,68 | 5,05 | 350 | -geen- |
BBS006064b | Vaillant | spits | R. Van den Berghe | Gent | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,68 | 5,05 | 350 | A.B.C. |
BBS009671d | Vaillant | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Volvo |
BBS007522b | Vaillysien | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | 38,24 | 5,05 | 357 | -geen- |
BBS007536c | Val D'Asie | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006069 | Val Julia | spits | Mevr. Wwe. M. Collard | Yvoz-Ramet | 1922 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,62 | 5,04 | 360 | Lister |
BBS007661b | Valenciennes | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Isidore Decarpentries | Gournay sur Marne | 1922 | Schiffswerft Schulte & Bruns | - | - | - | -onbekend- |
BBS009645 | Valeriana | - | Cisalpina Rederei für Tanker A.G. | Basel | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1200 | Sulzer |
BBS006065 | Valerie | sleepschip | J. Schellemans | Merksem | 1912 | | 89,18 | 10,37 | 1732 | -geen- |
BBS006066 | Valerie | spits | Mevr. Van den Bosch | Antwerpen | 1923 | | 38,47 | 5,03 | 372 | G.M.C. |
BBS006067 | Valetta | motorspits | F. Van Cauteren | Antwerpen | 1939 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,87 | 5,07 | 373 | General Motors |
BBS006068 | Valeur | spits | F. Van Herck | Antwerpen | 1928 | Scheepswerf Van Garsse | 42,62 | 5,03 | 430 | General Motors |
BBS006070 | Valk | - | H. Brons | Groningen | 1902 | | 30,30 | 5,02 | 222 | Hollandia |
BBS003859e | Valk | Werkschip | N.V. Hydrex | Lier | 1910 | | 24,09 | 4,52 | | -onbekend- |
BBS006071 | Valo | spits | Z. Duwel | Sint Amandsberg | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,60 | 5,07 | 365 | General Motors |
BBS006072a | Valona | sleepschip (spits) | Richard Gelper | Harelbeke | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,60 | 5,03 | 368 | -geen- |
BBS006072b | Valona | spits | H. Kegels | Antwerpen | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,60 | 5,03 | 368 | A.B.C. |
BBS006073 | Valoroso | motorspits | F. Van Dessel | Gent | 1938 | | 38,40 | 5,03 | 366 | Moës |
BBS007011c | Valparaiso | motorspits | Ernest Gérard | -onbekend- | 1964 | Scheepswerf De Wachter | 38,78 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS007815b | Valparaiso | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,50 | 5,04 | 312 | Deutz |
BBS006074 | Vama | motorspits | A. Vantroyen | Béthune | 1957 | | 38,54 | 5,04 | 378 | General Motors |
BBS012218a | Vamo | motorspits | Vandemoortele | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS001793d | Vamos | motorspits | Louis De Donder en J. De Block | Dendermonde | 1959 | Scheepswerven van Langerbrugge | 39,22 | 5,07 | 369 | General Motors |
BBS006077 | Van Bree | Engelse Bak | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1918 | | 38,40 | 5,01 | 320 | -geen- |
BBS006079 | Van Gogh | sleepschip | V. en J. Van Regenmortel | Deurne | 1898 | | 80,41 | 10,16 | 1302 | -geen- |
BBS006081 | Van Lerius | sleepschip | P.V.B.A. Seghers-Heeren | Merksem | 1926 | | 79,90 | 9,47 | 1396 | -geen- |
BBS006082 | Van Lerius | Kempenaar | F. Soetewey | Berchem | 1912 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 50,00 | 6,60 | 538 | Bohn und Kähler |
BBS006083 | Van Luppen | sleepschip (Kempenaar) | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | - | | 49,92 | 6,60 | 522 | -geen- |
BBS006084 | Van Noort | - | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,90 | 5,06 | 392 | Deutz |
BBS006076 | Vanadis | motorspits | P. Verschelden | Antwerpen | 1950 | | 38,82 | 5,01 | 395 | Deutz |
BBS009165 | Vanadis | sleepschip (Samberschip) | Isidoor Verschelden | Waasmunster | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,75 | 5,06 | 465 | -geen- |
BBS007958a | Vanadium | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 19?? | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | - | - | - | -onbekend- |
BBS006078 | Vango | motorspits | F. Van den Bossche | Antwerpen | 1941 | Scheepswerf De Durme | 38,75 | 5,04 | 361 | Benz |
BBS006080 | Vanguard | motorspits | H. Vispoel | Doornik | 1960 | Scheepswerf De Durme | 38,82 | 5,06 | 356 | General Motors |
BBS012188b | Vanneau | Motorspits | Hache | -onbekend- | 1949 | | 39,00 | 5,06 | 366 | -onbekend- |
BBS005357j | Vano 1 | motorspits | D. Van Obberghen | Brugge | 1944 | Scheepswerf J. Plaquet | 38,84 | 5,04 | | Cummins |
BBS009211 | Var | motorspits | Gaston De Roo | Gent | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,75 | 5,02 | 358 | -onbekend- |
BBS007610b | Var | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS001651e | Variable | Nieuwe kempenaar (55m schip) | R. Heida | Sas van Gent | 1959 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,24 | 7,01 | 642 | General Motors |
BBS001651f | Variable | Nieuwe kempenaar (55m schip) | J.J. Geluk Handels- en Scheepvaartonderneming B.V. | Middelburg | 1959 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,24 | 7,01 | 642 | General Motors |
BBS006086 | Variatie | motorspits | H. Kuipers | Meppel | 1962 | Scheepswerf De Durme | 46,90 | 5,11 | 434 | General Motors |
BBS006087 | Variatie | Kempenaar | J. Van Dijk | Amsterdam | 1962 | | 54,91 | 6,60 | 649 | General Motors |
BBS001314e | Variatie | Samberschip | J.H. van der Laan | Amsterdam | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,70 | 5,10 | 455 | Deutz |
BBS008222a | Variatie | motorspits | Van Dijk | Amsterdam | 1945 | | 38,78 | 5,08 | 361 | A.B.C. |
BBS006088 | Varo | spits | A. Van Messem | Blaasveld | 1891 | | 38,26 | 5,08 | 350 | Deutz |
BBS006089 | Varo | motorspits | L. van Straeten | Hingene | 1959 | | 38,94 | 5,01 | 396 | General Motors |
BBS006090a | Varouni | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1939 | Gebroeders Dewachter | 38,80 | 5,01 | 352 | Moës |
BBS006090b | Varouni | motorspits | G. Michiels | Bléharies | 1939 | Gebroeders Dewachter | 38,80 | 5,01 | 352 | Moës |
BBS006090c | Varouni | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1939 | Gebroeders Dewachter | 38,80 | 5,01 | 352 | Moës |
BBS006090d | Varouni | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1939 | Gebroeders Dewachter | 38,80 | 5,01 | 352 | Moës |
BBS006090h | Varouni | motorspits | G. Baart | Gent | 1939 | Gebroeders Dewachter | 38,80 | 5,01 | 352 | General Motors |
BBS006091 | Varspiro | motorspits | F. Maes | Antwerpen | 1960 | | 38,70 | 5,05 | 382 | General Motors |
BBS001897h | Varta | spits | Hannelore Verhaeghe | Gent | 1928 | De Wachter | 38,80 | 5,03 | 348 | General Motors |
BBS006092 | Varyag | Duitse P - Gross Numéro (spits) | P. Vleminckx | Hautrage | 1924 | | 38,22 | 5,05 | 355 | General Motors |
BBS006093 | Vasa | spits | H. Claeys | Emelgem | 1927 | | 38,36 | 5,14 | 351 | Moës |
BBS006095 | Vasco | motorspits | L. Naeyaert | Doornik | 1951 | | 38,93 | 5,03 | 420 | General Motors |
BBS007188d | Vatos Locos | - | D. Goussey | Antoing | 1974 | Terneuzense Scheepsbouw | 79,96 | 8,20 | 1326 | Volvo Penta |
BBS001069d | Vaya Con Dios | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1942 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 38,80 | 5,06 | 351 | General Motors |
BBS011740g | Vaya Con Dios | - | Y. van Willaert | Gent | 1965 | | 85,14 | 8,23 | 1407 | Cummins |
BBS006096 | Veca | motorspits | L. Verstraeten | Doel | 1958 | Atelier de la Dendre | 38,84 | 5,06 | 366 | M.A.K. |
BBS006097 | Vedette | spits | F. Pirlet | Sclayn | 1928 | | 38,68 | 5,08 | 354 | General Motors |
BBS010691 | Vedette 2 M-72 (Rorbert) | - | Mercantile Marine Engineering and Graving Docks N.V. | Antwerpen | 1957 | | 8,19 | 2,36 | 4 | Deutz |
BBS006670a | Veehandel X | Katwijker | -onbekend- | -onbekend- | 1912 | | 23,28 | 4,87 | - | -onbekend- |
BBS006098 | Veerle | sleepschip | J. Schellemans | Merksem | 1915 | | 79,93 | 9,52 | 1367 | -geen- |
BBS009247 | Vega | sleepschip (spits) | Em. Verstraeten Cooymans | Aalst | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS007659b | Vega | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Julien Wallerand | Montereau | 1922 | Frans Loberens | - | - | - | -onbekend- |
BBS011741d | Vega 2 | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1959 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS011742c | Vega 2 | motorspits | Dubois | Douai | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006099 | Veinard | spits | P. De Wit | Antwerpen | 1913 | | 38,40 | 5,00 | 278 | General Motors |
BBS009791c | VEKA 97 | Motorsleepboot | Veka B.V. | Werkendam | 1961 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 30,30 | 7,60 | - | Deutz |
BBS002607e | Velocette | motorspits | - | - | 1936 | Scheepswerf De Wachter | 38,80 | 5,04 | 343 | General Motors |
BBS006100 | Vena | spits | F. Nassel | Antwerpen | 1928 | | 38,25 | 5,06 | 344 | General Motors |
BBS006652f | Vendetta | - | S. Deroo | Deurne | 1961 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 79,95 | 9,49 | 1420 | A.B.C. |
BBS006103 | Veneranda | - | F. Smolders | Dendermonde | 1899 | | 33,55 | 5,03 | 240 | A.B.C. |
BBS009062 | Veneranda | sleepschip (spits) | Isidoor Smet | Steendorp | 1910 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 356 | -geen- |
BBS006102c | Veneranda | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,91 | 5,06 | 342 | Brons |
BBS006102d | Veneranda | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,91 | 5,06 | 342 | Brons |
BBS006134d | Veneranda | klipperaak | -onbekend- | Samois-sur-Seine | 1899 | Scheepswerf Van César Damme | 33,57 | 5,04 | - | M.W.M. |
BBS006101 | Veneranda II | spits | H. Smet | Steendorp | 1929 | | 38,80 | 5,05 | 359 | Russell |
BBS009175 | Veneranda II | sleepschip (spits) | Isidoor Smet | Steendorp | 1923 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 389 | -geen- |
BBS006102a | Veneranda III | motorspits | Isidoor Smet | Rupelmonde | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,91 | 5,06 | 342 | Brons |
BBS006102b | Veneranda III | motorspits | H. Smet | Steendorp | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,91 | 5,06 | 342 | Brons |
BBS006104 | Venezia | - | P. De Smedt | Gent | 1958 | | 54,61 | 7,17 | 712 | General Motors |
BBS006105 | Veni | Kempenaar | C. en O. Sterlin | Antwerpen | 1928 | | 50,00 | 6,60 | 551 | A.B.C. |
BBS001735 | Venise | Baquet de Charleroi | -onbekend- | -onbekend- | 1907 | - | 19,55 | 2,66 | 77,7 | -geen- |
BBS006106 | Venise | Samberschip | G. Wijckmans | Hasselt | 1923 | | 47,01 | 5,09 | 431 | -geen- |
BBS008497k | Venom | - | -onbekend- | -onbekend- | 1966 | Scheepswerf De Durme | 58,98 | 5,67 | 634 | Kromhout |
BBS011740e | Vento | - | Vof. Vento | Tolkamer | 1965 | | 85,14 | 8,23 | 1407 | Cummins |
BBS009678 | Ventoux | motorsleepboot | Comp. Gen. Pour La Navigation Du Rhein SA | -onbekend- | 1950 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 63,50 | 5,00 | - | -onbekend- |
BBS006107 | Venus | spits | L. barbier | Marchienne-au-Pont | 1915 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,71 | 5,08 | 346 | Lister |
BBS006108 | Venus | Kempenaar | Chantier naval de Namêche | Namêche | 1957 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 55,00 | 6,64 | 666 | Deutz |
BBS006109 | Venus | spits | L. Delnaye | Sclayn | 1929 | | 38,51 | 5,05 | 345 | Moës |
BBS006110 | Venus | motorspits | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1939 | Scheepswerf Herbosh | 38,92 | 5,04 | 359 | A.B.C. |
BBS006111 | Venus | - | Rederij Venus | Antwerpen | 1922 | | 17,10 | 4,30 | 20 | Deutz |
BBS004620f | Venus | - | Rederij Huyghebaert P.V.B.A. | Gent | 1903 | Alblasserdam | 34,65 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004620g | Venus | - | -onbekend- | -onbekend- | 1903 | Alblasserdam | 50,00 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004620h | Venus | - | -onbekend- | -onbekend- | 1903 | Alblasserdam | 50,00 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004620i | Venus | - | -onbekend- | -onbekend- | 1903 | Alblasserdam | 50,00 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004620j | Venus | - | Navitank N.V. | Gent | 1903 | Alblasserdam | 50,00 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004620k | Venus | - | Alex Quienen | Brugge | 1903 | Alblasserdam | 34,65 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004620l | Venus | - | -onbekend- | Gent | 1903 | Alblasserdam | 34,65 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS009718e | Venus | - | Venus Scheepvaartbedrijf Vof | Nijmegen | 1957 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,92 | 11,40 | 2060 | General Motors |
BBS006112 | Vepa | Samberschip | Dhr. Van Volsum | Antwerpen | 1915 | | 46,53 | 5,07 | 450 | Kamper |
BBS006113 | Vera | spits | G. Bussens | Gent | 1926 | Jules De Wachter | 38,42 | 5,05 | 370 | General Motors |
BBS006114 | Vera | motorspits | H. Croes | Dendermonde | 1957 | | 38,56 | 5,03 | 350 | M.A.N. |
BBS006115 | Vera | spits | R. Heulle | Merksem | 1912 | | 38,44 | 5,01 | 348 | Modag |
BBS006116 | Vera | motorspits | D. Rijkebusch | Alveringhem | 1947 | Scheepswerf De Durme | 38,74 | 5,03 | 347 | A.B.C. |
BBS006117 | Vera | motorspits | Alfons Rogiers | Antwerpen | 1963 | | 38,72 | 5,04 | 384 | General Motors |
BBS006118 | Vera | spits | A. Rogiers | Antwerpen | 1907 | | 38,55 | 5,03 | 355 | General Motors |
BBS006119 | Vera Cruz | Dortmunder | C. De Wachter | Niel | 1954 | Scheepswerven van Langerbrugge | 67,21 | 8,21 | 990 | M.A.K. |
BBS006120 | Vera-Pax | - | C. De Wachter | Niel | 1959 | Scheepswerven van Langerbrugge | 67,72 | 7,25 | 891 | A.B.C. |
BBS010597 | Verandering | Luxe Motor | -onbekend- | Londen | 1922 | Scheepswerf De Liesbosch | 24,10 | 4,23 | - | General Motors |
BBS009535 | Verbano | - | Ned. Zwits. Scheepvaart Maatschappij | Rotterdam | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1322 | Sulzer |
BBS006121 | Verco | spits | J. Verbeeck | Willebroek | 1924 | | 38,55 | 5,05 | 367 | -geen- |
BBS006122 | Vercos | sleepschip | F. Costers en A. Verhespen | Merksem | 1915 | | 79,95 | 9,52 | 1361 | -geen- |
BBS006123 | Verdun | - | Agence Fluvial Beaurain S.A. | Antwerpen | 1916 | Chantier Naval de Rupelmonde | 38,41 | 5,05 | 156 | Deutz |
BBS007649b | Verdun | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Comptoir Fluvial du Nord et Est | Parijs | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS006124 | Verdussen | Engelse Bak | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1918 | | 38,47 | 5,05 | 327 | A.E.C. |
BBS009219a | Verlaine | sleepschip (spits) | Compagnie Fluviale de Tranp. &Remorq. | Parijs | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 428 | -geen- |
BBS006125 | Verlau | spits | J. Verbrugge | Pollinckhove | 1930 | Jules De Wachter | 38,22 | 5,05 | 365 | G.M.C. |
BBS006126 | Verna | motorspits | V. Chaval | Antoing | 1955 | | 38,53 | 5,04 | 381 | General Motors |
BBS006127 | Vero | motorspits | A. Verstraeten | Antwerpen | 1956 | | 38,80 | 5,06 | 370 | Bohn und Kähler |
BBS006128 | Verona | spits | L. Verheyen | Gent | 1924 | Scheepswerf Van Garsse | 38,52 | 5,07 | 344 | General Motors |
BBS006129 | Veronese | sleepschip | F. Verberght | Antwerpen | 1912 | | 84,38 | 10,17 | 1649 | -geen- |
BBS009631 | Veronica | - | Cisalpina Rederei. A.G. | Basel | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1200 | Sulzer |
BBS006130a | Veronica | - | J. Van der Schoot | Harlingen | 1963 | Scheepwerf Ganda | 59,90 | 7,18 | 728 | Cummins |
BBS006130b | Veronica | - | Rederij Van der Schoot | Harlingen | 1963 | Scheepwerf Ganda | 59,90 | 7,18 | 728 | Cummins |
BBS006131 | Verpo | spits | J. Verbeeck | Gent | 1913 | | 39,56 | 5,03 | 305 | Moës |
BBS006140 | Vers L'Avenir | spits | François De Wilde | Gent | 1906 | | 38,58 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS006141a | Vers L'Avenir | motorspits | F. Feneuil | Berchem | 1949 | | 38,80 | 5,05 | 350 | Renault |
BBS006141b | Vers L'Avenir | motorspits | -onbekend- | Charleroi | 1949 | | 38,80 | 5,05 | 350 | Renault |
BBS006142 | Vers L'Avenir II | motorspits | F. Feneuil | Berchem | 1952 | | 38,80 | 5,05 | 354 | Renault |
BBS006133 | Vers la Lumière | spits | G. Walraeve | La Louvière | 1900 | | 38,66 | 5,04 | 359 | Lister |
BBS006143 | Vers le Destin | spits | G. Feneuil | Brugge | 1930 | | 38,57 | 5,07 | 349 | General Motors |
BBS006132 | Versailles | spits | F. Trehout | Nivelles-Nord | 1930 | | 38,75 | 5,04 | 339 | General Motors |
BBS006144 | Vertrouwen | - | Molens van Temse S.M.B.A. | Temse | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 24,85 | 5,05 | 123 | Deutz |
BBS011743 | Vertrouwen | Ijsselaak | -onbekend- | -onbekend- | 1901 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007901b | Vertrouwen | sleepschip | G.J. Langeslag | Leeuwen | 1907 | De Groot & Van Vliet | 46,68 | 6,58 | 455 | -geen- |
BBS007901c | Vertrouwen | sleepschip | Fokko Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1907 | De Groot & Van Vliet | 46,68 | 6,58 | 455 | -geen- |
BBS009403a | Verveine | sleepschip (spits) | Poliet et Chausson | Parijs | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS006145 | Verwisseling | - | J. Booy | Apeldoorn | 1899 | | 51,30 | 7,35 | 566 | Deutz |
BBS006146 | Verwisseling | - | G. Muthert | Dordrecht | 1906 | | 23,00 | 5,00 | 116 | Modag |
BBS007897c | Verwisseling | sleepschip | M.J. van Dongen | Waspik | 1883 | Scheepswerf Kalkman | 53,20 | 7,48 | 535 | -geen- |
BBS006147 | Vesco | spits | M. Albrecht | Werken | 1925 | | 38,12 | 5,04 | 357 | Lister |
BBS006148 | Veskaa II | spits | A. Kempe | Kuringen-Hasselt | 1912 | | 38,45 | 5,01 | 353 | Caterpillar |
BBS006149 | Vesta | Kempenaar | A. Van den Bussche | Antwerpen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 54,75 | 6,59 | 640 | Modag |
BBS011638a | Vesta | motorspits | Erich Clemens | Saarbrücken | - | Scheepswerf Pol de Roose | 39,10 | 5,09 | 370 | -onbekend- |
BBS011638b | Vesta | motorspits | -onbekend- | Bléharies | - | Scheepswerf Pol de Roose | 39,10 | 5,09 | 370 | -onbekend- |
BBS011638c | Vesta | motorspits | -onbekend- | Bléharies | - | Scheepswerf Pol de Roose | 39,10 | 5,09 | 370 | -onbekend- |
BBS009076d | Vesuv | sleepschip | Deutsch-Niederländische Schiffahrts- un Handelsges.mbH | Duisburg-Ruhrort | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 112,80 | 12,70 | 3054 | -geen- |
BBS007673b | Veteran | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Générale de Navigation H.P.L.M. | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006150 | Vewi | motorspits | E. Venneman | Gent | 1957 | | 38,70 | 5,02 | 369 | General Motors |
BBS002910a | Vewinkel & Pieper Nr. 1 | sleepschip | -onbekend- | -onbekend- | 1889 | Scheepswerf Van der Giessen | 77,29 | 9,80 | 1186 | -geen- |
BBS011741a | Vi-Wo | motorspits | Vieren | -onbekend- | 1959 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006151 | Viador | motorspits | G. Nelis | Charleroi | 1930 | Chantier Michot | 38,35 | 5,04 | 358 | Mac Laren |
BBS007538c | Viaduc | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | 38,44 | 5,06 | 330 | -geen- |
BBS006152 | Vian | motorspits | P. Ceulemans | Merksem | 1952 | | 38,87 | 5,06 | 350 | Bohn und Kähler |
BBS006153 | Viana | motorspits | L. Midavaine | Péronnes | 1955 | | 38,90 | 5,04 | 385 | A.C.M.T. |
BBS006154 | Viar | motorspits | Leon Mussche | Gent | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,50 | 5,05 | 362 | Bohn und Kähler |
BBS006155 | Viar | motorspits | F. Van de Velde | Steendorp | 1942 | Scheepswerf De Durme | 38,47 | 5,06 | 380 | General Motors |
BBS006156 | Viator | Duitse P - Gross Numéro (spits) | B. De Grauwe | Gent | 1924 | | 38,13 | 5,01 | 354 | Industrie |
BBS006157 | Viator | Samberschip | J. Steensels | Bocholt | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 45,97 | 5,04 | 421 | Cummins |
BBS009732h | Viator | - | R.W. Joosten | Rotterdam | 1963 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 73,00 | 8,20 | 1000 | Caterpillar |
BBS006158 | Viccel | motorspits | V. Borms | Mariekerke | 1955 | | 38,45 | 5,05 | 368 | Modag |
BBS006159 | Vici | motorspits | Mevr. Wwe. Schaut | Gent | 1942 | | 38,80 | 5,07 | 341 | General Motors |
BBS006160 | Vici | spits | J. Van Praet | Antwerpen | 1923 | Scheepswerf Van Garsse | 38,52 | 5,05 | 354 | General Motors |
BBS011712a | Vici | - | Scheepvaart Mij. Vici P.V.B.A. | Boom | 1963 | Scheepswerf De Rupel | 72,95 | 8,20 | 1000 | A.B.C. |
BBS006161 | Vicmar | spits | C. Smets | Brussel | 1897 | Scheepswerf Plaquet | 38,70 | 5,05 | 402 | General Motors |
BBS006162 | Vico | Samberschip | H. Alderweireld | Antwerpen | 1931 | | 46,39 | 5,06 | 481 | General Motors |
BBS009539 | Vicosoprano | - | Ned. Zwits. Scheepvaart Maatschappij | Rotterdam | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1322 | Sulzer |
BBS006163 | Victoire | Samberschip | P. Thijs | Luik | 1915 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,76 | 5,05 | 400 | General Motors |
BBS006164 | Victor | Samberschip | V. Brenu | Luik | 1914 | | 46,52 | 5,01 | 414 | Benz |
BBS006165 | Victor | spits | T. De Clercq | Sint Amands | 1927 | | 38,43 | 5,05 | 367 | General Motors |
BBS006166 | Victor | motorspits | Wwe. H. Hellemans | Antwerpen | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,58 | 5,06 | 389 | General Motors |
BBS006167 | Victor | sleepschip | R. Jamin | Luik | 1908 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,94 | 5,51 | 451 | -geen- |
BBS006168 | Victor | sleepschip (spits) | Mevr. J. Stoop | Antwerpen | 1927 | | 38,45 | 5,07 | 368 | -geen- |
BBS006169 | Victor | motorspits | Gebroedrs Van Heyghen N.V. | Gent | 1944 | | 38,75 | 5,04 | 355 | General Motors |
BBS006170 | Victor | sleepschip | H. Verberght | Antwerpen | 1908 | | 77,97 | 9,64 | 1316 | -geen- |
BBS006504 | Victor H. | - | N.V. Rederij V. Huyghebaert | Gent | 1955 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 53,00 | 7,50 | 604 | M.W.M. |
BBS012100 | Victor Hugo | houten waal | A.C. Queniez | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS007578d | Victor II | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS003717b | Victor Regine | sleepschip (Dortmunder) | N.V. Scheepvaart Maatschappij NEDO | Dordrecht | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 64,40 | 8,80 | 937 | -geen- |
BBS006171 | Victoria | sleepschip | V. Bal | Merksem | 1911 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,88 | 6,57 | 547 | -geen- |
BBS009558a | Victoria | Dortmunder | Ernst Weber | -onbekend- | 1941 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 842 | Deutz |
BBS010187a | Victoria | Dortmunder | Phs. van Ommeren N.V. | Rotterdam | 1947 | Scheepswerf De Biesbosch | 66,90 | 8,17 | 699 | Stork |
BBS010187b | Victoria | Dortmunder | Internationale Riviertankvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1947 | Scheepswerf De Biesbosch | 66,90 | 8,17 | 699 | Stork |
BBS006173 | Victorine | motorspits | D. Joos | Gent | 1950 | | 38,70 | 5,02 | 339 | General Motors |
BBS006172a | Victorine | sleepschip (spits) | Victor De Haack | -onbekend- | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,62 | 5,05 | 373 | -geen- |
BBS006172b | Victorine | sleepschip (spits) | J. Annaert | Willebroek | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,62 | 5,05 | 373 | -geen- |
BBS009344a | Victorine | sleepschip (Dortmunder) | Henri Roggeman J. De Muynck | Gent | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,8 | 8,20 | 1000 | -geen- |
BBS006505 | Victory | motorspits | A. Parasiers | Gent | 1939 | | 38,58 | 5,05 | 284 | Cummins |
BBS006506 | Victrol | sleepschip | A. Boeykens | Antwerpen | 1906 | | 20,70 | 4,56 | 60 | -geen- |
BBS006507 | Victrol I | - | A. Boeykens | Antwerpen | 1893 | | 16,50 | 4,22 | 33 | HMG |
BBS006174 | Vidam-Beton | Samberschip | Van den Bossche | Schoten | 1914 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 45,92 | 5,02 | 426 | Daimler-Benz |
BBS006175 | Vidi | spits | Wwe. A. Defeyder | Veurne | 1923 | Chantier Michot | 38,30 | 5,07 | 366 | General Motors |
BBS006176 | Vidi | - | Gebr. C. en O. en R. Sterlin | Antwerpen | 1896 | | 63,92 | 8,56 | 766 | A.B.C. |
BBS006177 | Vidi | Dortmunder | Scheepvaartmaatschappij Vidi P.V.B.A. | Boom | 1962 | | 72,94 | 8,20 | 999 | A.B.C. |
BBS006178 | Vidocq | motorspits | J. Degendt | Marchienne-au-Pont | 1943 | | 38,49 | 5,10 | 360 | A.W.A. |
BBS006179 | Vier Gebroeders | spits | Gebroeders Van Wouwe | Rupelmonde | 1924 | | 38,42 | 5,02 | 358 | M.W.M. |
BBS007854a | Vier Gebroeders | sleepschip | A. de Waal | -onbekend- | 1901 | Scheepswerf Cockerill | 59,96 | 8,35 | 712 | -geen- |
BBS005693 | Vierge Marie | - | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS010345c | Vieux-Pierre | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | | - | - | - | Baudouin |
BBS006180 | Viga | motorspits | L. Viscot | Thuin | 1946 | | 38,80 | 5,01 | 348 | A.W.A. |
BBS006183 | Vigilant | spits | A. Frederix | Namen | 1902 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,66 | 5,07 | 329 | General Motors |
BBS006181 | Vigo | spits | M. De Bruyne | Thuin | 1926 | Jules De Wachter | 38,41 | 5,05 | 365 | General Motors |
BBS006182 | Vigo | - | G. Visser | Sliedrecht | 1884 | | 39,31 | 6,34 | 313 | Benz |
BBS004742 | Vigogne | houten waal | F. Van Bogaert | Molenbeek | - | | - | - | - | -geen- |
BBS006184 | Vijema | - | C. Carron | Brecht | 1898 | | 30,12 | 5,02 | 200 | General Motors |
BBS006185 | Vijf Gebroeders | - | P. De Meyer | Terneuzen | 1924 | | 38,52 | 5,05 | 213 | Deutz |
BBS006186 | Viking | spits | C. Bodeyn | Antwerpen | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,75 | 5,05 | 366 | Deutz |
BBS006187 | Viking | motorspits | L. en Wwe. A. Gysels | Gent | 1955 | Scheepswerf Van Garsse | 38,83 | 5,05 | 365 | M.W.M. |
BBS009663 | Viking | motorspits | Cie Suisse de Nav. Basel | Basel | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | -onbekend- |
BBS009806b | Viking | | Vof. Duizendstra - Jensen | Meppel | 1984 | Scheepswerf De Kaap | 104,95 | 11,40 | 2247 | Deutz |
BBS012044a | Viking | bunkerschip | Olie Handelsvereeniging N.V. | Rotterdam | 1939 | Scheepswerf De Hoop | 31,47 | 5,45 | 172 | Rennes |
BBS012044b | Viking | bunkerschip | Delstor B.V. | Delfzijl | 1939 | Scheepswerf De Hoop | 31,47 | 5,45 | 172 | DAF |
BBS012044c | Viking | bunkerschip | C.H. Wildeman | Delfzijl | 1939 | Scheepswerf De Hoop | 31,47 | 5,45 | 172 | DAF |
BBS012044d | Viking | drinkwater | J.M. de Doender | Terneuzen | 1939 | Scheepswerf De Hoop | 31,47 | 5,45 | 172 | DAF |
BBS012044e | Viking | drinkwater | Terneuzen Watersupply Service | Terneuzen | 1939 | Scheepswerf De Hoop | 31,47 | 5,45 | 172 | Volvo |
BBS012044f | Viking | drinkwater | Ship Verhuur B.V. | Terneuzen | 1939 | Scheepswerf De Hoop | 31,47 | 5,45 | 172 | Volvo |
BBS012101 | Vilain | houten waal | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS006190 | Vile de Grammont | - | H. Van den Bossche | Edegem | 1924 | | 28,24 | 4,74 | 129 | Ford |
BBS006188 | Villa | spits | A. Kesteleyn | Gent | 1898 | | 38,31 | 5,03 | - | Moës |
BBS001737 | Ville de Breda | Baquet de Charleroi | Société Carrière de Quenest | -onbekend- | 1874 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | - | - | - | -geen- |
BBS006189 | Ville de Bruxelles | - | J. Vulhopp S.A. | Antwerpen | 1901 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 35,00 | 5,83 | 259 | Lister |
BBS006693 | Ville de Gand | beurtschip | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS009760 | Ville De Gand | sleepschip | Van Hulle Canauwers Maes | Gent | 1901 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 33,00 | 5,80 | - | -geen- |
BBS009374 | Ville de Marseille | - | S.A. Rhodania | -onbekend- | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 53,18 | 6,50 | 503 | Sulzer |
BBS009168 | Ville Hantouvie | sleepschip (spits) | Compagnie Fluviale de Tranp. &Remorq. | Parijs | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5 | 380 | -geen- |
BBS006191 | Vilna | spits | E. Vleminckx | Sint Jans Molenbeek | 1909 | | 37,96 | 5,04 | 358 | Lister |
BBS007688b | Vilna | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Jules Cras | Amfreville | 1922 | Gebrüder de Sachsenberg | - | - | - | -onbekend- |
BBS007688c | Vilna | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Chantre | -onbekend- | 1922 | Gebrüder de Sachsenberg | - | - | - | -onbekend- |
BBS006192 | Viloma | - | Wwe. L. De Pauw | Mechelen | 1897 | | 40,47 | 5,50 | 299 | General Motors |
BBS006193 | Vilvorde | Samberschip | S.A. L'Essor Naval | Antwerpen | 1914 | | 46,57 | 5,05 | 420 | General Motors |
BBS009278e | Vincent | Dortmunder | -onbekend- | Oupeye | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 983 | General Motors |
BBS006194a | Vindictive | sleepschip (spits) | Charles L. Bodeyns | Antwerpen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,48 | 5,05 | 366 | -geen- |
BBS006194b | Vindictive | spits | H. Bodeyn | Antwerpen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,48 | 5,05 | 366 | Cummins |
BBS009649b | Vinotra 3 | motorspits | Vinotra S.A. | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS009649a | Vinotra 3 (J.B. 23) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS009648 | Vinotra 4 (J.B. 24) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS009647 | Vinotra 8 (J.B. 25) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS009677b | Vinotra 9 | motorspits | Vinotra S.A. | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS009677a | Vinotra 9 (J.B. 26) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS006195 | Viod | - | W. De Geus | Zwijndrecht | 1913 | | 38,08 | 6,58 | 312 | Caterpillar |
BBS009639 | Viola | - | Cie Suisse de Nav. | Basel | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1200 | Sulzer |
BBS008497h | Violento | - | Vof. Eerkens - Leunis | Terneuzen | 1966 | Scheepswerf De Durme | 58,98 | 5,67 | 634 | Kromhout |
BBS008497i | Violento | - | Vof. Eerkens - Leunis | Terneuzen | 1966 | Scheepswerf De Durme | 58,98 | 5,67 | 634 | Kromhout |
BBS006196 | Vios | - | L. Buil | Antwerpen | 1899 | Scheepswerf Van Garsse | 26,95 | 4,55 | 149 | Deutz |
BBS006197 | Vios | spits | F. Van Damme | Antwerpen | 1899 | | 38,62 | 5,05 | 346 | General Motors |
BBS006199 | Vios | Samberschip | L. Van Geel | Empel | 1892 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 47,00 | 5,02 | 345 | M.W.M. |
BBS006200 | Vios | - | A. Versluis | Hardinxveld | 1927 | | 26,95 | 5,05 | 162 | Kromhout |
BBS005184a | Vios | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1943 | Plaquet | 38,70 | 5,05 | 357 | A.B.C. |
BBS006198 | Vios 2 | - | L. Van Geel | Empel | 1911 | | 42,29 | 5,07 | 382 | Deutz |
BBS010098g | Viper | - | Vof. Viper (P. Ariens) | Heerlen | 1961 | Scheepswerf Gebroeders Niestern | 84,95 | 8,20 | 1255 | Deutz |
BBS006203b | Vir Bonus | spits | P. De Pover | Antwerpen | 1909 | | 38,32 | 5,04 | 373 | -geen- |
BBS006201 | Viram | spits | S. De Fleurquin | Gent | 1925 | Scheepswerf Van Garsse | 38,44 | 5,05 | 355 | Deutz |
BBS006202 | Virber | spits | K. Swinnens | Gent | 1922 | | 38,53 | 5,03 | 368 | General Motors |
BBS007921c | Virga | sleepschip (Dortmunder) | M. Driessen | Engelen | 1909 | Scheepswerf Boele & Zn. | 66,66 | 8,18 | 846 | -geen- |
BBS007921d | Virga | sleepschip (Dortmunder) | Nederlandsche Scheepsverband Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1909 | Scheepswerf Boele & Zn. | 66,66 | 8,18 | 846 | -geen- |
BBS007921e | Virga | sleepschip (Dortmunder) | Koen Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1909 | Scheepswerf Boele & Zn. | 66,66 | 8,18 | 846 | -geen- |
BBS009153 | Virgile | sleepschip | Compagnie Fluviale de Tranp. &Remorq. | Parijs | 1921 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,24 | 6,09 | 487 | -geen- |
BBS006204 | Virginia | motorspits | mevr. A. Nauwelaerts | Sint Amandsberg | 1958 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 38,82 | 5,05 | 364 | Kromhout |
BBS006205 | Virginia | - | E. nauwelaerts | Antwerpen | 1888 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 45,03 | 5,53 | 506 | General Motors |
BBS006206 | Virginie | Duitse P - Gross Numéro (spits) | I. De Decker | Hingene | 1922 | | 38,20 | 5,05 | 360 | -geen- |
BBS006207 | Virginie | spits | J. Delvaux | Antwerpen | 1927 | | 38,40 | 5,05 | 369 | -geen- |
BBS006208 | Virginie | - | A. Heyndrickx | Gent | 1904 | Scheepswerf Van Garsse | 38,90 | 5,04 | 276 | Gardner |
BBS006210 | Virginie | spits | Mevr. Nauwelaer | Sint Amandsberg | 1924 | | 38,60 | 5,04 | 353 | General Motors |
BBS006211 | Virginie | Kempenaar | Familie Rooman - Van Boven P.V.B.A. | Antwerpen | 1927 | | 50,00 | 6,60 | 576 | -geen- |
BBS006209a | Virginie | sleepschip (Dortmunder) | Jan Van Calster | Rijkevorsel | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | -geen- |
BBS006209b | Virginie | Dortmunder | E. heyntjens en M. en R. Westerlinck | Burcht | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | -geen- |
BBS006209c | Virginie | sleepschip (Dortmunder) | Rooman & van Boven B.V.B.A. | Antwerpen | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | -geen- |
BBS006209d | Virginie | Dortmunder | Gebr. Geerling | Hardinxveld | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | Deutz |
BBS006209e | Virginie | Dortmunder | Rapide B.V. | Ouderkerk a/d Ijssel | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | Deutz |
BBS006209f | Virginie | Dortmunder | C.W.T. de Waardt | Ouderkerk a/d Ijssel | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | Deutz |
BBS006212 | Virgo Potens | - | P. Velghe en Kinderen | Gent | 1926 | | 79,90 | 9,40 | 1272 | Deutsche Werke |
BBS007618c | Virius 2 | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | Industrie |
BBS006213 | Virunga | motorspits | E. Venneman | Gent | 1960 | Scheepswerf De Durme | 38,86 | 5,06 | 363 | General Motors |
BBS006214a | Vise | Duitse P - Gross Numéro (spits) | S.A. Firma van Aerschot Frères | Luik | 1923 | | 38,44 | 5,04 | 306 | Moës |
BBS006214b | Visé | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | 38,44 | 5,04 | 306 | Moës |
BBS007579b | Visé | Duitse P - Gross Numéro (spits) | M. Droissart | -onbekend- | 1922 | Joh. C. Teklenborg A.G | - | - | - | -geen- |
BBS006215 | Vistot | motorspits | A. Nelis | Thuin | 1945 | Chantier Michot | 38,98 | 5,08 | 353 | General Motors |
BBS009529 | Vistule 4 | motorspits | Aug. Peleman | Dendermonde | 1938 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,45 | 5,06 | 351 | Benz |
BBS006216 | Visurgis | Dortmunder | K. Marckx | Freudenberg am Main | 1962 | | 73,00 | 8,20 | 997 | M.W.M. |
BBS002599e | Vita | motorspits | H. Steenbergen | Hendrik-Ido-Ambacht | 1963 | Scheepswerf Panesi | 38,37 | 5,03 | 395 | General Motors |
BBS006217 | Vitalis | sleepschip (Kempenaar) | P. Bongers | 's Hertogenbosch | 1914 | | 49,97 | 6,58 | 503 | -geen- |
BBS006218 | Vitalis | motorspits | R. Cant | Kallo | 1952 | Scheepswerf Wintam | 38,35 | 5,03 | 356 | General Motors |
BBS006219 | Vitalis | motorspits | Naniot en Chatel | Brussel | 1943 | | 38,47 | 5,04 | 361 | A.B.C. |
BBS006220 | Viviane | motorspits | E. Filliaert | Brugge | 1963 | | 38,88 | 5,05 | 376 | Cummins |
BBS006221 | Viviane | spits | C. Westerlinck | Deurne | 1929 | | 39,79 | 5,06 | 344 | General Motors |
BBS009954c | Vixit | motorspits | - | - | 1966 | | 38,93 | 5,02 | 401 | General Motors |
BBS006222 | Vliet en Molenbeek | motorspits | Gebroeders A. en R. Marnef | Brussel | 1945 | | 38,73 | 5,05 | 356 | General Motors |
BBS005640 | Vlotkraan 1 | Kraanponton | Stad Antwerpen | Antwerpen | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS005638 | Vlotkraan 8 | Kraanponton | Stad Antwerpen | Antwerpen | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS000938d | VoGo | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1960 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,24 | 5,09 | 390 | General Motors |
BBS007556b | Vogue | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Frères Letourneur | Clamart | 1922 | | | | | -onbekend- |
BBS006223 | Volga | motorspits | H. theunus | Gent | 1951 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 38,82 | 5,07 | 352 | Bohn und Kähler |
BBS006224 | Volga | spits | H. theunus | Gent | 1930 | Scheepswerf Van Garsse | 38,77 | 5,03 | 339 | Benz |
BBS006225 | Volharding | Kempenaar | B. en J. Boer | Rotterdam | 1903 | | 50,13 | 6,59 | 565 | M.A.N. |
BBS006226 | Volharding | - | K. Meijer | Amsterdam | 1897 | | 23,16 | 4,66 | 116 | Lister |
BBS006227 | Volharding | - | T. Vertente | Antwerpen | 1893 | | 22,28 | 3,80 | 96 | Hollandia |
BBS009302b | Volharding | motorspits | A. Kuperus | Rotterdam | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,08 | 331 | Kromhout |
BBS007904f | Volharding X | Kempenaar | C. Koole Tanktransport B.V. | Zaandam | 1931 | Gebroeders Boot | 52.89 | 6,60 | 550 | Deutz |
BBS006228 | Volo | spits | C. Sterlin | Willebroek | 1928 | | 38,40 | 5,05 | 374 | General Motors |
BBS006229 | Volonte | Kempenaar | Mevr. L. Bodaux | Luik | 1924 | | 49,99 | 6,60 | 607 | A.B.C. |
BBS006230 | Volonte de Dieu | spits | K. Coemelck | Veurne | 1914 | | 38,43 | 5,03 | 349 | Cummins |
BBS006231 | Volonte de Dieu | spits | T. Verhoeven | Beerse | 1930 | Chantier Michot | 38,33 | 5,05 | 369 | General Motors |
BBS006232 | Volonte de Dieu 2 | motorspits | J. Verhoeven | Beerse | 1956 | | 38,50 | 5,04 | 378 | Mac Laren |
BBS006233 | Volta | Kempenaar | A. Van Hoyweghen | Merksem | 1929 | | 54,99 | 6,60 | 649 | General Motors |
BBS006234 | Volta 2 | motorspits | A. Van Hoyweghen | merksem | 1943 | | 38,73 | 5,08 | 356 | General Motors |
BBS009383 | Volubilis | sleepschip (spits) | Poliet et Chausson | Parijs | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS006235 | Voluntas | motorspits | F. Van Zeveren | Gent | 1953 | | 38,85 | 5,07 | 385 | Cummins |
BBS006236 | Voluntas Dei | spits | V. Hofman | Gent | 1923 | | 38,38 | 5,00 | 368 | General Motors |
BBS006237 | Vondel | - | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1923 | | 41,85 | 5,05 | 231 | -geen- |
BBS009743 | Voorwaarts | - | August Zaman | Steendorp | 1899 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 32,00 | 5,00 | | -geen- |
BBS009799e | Voorzaan | bunkerstation | Anton Vermegen B.V. | Zaandam | 1960 | De Hoop | 28,06 | 7,08 | 269 | -geen- |
BBS006238 | Vos | sleepschip | L. De Vos | Antwerpen | 1924 | | 80,00 | 9,49 | 1341 | -geen- |
BBS000036b | Vosta | sleepschip | A.J.P. den Boer | Rotterdam | 1909 | Scheepswerf A.J. Otto en Zonen | 39.33 | 6.59 | 338 | -geen- |
BBS000635d | Vosta | Kempenaar | W.H.J.M. van de Rijken | Geertruidenberg | 1961 | Scheepswerf Ganda | 54,91 | 6,62 | 686 | Caterpillar |
BBS000635e | Vosta | Kempenaar | Lachevre | Tancarvile | 1961 | Scheepswerf Ganda | 54,91 | 6,62 | 686 | Scania |
BBS001802b | Vosta | - | W.H.J.M. van de Rijken | Geertruidenberg | 1960 | Scheepswerf De Durme | 46,94 | 5,09 | 422 | M.A.K. |
BBS007941d | Vosta 3 | sleepschip | J.E. Sinzig | Rotterdam | 1901 | Van der Giessen | 82,25 | 10,08 | 1408 | -geen- |
BBS006239 | Vota | motorspits | C. Joos | Deurne | 1938 | | 38,59 | 5,04 | 358 | Deutz |
BBS006240 | Votis | spits | J. Weber | Heer-Agimont | 1931 | | 38,90 | 5,04 | 338 | Bolnes |
BBS006241 | Votre-Droit | spits | J. Govaert | Antwerpen | 1911 | | 38,41 | 5,01 | 348 | A.W.A. |
BBS006242a | Voulu | sleepschip (spits) | Leo Willaert | Antwerpen | 1937 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,64 | 5,07 | 371 | -geen- |
BBS006242b | Voulu | motorspits | L. Willaert | Antwerpen | 1937 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,64 | 5,07 | 371 | General Motors |
BBS006243 | Vous 3 | - | Mevr. J. Autry | Merelbeke | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 54,30 | 7,30 | 699 | M.W.M. |
BBS006244 | Voyageur | Samberschip | J.B. Van Herck | Antwerpen | 1909 | | 46,50 | 5,05 | 435 | General Motors |
BBS007921f | Vrachtvaarder | sleepschip (Dortmunder) | Koen Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1909 | Scheepswerf Boele & Zn. | 66,66 | 8,18 | 846 | -geen- |
BBS006245 | Vrea | motorspits | M. Kools | Gent | 1938 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,70 | 5,04 | 338 | A.B.C. |
BBS006508 | Vrede | - | T. Suykens | Antwerpen | 1939 | | 30,40 | 4,58 | 117 | A.B.C. |
BBS006695a | Vrede | - | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006695b | Vrede | - | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS006246 | Vredeburg | - | P. Pauwels | Puurs | 1914 | | 63,15 | 8,60 | 813 | M.A.N. |
BBS006247 | Vredeburg | - | H. Van de Velde | Vorst | 1910 | | 46,73 | 5,57 | 165 | General Motors |
BBS010108 | Vriendschap | houten waal | -onbekend- | Veurne | - | | - | - | 310 | -geen- |
BBS006248 | Vrijbuiter | - | Rederij J.v. der Schoot | Harlingen | 1963 | | 54,80 | 7,18 | 735 | Cummins |
BBS006249a | Vroom en Vrij | motorspits | Eduard Sanders | Wichelen | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,38 | 5,04 | 271 | -onbekend- |
BBS006249b | Vroom en Vrij | - | C. Sanders | Meulebeke | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,38 | 5,04 | 271 | General Motors |
BBS009282e | Vulcaan 104 | sleepschip (Dortmunder) | Vulcaan Handels & Transport Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 1000 | -geen- |
BBS009772e | Vulcaan 2 | sleepschip | Vulcaan Handels & Transport Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1904 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 64,43 | 8,84 | 929 | -geen- |
BBS009076f | Vulcaan 45 | sleepschip | Vulcaan Handels en Transport Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 112,80 | 12,70 | 3054 | -geen- |
BBS006509 | Vulcain | spits | N.V. Scheepvaartbedrijf R. en D. Huyghebaert | Gent | 1914 | | 38,38 | 5,05 | 335 | Deutz |
BBS006250a | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | Deutz |
BBS006250b | Vulcain | motorspits | M. Debève | Charleroi | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | Deutz |
BBS006250c | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | Deutz |
BBS006250d | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS006250e | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS006250f | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS006250g | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS006250h | Vulcain | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS006250i | Vulcain | motorspits | J. Duprez en M. D'Haene | Ieper | 1936 | J. & F. Plaquet N.V. | 38,67 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS012170e | Vysa | motorspits | A.J. Vissers | Nieuwegein | 1957 | Ateliers de la Dendre | 38,88 | 5,07 | 380 | General Motors |