Hieronder vindt u bijkomende informatie over de werf N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen.
Naam | Bouwnummer | Eigenaar | Bouwjaar | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
's Heerengave | | Hilaire Daes | 1944 | 66,90 | 8,20 | 982 | -onbekend- |
2 Gebroeders | | D. De Cock | 1914 | 38,50 | 5,05 | 374 | -geen- |
Actuaire | 493 | L. Van Herck | 1925 | 46.67 | 5.1 | 455 | General Motors |
Adda | - | P.V. Wilms-Persoone | 1912 | 38.56 | 5.02 | 370 | Vomag |
Adela | - | I. Annaert-Van den Eynde | 1941 | 38.33 | 5.08 | 386 | -geen- |
Adela | - | J. Annaert | 1941 | 38.33 | 5.08 | 386 | -geen- |
Adhemar | 633 | A. Van Hal | 1929 | 38.85 | 5.07 | 376 | General Motors |
Adhemar | 633 | F. Verstrepen | 1929 | 38.85 | 5.07 | 376 | General Motors |
Adma | 594 | L. Van Wingen | 1928 | 38,38 | 5.04 | 352 | Lister |
Adma | | T. De Jong | 1930 | 46,95 | 5,11 | 425 | Industrie |
Adolphe | 712 | F. Malou | 1934 | 38.8 | 5.08 | 353 | Deutz |
Adolphe | 712 | Mevr. M. Malou - Lambert | 1934 | 38.8 | 5.08 | 355 | Scania Vabis |
Adriana | - | P. Vermeulen | 1938 | 52.02 | 6.25 | 499 | M.W.M. |
Adrien | 883 | mevr. H. Gasten | 1936 | 67.0 | 8.23 | 965 | M.A.K. |
Agosta | | P. Walbrecq | 1934 | 38,56 | 5,05 | 353 | General Motors |
Al-Hen | | A. Blommaert | 1926 | 38,50 | 5,07 | 372 | General Motors |
Alban | | J. Steenacker | 1917 | 39,47 | 5,08 | 359 | General Motors |
Albe | - | A. Wijckmans-Engelen | 1925 | 42.63 | 5.05 | 410 | General Motors |
Alclo | | A. Cloostermans | 1930 | 38,55 | 5,03 | 354 | Deutz |
Aleca IV | | N.V. Aleca | 1961 | 79,95 | 9,49 | 1420 | A.B.C. |
Alfons | - | F. Kloeck | 1928 | 67,00 | 8,20 | 1000 | General Motors (2x) |
Alfons | - | A. Kloeck | 1928 | 67,00 | 8,20 | 1000 | General Motors (3x) |
Alfra | - | Ch. Verhecken | 1930 | 38,78 | 5,04 | 353 | A.B.C. |
Alhen | - | L. Blommaert | 1926 | 39,10 | 5,07 | 368 | A.B.C. |
Alida | - | A. Gasten | 1912 | 49,86 | 6,60 | 600 | -geen- |
Alida | - | A. Gasten | 1912 | 49,86 | 6,60 | 600 | General Motors |
Allegonda | | J. Buyks | 1930 | 74,34 | 8,20 | 1086 | A.B.C. |
Allons-Y | - | Mevr. Wwe. F. Walbrecq | 1913 | 38,50 | 5,04 | 364 | General Motors |
Allons-Y | - | A. Jopart | 1913 | 38,50 | 5,04 | 372 | General Motors |
Alma | - | A. Lecour | 1935 | 38,40 | 5,04 | 358 | Moës |
Alma | - | Albrecht - De Wit | 1926 | 38,50 | 5,05 | 347 | Modag |
Alma | - | A. De Bock | 1926 | 38,50 | 5,05 | 364 | General Motors |
Alpaula | - | S. Van de Weyer | 1911 | 50,12 | 6,60 | 594 | -geen- |
Alpaula | - | S. Van de Weyer | 1911 | 50,12 | 6,60 | 594 | Baudouin |
Ambitie II | 458 | L. de Jonge | 1924 | 50,00 | 6,60 | 589 | -geen- |
Ambon | 458 | Fokko Scheepvaart Maatschappij N.V. | 1924 | 50,00 | 6,60 | 589 | -geen- |
Amelberga | 329 | H. Van Looy | 1917 | 38,64 | 5,05 | 364 | General Motors |
Amen | | R. Corez | 1924 | 38,50 | 5,04 | 384 | Baudouin |
Amicitia | | O. Van Kerkoven | 1930 | 38,60 | 5,04 | 366 | Deutz |
Amigos | | A. Van der Klei | 1930 | 67,15 | 8,20 | 958 | General Motors (3x) |
Amiral | 385 | A. Lepinoy | 1926 | 38,48 | 5,04 | 367 | General Motors |
Amiral | 385 | M. De Busschere | 1926 | 38,48 | 5,04 | 364 | General Motors |
Ampilo | 696 | N.V. Scheepvaart Maatschappij Madi | 1930 | 72,87 | 8,21 | 1059 | M.A.N. (2x) |
Ampilo | 696 | H. Arends | 1930 | 72,87 | 8,21 | 1059 | M.A.N. (2x) |
Amurgo | | F. Van Reeth | 1910 | 38,27 | 5,02 | 333 | Baudouin |
Andrea | 637 | Mevr. L. De Swaef | 1929 | 38,50 | 5,02 | 347 | Deutz-Humboldt |
Andromeda | 572 | F. Willems | 1927 | 49,79 | 6,59 | 600 | General Motors |
Andromeda | 572 | F. Willems | 1927 | 49,79 | 6,59 | 600 | General Motors |
Angele | 292 | E. De Roeck | 1913 | 38,55 | 5,06 | 370 | -geen- |
Angele | 527 | K. Durinck | 1926 | 46,58 | 5,10 | 443 | General Motors |
Angele | 527 | A. Durinck | 1926 | 46,58 | 5,10 | 443 | General Motors |
Angelina | - | P. De Potter | 1924 | 38,50 | 5,05 | 365 | Deutz-Humboldt |
Angelina | | Goederen Transport Maatschappij Angelina N.V. | 1905 | 63,62 | 8,84 | 914 | -geen- |
Anjo II | - | A. De Vree | 1928 | 38,53 | 5,08 | 360 | General Motors |
Anna | - | J. Vertongen | 1911 | 42,46 | 5,07 | 412 | -geen- |
Annecy | - | R. Philippart | 1924 | 38,45 | 5,03 | 369 | Lister |
Annette | | Fa. N. Daemen | 1921 | 50,08 | 6,58 | 554 | General Motors |
Anny | 876 | M. Dorange | 1935 | 38,85 | 5,05 | 364 | A.B.C. |
Anny | 876 | M. Dorange | 1935 | 38,85 | 5,05 | 364 | Penta |
Antal | - | A. Claus | 1930 | 38,65 | 5,07 | 376 | General Motors |
Antal | - | J. Lefèvre | 1930 | 38,65 | 5,07 | 376 | General Motors |
Antwerpen 37 | 1223 | Antwerpse Stedelijke Sleepdienst | 1950 | 23,62 | 5,97 | - | Carels |
Antwerpen 47 | 1223 | Antwerpse Stedelijke Sleepdienst | 1950 | 23,62 | 5,97 | - | Carels |
Apollo | | R. Mertens | 1944 | 66,90 | 8,20 | 982 | -onbekend- |
Appro 5 | | Compagnie Français de Navigation Rhéname S.A. | 1929 | 24,85 | 5,04 | 126 | Deutz |
Apta | 232 | F. Nelis | 1912 | 52,50 | 5,07 | 407 | General Motors |
Aptitude | 320 | L. Nelis | 1914 | 46,68 | 5,06 | 399 | General Motors |
Aptitude | 320 | L. Nelis | 1914 | 46,68 | 5,06 | 399 | General Motors |
Ara | | G. Van Steen | 1930 | 67,02 | 8,22 | 968 | A.B.C. |
Arel | - | A. Claus | 1924 | 38,50 | 5,05 | 366 | Bohn und Kähler |
Arida | | C. Bregman | 1913 | 50,92 | 6,62 | 508 | General Motors (2x) |
Arielle II | 1083 | J. Carron | 1941 | 50,82 | 5,05 | 479 | Benz |
Arja | 1401 | C.J. Van Loon | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
Arlette | - | F. De Thaey | 1929 | 38,77 | 5,05 | 350 | General Motors |
Arlette | | F. Schoenmakers | 1939 | 46,47 | 5,09 | 444 | General Motors |
Arma | 672 | J. de Haeck | 1930 | 38,62 | 5,05 | 369 | Deutz |
Armand | - | Mevr. Wwe. A. De Gendt en Zn | 1910 | 38,10 | 5,07 | 359 | General Motors |
Arnica | | J. Goedgezelschap | 1930 | 38,53 | 5,04 | 371 | M.W.M. |
Arthur | | A. De Vree | 1928 | 38,50 | 5,07 | 365 | General Motors |
Astrid | | V. Huyghebaert | 1936 | 38,88 | 5,05 | 342 | M.W.M. |
Astrid | | H. Minkenberg | 1909 | 42,76 | 5,04 | 367 | General Motors |
Augusta | 628 | E. De Vree | 1929 | 38,86 | 5,05 | 351 | A.B.C. |
Avenir II | | C. Sandtke | 1913 | 32,40 | 5,06 | 199 | Henschel |
Baudroie II | 269 | J. de Meulemeester | 1913 | 38,46 | 5,03 | 365 | General Motors |
Beatrix | 509 | Fr. Vermeiren | 1929 | 46,89 | 5,10 | 455 | General Motors |
Beatrix | 509 | W.P. Van Camp | 1929 | 46,89 | 5,10 | 455 | General Motors |
Bellona | 595 | J.P. Steketee | 1928 | 38,80 | 5,05 | 348 | General Motors |
Bellona | | G. Verschuren | 1928 | 38,83 | 5,09 | 352 | General Motors |
Belvedere | - | E. Blomme | 1935 | 38,55 | 5,04 | 368 | General Motors |
Ber-Rob | | E. Leclerc | 1924 | 38,42 | 5,05 | 382 | Caterpillar |
Berthe | 623 | Mevr. H. Verhoeven | 1929 | 49,91 | 6,57 | 594 | La Meuse |
Berthe | 623 | Mevr. H. Verhoeven | 1929 | 49,91 | 6,57 | 594 | La Meuse |
Bevan | - | J. Beeckmans | 1911 | 38,95 | 5,05 | 375 | General Motors |
Bevan | - | J. Beeckmans | 1911 | 38,95 | 5,05 | 375 | General Motors |
Bienvenu | 568 | M. Verheyen | 1928 | 80,09 | 9,51 | 1383 | -geen- |
Bienvenu | 568 | G. Scheltjens | 1928 | 80,09 | 9,51 | 1354 | General Motors (3x) |
Bizart | 315 | E. Van de Meersche | 1914 | 42,20 | 5,05 | 392 | Caterpillar |
Bizart | 315 | M. Paauwe | 1914 | 42,20 | 5,05 | 392 | Caterpillar |
Blanca | | A. De Haeck | 1950 | 38,66 | 5,05 | 354 | General Motors |
Bono-Cum-Deo | - | Edmond De Souter | 1928 | 46,60 | 5,08 | 450 | General Motors |
Bono-Cum-Deo | - | Edmond De Souter - Wyckmans | 1928 | 46,60 | 5,08 | 450 | General Motors |
Bosco | - | A. De Heel | 1926 | 38,75 | 5,05 | 378 | Bohn und Kähler |
Briot | - | N.V. Eugène Herbosch | 1910 | 42,44 | 5,07 | 416 | -geen- |
Business 2 | | Mevr. E. Ongenaert | 1911 | 38,58 | 5,05 | 352 | General Motors |
Ca Va Bien | 976 | H. Meert | 1938 | 38,60 | 5,04 | 373 | General Motors |
Cado | - | D. Tas | 1928 | 67,06 | 8,21 | 997 | General Motors (2x) |
Cado | - | D. Tas | 1928 | 67,06 | 8,21 | 997 | General Motors (2x) |
Camille | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | -geen- |
Camille | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | -geen- |
Camille | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Camille | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Camofra | | C. De Beir | 1912 | 38,42 | 5,05 | 365 | General Motors |
Caroline | 546 | C. Spittaels | 1927 | 50,00 | 6,60 | 602 | General Motors |
Caroline | 1223 | A. Haeck en van der Meersche | 1950 | 23,62 | 5,97 | - | Carels |
Casa Nova | | A. Frederiksen | 1930 | 38,80 | 5,04 | 346 | Bohn und Kähler |
Cecilia II | 146 | L. Sellenslagh | 1907 | 49,72 | 6,60 | 596 | -geen- |
Cecilia II | 146 | L. Sellenslagh | 1907 | 49,72 | 6,60 | 596 | General Motors |
Celina | 323 | A. De Roeck | 1911 | 38,57 | 5,02 | 356 | General Motors |
Celina | 323 | A. De Roeck | 1911 | 38,57 | 5,02 | 356 | General Motors |
Ceuwal | - | Mevr. Wwe. H. Walbrecq | 1912 | 38,57 | 5,04 | 367 | La Meuse |
Ceuwal | - | Mevr. Wwe. M. Ceulemans | 1912 | 38,57 | 5,04 | 367 | General Motors |
Charline | - | G. Cloostermans | 1924 | 38,30 | 5,03 | 356 | A.B.C. |
Charline | - | P. Haerlingen | 1924 | 38,30 | 5,03 | 364 | General Motors |
Chri-Fra | | Mevr. H. Baeckelant | 1913 | 38,40 | 5,03 | 354 | General Motors |
Chrisna | | L. De Bock | 1911 | 45,71 | 5,07 | 400 | M.W.M. |
Cisrhenan | 163 | A. Van den Bussche | 1908 | 73,21 | 9,59 | 1150 | Modag |
Cisrhenan | 163 | A. Van den Bussche | 1908 | 73,21 | 9,59 | 1150 | Modag |
Citerna 2 | | N.V. Transport Maatschappij Plouvier en Co | 1949 | 38,66 | 5,04 | 321 | General Motors |
Clara | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | -geen- |
Clera | - | H. Welvis | 1930 | 38,82 | 5,03 | 352 | Modag |
COBAG IV | - | S.A. Companie Belge d Armement et de Gérance | 1941 | 38,90 | 5,06 | 358 | General Motors |
Codam 71 | 458 | Codam Scheepvaart Maatschappij N.V. | 1924 | 50,00 | 6,60 | 589 | -geen- |
Colibri | 569 | W. Wijckmans | 1927 | 49,85 | 6,60 | 582 | -geen- |
Colibri | - | Mevr. Wwe. E. Blassiaux | 1912 | 38,60 | 5,05 | 369 | General Motors |
Colibri | - | Mevr. Wwe. E. Blassiaux | 1912 | 38,60 | 5,05 | 369 | General Motors |
Con Junctus Viribus | | W. Kulder | 1945 | 67,00 | 8,19 | 860 | Deutz |
Concedo | 684 | Mevr. Wwe. P. Braeckmans | 1930 | 46,85 | 5,10 | 454 | Klockner Humboldt |
Concedo | 684 | Mevr. E. Braeckmans | 1930 | 46,85 | 5,10 | 454 | Deutz |
Constance | - | A. De Koninck | 1924 | 46,65 | 5,07 | 428 | A.B.C. |
Constance | - | A. De Koninck | 1924 | 46,65 | 5,07 | 428 | A.B.C. |
Constant | 513 | C. Wijckmans | 1926 | 54,79 | 6,56 | 634 | M.A.N. |
Conto-Mio | - | A. Leclerc | 1935 | 38,59 | 5,07 | 386 | General Motors |
Copa | - | Mevr. Wwe. K. Pauwels | 1935 | 38,82 | 5,05 | 351 | General Motors |
Copa | - | C. van den Poel | 1935 | 38,82 | 5,05 | 351 | General Motors |
Courageux | 529 | Mevr. Wwe. A. Siersack | 1926 | 38,47 | 5,03 | 360 | A.B.C. |
Credo | 545 | J. De Vos | 1927 | 54,94 | 6,60 | 650 | General Motors |
Credo | 303 | L. Van de Meirssche | 1914 | 42,48 | 5,08 | 401 | Penta |
Credo | 303 | L. Van de Meirssche | 1914 | 42,48 | 5,08 | 401 | Penta |
Damco 212 | 458 | Damco Scheepvaart Maatschappij N.V. | 1924 | 52,94 | 6,60 | 498 | M.A.N. |
Damco 3 | | C.H.W. van Dam en co. | 1905 | 63,62 | 8,84 | 914 | -geen- |
Damco 3 | | Damco Scheepvaart Maatschappij N.V. | 1905 | 63,62 | 8,84 | 914 | -geen- |
Damco 3 | | Nimeta B.V. | 1905 | 63,62 | 8,84 | 914 | -geen- |
Damco 71 | 458 | Damco Scheepvaart Maatschappij N.V. | 1924 | 50,00 | 6,60 | 589 | -geen- |
Daniel | - | H. Cheron | 1928 | 38,32 | 5,09 | 394 | General Motors |
Daniel | | A.J. Jens | 1935 | 38,37 | 5,04 | 351 | Moës |
Dany | - | N.V. Anthra | 1912 | 54,64 | 6,56 | 678 | A.B.C. |
De Julia | - | K. Burssens | 1910 | 26,81 | 4,84 | 148 | Deutz |
De Wulp | 611 | Mevr. G. Verrept en Dhr. K. Camerman | 1929 | 54,98 | 6,60 | 649 | General Motors |
De Wulp | 611 | L. Seeldrayers | 1929 | 54,98 | 6,60 | 649 | General Motors |
Dea | | A. Van Egmond | 1929 | 38,85 | 5,06 | 369 | General Motors |
Del-Van | | M. Delissen | 1949 | 38,68 | 5,02 | 382 | Scania Vabis |
Delacan 3 | | Zand en Grintcentrale Delacan P.V.B.A. | 1910 | 38,46 | 5,03 | 371 | Penta |
Delta | - | A. Van Denderen | 1913 | 50,96 | 5,62 | 521 | General Motors (2x) |
Delvan | - | Lenglin | 1949 | 38,70 | 5,05 | 382 | Crepelle |
Depandant | | C. Broeken | 1945 | 66,80 | 8,16 | 860 | Carels |
Dependance | - | K. Wildeboer en G. Poker | 1926 | 46,70 | 5,10 | 455 | Deutz |
Deplano | 856 | L. Van Brussel | 1935 | 38,60 | 5,04 | 373 | General Motors |
Deplano | 856 | G. Van Brussel | 1935 | 38,60 | 5,04 | 373 | General Motors |
Deus Maris | | H. Maes | 1912 | 38,54 | 5,03 | 372 | General Motors |
Deus Regit | | N.V. Scheepvaartbedrijf R. en D. Huyghebaert | 1930 | 38,54 | 5,04 | 287 | A.B.C. |
Deux Soeurs | | N.V. Rederij V. Hughebaert | 1924 | 38,40 | 5,05 | 348 | A.B.C. |
Diamant | 424 | C. Van Ingelgem | 1924 | 38,84 | 5,08 | 375 | General Motors |
Diamant | 424 | C. Van Ingelgem | 1924 | 38,84 | 5,08 | 375 | General Motors |
Dijle | | -onbekend- | 1946 | 36,85 | 7,00 | | Caterpillar |
Dimar | | D. Van Houteghem | 1935 | 38,55 | 5,05 | 365 | General Motors |
Dominique | - | H. Clovijn | 1923 | 39,51 | 5,04 | 369 | Lister |
Dominique | - | H. Clovijn | 1923 | 39,51 | 5,04 | 369 | General Motors |
Dora | - | J. Cleerbaut | 1925 | 38,46 | 5,04 | 375 | General Motors |
Dorothea | - | Mevr. Willaert | 1926 | 38,57 | 5,05 | 379 | General Motors |
Drie-Gebroeders | - | J. Deyaert | 1917 | 42,54 | 5,05 | 402 | Deutz |
Duo | | G. Van Dessel | 1930 | 46,94 | 5,06 | 450 | General Motors |
Dwina | - | C.A. Stoop | 1914 | 42,30 | 5,05 | 428 | -geen- |
Eben-Haezer | 610 | C. Van Strijdonck | 1929 | 50,00 | 6,59 | 600 | Kamper |
Eben-Haezer | | Mevr. A. Van Strydonck en Mr. H. Van Strydonck | 1929 | 50,00 | 6,59 | 602 | Kamper |
Ecila | - | Mevr. Wwe. A. Geysen | 1924 | 38,78 | 5,05 | 348 | Industrie |
Edel | - | Edmond Borgo | 1924 | 38,22 | 5,07 | 359 | General Motors |
Edel | - | E.O. Borgo - Ollevier | 1924 | 38,22 | 5,07 | 359 | General Motors |
Edimar | 694 | F. Kesteleyn | 1930 | 38,60 | 5,04 | 381 | -geen- |
Edjeasyl | - | E. Van der Plas | 1934 | 38,89 | 5,05 | 353 | General Motors |
Edmond | - | P. Van den Bosch | 1946 | 67,13 | 8,22 | 960 | General Motors (2x) |
Eduard | - | M. Temmerman | 1901 | 29,62 | 4,97 | 167 | Mercedes |
Eider | | Société de Bateaux Citnernes S.A. | 1946 | 67,03 | 8,17 | 887 | M.W.M. |
Elfe | - | F. Clovyn | 1926 | 38,52 | 5,04 | 374 | General Motors |
Elfe | - | J.P. Smet - Defraine | 1926 | 38,52 | 5,04 | 374 | General Motors |
Elisabeth | - | A. Verhaeghen | 1906 | 49,74 | 6,57 | 600 | Rolls Royce |
Elisabeth | - | Mevr. E. Verhaeghen | 1906 | 49,74 | 6,57 | 600 | -geen- |
Elise II | - | R. De Haeck | 1911 | 46,27 | 5,08 | 470 | -geen- |
Elizabeth | | E. Manninga | 1951 | 38,74 | 5,06 | 340 | Deutz |
Elona | 1015 | A. Seeldrayers | 1939 | 38,95 | 5,06 | 345 | Moës |
Elona | 1015 | C. De Clercq | 1939 | 38,95 | 5,06 | 366 | Caterpillar |
Elvire | 615 | M. Welvis | 1930 | 67,08 | 8,22 | 993 | -geen- |
EMCA XIV | 1398 | Rederij EMCA | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
EMCA XV | 1401 | Rederij EMCA | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
EMCA XVI | 1402 | Rederij EMCA | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
EMCA XVII | 1403 | Rederij EMCA | 1963 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
Emma | | E.R. Clerbois - Empain | 1913 | 38,48 | 5,04 | 362 | General Motors |
Energie | - | E. Demany | 1900 | 38,59 | 5,06 | 327 | Mac Laren |
Energie | - | E. Demany - Vleminckx | 1900 | 38,59 | 5,06 | 327 | Mac Laren |
Erft | | W.L. De Koninck | 1931 | 66,97 | 8,20 | 902 | Deutz |
Erna | | J. Van Hoyweghen | 1926 | 46,57 | 5,09 | 432 | Deutz |
Escale | - | M. Keirschieter | 1913 | 38,56 | 5,03 | 353 | Moës |
Esnia | 898 | F. Bogers | 1936 | 38,40 | 5,06 | 345 | Caterpillar |
Esope II | | R. Watteau - Leclercq | 1928 | 38,37 | 5,10 | 390 | General Motors |
Espajo | | J.M. Hachez-Anciaux | 1908 | 38,34 | 5,05 | 358 | General Motors |
Esperance | | J. Van der Dusen | 1943 | 55,03 | 7,25 | 530 | Crossley |
Esquif | - | F. Depauw | 1933 | 38,62 | 5,06 | 364 | A.W.A. |
Esquif | - | F. Depauw | 1933 | 38,62 | 5,06 | 364 | A.W.A. |
Eulalie | | A.J.M. Berton | 1913 | 38,44 | 5,06 | 360 | General Motors |
Eva | - | P. Vanhoutte | 1912 | 38,55 | 5,04 | 371 | Deutz |
Evenaar | - | J. Otten | 1908 | 42,68 | 5,05 | 397 | General Motors |
Evenaar 2 | - | J. Otten | 1908 | 42,68 | 5,05 | 397 | General Motors |
Evert-B | | J. Bouman | 1938 | 69,66 | 7,06 | 740 | M.A.N. |
Excelsior | - | Mevr. Wwe. G. Blommaert | 1913 | 38,48 | 5,05 | 338 | General Motors |
Fairaka | 215 | L. Verschelden | 1911 | 42,73 | 5,09 | 451 | -geen- |
Falaise | 1401 | V.O.F. De Vries | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
Favorise | | M. Sleeuwaert | 1930 | 38,75 | 5,04 | 352 | General Motors |
Fendel 118 | | Fendel Schiffahrt A.G. | 1944 | 66,90 | 8,20 | 982 | -geen- |
Fiducie | | B. de Jong in Rotterdam | 1906 | 64,40 | 8,80 | 937 | Deutz |
Flandria | 510 | C. Govaert | 1926 | 38,46 | 5,06 | 360 | General Motors |
Flandria 19 | | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | 1946 | 36,85 | 7,00 | | Caterpillar |
Florentina | 282 | J. De Prins | 1913 | 49,99 | 6,61 | 599 | Benz |
Florentina | 282 | J. De Prins | 1913 | 49,99 | 6,61 | 599 | Scania Vabis |
Francois | 366 | H. remon | 1922 | 38,78 | 5,05 | - | General Motors |
Franor | - | R. Teirlinck | 1926 | 38,79 | 5,08 | 375 | General Motors |
Fraternité 2 | - | Société Navale Aurora | 1913 | 82,00 | 10,28 | 1482 | -geen- |
Fraternité 4 | 606 | Société Rhénane Concordia | 1929 | 85,60 | 10,29 | 1499 | -geen- |
Fraternité III | 589 | Société Fluviale Diana | 1928 | 85,00 | 10,20 | 1499 | -geen- |
Fraternité VI | - | J. Somers | 1939 | 85,30 | 10,21 | 1530 | -geen- |
Freddy | - | C. Kwick | 1933 | 38,59 | 5,06 | 373 | General Motors |
Fregate | - | Fernand Fasquelle | 1944 | 67,09 | 8,21 | 929 | Deutz |
Fregate | - | Lucas Heyntjens en Raphael Heyntjens | 1944 | 67,09 | 8,21 | 929 | Deutz |
Freimar | - | J. Desmet | 1911 | 38,63 | 5,05 | 367 | M.A.N. |
Frits | - | N.V. Jober | 1938 | 51,99 | 6,22 | 527 | Caterpillar |
Gaby | - | W. De Pauw | 1906 | 38,70 | 5,07 | 297 | Deutz |
Gandia | - | Ets. Gebroeders van Heyghen | 1930 | 67,08 | 8,20 | 965 | General Motors (4x) |
Ganza | - | H. Schroeyers | 1936 | 38,62 | 5,05 | 390 | Kamper |
Georgette | | A. Waeyeret | 1913 | 38,07 | 5,05 | 359 | General Motors |
Gerard-David | | N.V. Eugène Herbosch | 1899 | 42,40 | 5,07 | 432 | -geen- |
Germ | | R. De Wit | 1924 | 38,44 | 5,05 | 362 | Deutz |
Gina | | M. De Block | 1912 | 38,65 | 5,05 | 376 | General Motors |
Golgotha II | | A. Engelen | 1909 | 79,92 | 9,70 | 1325 | -geen- |
Gonda | | G. Van Praet | 1912 | 38,66 | 5,08 | 378 | Kamper |
Grace de Dieu | | O. De Bock | 1926 | 46,60 | 5,08 | 433 | Deutz |
Guido | | L. Somers | 1939 | 80,00 | 9,20 | 1262 | A.B.C. (2x) |
Guma | | G. Tabary | 1921 | 38,50 | 5,02 | 296 | M.A.N. |
Gustaaf | | A. Bulens | 1913 | 38,44 | 5,06 | 359 | General Motors |
Gustaaf | | A. Verhaeghen | 1907 | 25,33 | 4,95 | 109 | Industrie |
Gustave | | G. Van Dessel | 1927 | 46,56 | 5,10 | 446 | General Motors |
Hanseatic | | A. Pauwels | 1957 | 73,43 | 8,19 | 992 | Deutz |
Hasam | | C. De Weerd | 1913 | 49,95 | 6,58 | 588 | A.W.A. |
Heiland | | E. Claeys | 1936 | 38,90 | 5,06 | 364 | A.B.C. |
Helscho | | P. Hellebosch | 1922 | 38,46 | 5,06 | 367 | General Motors |
Henjea | | P. Hellemans | 1930 | 38,50 | 5,03 | 363 | Benz |
Henny | | W.P. Visser | 1922 | 38,46 | 5,03 | 368 | General Motors |
Henri | | L. Mertens | 1922 | 38,52 | 5,04 | 393 | General Motors |
Henri | | N.V. Scheepswerf van Burcht | 1914 | 46,41 | 5,06 | 425 | General Motors |
Hilcor | | Gebr. A. en J. Mannak | 1929 | 38,83 | 5,06 | 335 | Klockner Humboldt |
Honesty | | G. De Roeck | 1923 | 38,44 | 5,03 | 371 | General Motors |
Hortense | | C. Paap | 1923 | 38,45 | 5,09 | 371 | General Motors |
Hortensia | | A. Deroo | 1929 | 38,50 | 5,05 | 348 | Kromhout |
Humanite | | L. De Winter | 1907 | 38,18 | 5,04 | 345 | Moës |
Hydroavion | | J. De Wit | 1928 | 38,72 | 5,06 | 372 | General Motors |
In-Deo | | J. Gooris | 1929 | 38,82 | 5,04 | 356 | General Motors |
Infatigable | | A. Verveyne | 1935 | 38,60 | 5,05 | 379 | Bohn und Kähler |
Interna II | | P.V.B.A. Interna | 1946 | 67,00 | 8,20 | 942 | General Motors |
Iral | | N. Vertriest | 1913 | 38,50 | 5,02 | 360 | General Motors |
Irene | | L Bracke | 1912 | 38,58 | 5,04 | 344 | Deutz |
iris 2 | | A. De Weirdt | 1924 | 38,43 | 5,03 | 366 | General Motors |
Irma | | E. Olthof | 1929 | 38,90 | 5,06 | 352 | Deutz |
Ituna | | A. Beeckmans | 1908 | 38,36 | 5,04 | 352 | M.W.M. |
Ivy | | L. Verberght | 1905 | 50,10 | 6,59 | 579 | -geen- |
J' y Suis | | H. D Hondt | 1926 | 38,56 | 5,04 | 371 | General Motors |
J.P.H. | | C. Abels | 1936 | 38,60 | 5,04 | 383 | Lister |
Jacky | | S.P.R.L. Navisambre | 1936 | 38,64 | 5,07 | 364 | Lister |
Jama | | Mevr. J. Wauters | 1912 | 38,62 | 5,04 | 373 | General Motors |
Jamais Pense | | C. Degendt | 1900 | 39,08 | 5,03 | 355 | General Motors |
Jasmine | | E. Nauwelaers | 1912 | 49,85 | 6,60 | 608 | -geen- |
Jean | | Internationale Maatschappij voor Sleep- en Scheepvaart Intermas | 1930 | 66,80 | 8,18 | 927 | Crossley |
Jean Baptiste | | L. verberght | 1928 | 80,04 | 9,50 | 1342 | Moës (2x) |
Jean Bernard | | J. Vulhopp | 1909 | 38,40 | 5,05 | 228 | Lister |
Jean Christ | | J. Van Nimmen | 1917 | 46,57 | 5,08 | 447 | Cummins |
Jeanne | | N.V. Gave | 1930 | 67,00 | 8,20 | 973 | A.B.C. |
Jeloma | | Mevr. L. Mussche | 1929 | 38,87 | 5,05 | 344 | M.W.M. |
Jema | | E. Van den Abelle | 1931 | 67,07 | 8,20 | 1024 | -geen- |
Jenny | | J. Hoeven | 1914 | 46,50 | 5,06 | 430 | -geen- |
Johanna | | A. Van Dierendonck | 1926 | 38,82 | 5,06 | 352 | M.W.M. |
John | | J. Filiaert | 1935 | 38,57 | 5,05 | 364 | General Motors |
Jokor III | | J. & D. Ritskes | 1906 | 64,40 | 8,80 | 1027 | General Motors |
Jokor III | | Alma Timar AG S.RL. | 1906 | 64,40 | 8,80 | 1027 | General Motors |
Joma | | J. De Wulf | 1928 | 49,99 | 6,60 | 598 | -geen- |
Joseph | | A. De Petter | 1912 | 31,94 | 4,91 | 163 | Deutsche Werke |
Josephine | | J. Van Bosch | 1929 | 66,96 | 8,20 | 965 | General Motors (2x) |
Josephine | | E. Wijckmans | 1908 | 49,61 | 6,62 | 562 | Klockner Humboldt |
Jozef Pauwels | | N.V. J. Boel en Zonen | 1946 | 38,92 | 5,02 | 321 | La Meuse |
Julia | | A. Heylen | 1929 | 46,80 | 5,04 | 418 | Lister |
Juliana | | L. Bollé | 1929 | 38,62 | 5,03 | 340 | Benz |
Julienne | | L. Van Drom | 1923 | 38,44 | 5,06 | 365 | General Motors |
Juliette | | L. Barbier | 1936 | 38,68 | 5,06 | 366 | Skoda |
Jumagu | | G. Gyselinck | 1929 | 38,77 | 5,05 | 348 | Caterpillar |
Jura | | F. Wijckmans | 1928 | 50,00 | 6,60 | 628 | -geen- |
Karina | | A. Parmentier | 1936 | 38,90 | 5,07 | 358 | General Motors |
Kasai | | J. De Petter | 1902 | 29,50 | 4,76 | 130 | A.B.C. |
Kembs | | Navi-Fer A.G. | 1945 | 66,88 | 8,17 | 875 | Carels |
Kempenland | | P.V.B.A. Vaverco | 1946 | 49,91 | 6,43 | 608 | General Motors |
Kismet | | J. Bruneel | 1904 | 38,42 | 5,05 | 362 | General Motors |
Korenbloem II | | N.V. Bloemmolens en Olieslagerijen Diksmuide | 1899 | 38,40 | 5,05 | 351 | General Motors |
Kraanponton B | | Stad Gent | 1965 | - | - | - | - |
Kussnacht | | Mevr. L Van Damme | 1936 | 38,65 | 5,03 | 376 | A.C.M.T. |
L'Horizon | | P. Smets | 1935 | 38,94 | 5,10 | 377 | General Motors |
La Croix | | L. Demany en Mevr. D'Hondt | 1936 | 38,59 | 5,05 | 384 | Scania Vabis |
Labor | | P. Pauwels | 1929 | 66,97 | 8,20 | 999 | Deutz |
Laissons-Parler | | F. Leclercq | 1936 | 38,59 | 5,05 | 388 | Lister |
Lapland | | N.V. Scheepvaartbedrijf Naviganda | 1913 | 38,40 | 5,03 | 299 | M.W.M. |
Laurence | | J. Robbijn | 1929 | 67,08 | 8,21 | 965 | Deutz |
Leander | | P. Verhoeven | 1938 | 38,88 | 5,06 | 338 | La Meuse |
Lekkade | | N.V. Handels en Transportonderneming W. De Beijer | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
Leolou | | R. Van Straeten | 1930 | 38,68 | 5,05 | 353 | Otto-Deutz |
Leon | | Mevr. Wwe. Kegels | 1936 | 38,59 | 5,08 | 385 | General Motors |
Leontine | | Mevr. Wwe. L. De Roo en Kinderen | 1924 | 38,88 | 5,04 | 366 | Bohn und Kähler |
Leopold | | J. Somers | 1909 | 93,10 | 11,30 | 2101 | -geen- |
Leopold | | L. Van Damme | 1950 | 38,68 | 5,05 | 348 | A.B.C. |
Leral | | E. Mertens | 1904 | 23,47 | 4,50 | 89 | Explosie |
Liliane | | F. Van dee Meirssche | 1909 | 42,65 | 5,00 | 403 | General Motors |
Limosa | | L. Remon | 1954 | 38,64 | 5,05 | 343 | A.B.C. |
Lisette | | G. Goossens | 1906 | 26,57 | 4,82 | 107 | Kromhout |
Loma | | L. Camerman | 1936 | 38,88 | 5,06 | 362 | General Motors |
Loma | | L. De Heel | 1930 | 38,47 | 5,02 | 372 | M.W.M. |
Louis | | F. Hofman | 1930 | 46,63 | 5,10 | 463 | Russell |
Louis | | Mevr. Wwe. L. Poleur | 1930 | 47,09 | 5,06 | 449 | General Motors |
Louis-Antoine | | W. De Vos | 1902 | 50,00 | 6,62 | 556 | General Motors |
Louisa | | J. Molle | 1900 | 38,33 | 5,06 | 311 | General Motors |
Louise | | J. De Beul | 1930 | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
Louise | | G. Goedgezelschap | 1930 | 38,72 | 5,03 | 351 | General Motors |
Louise | | P.J. Verberght | 1906 | 64,40 | 8,80 | 937 | -geen- |
Loxia | | P. Van Nimmen | 1923 | 38,44 | 5,05 | 354 | A.B.C. |
Lucien | | H. Croes | 1924 | 38,50 | 5,06 | 352 | Bohn und Kähler |
Lucio | | L. Gooris | 1937 | 38,92 | 5,05 | 367 | Fama-Linke H.W. |
Ludovica-Maria 2 | | J. Van Cauteren | 1926 | 41,82 | 5,07 | 411 | -geen- |
Lugano | | P. Heyntjens | 1930 | 38,55 | 5,05 | 380 | Albion |
Lux | | A. De Decker | 1926 | 38,40 | 5,04 | 372 | General Motors |
M. Folm | | E. Nauwelaers | 1914 | 38,50 | 5,04 | 353 | General Motors |
Maestro | | S. Maes | 1924 | 38,45 | 5,03 | 358 | General Motors |
Malta | | F. Maes en Mevr. V. Willaert | 1906 | 49,79 | 6,57 | 545 | Thomassen |
Marc | | C. Van der Linden | 1912 | 28,32 | 4,98 | 150 | H.M.G. |
Marcel | | A. Van Ceulen | 1910 | 38,47 | 5,06 | 361 | Penta |
Marcel | | Ets. Gebroeders Van Heyghen | 1909 | 42,30 | 5,06 | 382 | General Motors |
Marcel | | G. de Winter | 1906 | 64,40 | 8,80 | 937 | -geen- |
Marcel | | N.V. Scheepvaart Maatschappij NEDO | 1906 | 64,40 | 8,80 | 937 | Deutz |
Margaretha | | A. Van Puymbroeck | 1906 | 49,78 | 6,57 | 581 | -geen- |
Marguerite | | I. Bogers | 1929 | 39,50 | 5,04 | 330 | General Motors |
Maria | | A. Baert | 1908 | 49,52 | 6,39 | 599 | M.W.M. |
Maria | | A. De Donder | 1908 | 38,65 | 5,04 | 349 | General Motors |
Maria | | A. Haeck | 1926 | 38,55 | 5,04 | 362 | A.B.C. |
Maria | | J. Heylen | 1929 | 46,88 | 5,06 | 450 | Kelvin |
Maria | | Ets. Van heyghen Gebroeders | 1904 | 38,50 | 5,03 | 327 | General Motors |
Maria | | J. Van Perre | 1925 | 46,61 | 5,10 | 456 | -geen- |
Marie | | J. Deuwel | 1936 | 38,96 | 5,08 | 366 | A.B.C. |
Marie | | Kinderen Wijckmans | 1931 | 80,08 | 9,49 | 1354 | -geen- |
Marie France | | J. Meyers | 1914 | 49,89 | 6,59 | 550 | -geen- |
Marie Jean | | H. heylen en Mevr. P. Heylen | 1930 | 46,94 | 5,09 | 450 | General Motors |
Marie Jeanne | | R. De Haeck | 1927 | 46,57 | 5,10 | 459 | General Motors |
Marie Madeleine | | F. Rogiers | 1924 | 38,62 | 5,02 | 378 | General Motors |
Mariette | 522 | Mevr. C. Brands | 1926 | 46,58 | 5,10 | 442 | General Motors |
Mariette | - | M. Gasten | 1930 | 67,00 | 8,20 | 946 | Deutz |
Marima | - | A. Adam | 1913 | 38,50 | 5,04 | 363 | Cummins |
Marina | - | Jan Van Duinen | 1924 | 49,86 | 6,57 | 556 | A.B.C. |
Marina | - | Jan Van Duinen | 1924 | 49,86 | 6,57 | 556 | A.B.C. |
Maro 1 | - | M. Vyncke en R. Vyncke | 1910 | 96,06 | 11,06 | 1999 | -geen- |
Marokko | 293 | F. Van Wijk | 1913 | 70,00 | 9,57 | 1160 | -geen- |
Marolou | - | L. Meulensteen | 1911 | 42,73 | 5,10 | 419 | -geen- |
Mars | 436 | J. Van Hal | 1924 | 38,43 | 5,06 | 362 | General Motors |
Martha | - | A. Soeteway | 1906 | 49,79 | 6,60 | 551 | General Motors |
Martha | - | J. Oom | 1906 | 49,79 | 6,56 | 541 | Buda |
Martha | 1268 | F. Remon | 1951 | 38,70 | 5,04 | 345 | A.B.C. |
Marty | - | M. Leeuwenstein | 1930 | 38,80 | 5,04 | 341 | A.B.C. |
Mary | 701 | Mevr. Wwe. J. Janson | 1934 | 38,62 | 5,05 | 372 | Deutz |
Mathilde | 708 | Mevr. Wwe. P. Haems | 1931 | 67,00 | 8,20 | 960 | A.B.C. |
Mela | - | J. Melis | 1929 | 38,53 | 5,04 | 371 | General Motors |
Mercurius | - | G. Lauwers | 1909 | 50,16 | 6,57 | 581 | General Motors (2x) |
Meyerbeer | 685 | J. Boel en Zoon N.V. | 1930 | 46,80 | 5,10 | 435 | General Motors |
Meyerbeer | 375 | Eugène De Mol | 1922 | 38,42 | 5,04 | 351 | -geen- |
Meyerbeer | 375 | Florimond De Wilde | 1922 | 38,42 | 5,04 | 351 | -geen- |
Meyerbeer | 375 | Julien de Keyzer | 1922 | 38,42 | 5,04 | 351 | -geen- |
Meyerbeer | 375 | Julien de Keyzer | 1922 | 38,42 | 5,04 | 351 | General Motors |
Meyerbeer | 375 | Maria De Smet | 1922 | 38,42 | 5,04 | 351 | General Motors |
Meyerbeer | 375 | Dominique De Jaeger | 1922 | 38,42 | 5,04 | 351 | General Motors |
Mimosa | - | Henri Van Zeveren | 1927 | 38,56 | 5,06 | 368 | General Motors |
Minerva | 290 | R. De Keyzer | 1913 | 38,52 | 5,04 | 362 | General Motors |
Mississipi | - | J. Wijkmans | 1924 | 49,86 | 6,57 | 556 | A.B.C. |
Modem | 642 | M. Verbiest | 1930 | 38,74 | 5,06 | 338 | Kromhout |
Modem | 642 | A. Verbiest | 1930 | 38,74 | 5,06 | 338 | Kromhout |
Moldau | | A. De Landsheer | 1911 | 38,60 | 5,05 | 353 | Humboldt-Deutz |
Mopera | | Adhemar Behiels | 1932 | 38,47 | 5,03 | 357 | General Motors |
Morgan | | P. Werner | 1914 | 38,44 | 5,03 | 361 | Lister |
Mwamba | | R. Somme | 1924 | 38,56 | 5,03 | 355 | General Motors |
Mystere | | A. Van den Wouwe | 1914 | 38,63 | 5,45 | 363 | Hercules |
Navexmotor 1 | | Société de Expéditions et de Navigation Navex S.A. | 1938 | 51,95 | 6,22 | 532 | Deutz |
Navexmotor 2 | | Société de Expéditions et de Navigation Navex S.A. | 1938 | 52,15 | 6,24 | 521 | M.W.M. |
Navexmotor 4 | | Société de Expéditions et de Navigation Navex S.A. | 1938 | 62,00 | 6,24 | 529 | Benz |
Navexmotor 7 | | Société de Expéditions et de Navigation Navex S.A. | 1941 | 55,04 | 7,25 | 533 | Crossley |
Navexmotor 8 | | Société de Expéditions et de Navigation Navex S.A. | 1943 | 64,94 | 7,25 | 680 | Crossley |
Navexmotor 9 | | Société de Expéditions et de Navigation Navex S.A. | 1943 | 54,91 | 7,23 | 533 | Crossley |
Neptune 10 | | N.V. Neptune Société Belge de Transports et de Navigation | 1942 | 67,09 | 8,12 | 902 | M.W.M. |
Neptunia | | G. Lauwers | 1903 | 38,59 | 5,00 | 356 | Deutz |
Noel | | J. Geysen | 1912 | 38,58 | 5,05 | 349 | A.W.A. |
Notre Dame de Lourdes | | O. Deywel | 1936 | 39,15 | 5,07 | 372 | General Motors |
Noumka | | R. Decrolière | 1936 | 38,73 | 5,04 | 350 | Mac Laren |
Oalac | | A. Beekaert | 1902 | 38,40 | 5,04 | 351 | General Motors |
Occident | | M. Petit | 1910 | 38,34 | 5,02 | 364 | General Motors |
Occident | | Jean-Pierre Petit | 1910 | 38,34 | 5,02 | 364 | Scania |
Occident | | Edward Petit en Solange Deruelle | 1910 | 38,34 | 5,02 | 364 | Scania |
Odila | | L. Kestelmont | 1921 | 23,16 | 4,98 | 100 | Kromhout |
Ontario | | E. Van Dierendocnk | 1924 | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
Ontario | | Zeescouts Brugge | 1924 | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
Ontario | | Edwin Aelgoet | 1924 | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
Ontario | | Rinus Verboom | 1924 | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
Ougree 8 | | S.A. S.O.M.E.F. | 1944 | 67,00 | 8,22 | 945 | A.B.C. |
Paola | | F. Baert | 1922 | 38,33 | 5,07 | 373 | General Motors |
Pare | | Mevr. Ghillebert en dochter en E. De Grauwe | 1930 | 38,59 | 5,04 | 364 | General Motors |
Passaat | | Gustave Bal | 1945 | 67,00 | 8,20 | 948 | Industrie |
Patriotisme II | | Mevr. L. Pyl | 1910 | 92,00 | 10,85 | 1898 | -geen- |
Pax | | Mevr. Wwe. J. Kegels | 1925 | 38,62 | 5,05 | 368 | Caterpillar |
Pax | | P. Pauwels | 1946 | 67,10 | 8,20 | 912 | Crossley |
Pax Mea | | A. Everaert | 1926 | 38,52 | 5,05 | 373 | General Motors |
Pax Patria | | N.V. Socamprosa | 1927 | 46,59 | 5,10 | 444 | Bohn und Kähler |
Perago | | A. Mussche | 1909 | 38,25 | 4,98 | 345 | General Motors |
Petrel | | Mevr. M. Welvis | 1912 | 38,62 | 5,05 | 366 | General Motors |
Pieter | | P. Steketse | 1910 | 38,33 | 5,04 | 355 | General Motors |
Pittsburg | | K. Polfliet | 1926 | 46,55 | 5,05 | 429 | General Motors (2x) |
Pol | | A. Bosmans | 1923 | 38,47 | 5,05 | 403 | General Motors |
Pollux | | N.V. Eugène Herbosch | 1912 | 42,55 | 510 | 400 | General Motors |
Poseindon I | | J. Verberght | 1919 | 79,94 | 10,08 | 1435 | -geen- |
Poseindon III | | L. Vergauwen | 1920 | 81,75 | 10,23 | 1497 | -geen- |
Premices | | E. Delcourt | 1899 | 38,50 | 5,07 | 308 | General Motors |
Prima | | V. Hindricx | 1930 | 38,64 | 5,06 | 369 | General Motors |
Prisa III | | C. Huyghebaert | 1924 | 38,37 | 5,03 | 364 | General Motors |
Pro Justitia | | A. Lecour | 1913 | 38,47 | 5,04 | 357 | A.B.C. |
Prudence | | Mevr. Wwe. C. De Roeck | 1928 | 80,00 | 9,50 | 1366 | -geen- |
Pulcherie | | A. Louwagie | 1926 | 38,52 | 5,04 | 376 | General Motors |
Pyrenees | | A. Leclerc | 1936 | 38,61 | 5,04 | 381 | Mac Laren |
Raab Karcher 125 | | Fa. Raab Karcher N.V. | 1929 | 67,00 | 8,22 | 977 | -geen- |
Radar | | E. Rotty | 1914 | 38,47 | 5,02 | 354 | General Motors |
Ravie | | L. Feenstra | 1944 | 38,47 | 5,04 | 347 | A.B.C. |
Raymond | | C. Lacoere | 1911 | 39,00 | 5,05 | 360 | General Motors |
Rayvon | | R. Buysse | 1928 | 46,90 | 5,07 | 449 | General Motors |
Real | | H. Samson | 1924 | 38,47 | 5,02 | 362 | General Motors |
RECA 103 | 1401 | Caremans N.V. | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
RECA 103 | 1401 | Slokkers Handel en Scheepvaartbedrijf BV | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
Redemptor | | Mevr. Wwe. J. Braeckmans | 1929 | 46,96 | 5,05 | 451 | Paxman-Ricardo |
Regina | | A. Vertongen | 1924 | 38,47 | 5,05 | 353 | A.B.C. |
Renard | | R. Vispoel | 1927 | 38,50 | 5,05 | 365 | Benz |
Reprise | | L. De Donder | 1923 | 38,56 | 5,04 | 376 | Deutz |
Rescape | | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 1931 | 66,93 | 8,19 | 913 | Deutz |
Revadi | | P. Rekkers | 1940 | 66,92 | 8,18 | 878 | Deutz |
Rheinfahrt 326 | | Fendel Schiffahrt A.G. | 1944 | 66,90 | 8,20 | 982 | -geen- |
Rijn-Schelde 12 | | N.V. Transport Maatschappij Plouvier en Co | 1944 | 66,80 | 8,17 | 869 | Carels |
Rijn-Schelde 16 | | N.V. Transport Maatschappij Plouvier en Co | 1944 | 66,90 | 8,18 | 850 | Carels |
Rijn-Schelde 20 | | N.V. Transport Maatschappij Plouvier en Co | 1945 | 66,80 | 8,17 | 875 | Carels |
Rijn-Schelde 21 | | N.V. Transport Maatschappij Plouvier en Co | 1945 | 66,81 | 8,18 | 870 | Carels |
Rocaja | | F. De Pauw | 1928 | 38,60 | 5,05 | 369 | General Motors |
Roco | | Ch. En J. Wijckmans | 1937 | 67,02 | 8,23 | 960 | A.B.C. (2x) |
Roger | | J. Rotty | 1934 | 38,94 | 5,07 | 355 | Deutz |
Ronald | | -onbekend- | 19?? | - | - | - | - |
Roncalli | | Louis Heyntjens | 1928 | 49,93 | 6,59 | 599 | General Motors |
Rosalie | | F. Maes | 1929 | 38,55 | 5,06 | 380 | -geen- |
Rosemonde | | A. Houze | 1906 | 38,42 | 5,02 | 358 | Deutz |
Rudy | | H. Van Messem | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Rudy | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Rudy | | -onbekend- | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Rudy | | J. Versnich | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Rudy | | N. Reynaert | 1913 | 38,45 | 5,05 | 355 | General Motors |
Salve | | J. Wijtinck | 1925 | 38,47 | 5,03 | 359 | General Motors |
Samarinda | - | -onbekend- | 1944 | 67,09 | 8,21 | 929 | Deutz |
San Antonio 2 | | Mevr. Wenes en Polfliet | 1908 | 46,63 | 5,09 | 448 | General Motors |
Sancta Maria | | R. Fostier | 1926 | 38,50 | 5,05 | 349 | Deutz |
Sancta Maria | | R. Ophoff | 1905 | 42,33 | 5,10 | 400 | General Motors |
Santa Fe | | H. Blommaert | 1923 | 38,50 | 5,03 | 360 | Moës |
Santa Maria | | J. Peiffer | 1905 | 54,95 | 7,25 | 721 | A.B.C. |
Santa Rita | | F. Pijl | 1947 | 38,83 | 5,06 | 354 | A.W.A. |
Santa-Virgo | | E. en R. Gelper | 1963 | 72,00 | 8,20 | 1021 | Lister |
Santmar | | E. en E. Gelper | 1939 | 38,87 | 5,07 | 373 | General Motors |
Santmar | | R. en E. Gelper | 1944 | 67,00 | 8,17 | 999 | General Motors (3x) |
Saturnus | | A. Leemans | 1912 | 38,41 | 5,06 | 369 | General Motors |
Scheldekade | | N.V. Handels en Transportonderneming W. De Beijer | 1962 | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
Schemde | | A. De Petter | 1913 | 32,20 | 5,09 | 187 | A.B.C. |
Sebastiaan | | F. Van Munghen | 1910 | 38,35 | 5,01 | 352 | General Motors |
Semper-Avanti | | F. Daes | 1929 | 49,90 | 6,60 | 600 | General Motors (2x) |
Shamrock IV | | L. Minnebo | 1930 | 67,08 | 8,20 | 990 | General Motors (2x) |
Simile Or | | F. Klingels en Jeurissen | 1928 | 46,60 | 5,10 | 419 | Cummins |
Simoun | | N.V. Scheepvaartbedrijf Naviganda | 1930 | 38,50 | 5,05 | 346 | Mercedes-Benz |
Sirene | | P. Van den Bussche | 1905 | 67,34 | 9,27 | 999 | General Motors (2x) |
Sonia | | A. Robijn | 1911 | 38,60 | 5,08 | 351 | General Motors |
Sophia | | C. Van Cleempoel | 1908 | 31,46 | 4,98 | 163 | Rennes |
Sovilo | | N.V. Scheepvaart Maatschappij Oria | 1930 | 74,22 | 8,20 | 1111 | A.B.C. |
Spido | | L. De Potter | 1927 | 38,52 | 5,05 | 375 | General Motors |
St. Anna 1 | | A. De L'Or | 1928 | 49,81 | 6,60 | 599 | General Motors |
St. Antoine | | C. Wijckmans | 1914 | 49,90 | 6,60 | 572 | Cummins |
St. Antonius | | R. François | 1911 | 47,71 | 5,05 | 400 | M.W.M. |
St. Bavo | | I. Diels | 1912 | 49,78 | 6,59 | 645 | General Motors (2x) |
St. Christophe | | J. Michiels | 1930 | 46,83 | 5,05 | 450 | Mac Laren |
St. Roch | | R. Muyshondt | 1914 | 38,55 | 5,06 | 352 | General Motors |
Stad Gent | | Gent Watertoerisme | 1946 | 36,85 | 7,00 | | Caterpillar |
Stael II | | L. Neffe | 1909 | 38,16 | 5,08 | 360 | Lister |
Stanley | | C. Mussche | 1913 | 38,43 | 5,04 | 354 | Gardner |
Ste. Rita | | G. Diels | 1929 | 38,88 | 5,07 | 363 | General Motors |
Ste. Rita 3 | | C. Dierickx | 1939 | 46,42 | 5,08 | 440 | General Motors (2x) |
Ste. Therese | | L. Van Spitael | 1930 | 38,85 | 5,06 | 344 | M.W.M. |
Stella | | J. Turneer | 1926 | 54,61 | 6,62 | 680 | General Motors (2x) |
Stelma | | J. Nauwelaert | 1920 | 50,24 | 6,56 | 624 | Humboldt-Deutz |
Stephanie | | E. Van Acker | 1911 | 27,85 | 4,77 | 138 | Industrie |
Sylvain | | G. Gelper | 1926 | 38,55 | 5,05 | 364 | General Motors |
Sylvia | | M. Mannaerts | 1913 | 38,41 | 5,01 | 365 | General Motors |
Sylvie | | E. Van der Poel | 1926 | 38,49 | 5,05 | 363 | General Motors |
Thelebrug II | | T. Bruggeman | 1928 | 42,77 | 5,06 | 430 | A.B.C. |
Thermar | | F. Geuns | 1950 | 38,70 | 5,04 | 348 | M.W.M. |
Tiber | | Fr. Nauwelaers | 1934 | 38,95 | 5,08 | 373 | Scania Vabis |
Time is Money | | Mevr. Wwe. R. Riffaux | 1927 | 49,99 | 6,58 | 574 | General Motors |
Timore | | A. Behiels | 1929 | 38,50 | 5,04 | 365 | General Motors |
Tjanet III | 458 | T. Langius | 1924 | 52,94 | 6,60 | 498 | M.A.N. |
Toekomst | | F. Lauwers | 1913 | 42,67 | 5,07 | 408 | Kamper |
Tokio | | A. Slabbaert | 1924 | 38,70 | 5,03 | 373 | General Motors |
Tony | | N.V. Rederij A. Maas | 1944 | 67,20 | 8,18 | 948 | A.B.C. |
Topaze | | L. Kempe | 1909 | 38,30 | 5,06 | 365 | -geen- |
Toreon | | A. Behiels | 1924 | 38,45 | 5,03 | 372 | General Motors |
Toria | | M. Padié | 1948 | 38,90 | 5,04 | 339 | Baudouin |
Uranie | | N. Isenbaert | 1925 | 38,50 | 5,03 | 355 | A.B.C. |
Uto | | A. Steenacker | 1924 | 38,48 | 5,06 | 373 | General Motors |
Vaderland | | A. Van Strydonck | 1914 | 46,94 | 5,08 | 492 | General Motors |
Vaillant | | R. Van den Berghe | 1913 | 38,68 | 5,05 | 350 | A.B.C. |
Valetta | | F. Van Cauteren | 1939 | 38,87 | 5,07 | 373 | General Motors |
Valo | | Z. Duwel | 1922 | 38,60 | 5,07 | 365 | General Motors |
Valona | | H. Kegels | 1929 | 38,60 | 5,03 | 368 | A.B.C. |
Van Lerius | | F. Soetewey | 1912 | 50,00 | 6,60 | 538 | Bohn und Kähler |
Van Noort | | N.V. Eugène Herbosch | 1907 | 42,90 | 5,06 | 392 | Deutz |
Veneranda III | | H. Smet | 1929 | 38,91 | 5,06 | 342 | Brons |
Vertrouwen | | Molens van Temse S.M.B.A. | 1929 | 24,85 | 5,05 | 123 | Deutz |
Vesta | | A. Van den Bussche | 1928 | 54,75 | 6,59 | 640 | Modag |
Victor | | Wwe. H. Hellemans | 1936 | 38,58 | 5,06 | 389 | General Motors |
Victor Regine | | N.V. Scheepvaart Maatschappij NEDO | 1906 | 64,40 | 8,80 | 937 | -geen- |
Victorine | | J. Annaert | 1913 | 38,62 | 5,05 | 373 | -geen- |
Viking | | C. Bodeyn | 1930 | 38,75 | 5,05 | 366 | Deutz |
Ville de Bruxelles | | J. Vulhopp S.A. | 1901 | 35,00 | 5,83 | 259 | Lister |
Vindictive | | H. Bodeyn | 1928 | 38,48 | 5,05 | 366 | Cummins |
Virginie | | E. heyntjens en M. en R. Westerlinck | 1931 | 67,10 | 8,20 | 980 | -geen- |
Voulu | | L. Willaert | 1937 | 38,64 | 5,07 | 371 | General Motors |
Vroom en Vrij | | C. Sanders | 1926 | 38,38 | 5,04 | 271 | General Motors |
Watergeus | | L. Bal en V. Regemortel | 1908 | 50,00 | 6,60 | 547 | -geen- |
Willy 2 | | E. Van den Bossche | 1936 | 38,67 | 5,04 | 387 | Lister |
Wybo | | C. Wijckmans | 1906 | 49,95 | 6,60 | 568 | Rolls Royce |
Xaliag | | X. Buytaert | 1909 | 26,83 | 4,73 | 149 | Lincoln Ruston |
Yvonne | | O. Van de Vijver | 1950 | 46,82 | 5,05 | 431 | A.B.C. |
In het archief van Museumschip Tordino zijn volgende documenten terug te vinden over deze werf.
Klik op de afbeelding voor een groter formaat. Let op: er wordt een popup-venster geopend.