Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met F, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS001850 | F-1 | sleepschip (Samberschip) | Compagnie Fluviale et Maritime de Transports | Luik | 1911 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,70 | 5,08 | 405 | -geen- |
BBS001851 | F-2 | sleepschip (Samberschip) | Compagnie Fluviale et Maritime de Transports | Luik | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,70 | 5,09 | 419 | -geen- |
BBS001853 | Fabienne | - | E. Van den Bosch | Lokeren | 1903 | | 30,35 | 4,47 | 140 | Gardner |
BBS001852a | Fabienne | motorspits | F. Gadenne | Doornik | 1961 | Chantiers de L'Escault | 38,54 | 5,04 | 368 | General Motors |
BBS001852b | Fabienne | motorspits | Mevr. F. Gadenne | Doornik | 1961 | Chantiers de L'Escault | 38,54 | 5,04 | 368 | General Motors |
BBS001854a | Fabiola | - | I. Gasten | Baasrode | 1962 | | 72,98 | 8,20 | 1119 | Deutz |
BBS001854b | Fabiola | - | I. Gasten | Antwerpen | 1962 | | 72,98 | 8,20 | 1119 | Deutz |
BBS008431 | Factotum | - | G. De Vries | Zaandam | 1966 | | 60,52 | 7,58 | 777 | Brons |
BBS008432 | Factotum | Kempenaar | L. Hemelers | Maastricht | 1916 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,95 | 6,59 | 512 | Modag |
BBS008433 | Fada | spits | A. Dargent | Marchienne-au-Pont | 1907 | Chantier Naval De Beez | 38,41 | 5,01 | 335 | Alfa Romeo |
BBS007034 | Faido | houten waal | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS001855 | Fairaka | sleepschip | L. Verschelden | Antwerpen | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,73 | 5,09 | 451 | -geen- |
BBS008434 | Faire Face | motorspits | H. Debruyne | Duinkerke | 1959 | Forges de Strasbourg | 38,51 | 5,02 | 384 | Baudouin |
BBS004887 | Fait-Tout | houten waal | -onbekend- | Marcinelles | - | | - | - | - | -geen- |
BBS001660e | Falaise | Dortmunder | V.O.F. De Vries | Groningen | 1962 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 73,00 | 8,20 | 999 | General Motors (2x) |
BBS000948d | Falcon Crest | motorspits | F. Lantreibecq | Avelgem | 1955 | Scheepswerf Emile Lambrechts De Toekomst | 38,60 | 5,02 | 333 | M.W.M. |
BBS001856a | Falkland | - | L. Caulier | Doornik | 1960 | Scheepswerven van Langerbrugge | 54,88 | 7,20 | 718 | General Motors |
BBS001856b | Falkland | - | A. Caulier | Gent | 1960 | Scheepswerven van Langerbrugge | 54,88 | 7,20 | 694 | General Motors |
BBS008435 | Faluca | motorspits | B. Baussart | Douai | 1949 | Forges de Strasbourg | 38,46 | 5,02 | 388 | Baudouin |
BBS001857a | Fandango | motorspits | H. Steppe | Willebroek | 1951 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 38,87 | 5,04 | 357 | Deutz |
BBS001857b | Fandango | motorspits | A. Dewel | Veurne | 1951 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 38,87 | 5,04 | 357 | Caterpillar |
BBS002307g | Fandango | Dortmunder | Energia C.V. | Gent | 1930 | Scheepswerf Bodewes | 66,97 | 8,20 | 944 | A.B.C. |
BBS001858 | Fannon | motorspits | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1942 | | 38,73 | 5,04 | 359 | Mercedes-Benz |
BBS001859 | Fantasia | gemotoriseerde sleepspits | A. Lecour | Harelbeke | 1892 | | 38,55 | 5,06 | 352 | General Motors |
BBS001860a | Fantast | motorspits | J. Holsters | Paal | 1956 | | 38,99 | 5,05 | 395 | A.C.M.T. |
BBS001860b | Fantast | motorspits | J. Holsters | Paal | 1956 | | 38,99 | 5,05 | 395 | A.C.M.T. |
BBS008436 | Fanzel | spits | C. Péchard | Angleur | 1902 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,53 | 5,03 | 340 | General Motors |
BBS008437 | Farahnaz | spits | W. Rombaut | Péronnes | 1909 | | 38,57 | 5,07 | 352 | General Motors |
BBS008438 | Farceur | spits | A. Philips | Tertre | 1924 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 38,41 | 5,08 | 366 | General Motors |
BBS008439 | Farima | Kempenaar | Fa. M. De Ridder en Zonen | Hedel | 1925 | | 49,92 | 6,58 | 523 | Deutz |
BBS008440 | Fario | motorspits | W. De Roeck | Schoten | 1960 | Chantiers de L'Escault | 38,48 | 5,05 | 365 | General Motors |
BBS008442 | Farniente | motorspits | mevr. R. Descamps | Longueil-Annel | 1950 | | 38,71 | 5,01 | 379 | Baudouin |
BBS007507d | Farniente | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS008441 | Farnsum | - | D.J. Roelfs | Delfzijl | 1971 | | 65,22 | 7,23 | 749 | Deutz |
BBS008443 | Fars | - | F. Grootveld | Wilrijk | 1925 | | 42,67 | 5,10 | 415 | Lister |
BBS008444 | Fars 1 | Kempenaar | F. Grootveld | Wilrijk | 1928 | | 50,00 | 6,59 | 561 | M.A.N. |
BBS008445 | Fata Morgana | - | K. De Groot | Terneuzen | 1938 | | 55,13 | 6,80 | 475 | S.K.L. |
BBS006782d | Fata Morgana | - | -onbekend- | -onbekend- | 1964 | Scheepswerf Meyntjes | 54,96 | 7,21 | 707 | Kromhout |
BBS006782e | Fata Morgana | - | -onbekend- | -onbekend- | 1964 | Scheepswerf Meyntjes | 54,96 | 7,21 | 707 | Kromhout |
BBS006782f | Fata Morgana | - | -onbekend- | -onbekend- | 1964 | Scheepswerf Meyntjes | 54,96 | 7,21 | 707 | Kromhout |
BBS008446 | Fatima | - | M. Van der Rijken | Grevenbicht | 1905 | | 35,95 | 5,73 | 252 | Bolnes |
BBS008447 | Fatima | spits | G. Vossen | Luik | 1895 | | 38,65 | 5,01 | 344 | General Motors |
BBS008448 | Fatima | - | J. Wendt | Gronngen | 1929 | | 59,00 | 8,05 | 716 | Caterpillar |
BBS006760b | Fatima | Kempenaar | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Baanhoek v.h.t. Nederhof | 49,92 | 6,61 | | -onbekend- |
BBS006760c | Fatima | Kempenaar | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Baanhoek v.h.t. Nederhof | 49,92 | 6,61 | | -onbekend- |
BBS001861 | Fatima 1 | Kempenaar | J. Van de Wijngaard | Rotterdam | 1930 | | 49,94 | 6,60 | 573 | M.A.K. |
BBS008449 | Fatty | - | E. Venneman | Gent | 1965 | | 71,65 | 7,22 | 946 | General Motors |
BBS001862a | Fatum | motorspits | D. Boshuizen | Merelbeke | 1930 | | 38,50 | 5,04 | 353 | A.W.A. |
BBS001862b | Fatum | motorspits | M. Deldinne | Montignies sur Sambre | 1930 | | 38,50 | 5,04 | 353 | A.W.A. |
BBS001863a | Fatum | spits | M. et H. Jadot | Charleroi | 1928 | Chantier Michot | 38,34 | 5,03 | 377 | Kamper |
BBS001863b | Fatum | spits | M. Mangon | Grivegnée | 1928 | Chantier Michot | 38,34 | 5,03 | 377 | General Motors |
BBS008450 | Fausto | motorspits | J. Crépin | Busnes | 1970 | | 38,85 | 5,08 | 382 | Henschel |
BBS001864 | Favorise | gemotoriseerde sleepspits | M. Sleeuwaert | Gent | 1901 | | 38,50 | 5,03 | 348 | General Motors |
BBS008451 | Favorise | spits | M. Sleeuwaert | Gent | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,75 | 5,04 | 352 | General Motors |
BBS001865 | Favorite | spits | F. Sleeuwaert | Gent | 1930 | | 38,90 | 5,05 | 355 | Caterpillar |
BBS001866a | Favorite | sleepschip (Kempenaar) | Société de la Vieille Montagne | Angleur | 1905 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,90 | 6,29 | 513 | -geen- |
BBS001866b | Favorite | kempenaar | Société de la Vieille Montagne | Angleur | 1905 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,90 | 6,29 | 500 | Caterpillar |
BBS001870 | Fe-Fi | - | F. Anteunis | Gent | 1879 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 42,71 | 5,00 | 264 | Benz |
BBS001867 | Feal | motorspits | C. Huyghebaert | Gent | 1942 | | 38,71 | 5,04 | 356 | A.B.C. |
BBS001868 | Feal 2 | motorspits | C. Huyghebaert | Gent | 1938 | | 38,90 | 5,02 | 359 | General Motors |
BBS001869 | Fecama | motorspits | Mevr. Albrecht | Sint Amandsberg | 1938 | Scheepswerf Van Garsse | 38,90 | 5,05 | 346 | A.B.C. |
BBS008453 | Federatie | - | Fa. Van der Sluys | Drimmelen | 1923 | | 74,16 | 8,00 | 951 | Lister |
BBS008454 | Fei-Jo | - | F. Sneyer | Rotterdam | 1965 | | 59,98 | 7,20 | 749 | Deutz |
BBS001871 | Fejean | motorspits | C. De Keersmaeker | Gent | 1939 | | 38,64 | 5,04 | 352 | General Motors |
BBS001872 | Feka | - | J. Smet | Mariekerke | 1903 | | 22,07 | 4,80 | 112 | A.B.C. |
BBS001879 | Fel-Leo | spits | J. Govaert | Willebroek | 1911 | | 38,72 | 5,04 | 354 | General Motors |
BBS001873a | Felia | motorspits | F. Turneer | Sint Jans Molenbeek | 1962 | Jules De Wachter | 38,80 | 5,08 | 388 | Baudouin |
BBS001873b | Felia | motorspits | F. Turneer | Sint Jans Molenbeek | 1962 | Jules De Wachter | 38,80 | 5,08 | 388 | Baudouin |
BBS001875 | Felicie | spits | A. Gouwy | Gent | 1911 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,44 | 5,00 | 354 | Cummins |
BBS001874a | Felicie | spits | M. De Backer | Willebroek | 1925 | | 38,65 | 5,05 | 372 | Bohn und Kähler |
BBS001874b | Felicie | spits | G. Piters | Antwerpen | 1925 | | 38,65 | 5,05 | 372 | Bohn und Kähler |
BBS007694c | Felicien | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Frouard | -onbekend- | 1923 | Deutsche Werke A.G. | 39,34 | 5,06 | - | -onbekend- |
BBS008455 | Felicitas | - | Fa. J. De Jong | Hardinxveld-Giessendam | 1954 | | 56,90 | 7,01 | 591 | Deutz |
BBS008456 | Felicitas | - | Fa. J. De Jong | Hardinxveld-Giessendam | 1969 | | 71,83 | 9,38 | 994 | Skoda |
BBS007548c | Felicite | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Frouard | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Y.Auderssen | 38,41 | 5,05 | 349 | -geen- |
BBS001876 | Felix | motorspits | F. Eysermans | Agimont | 1942 | | 38,75 | 5,06 | 348 | Bohn und Kähler |
BBS001877 | Felix | - | F. Rottiers | Puurs | 1912 | | 20,23 | 4,34 | 75 | A.E.C. |
BBS001878 | Felix | Nieuwe kempenaar (55m schip) | P.V.B.A. Schip Felix | Luik | 1961 | | 55,00 | 7,20 | 675 | Buckau R. Wolf |
BBS008457 | Felix | motorspits | L. Govaert | Willebroek | 1937 | | 38,49 | 5,02 | 365 | General Motors |
BBS001880 | Felmar | spits | F. Geeraert | Obourg | 1898 | | 37,96 | 5,04 | 332 | Lister |
BBS001881 | Fema | - | F. Troch | Wintham | 1915 | | 26,03 | 4,98 | 121 | Kromhout |
BBS001882 | Femar | spits | F. Ramael | Roux | 1929 | | 38,53 | 5,05 | 369 | La Meuse |
BBS008458 | Femmy | Kempenaar | B. Lenten | Vuren | 1961 | | 50,00 | 6,60 | 499 | Deutz |
BBS005756b | Fendel 118 | sleepschip (Dortmunder) | Fendel Schiffahrt A.G. | Mannheim | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 66,90 | 8,20 | 982 | -geen- |
BBS008459 | Fennec | motorspits | R. Muno | Remmily-Aillicourt | 1951 | | 38,73 | 5,04 | 369 | General Motors |
BBS005316a | Fennegiena | Friese maatkast | Zwaak en Zoon | Rotterdam | 1926 | Gebr. Van Diepen | 31,49 | 6,27 | 265 | -geen- |
BBS005316b | Fennegiena | Friese maatkast | H. van der Werf | Delfzijl | 1926 | Gebr. Van Diepen | 31,49 | 6,27 | 265 | -geen- |
BBS001883 | Fenram | motorspits | J. Marnef | Hingene | 1962 | | 38,95 | 5,08 | 389 | Krupp |
BBS001884 | Feodal | spits | L. Van den Poel | Antwerpen | 1929 | | 38,55 | 5,05 | 326 | Hollandia |
BBS008460 | Feodal | Samberschip | Mevr. Wwe. J. Carron | Jambes | 1926 | | 46,84 | 5,06 | 425 | General Motors |
BBS007673c | Fer-Suz | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Arnould | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS001885 | Fercla | motorspits | F. Govaert | Péronnes | 1951 | Chantiers de L'Escault | 38,73 | 5,03 | 362 | M.W.M. Benz |
BBS001886 | Ferdi | - | Van Volsum | Antwerpen | 1895 | | 44,57 | 6,28 | 377 | A.B.C. |
BBS008461 | Ferdinand | motorspits | R. Brouhon | Hemiksem | 1943 | Scheepswerf Herbosh | 38,75 | 5,04 | 349 | M.A.N. |
BBS008462 | Ferdinand | spits | R. Brouhon | Hemiksem | 1911 | Chantier Naval De Beez | 38,32 | 5,04 | 301 | General Motors |
BBS008463 | Ferdinand | Kempenaar | W. Spiegels | Maasbracht | 1911 | | 50,00 | 6,60 | 499 | Caterpillar |
BBS001887a | Ferdinand | - | L. Malou | Namen | 1924 | Chantier Naval Lacroix | 41,34 | 5,02 | 341 | A.B.C. |
BBS001887b | Ferdinand | - | Mevr. Malou - Lambert | Namen | 1924 | Chantier Naval Lacroix | 41,34 | 5,02 | 348 | Deutz |
BBS008464 | Ferdinand Jozef | - | G. Van Strijdonck | Antwerpen | 1900 | | 58,88 | 8,37 | 757 | General Motors (2x) |
BBS008465 | Ferdy | spits | E. Cloostermans | Lommel | 1916 | | 38,41 | 5,08 | 264 | General Motors |
BBS001888 | Fere | gemotoriseerde sleepspits | A. Mees | Antwerpen | 1911 | | 38,36 | 5,06 | 351 | General Motors |
BBS001889a | Ferfra | gemotoriseerde sleepspits | De Weyst | Gent | 1912 | | 38,90 | 5,04 | 357 | Albion |
BBS001889b | Ferfra | gemotoriseerde sleepspits | H. Van Gils | Geertruidenberg | 1912 | | 38,90 | 5,04 | 357 | General Motors |
BBS008466 | Ferjean | - | W. Peters | Stokkem | 1908 | Scheepswerf | 41,80 | 5,05 | 350 | Caterpillar |
BBS008467 | Ferjo | - | G. Teunis | Rotterdam | 1928 | | 92,20 | 11,45 | 1994 | General Motors (2x) |
BBS001890 | Ferloujean | motorspits | F. De Busschere | Schaarbeek | 1941 | | 38,85 | 5,05 | 353 | M.W.M. Benz |
BBS001891 | Ferly | spits | Mevr. Wwe. E. Bal | Dendermonde | 1913 | | 38,32 | 5,02 | 331 | A.B.C. |
BBS001892a | Ferma | motorspits | Ferdinand Mariën | Grimbergen | 1950 | | 38,75 | 5,06 | 362 | Bohn und Kähler |
BBS001892b | Ferma | motorspits | Ferdinand Mariën | Grimbergen | 1950 | | 38,75 | 5,06 | 362 | Caterpillar |
BBS001893 | Fernand | sleepschip | Mevr. F. Carron | Boom | 1901 | | 88,85 | 10,39 | 1791 | -geen- |
BBS001895 | Fernand | Samberschip | H. Halleux | Tilff, | 1926 | Chantier Naval De Beez | 46,87 | 5,09 | 419 | -geen- |
BBS001896 | Fernand | - | Mej. M. Jansen | Antwerpen | 1925 | | 42,67 | 5,10 | 424 | Lister |
BBS001894a | Fernand | spits | J. De Raeve | Marchienne-au-Pont | 1903 | | 38,63 | 5,00 | 334 | A.B.C. |
BBS001894b | Fernand | spits | J. De Raeve | Châtelet | 1903 | | 38,63 | 5,00 | 334 | A.B.C. |
BBS006522 | Fernand Laute | - | La Métallo Chimique S.A. | Beerse | 1890 | | 30,18 | 5,09 | 173 | Lister |
BBS001897a | Fernanda | spits | K. Van Looy | Gent | 1928 | | 38,80 | 5,03 | 320 | A.B.C. |
BBS001897b | Fernanda | spits | R. Lepinoy | Gent | 1928 | | 38,80 | 5,03 | 348 | General Motors |
BBS001898a | Fernanda | spits | R. Willaert | Oostende | 1929 | | 38,43 | 5,01 | 366 | General Motors |
BBS001898b | Fernanda | spits | R. Willaert | Oostende | 1929 | | 38,43 | 5,01 | 366 | General Motors |
BBS001899 | Fernande | motorspits | L. Michiels | Péronnes-lez-Antoing | 1954 | Chantiers de L'Escault | 38,80 | 5,05 | 361 | Bohn und Kähler |
BBS001900a | Ferry | motorspits | J. Vranx en J. Tanghe | Antwerpen | 1959 | | 38,95 | 5,06 | 379 | General Motors |
BBS001900b | Ferry | motorspits | J. Vranx | Antwerpen | 1959 | | 38,95 | 5,06 | 379 | General Motors |
BBS007941a | Festa | sleepschip | M. Hirschmann | Rotterdam | 1901 | Van der Giessen | 82,25 | 10,08 | 1408 | -geen- |
BBS007941b | Festa | sleepschip | E. Hirschmann-Velmer | Rotterdam | 1901 | Van der Giessen | 82,25 | 10,08 | 1408 | -geen- |
BBS007941c | Festa | sleepschip | H.P.A.M. den Boer | Rotterdam | 1901 | Van der Giessen | 82,25 | 10,08 | 1408 | -geen- |
BBS008468 | Festina-Lente | motorspits | R. Ceulemans | Marchienne-au-Pont | 1935 | | 38,32 | 5,01 | 358 | General Motors |
BBS008469 | Festina-Lente | - | J. Romijn | Hardinxveld | 1934 | | 38,40 | 5,07 | 264 | M.W.M. |
BBS001901 | Fete Dieu | motorspits | M. Rochez | Charleroi | 1959 | Chantier Michot | 38,90 | 5,05 | 371 | Scania Vabis |
BBS008470 | Fetiche | motorspits | S. Lubrez | Douai | 1935 | | 38,43 | 5,05 | 350 | Baudouin |
BBS001902 | Feu-Follet | motorspits | G. Pinoy | Doornik | 1950 | | 38,82 | 5,05 | 394 | M.W.M. |
BBS008471 | Fhilode | spits | J. Hassert | Boorsem | 1914 | | 38,40 | 5,04 | 337 | General Motors |
BBS001974a | Fi-Fe | spits | M. Cyx | Pont de Loup | 1908 | Scheepswerf Plaquet | 38,32 | 5,00 | 350 | General Motors |
BBS001974b | Fi-Fe | spits | F. Cyx | Marchienne-au-Pont | 1908 | Scheepswerf Plaquet | 38,32 | 5,00 | 350 | General Motors |
BBS001975 | Fi-Fi | spits | F. Bouflette | Villers-L'éveque | 1902 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,57 | 5,05 | 339 | Bernard |
BBS001903 | Fiat | spits | N.V. Fiat | Antwerpen | 1909 | | 38,74 | 5,05 | 338 | M.A.N. |
BBS001904 | Fiat | sleepschip (spits) | J. Neyenhof | Roosendaal | 1896 | | 52,69 | 7,57 | 512 | -geen- |
BBS001905 | Fiat | Dortmunder | H. Pauwels | Ekeren | 1929 | | 66,90 | 8,20 | 971 | Crossley |
BBS008472 | Fiat | motorspits | Gebroeders Dane | Savernisse | 1939 | | 38,63 | 5,05 | 324 | M.W.M. |
BBS008473 | Fiat | motorspits | R. De Vries | Zwolle | 1941 | | 38,76 | 5,07 | 334 | General Motors |
BBS008474 | Fiat | - | W. Van de Starre | Rotterdam | 1925 | | 31,42 | 5,25 | 220 | Kaelbe |
BBS008475 | Fiat | Kempenaar | H. Vermeulen - Heijden | Terneuzen | 1954 | | 54,93 | 6,63 | 547 | Industrie |
BBS001906a | Fiat | motorspits | J. Van de Weghe | Gent | 1953 | Scheepswerf Van Garsse | 38,83 | 5,07 | 367 | M.W.M. Benz |
BBS001906b | Fiat | motorspits | A. Van de Weghe | Gent | 1953 | Scheepswerf Van Garsse | 38,83 | 5,07 | 367 | General Motors |
BBS001907a | Fiat Lux | Samberschip | J. Lauter | Grevenmacher | 1923 | Chantier Naval Lacroix | 46,84 | 5,04 | 388 | Lister |
BBS001907b | Fiat Lux | - | Mevr. Wwe. J. Lauter | Grevenmacher | 1925 | | 49,25 | 5,02 | 413 | Lister |
BBS001908a | Fiat Lux II | Samberschip | J. Lauter | Grevenmacher | - | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,89 | 5,04 | 350 | Lister |
BBS001908b | Fiat Lux II | Samberschip | mevr. Wwe. J. Lauter | Grevenmacher | - | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,89 | 5,04 | 350 | Lister |
BBS008476 | Fiat Voluntas | motorspits | M. Kreuze | Rotterdam | 1939 | | 38,60 | 5,05 | 321 | M.W.M. |
BBS008477 | Fiat Voluntas-H | Engelse Bak | T. Teuben | Zwijndrecht | 1919 | | 39,04 | 5,04 | 306 | Henschel |
BBS008478 | Fide Deo | - | J.T. Klompien | Stellendam | 1928 | | 37,83 | 5,10 | 239 | General Motors |
BBS007731c | Fide-Deo | - | S.E.J. Mulder | Hardinxveld | 1961 | Scheepswerf Janathijs | 62,18 | 7,52 | 750 | Deutz |
BBS001909 | Fidelia | motorspits | E. Coupé en T. Clauwaert | Gent | 1958 | | 38,63 | 5,04 | 376 | General Motors |
BBS008479 | Fidelia | sleepschip | P.V.B.A. Pegana | Antwerpen | 1925 | | 46,89 | 5,03 | 422 | -geen- |
BBS008480 | Fidelia II | - | P.V.B.A. Pegana | Antwerpen | 1930 | | 42,20 | 5,15 | 277 | Deutz |
BBS001970 | Fidelis | sleepschip (spits) | Mevr. H. Dumont | Gent | 1930 | | 38,70 | 5,05 | 379 | -geen- |
BBS001971 | Fidelitas | spits | F. Van Mechelen | Antwerpen | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,52 | 5,03 | 358 | General Motors |
BBS007593c | Fidelité | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Générale de Navigation H.P.L.M. | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft MAN | - | - | - | -geen- |
BBS001972 | Fides | motorspits | S.A. Antverpia | Antwerpen | 1946 | Chantier Michot | 39,00 | 5,04 | 367 | Deutz |
BBS007040 | Fides | spits | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS008481 | Fides | motorspits | D. Stijfhoorn | Zuidland | 1939 | | 38,80 | 5,08 | 340 | Lister |
BBS008482 | Fidessa | Kempenaar | F. Rosenbrand | Maasbracht | 1930 | | 50,11 | 6,59 | 521 | M.A.N. |
BBS008483 | Fiducia | spits | P. De Boer | Maasbracht | 1932 | | 38,65 | 5,09 | 345 | General Motors |
BBS008484 | Fiducia | motorspits | W. Molenaar | Arnhem | 1964 | | 38,82 | 5,07 | 376 | M.W.M. |
BBS008485 | Fiducie | motorspits | P. Audenaerde | Luik | 1938 | | 38,42 | 5,06 | 340 | Caterpillar |
BBS001973a | Fiducie | sleepschip (Samberschip) | J. Audenaerde | Luik | 1926 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 46,85 | 5,07 | 430 | -geen- |
BBS001973b | Fiducie | sleepschip (Samberschip) | J. Paal | Maasbracht | 1926 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 46,85 | 5,07 | 430 | -geen- |
BBS003717e | Fiducie | Dortmunder | B. de Jong in Rotterdam | Rotterdam | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 64,40 | 8,80 | 937 | Deutz |
BBS004950 | Figale | houten waal | -onbekend- | Blaton | - | | - | - | - | -geen- |
BBS001976 | Fili Dei | spits | J. Lauwers | Sint Amands-Puurs | 1925 | Scheepswerf Van Garsse | 38,70 | 5,01 | 341 | General Motors |
BBS008486 | Fin | motorspits | E. Ducatez | Duinkerke | 1957 | | 38,47 | 5,03 | 397 | General Motors |
BBS008487 | Final | motorspits | A. Feneuil | Landelies | 1936 | | 38,97 | 5,04 | 366 | General Motors |
BBS001977 | Finland | spits | R. Mussche | Wachtebeke | 1928 | | 38,43 | 5,04 | 352 | M.A.K. |
BBS001978a | Fionia | spits | M. De Coninck | Charleroi | 1918 | - | 38,38 | 5,08 | 386 | General Motors |
BBS001978b | Fionia | spits | Mme. De Coninck | Charleroi | 1918 | - | 38,38 | 5,08 | 386 | General Motors |
BBS008489 | Firmine | - | W. Van Kessel en A. Van Kessel | Rotterdam | 1949 | | 79,80 | 9,04 | 1194 | Werkspoor |
BBS003596f | First Baldy | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1959 | Scheepswerf Hector De Wachter | 38,88 | 5,08 | 361 | General Motors |
BBS008490 | Fistot | motorspits | R. Maegt | Calais | 1958 | | 38,20 | 5,02 | 388 | Poyaud |
BBS008491 | Fjord | motorspits | F. De Kimpe | Antwerpen | 1958 | | 38,88 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS007515b | Flambante | Duitse P - Gross Numéro (spits) | M. Davaine | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Schulte & Bruns | - | - | - | -geen- |
BBS001979 | Flamenco | - | N.V. Gersco | Schoten | 1909 | | 72,22 | 7,85 | 1000 | General Motors (3x) |
BBS001980 | Flaminco | spits | Mevr. Wwe. G. Genot | Godinne-sur-Meuse | 1902 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,62 | 5,04 | 337 | Deutz |
BBS008492 | Flamingo | Kempenaar | H. Van der Veen | Rotterdam | 1957 | | 56,03 | 6,60 | 563 | Industrie |
BBS003868b | Flandra XIV | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1902 | | 31,22 | 5,92 | | -onbekend- |
BBS001981 | Flandre | sleepschip (Samberschip) | H. Laddijn | Antwerpen | 1930 | | 46,10 | 5,05 | 461 | -geen- |
BBS001982a | Flandre | motorspits | E. Venneman | Gent | 1941 | Scheepswerf De Durme | 38,65 | 5,02 | 362 | Deutz |
BBS001982b | Flandre | motorspits | E. Venneman | Gent | 1941 | Scheepswerf De Durme | 38,65 | 5,02 | 362 | Deutz |
BBS008494 | Flandre II | Passagiersschip | S.P.R.M. Groupement des bateaux Mouettes - Hirondelles et Flandres | Dinant | 1949 | | 14,92 | 2,74 | 9 | Kromhout |
BBS008493 | Flandre III | Passagiersschip | S.P.R.M. Groupement des bateaux Mouettes - Hirondelles et Flandres | Dinant | 1928 | | 15,84 | 3,00 | 21 | Kromhout |
BBS001984 | Flandria | spits | C. Govaert | Gent | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,46 | 5,06 | 360 | General Motors |
BBS008495 | Flandria | - | Mevr. M. De Block - Luyckx, H. Luyckx en A. Willems | Oostakker | 1965 | | 73,00 | 8,20 | 1106 | A.B.C. |
BBS001983a | Flandria | - | Mevr. De Block en Kinderen | Wachtebeke | 1905 | | 61,87 | 8,43 | 808 | M.A.N. |
BBS001983b | Flandria | - | P.V.B.A. Labor | Antwerpen | 1905 | | 61,87 | 8,43 | 808 | General Motors |
BBS003853a | Flandria | Beurtschip | -onbekend- | -onbekend- | 1907 | | 25,90 | 5,25 | - | -onbekend- |
BBS003853b | Flandria | Beurtschip | -onbekend- | Antwerpen | 1907 | | 25,90 | 5,25 | - | -onbekend- |
BBS003853c | Flandria 1 | Passagiersschip | E. Van Marcke | Antwerpen | 1907 | | 25,90 | 5,25 | - | -onbekend- |
BBS003853d | Flandria 1 | Passagiersschip | Kriegsmarine | -onbekend- | 1907 | | 25,90 | 5,25 | - | -onbekend- |
BBS003866 | Flandria 11 | Drinkwaterschip | N.V. Flandria | Antwerpen | 1982 | Nieuwe Scheepswerven St. Barbara | 25,96 | 5,50 | 109 | General Motors (2x) |
BBS003869 | Flandria 14 | Drinkwaterschip | N.V. Flandria | Antwerpen | 1983 | Nieuwe Scheepswerven St. Barbara | 20,00 | 5,02 | 80 | General Motors (2x) |
BBS003872 | Flandria 18 | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1964 | Chantier Naval & Atelier de Construction Smidt Frères | 30,50 | 6,60 | | Caterpillar |
BBS003873c | Flandria 19 | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1946 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 36,85 | 7,00 | | Caterpillar |
BBS003874c | Flandria 20 | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1915 | J. & K. Smit's Scheepswerven | 70,00 | 10,20 | | Caterpillar (2x) |
BBS003875a | Flandria 21 | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1965 | Edw. Van de Voorde | 26,00 | 5,94 | | General Motors (2x) |
BBS003875b | Flandria 21 | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1965 | Edw. Van de Voorde | 29,88 | 5,94 | | General Motors (2x) |
BBS003876c | Flandria 22 | Veer en Brandweerboot | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1928 | W. Denny & Bros | 37,40 | 7,99 | | Caterpillar (2x) |
BBS003877 | Flandria 23 | Veer | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1965 | Verolme Verenigde Scheepswerven | 39,95 | 14,80 | | Caterpillar (4x) |
BBS003878b | Flandria 24 | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1968 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 43,85 | 7,20 | | -onbekend - (2x) |
BBS003879b | Flandria 25 | Drinkwaterschip | N.V. Flandria | Antwerpen | 1928 | Jules De Wachter | 38,50 | 5,05 | | -onbekend- |
BBS003880a | Flandria 26 | Veer | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1984 | Fulton Marine | 46,50 | 8,08 | | General Motors (2x) |
BBS003880b | Flandria 26 | Veer | Onatra | Zaïre | 1984 | Fulton Marine | 46,50 | 8,08 | | General Motors (2x) |
BBS003860 | Flandria 6 | Drinkwaterschip | N.V. Flandria | Antwerpen | 1983 | Nieuwe Scheepswerven St. Barbara | 20,04 | 5,02 | 77 | General Motors (2x) |
BBS003864 | Flandria 9 | Drinkwaterschip | N.V. Flandria | Antwerpen | 1983 | Nieuwe Scheepswerven St. Barbara | 29,99 | 6,56 | 260 | General Motors (2x) |
BBS003853e | Flandria I | Passagiersschip | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1907 | | 25,80 | 4,77 | 59 | General Motors |
BBS003854a | Flandria II | Passagiersschip | E. Van Marcke | Antwerpen | 1930 | Gebr. E. & M. De Korte | 36,30 | 6,80 | - | -onbekend- |
BBS003854b | Flandria II | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1930 | Gebr. E. & M. De Korte | 36,30 | 6,80 | - | -onbekend- |
BBS003854c | Flandria II | Passagiersschip | Kriegsmarine | -onbekend- | 1930 | Gebr. E. & M. De Korte | 36,30 | 6,80 | - | -onbekend- |
BBS003854d | Flandria II | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1930 | Gebr. E. & M. De Korte | 36,30 | 6,80 | - | -onbekend- |
BBS001986a | Flandria III | - | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1947 | Scheepswerf Van Garsse | 20,00 | 5,05 | 64 | General Motors |
BBS003855d | Flandria III | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1908 | | 28,30 | 4,50 | - | -onbekend- |
BBS003856b | Flandria III | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1912 | | 32,23 | 5,80 | - | -onbekend- |
BBS003856c | Flandria III | Passagiersschip | Kriegsmarine | -onbekend- | 1912 | | 32,23 | 5,80 | - | -onbekend- |
BBS003857c | Flandria IV | Veer + Drinwaterboot | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1921 | Scheepswerf Van Garsse | 18,25 | 4,75 | | -onbekend- |
BBS003863 | Flandria IX | Ponton | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | - | | 31,70 | 8,88 | | -geen- |
BBS001987 | Flandria V | Veer + Drinwaterboot | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1947 | Scheepswerf Van Garsse | 20,00 | 5,05 | 64 | General Motors |
BBS001985a | Flandria V | - | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | - | | 37,50 | 6,10 | | -onbekend- |
BBS001985b | Flandria V | - | Kriegsmarine | -onbekend- | - | | 37,50 | 6,10 | | -onbekend- |
BBS003858c | Flandria VI | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1925 | | 16,28 | 4,11 | | -onbekend- |
BBS003859d | Flandria VI | Drinkwaterschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1910 | | 24,09 | 4,52 | | -onbekend- |
BBS001988a | Flandria VII | Drinkwaterschip | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1959 | Scheepswerf Van Garsse | 15,00 | 4,62 | 28 | General Motors |
BBS003861e | Flandria VII | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1900 | Aciéries de Bruges | 30,60 | 6,40 | | -onbekend- |
BBS003861f | Flandria VII | Passagiersschip | Kriegsmarine | -onbekend- | 1900 | Aciéries de Bruges | 30,60 | 6,40 | | -onbekend- |
BBS003861g | Flandria VII | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1900 | Aciéries de Bruges | 30,60 | 6,40 | | -onbekend- |
BBS003861h | Flandria VII | Passagiersschip | Rotterdamse Droogdokmaatschappij | Rotterdam | 1900 | Aciéries de Bruges | 30,60 | 6,40 | | -onbekend- |
BBS003862 | Flandria VIII | Ponton | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | - | | 31,70 | 8,88 | 169 | -geen- |
BBS001989 | Flandria X | Veer + Drinwaterboot | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1958 | Scheepswerf Van Garsse | 20,00 | 5,00 | 44 | General Motors |
BBS003865c | Flandria X | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1908 | | 29,80 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS001990b | Flandria XI | Veer + Drinwaterboot | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1924 | | 15,12 | 4,25 | 13 | Krupp-Modag |
BBS001991a | Flandria XII | Veer | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1947 | Scheepswerf Van Garsse | 20,00 | 5,05 | 63 | General Motors |
BBS001991b | Flandria XII | Drinkwaterschip | N.V. Flandria | Antwerpen | 1947 | Scheepswerf Van Garsse | 20,00 | 5,05 | 63 | General Motors |
BBS003867c | Flandria XIII | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1902 | | 30,05 | 5,84 | | -onbekend- |
BBS001992 | Flandria XV | Drinkwaterschip | N.V. Interprovinciale Stoombootdiensten Antwerpen | Antwerpen | 1961 | Scheepswerf Van Garsse | 14,88 | 4,05 | 27 | General Motors |
BBS003870 | Flandria XVI | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1951 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 60,80 | 8,00 | | General Motors (2x) |
BBS003871 | Flandria XVII | Passagiersschip | Provinciale Stoombootdienst Flandria N.V. | Antwerpen | 1962 | Chantier Naval de Rupelmonde | 38,77 | 7,00 | | Caterpillar |
BBS001993 | Flaneur | spits | M. Van Kerckhoven | Gent | 1898 | | 38,00 | 5,05 | 358 | General Motors |
BBS008496 | Flardinga | Dortmunder | B.J. De Vries | Vlaardingen | 1925 | | 67,03 | 8,18 | 886 | Fiat |
BBS001994 | Fleur D'Or | spits | J. Wijckmans | Baasrode | 1893 | | 38,53 | 5,05 | 366 | General Motors |
BBS001995a | Fleurt | motorspits | H. Ceulemans | Péronnes-Lez-Antoing | 1936 | Scheepswerf Van Garsse | 38,45 | 5,03 | 359 | Penta |
BBS001995b | Fleurt | motorspits | H. Ceulemans | Péronnes-Lez-Antoing | 1936 | Scheepswerf Van Garsse | 38,45 | 5,03 | 359 | General Motors |
BBS008497 | Flevoland | - | H. Teekman | Zwanenburg | 1966 | | 58,98 | 5,67 | 634 | Kromhout |
BBS008498 | Flipper | - | Mevr. S. Ameye | Antwerpen | 1908 | | 77,91 | 9,68 | 1306 | Rolls Royce (2x) |
BBS008499 | Flipper | motorspits | R. Clovin | Conflans Sainte Honorine | 1954 | | 38,80 | 5,03 | 378 | Volvo Penta |
BBS008500 | Flipper | Kempenaar | K. Van Doorn | Zaandam | 1916 | | 49,93 | 6,69 | 526 | Henschel |
BBS001996a | Flirt | spits | R. Joseph | Jemappes | 1927 | | 38,95 | 5,05 | 354 | General Motors |
BBS001996b | Flirt | spits | R. Maeght | Péronnes | 1927 | | 38,95 | 5,05 | 354 | General Motors |
BBS001997 | Flo-Fra | motorspits | Florent Rooman | Brussel | 1938 | Scheepswerf De Durme | 38,43 | 5,07 | 372 | General Motors |
BBS001999 | Flo-Ma | spits | F. De Clercq | Gent | 1921 | | 38,55 | 5,02 | 349 | Deutz |
BBS002352g | Floan | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1939 | | 38,86 | 5,05 | 314 | Lister Blackstone |
BBS006444 | Flogo | - | P.V.B.A. Trasero | Merksem | 1962 | Scheepswerf De Rupel | 72,95 | 9,00 | 1228 | A.B.C. |
BBS001998 | Flolima | spits | R. Van Mechelen | Antwerpen | 1928 | | 39,43 | 5,07 | 377 | Deutz |
BBS008501 | Flolimapi | spits | R. Van Mechelen | Antwerpen | 1928 | | 38,51 | 5,04 | 374 | Deutz |
BBS008502 | Floluc | motorspits | G. Ost | Rupelmonde | 1942 | | 39,18 | 5,07 | 371 | General Motors |
BBS008503 | Flomer | motorspits | F. Pavot | Andrésy | 1951 | | 38,88 | 5,06 | 392 | Baudouin |
BBS002000a | Flor | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | Lister |
BBS002000b | Flor | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | Lister |
BBS002000c | Flor | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | Lister |
BBS002000d | Flor | motorspits | M. Van Wauwe en Co Andersen | Antwerpen | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | Lister |
BBS002000e | Flor | motorspits | Johannes Van Schaik | Antwerpen | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | General Motors |
BBS002000f | Flor | motorspits | Johannes Van Schaik | -onbekend- | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | General Motors |
BBS002000g | Flor | motorspits | Johannes Van Schaik en Mariette Hanjoul | Antwerpen | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | General Motors |
BBS002000h | Flor | motorspits | Ferdiand Van Schaik | Antwerpen | 1943 | Scheepswerf De Durme | 38,44 | 5,03 | 376 | General Motors |
BBS002001 | Flora | Samberschip | S.A. Antverpia | Antwerpen | 1910 | Scheepswerf Van Garsse | 46,38 | 5,00 | 360 | M.W.M. |
BBS002002 | Flora | spits | F. Mathijs | Schoten | 1923 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,30 | 5,03 | 358 | Cummins |
BBS008504 | Flora | Dortmunder | J. Borsje | Papendrecht | 1946 | | 67,16 | 8,20 | 820 | Lister (2x) |
BBS003829f | Flora W | Dortmunder | MS Flora W | Werkendam | 1961 | Scheepswerf De Rupel | 72,84 | 8,17 | 1141 | Cummins |
BBS002003 | Floranjea | motorspits | J. Spruyt | Gent | 1938 | Scheepswerf Van Garsse | 38,93 | 5,02 | 364 | A.B.C. |
BBS002004 | Flore | sleepschip (Samberschip) | Mevr. Wwe. A. Langet | Engis | 1923 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,68 | 5,06 | 431 | -geen- |
BBS008505 | Flore | motorspits | R. Clauss | Offendorf | 1963 | | 38,77 | 5,05 | 394 | General Motors |
BBS002005 | Florence | motorspits | J. Vrancx | Antwerpen | 1950 | | 38,75 | 5,03 | 362 | Deutz |
BBS002006 | Florent | - | N.V. Bloemmolens en Olieslagerijen Diksmuide | Diksmuide | 1896 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,70 | 5,04 | 263 | General Motors |
BBS002007 | Florent | spits | G. De Vliegher | Roux | 1926 | Chantier Michot | 38,83 | 5,02 | 367 | Lister |
BBS002008 | Florent | Samberschip | F. Van Hoof | Mol-Rooi | 1914 | Scheepswerf Plaquet | 46,57 | 5,05 | 450 | Lister |
BBS002009 | Florentia | sleepschip | Mevr. Segers en Kinderen | Antwerpen | 1928 | | 79,96 | 9,48 | 1365 | -geen- |
BBS002010 | Florentina | Kempenaar | J. De Prins | Deurne | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,99 | 6,61 | 599 | Benz |
BBS002011 | Florentine | spits | H. Rifaut | Bruyelles-Lez-Antoing | 1929 | Scheepswerf Van Garsse | 38,85 | 5,06 | 350 | Scania |
BBS002012 | Florentinus | - | A. Segers | Merksem | 1928 | | 72,95 | 8,15 | 999 | General Motors (2x) |
BBS002013 | Flori | - | G. Ost | Rupelmonde | 1903 | | 27,23 | 5,06 | 150 | Perkins |
BBS002014 | Floria | motorspits | Mevr. F. Duqueine en zn. | Gent | 1936 | Scheepswerf Van Garsse | 38,50 | 5,05 | 353 | Bohn und Kähler |
BBS002015 | Florima | spits | R. Westerlinck | Gent | 1928 | | 38,60 | 5,04 | 334 | A.B.C. |
BBS002016 | Florine | spits | G. Verstraete | Hautrage | 1930 | Scheepswerf De Durme | 38,50 | 5,05 | 365 | Lister |
BBS002017 | Floris | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1914 | | 46,64 | 5,10 | 483 | -geen- |
BBS002018 | Florphina | Kempenaar | F. Versijp | Antwerpen | 1928 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,90 | 6,60 | 618 | General Motors |
BBS002019 | Floruco | spits | J. Talboom | Merksem | 1923 | | 38,50 | 5,05 | 374 | Bohn und Kähler |
BBS002020 | Flory | spits | C. Jamin | Schelle | 1924 | | 39,00 | 5,05 | 337 | Bohn und Kähler |
BBS002021 | Floto | spits | R. Kegels | Antwerpen | 1930 | | 38,87 | 5,04 | 355 | General Motors |
BBS002022 | Flottille | spits | A. Fasquelle | Gent | 1925 | | 38,18 | 5,02 | 368 | General Motors |
BBS002023 | Flumina | motorspits | Edmond Verbeeck | Gent | 1963 | Scheepswerf Panesi | 39,00 | 5,09 | 395 | General Motors |
BBS005652 | Fluviale 10 | Sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | - | | - | - | - | -geen- |
BBS002024 | Fluviale 21 | sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1922 | | 79,82 | 9,50 | 1340 | -geen- |
BBS002025 | Fluviale 23 | sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1912 | | 80,04 | 9,50 | 1309 | -geen- |
BBS002026 | Fluviale 24 | sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1914 | | 80,00 | 9,50 | 1309 | -geen- |
BBS002027 | Fluviale 26 | sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1915 | | 79,80 | 9,50 | 1305 | -geen- |
BBS002028 | Fluviale 27 | sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1915 | | 79,80 | 9,50 | 1305 | -geen- |
BBS002029 | Fluviale 28 | sleepschip | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1915 | | 79,90 | 9,50 | 1311 | -geen- |
BBS001910 | Fluviale 32 | sleepschip (Dortmunder) | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1916 | | 67,00 | 8,20 | 830 | -geen- |
BBS001911 | Fluviale 41 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1956 | Scheepswerf Hector De Wachter | 66,96 | 8,18 | 948 | M.W.M. |
BBS001912 | Fluviale 42 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1956 | Scheepswerf Hector De Wachter | 66,96 | 8,18 | 948 | M.W.M. |
BBS001913 | Fluviale 43 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1957 | Scheepswerf Hector De Wachter | 66,96 | 8,18 | 948 | M.W.M. |
BBS001914 | Fluviale 44 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1957 | Scheepswerf Hector De Wachter | 66,95 | 8,18 | 939 | M.W.M. |
BBS001915 | Fluviale 51 | - | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1924 | | 66,91 | 8,26 | 955 | M.W.M. |
BBS001916 | Fluviale 52 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1924 | | 66,95 | 8,25 | 943 | M.W.M. |
BBS001917 | Fluviale 53 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1924 | | 66,85 | 8,23 | 935 | M.W.M. |
BBS001918 | Fluviale 54 | Dortmunder | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1959 | | 66,98 | 8,20 | 954 | M.W.M. |
BBS001919 | Fluviale 55 | - | Société d Armement Fluviale | Antwerpen | 1962 | Scheepswerf Pattje | 80,00 | 9,50 | 1415 | M.W.M. |
BBS007905b | Fokko | sleepschip (Kempenaar) | Fokko Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1930 | Gebroeders de Korte | 52,90 | 6,59 | 560 | -geen- |
BBS001920 | Fonmar | - | A. Van de Velde | Antwerpen | 1911 | | 32,57 | 5,10 | 203 | Mercedes-Benz |
BBS001921 | Fons | Duitse P - Gross Numéro (spits) | S.A. Sambre et Meuse | Antwerpen | 1929 | | 38,44 | 5,04 | 334 | General Motors |
BBS001922 | Fontanas I | Samberschip | Molens van 3 Fontaines | Vilvoorde | 1934 | | 46,35 | 5,08 | 414 | A.B.C. |
BBS001923 | Fontanas II | sleepschip (spits) | Molens van 3 Fontaines | Vilvoorde | 1911 | | 38,50 | 5,00 | 344 | -geen- |
BBS001924 | Fontanas III | spits | Molens van 3 Fontaines | Vilvoorde | 1907 | | 42,55 | 5,10 | 388 | A.B.C. |
BBS001925 | Fontanas V | sleepschip (spits) | Molens van 3 Fontaines | Vilvoorde | 1905 | | 38,50 | 5,04 | 344 | -geen- |
BBS001926 | Fony | motorspits | P. De Landsheer | Boortmeerbeek | 1955 | | 38,68 | 5,05 | 352 | A.B.C. |
BBS001927 | Forel | - | L. Van de Mairssche | Herenthals | 1914 | | 38,89 | 5,08 | 270 | General Motors |
BBS001652d | Forel | Nieuwe kempenaar (55m schip) | W.S. Leeuwestein | Dordrecht | 1959 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,37 | 7,06 | 621 | General Motors (2x) |
BBS007623b | Formigy | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS007623d | Formigy | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS001928 | Formosa | spits | O. Verheyen | Baasrode | 1926 | | 38,73 | 5,06 | 349 | A.B.C. |
BBS003000e | Formosa | Klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1895 | | 29,34 | 4,98 | 150 | Deutz |
BBS007584c | Fort | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007935b | Fort du France | sleepschip | Société Franco Suise de Navigation S.A. | Straatsburg | 1922 | Gebr. Sachsenberg | 79,99 | 9,49 | 1363 | -geen- |
BBS001929 | Fortuna | Kempenaar | P. Baars | Rotterdam | 1909 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 51,10 | 6,32 | 488 | Deutz |
BBS001930 | Fortuna | - | A. Beplaeme | Moerbeke-Waas | 1912 | | 24,67 | 4,02 | 100 | Otto-Deutz |
BBS001931 | Fortuna | Samberschip | G. Kets | Antwerpen | 1930 | | 46,60 | 5,07 | 419 | General Motors |
BBS001932 | Foucoult | Kempenaar | C.F.M.T. | Luik | 1922 | | 49,94 | 6,60 | 592 | A.B.C. |
BBS001933 | Fra | spits | Mevr. A. Knepper | Brugge | 1928 | | 38,40 | 5,05 | 344 | Cummins |
BBS002087 | Fra Pau | motorspits | F. Van Stappen | Gent | 1961 | | 39,00 | 5,08 | 388 | General Motors |
BBS001934 | Fra-Ar | spits | A. Michiels | Jambes | 1912 | | 38,76 | 5,02 | 361 | Lister |
BBS001935 | Fra-Bel | motorspits | H. Rommeaere | Veurne | 1958 | Atelier de la Dendre | 38,89 | 5,05 | 389 | Ajax-Leyland |
BBS002089 | Fra-Pro | - | J. Van Fransum | Mechelen | 1925 | | 31,04 | 5,05 | 174 | M.W.M. |
BBS001936 | Fracaro | sleepschip | F. Janssens | Antwerpen | 1911 | | 28,00 | 2,93 | 145 | -geen- |
BBS001937 | Fracoma | spits | François Sellenslagh | Brussel | 1912 | | 38,48 | 5,04 | 320 | Lister |
BBS001938 | Fradeo | - | C. Van Hemelrijck | Baasrode | 1939 | | 30,03 | 5,04 | 180 | A.B.C. |
BBS001939 | Fradma | spits | F. Poppe | Halle | 1927 | | 38,44 | 5,03 | 355 | General Motors |
BBS001940 | Frady | motorspits | J. Isenbaert | Gent | 1942 | | 38,76 | 5,05 | 370 | General Motors |
BBS001941 | Frady | spits | F. Nassel | Gent | 1908 | | 38,46 | 5,01 | 351 | General Motors |
BBS001942 | Frady | - | J. Nimal | Thuin | 1898 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,94 | 5,01 | 286 | General Motors |
BBS001943 | Fraeli | Duitse P - Gross Numéro (spits) | A. Janssen | Rotterdam | 1923 | Breslauer Schiffbau G.m.b.h. | 38,30 | 5,06 | 337 | -geen- |
BBS001944 | Frager | sleepschip (Dortmunder) | F. Cop | Antwerpen | 1885 | | 69,11 | 9,05 | 918 | -geen- |
BBS001945 | Fragi | sleepschip | E. Ysenbaert | Antwerpen | 1937 | Scheepswerf De Durme | 46,57 | 5,05 | 498 | -geen- |
BBS001946b | Frago | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1949 | Chantiers de L'Escault Delannoy et Hottekiet | 38,70 | 5,05 | 361 | Bohn und Kähler |
BBS001946c | Frago | motorspits | F. Govaert | Gent | 1949 | Chantiers de L'Escault Delannoy et Hottekiet | 38,70 | 5,05 | 361 | Bohn und Kähler |
BBS001946d | Frago | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1949 | Chantiers de L'Escault Delannoy et Hottekiet | 38,70 | 5,05 | 361 | Bohn und Kähler |
BBS001946e | Frago | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1949 | Chantiers de L'Escault Delannoy et Hottekiet | 38,70 | 5,05 | 361 | Bohn und Kähler |
BBS001946f | Frago | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1949 | Chantiers de L'Escault Delannoy et Hottekiet | 38,70 | 5,05 | 361 | General Motors |
BBS001947 | Fraida | spits | A. Fraikin | Marchienne-au-Pont | 1894 | | 38,98 | 5,05 | 357 | Lister |
BBS005219a | Frajac | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219b | Frajac | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219c | Frajac | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219d | Frajac | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219e | Frajac | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219f | Frajac | motorspits | A. De Bruyne | Gent | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219g | Frajac | motorspits | Gastenverblijf Steenhuyse B.V.B.A. | Gent | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS005219h | Frajac | motorspits | I. Verbeke | -onbekend- | 1966 | Van Praet-Dansaert | 38,94 | 5,06 | | General Motors |
BBS001948 | Frajea | spits | F. Albrechts | Callenelle | 1928 | | 38,55 | 5,05 | 349 | Kromhout |
BBS001949 | Frajea | - | F. De Wachter | Steendorp | 1900 | | 37,79 | 5,04 | 275 | General Motors |
BBS001950 | Frajea | Kempenaar | F. De Wachter | Steendorp | 1922 | | 49,97 | 6,58 | 605 | General Motors |
BBS001951 | Frajea | Engelse Bak | F. Verveyne | Péronnes-lez-Antoing | 1914 | | 38,34 | 5,01 | 353 | General Motors |
BBS001952 | Frajuro | spits | J. Verhelst | Steendorp | 1925 | | 38,52 | 5,04 | 351 | General Motors |
BBS001953 | Fral | spits | Frans Van Houteghem | Gent | 1926 | | 38,35 | 5,03 | 377 | General Motors |
BBS004823a | Fram | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | -geen- |
BBS004823b | Fram | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | -geen- |
BBS004823c | Fram | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Scheepswerf Van Damme | 38,49 | 5,03 | 369 | General Motors |
BBS001954 | Frama | motorspits | F. Blonde | Veurne | 1957 | | 38,48 | 5,04 | 375 | General Motors |
BBS001955 | Frama | Samberschip | F. Van den Bosch | Temse | 1930 | | 46,68 | 5,06 | 416 | A.B.C. |
BBS001956 | Framago | - | J. Dietens | Antwerpen | 1886 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 23,90 | 4,85 | 104 | Perkins |
BBS001957 | Framal | motorspits | F. Van Troyen | Veurne | 1951 | | 38,56 | 5,04 | 385 | Moës |
BBS001958 | Framar | Kempenaar | Mevr. Wwe. W. de Haeck | Wilrijk | 1930 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 54,87 | 6,62 | 682 | General Motors (2x) |
BBS001959 | Framar | motorspits | F. Vermeir | Antwerpen | 1938 | | 38,67 | 5,05 | 356 | General Motors |
BBS001960 | Framar | - | O. Windey | Steendorp | 1901 | | 42,72 | 5,04 | 386 | General Motors |
BBS001961 | Framarphil | motorspits | F. Huysmans | Deurne | 1957 | | 38,68 | 5,08 | 375 | Lamper |
BBS007663c | Franc | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Leclercq-Blondeau | Parijs | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS001962 | Francaber | - | C. Hertog | Sint Amands | 1923 | | 29,88 | 4,98 | 161 | Mercedes-Benz |
BBS007567d | France 1 | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007685c | France II | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Saar | 38,50 | 5,06 | 386 | -onbekend- |
BBS001963 | Francesco | sleepschip | W. Rubens | Wijk-bij-Duurstede | 1901 | | 54,98 | 7,60 | 642 | -geen- |
BBS007513c | Franche Comté | Duitse P - Gross Numéro (spits) | François Breton-Petit | Veneux les sablons | 1922 | | 38,43 | 5,06 | 332 | -onbekend- |
BBS001964 | Francina | Kempenaar | G. Oomens | Terneuzen | 1930 | | 49,49 | 6,29 | 445 | Caterpillar |
BBS001965 | Francine | - | E. Demierbe | Marcinelle | 1928 | | 50,03 | 6,06 | 546 | Bohn und Kähler |
BBS001966 | Francine | spits | L. Gaukema | Grivegnée | 1930 | | 38,77 | 5,05 | 348 | La Meuse |
BBS001967 | Francine | motorspits | S.A. Produits Chimiques de Tessenderlo | Tessenderlo | 1937 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,63 | 5,06 | 365 | General Motors |
BBS001968 | Francine | - | J. Vennekens | Boom | 1928 | | 30,18 | 5,05 | 188 | Cummins |
BBS001946a | Francine | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1949 | Chantiers de L'Escault Delannoy et Hottekiet | 38,70 | 5,05 | 361 | Bohn und Kähler |
BBS001969 | Francis | sleepschip | Mevr. M. De Prins | Luik | 1901 | | 87,14 | 10,29 | 1673 | -geen- |
BBS002038 | Francis | spits | F. Malou | Namen | 1926 | Chantier Michot | 38,32 | 5,05 | 352 | Deutz |
BBS002039 | Francis | motorspits | M. Maloux | Thuin | 1935 | | 38,63 | 5,04 | 347 | Alfa Romeo |
BBS002040 | Francis | Kempenaar | F. Nauwelaers | Luik | 1923 | | 55,00 | 6,60 | 671 | A.B.C. |
BBS007513b | Francis | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | 38,43 | 5,06 | 332 | -geen- |
BBS002037 | Francis II | sleepschip | Mevr. M. De Prins | Luik | 1907 | | 85,10 | 10,34 | 1499 | -geen- |
BBS000700c | Francisca | kempenaar | G. Veldman | Maasbracht | 1927 | Gebroeders Geleijns | 50,00 | 6,60 | 550 | DAF |
BBS002041 | Franciscus | spits | Compagnie Générale d affretement | Antwerpen | 1921 | Chantier Naval de Rupelmonde | 38,34 | 5,03 | 334 | Mac Laren |
BBS002042 | Franclem | motorspits | P. Welvis | Gent | 1946 | | 38,50 | 5,03 | 339 | M.W.M. |
BBS004512a | Franco Belge I | Klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Industrie |
BBS004512b | Franco Belge I | Klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Industrie |
BBS004512c | Franco Belge I | Klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Industrie |
BBS002043 | Francois | motorspits | V. Bryssinck | Antwerpen | 1951 | | 38,55 | 5,06 | 338 | Deutz |
BBS002044 | Francois | - | A. Budts | Boom | 1923 | | 31,16 | 5,07 | 178 | Lister |
BBS002045 | Francois | motorspits | R. Buyse | Wachtebeke | 1930 | N.V. Terneuzensche Scheepsbouw Maatschappij | 38,75 | 5,06 | 350 | General Motors |
BBS002046 | Francois | motorspits | H. Buytaert | Steendorp | 1936 | | 38,41 | 5,05 | 361 | General Motors |
BBS002047 | Francois | sleepschip | J. Camerman | Brussel | 1944 | | 67,10 | 8,20 | 998 | -geen- |
BBS002048 | Francois | Samberschip | Firme Dumont Frère | Luik | 1926 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 46,85 | 5,07 | 404 | Lister |
BBS002049 | Francois | spits | P. Guerin | Tertre | 1914 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,96 | 5,06 | 336 | General Motors |
BBS002050 | Francois | motorspits | J.L. Lauwers | Sint Amands Puurs | 1962 | | 38,96 | 5,04 | 385 | General Motors |
BBS002051 | Francois | sleepschip | E. Michiels | Antwerpen | 1897 | | 79,20 | 10,06 | 1313 | -geen- |
BBS002052 | Francois | - | F. Olthof | Deurne | 1912 | | 46,75 | 5,10 | 387 | Deutz |
BBS002053 | Francois | spits | H. remon | Temse | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,78 | 5,05 | - | General Motors |
BBS002054 | Francois | Samberschip | J. Roothooft | Antwerpen | 1929 | Jules De Wachter | 46,84 | 5,08 | 497 | Möes |
BBS002055 | Francois | spits | A. Thery | Brugge | 1920 | | 38,46 | 5,03 | 352 | Lister |
BBS002056 | Francois | motorspits | Mevr. Van Damme | Gent | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,40 | 5,06 | 367 | A.C.M.T. |
BBS002057 | Francois | spits | L. Van de Veken | Burcht | 1930 | Jules De Wachter | 38,52 | 5,08 | 360 | Lister |
BBS002058 | Francois | spits | A. Wijckmans | Gent | 1906 | | 38,62 | 5,10 | 350 | Caterpillar |
BBS002059 | Francois | spits | F. Wuyts | Antwerpen | 1925 | | 38,59 | 5,07 | 377 | General Motors |
BBS007636b | François | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Victor Richert | Nancy | 1922 | Mindener Eisenbeton Werft A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS007558b | Francois Roussel | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Etablissements Kulhmann | Parijs | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS002060 | Francoise | motorspits | J. et P. Catteaux | Moeskroen | 1953 | Chantiers de L'Escault | 38,74 | 5,03 | 367 | General Motors |
BBS002061 | Francoise | motorspits | I. De Saever | Gent | 1959 | | 38,83 | 5,04 | 387 | General Motors |
BBS002062 | Francoise | spits | L. De Vliegher | Gent | 1913 | | 38,53 | 5,00 | 359 | General Motors |
BBS002063 | Francoise | motorspits | A. Mees en V. Lauwers | Merksem | 1958 | | 39,01 | 5,05 | 397 | General Motors |
BBS002064 | Francoise | motorspits | E. Olthof | Antwerpen | 1957 | Chantiers de L'Escault | 38,48 | 5,05 | 358 | A.W.A. |
BBS002065 | Franger | spits | F. Morisse | Péronnes-lez-Antoing | 1928 | | 38,37 | 5,04 | 380 | Chrysler |
BBS002066 | Franger | motorspits | D. Van Houteghem | Gent | 1934 | | 38,73 | 5,05 | 333 | Kromhout |
BBS002067 | Franile | Samberschip | Mevr. Wwe. L. Hamers | Eisden | 1927 | | 46,68 | 5,06 | 427 | General Motors |
BBS002068 | Franja | Duitse P - Gross Numéro (spits) | D. De Witte | Schoten | 1922 | | 38,20 | 5,06 | 350 | Deutz |
BBS002069 | Frank | spits | A. Stevens | Gent | 1930 | | 38,40 | 5,06 | 388 | General Motors |
BBS002070 | Franklin Roosevelt | sleepschip | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1897 | | 84,10 | 10,40 | 1532 | -geen- |
BBS002071 | Franky | spits | N.V. Kerkstoel | Heist o/d Berg | 1931 | | 38,60 | 5,05 | 342 | Bohn und Kähler |
BBS002072 | Franky | spits | F. Nassel | Gent | 1927 | | 38,46 | 5,03 | 361 | General Motors |
BBS002073 | Franky | - | A. Steensens | Baasrode | - | | 31,20 | 5,02 | 153 | Benz |
BBS002074 | Franky | - | C. Van der Heyden | Burcht | 1900 | | 24,16 | 5,50 | 148 | Gardner |
BBS002075a | Franmali | - | C. Muyshondt | Mol | 1910 | | 45,93 | 5,07 | 398 | Scania Vabis |
BBS002076 | Franor | spits | R. Teirlinck | Gent | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,79 | 5,08 | 375 | General Motors |
BBS002077 | Frans | sleepschip (spits) | F. Calluy | Antwerpen | 1915 | | 38,50 | 5,05 | 364 | -geen- |
BBS002078 | Frans | spits | G. Clapdorp | Stekene | 1913 | | 38,50 | 5,05 | 371 | General Motors |
BBS002079 | Frans | spits | D. Coppens | Gent | 1914 | | 38,40 | 5,05 | 360 | Deutz |
BBS002080 | Frans | sleepschip | C. De Mey | Schoten | 1928 | | 79,97 | 9,48 | 1368 | -geen- |
BBS002081 | Frans | - | Mevr. Wwe. F. Hertog | Sint Amands-Puurs | 1894 | | 38,57 | 5,05 | 272 | General Motors |
BBS002082 | Frans | motorspits | P. Van Hemelrijck | Mariekerke-Puurs | 1954 | Scheepswerf Van Garsse | 38,80 | 5,05 | 378 | Bohn und Kähler |
BBS002083 | Frans | spits | G. Vernimmen | Zele | 1926 | | 38,52 | 5,06 | 376 | M.W.M. |
BBS002786k | Frans Karel | motorspits | P. Weymans | Ledeberg | 1945 | Chantiers de L'Escault | 38,73 | 5,05 | 366 | General Motors |
BBS002084 | Frans Mattheessens | Samberschip | H. Van de Velde | Antwerpen | 1934 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 46,73 | 5,07 | 433 | General Motors |
BBS007870a | Frans Theo | sleepschip | Frans Theo Sleepkaan N.V. | Rotterdam | 1916 | De Haan & Oerlemans | 79,95 | 9,50 | 1357 | -geen- |
BBS007870b | Frans Theo | sleepschip | De Iep Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1916 | De Haan & Oerlemans | 79,95 | 9,50 | 1357 | -geen- |
BBS002085 | Franso | spits | F. Nauwelaerts | Gent | 1929 | | 38,46 | 5,05 | 339 | M.A.N. |
BBS002086 | Franz | motorspits | Gebroeders Van Heyghen | Gent | 1944 | | 38,68 | 5,05 | 360 | General Motors |
BBS002088 | Fraph | Kempenaar | P. Vandenbroeck | Deurne | 1922 | | 49,94 | 6,60 | 583 | General Motors |
BBS002091 | Fraro I | - | F. Willaert | Antwerpen | 1957 | | 54,98 | 7,20 | 677 | M.A.K. |
BBS002090 | Fraro II | motorspits | B. Van Kerckhove | Antwerpen | 1954 | | 38,69 | 5,05 | 392 | M.A.K. |
BBS002092 | Frasim | motorspits | F. Los | Veurne | 1962 | | 38,96 | 5,07 | 386 | Krupp |
BBS002093 | Fraternité | - | J. De Mey | Antwerpen | 1929 | | 60,95 | 6,60 | 771 | Deutz |
BBS002094 | Fraternité | - | R. Janssen | Grevenbicht | 1912 | | 42,59 | 5,02 | 407 | Kromhout |
BBS002095 | Fraternité | sleepschip | J. Somers | Antwerpen | 1907 | | 84,80 | 10,20 | 1477 | -geen- |
BBS002096 | Fraternité 2 | sleepschip | Société Navale Aurora | Antwerpen | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 82,00 | 10,28 | 1482 | -geen- |
BBS002098 | Fraternité 4 | sleepschip | Société Rhénane Concordia | Antwerpen | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,60 | 10,29 | 1499 | -geen- |
BBS002097 | Fraternité III | sleepschip | Société Fluviale Diana | Antwerpen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,00 | 10,20 | 1499 | -geen- |
BBS002101 | Fraternité IX | - | Société Rhénane Concordia | Antwerpen | 1942 | Scheepswerf Van Garsse | 49,89 | 5,40 | 460 | Mirless |
BBS002099 | Fraternité VI | sleepschip | J. Somers | Antwerpen | 1939 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,30 | 10,21 | 1530 | -geen- |
BBS002100 | Fraternité VIII | - | Société Navale Aurora | Antwerpen | 1942 | Scheepswerf Van Garsse | 49,81 | 5,39 | 461 | Deutz |
BBS002102 | Fraternité X | - | J. Somer | Antwerpen | 1942 | Scheepswerf Van Garsse | 49,90 | 5,38 | 459 | Henschel |
BBS002103 | Frava | motorspits | S. Croes | Mariekerke | 1957 | | 38,80 | 5,04 | 383 | Mac Laren |
BBS002104 | Fravir | spits | J. De Backer | Gent | 1928 | | 38,58 | 5,05 | 348 | A.W.A. |
BBS002105 | Frea | spits | A. Bertens | Hautrage | 1898 | | 38,80 | 5,03 | 378 | General Motors |
BBS007550c | Frecot | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Vandevelde | -onbekend- | 1923 | | | | | -geen- |
BBS007919f | Fred | sleepschip | Taswa Rederij P.V.B.A. | Deurne | 1930 | Scheepswerf De Vooruitgang | 58,15 | 7,90 | 750 | -geen- |
BBS002106 | Freddy | spits | O. De Landstheer | Gent | 1908 | | 38,50 | 5,02 | 337 | Benz |
BBS002107 | Freddy | gemotoriseerde sleepspits | L. Gerard | Marchienne-au-Pont | 1885 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,50 | 5,02 | 332 | General Motors |
BBS002108 | Freddy | spits | C. Kwick | Antwerpen | 1933 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,59 | 5,06 | 373 | General Motors |
BBS002109 | Freddy | - | A. Landuyt | Antwerpen | 1927 | | 42,35 | 5,06 | 442 | Bohn und Kähler |
BBS002110 | Freddy | spits | J. Missiaen | Beerst | 1928 | | 38,49 | 5,02 | 359 | General Motors |
BBS002111 | Freddy | Duitse P - Gross Numéro (spits) | J. Van Laken | Berchem | 1922 | | 38,31 | 5,04 | 346 | General Motors |
BBS002112 | Frederic | Kempenaar | F. Nauwelaers | Luik | 1928 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 54,85 | 6,56 | 649 | Caterpillar |
BBS002113 | Frederic | Dortmunder | E. Willems | Antwerpen | 1929 | | 66,97 | 9,20 | 982 | M.A.N. (2x) |
BBS002114 | Frederica | - | Mevr. Loonis | Antwerpen | - | | 42,61 | 5,02 | 433 | General Motors |
BBS002115 | Frederik | - | C. Van Damme | Baasrode | 1913 | | 24,86 | 5,02 | 133 | Industrie |
BBS007897d | Frederik | sleepschip | J. Haasjes | Rotterdam | 1883 | Scheepswerf Kalkman | 53,20 | 7,48 | 535 | -geen- |
BBS002116 | Fregate | spits | S. Dagnelly | Sclayn | 1928 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,62 | 5,03 | 355 | M.A.N. |
BBS002117a | Fregate | Dortmunder | Fernand Fasquelle | Gent | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,09 | 8,21 | 929 | Deutz |
BBS002117b | Fregate | Dortmunder | Lucas Heyntjens en Raphael Heyntjens | -onbekend- | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,09 | 8,21 | 929 | Deutz |
BBS002118 | Freia | spits | C. De Brauwer | Doornik | 1927 | | 38,56 | 5,07 | 359 | General Motors |
BBS002119 | Freimar | spits | J. Desmet | Harelbeke | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,63 | 5,05 | 367 | M.A.N. |
BBS002120 | Frejea | motorspits | A. Camblain | Lembeek | 1962 | Chantiers de L'Escault | 38,67 | 5,05 | 367 | General Motors (2x) |
BBS007587e | Frejean | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -onbekend- |
BBS002121 | Frejo | Nieuwe kempenaar (55m schip) | L. Goedgezelschap | Buggenhout | 1961 | | 55,00 | 7,20 | 772 | General Motors (2x) |
BBS002122 | Freli | motorspits | F. Van Gaever | Baasrode | 1950 | | 38,94 | 5,06 | 364 | Kromhout |
BBS002123 | Fremar | spits | A. Braecke | Wachtebeke | 1927 | | 38,37 | 5,05 | 367 | General Motors |
BBS002124 | Frenita | motorspits | H. Cloostermans | Hasselt | 1952 | Isidoor Mainil et Enfants | 39,10 | 5,07 | 367 | Bohn und Kähler |
BBS002125 | Frère Mutien | spits | L. Gerard | Marchienne-au-Pont | 1927 | | 38,49 | 5,03 | 372 | General Motors |
BBS002126 | Frère Mutien | Duitse P - Gross Numéro (spits) | A. Rochez | Thuin | 1922 | | 38,23 | 5,03 | 336 | Deutz |
BBS002127 | Frère Mutien | spits | M. Rochez | Charleroi | 1897 | Scheepswerf Plaquet | 38,98 | 5,07 | 361 | Alfa Romeo |
BBS002128 | Frères et Soeurs | spits | H. De Wandel | Sint Amandsberg | 1912 | | 38,44 | 5,02 | 340 | A.B.C. |
BBS002129 | Frero | spits | F. Van Nimmen | Gent | 1926 | | 38,44 | 5,07 | 368 | General Motors |
BBS007550b | Frerot | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Hubert Duquesne | Serques | 1923 | | | | | -geen- |
BBS002130 | Freula | motorspits | F. Vertongen | Baasrode | 1942 | | 38,69 | 5,06 | 355 | A.B.C. |
BBS002131 | Frevi | spits | O. Degans | Nieuwpoort | 1927 | | 38,46 | 5,05 | 364 | A.B.C. |
BBS002132 | Freya | sleepschip | T. Wouters | Rotterdam | 1908 | | 77,45 | 9,62 | 1264 | -geen- |
BBS002133 | Friesland | spits | A. Carron | Sint Amandsberg | 1943 | | 38,85 | 5,04 | 350 | General Motors |
BBS002134 | Friesland | Duitse P - Gross Numéro (spits) | J. Meeter | Leeuwarden | 1930 | | 38,75 | 5,05 | 346 | Deutz |
BBS002135 | Frits | - | N.V. Jober | Rotterdam | 1938 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 51,99 | 6,22 | 527 | Caterpillar |
BBS007936a | Fritz | sleepschip | Fritz Maatschappij Rijnlichterschip N.V. | Rotterdam | 1925 | Scheepswerf Burgerhout | 79,94 | 9,50 | 1313 | -geen- |
BBS007936b | Fritz | sleepschip | G. Hüttner | Duisburg | 1925 | Scheepswerf Burgerhout | 79,94 | 9,50 | 1313 | -geen- |
BBS002136 | Frontière | spits | G. Acke | Antwerpen | 1918 | | 38,52 | 5,04 | 349 | General Motors |
BBS002137 | Fryo | Kempenaar | A. De Backer | Rumst | 1953 | | 55,15 | 6,60 | 635 | M.W.M. |
BBS002138 | Fulton | Nieuwe kempenaar (55m schip) | M. de Ridder | Pollinckhove | 1959 | | 55,00 | 7,20 | 691 | General Motors (2x) |
BBS001649g | Furore | Kempenaar | W.C. Meesters | Nijmegen | 1953 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 50,00 | 6,60 | 643 | General Motors (2x) |
BBS001649h | Furore | Kempenaar | J. De Bruin | Rotterdam | 1953 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 50,00 | 6,60 | 643 | General Motors (2x) |
BBS007591b | Fusilier | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Compagnie Générale de Navigation H.P.L.M. | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Gustavsburg | 38,46 | 5,06 | 345 | -geen- |
BBS002139 | Fylgia | spits | L. Pauwels | Sint Jans Molenbeek | 1927 | | 38,48 | 5,05 | 371 | General Motors |
BBS006523 | Fylgia II | spits | N.V. Rederij V. Hughebaert | Gent | 1927 | | 38,50 | 5,04 | 303 | M.W.M. |
BBS006445 | Fylgia III | spits | N.V. Scheepvaartbedrijf Naviganda | Gent | 1927 | | 38,45 | 5,04 | 295 | M.W.M. |