Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met I, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS002579 | Ibis | Samberschip | H. Kloeck | Antwerpen | 1908 | | 46,75 | 5,08 | 438 | Deutz |
BBS008955 | Ibis | - | F. Muyshondt | Merksem | 1940 | | 63,36 | 7,03 | 748 | Deutz |
BBS009459 | Ibis | - | Tankschiff A.G. | Basel | 1935 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 57,30 | 5,02 | 376 | Sulzer |
BBS002580a | Ibis | spits | C. Walbreck | marchienne-au-Pont | 1922 | | 38,44 | 5,03 | 356 | Alfa Romeo |
BBS002580b | Ibis | spits | S. Walbrecq | Lanelies | 1922 | | 38,44 | 5,03 | 356 | Alfa Romeo |
BBS004512i | Ibis | Klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Industrie |
BBS004512j | Ibis | Klipperaak | -onbekend- | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Industrie |
BBS004512k | Ibis | Klipperaak | N.V. 't Schrijverke | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Scania Vabis |
BBS004512l | Ibis | Klipperaak | Leon Dewilde | -onbekend- | 1905 | | 26,73 | 4,65 | 125 | Scania Vabis |
BBS007622b | Ibis | Duitse P - Gross Numéro (spits) | M. Cochin | -onbekend- | 1923 | Hamelwerden | - | - | - | -geen- |
BBS009602a | Ibis | Dortmunder | Plouvier (Cie d'Arm Transp. Fluv. S.A.) | Antwerpen | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 891 | Carels |
BBS009602b | Ibis | Dortmunder | G. Loos | Antwerpen | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 891 | Carels |
BBS009602c | Ibis | Dortmunder | Transnavi N.V. | Rotterdam | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 891 | Carels |
BBS002581a | Ibiza | - | C. De Wit | Antwerpen | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 70,00 | 8,22 | 1101 | Petter |
BBS002581b | Ibiza | - | J. De Wit - Van Bockelen | Berchem | 1961 | Scheepswerven van Langerbrugge | 70,00 | 8,22 | 1101 | Petter |
BBS009314 | Ida | sleepschip (spits) | Jos Van den Bosch | Ninove | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS002582a | Ida 1 | Samberschip | J. Tommissen | Luik | 1915 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,14 | 5,03 | 400 | Mac Laren |
BBS002582b | Ida 1 | Samberschip | E. Tommissen | Maasmechelen | 1915 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,14 | 5,03 | 400 | General Motors |
BBS002583 | Ida 2 | Samberschip | J. Tommissen | Luik | 1925 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,70 | 5,06 | 402 | Mac Laren |
BBS008956 | Idal | spits | A. Westerlinck | Willebroek | 1922 | | 38,35 | 5,04 | 356 | Lister |
BBS006043 | Ideal | Majol | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS008957 | Ideal | spits | J. Claassen | Maasbracht | 1929 | Scheepswerf Van Garsse | 38,95 | 5,08 | 336 | General Motors |
BBS002585a | Ideal | spits | J. Gelper | Bruyelles-Lez-Antoing | 1928 | | 38,47 | 5,07 | 367 | Lister |
BBS002585b | Ideal | spits | M. Lorio | Antoing | 1928 | | 38,47 | 5,07 | 367 | Lister |
BBS002586a | Ideal | spits | Mevr. S. Thielt | Doornik | 1927 | | 38,44 | 5,05 | 363 | Lister |
BBS002586b | Ideal | spits | S. Thielt | Brugge | 1927 | | 38,44 | 5,05 | 363 | General Motors |
BBS002587a | Ideal | spits | V. Van Messem | Amay | 1926 | | 38,78 | 5,05 | 337 | M.W.M. |
BBS002587b | Ideal | spits | R. De Bijl | Luik | 1926 | | 38,78 | 5,05 | 337 | Baudouin |
BBS010346c | Ideal | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1925 | Chantier Naval HPLM de La Mouche | 38,30 | 5,01 | 333 | Delauney-Belleville |
BBS002584 | Ideal II | spits | P. Cloostermans | Agimont | 1929 | Scheepswerf Van Garsse | 38,87 | 5,02 | 346 | General Motors |
BBS002589 | Idee | spits | K. Van Hoorenbeeck | Kruibeke | 1937 | Scheepswerf Herbosh | 38,31 | 5,02 | 341 | General Motors |
BBS002588a | Idee | motorspits | C. Van Hoorenbeeck | Kruibeke | 1956 | | 38,40 | 5,05 | 383 | M.A.N. |
BBS002588b | Idee | motorspits | L. Van Hoorenbeeck | Kruibeke | 1956 | | 38,40 | 5,05 | 383 | M.A.N. |
BBS002608b | Idefix | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS002608c | Idefix | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS002590 | Idole | spits | A. Pius | Antwerpen | 1928 | | 38,55 | 5,06 | 354 | General Motors |
BBS006449 | Idolin VI | sleepschip | V. Verberght | Grimbergen | 1896 | | 81,99 | 10,60 | 1427 | -geen- |
BBS008958 | Ienissei | motorspits | R.M. Piesse | Rijssel | 1950 | | 38,74 | 5,01 | 378 | Baudouin |
BBS008959 | IF | - | C.C.A. De Patoul | Ukkel | 1953 | | 18,50 | 4,00 | 30 | Sterling |
BBS010240e | Igona | Luxe Motor | F.A.M. Hoek | Maastricht | 1925 | Scheepswerf Paans | 38,91 | 5,05 | 274 | Kromhout |
BBS009800h | Ijplus | bunkerstation | Fiwado B.V. | Zwijndrecht | 1930 | Van Der Giessen | 76,00 | 9,49 | - | -geen- |
BBS002592a | Ijsland | spits | E. Carron | Gent | 1930 | | 38,83 | 5,03 | 348 | M.A.N. |
BBS002592b | Ijsland | spits | A. Clapdorp - Van Looy | Gent | 1930 | | 38,83 | 5,03 | 348 | M.A.N. |
BBS003856a | Ijsselmonde II | Passagiersschip | -onbekend- | -onbekend- | 1912 | | 32,23 | 5,80 | - | -onbekend- |
BBS009473e | Ijsselstroom | - | P. Raukema Scheepvaart Maatschappij N.V. | Eefde | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 57,50 | 5,06 | 455 | Sulzer |
BBS009819a | Ijsselstroom | Luxe Motor | J. de Rek | Ouderkerk a/d Ijssel | 1926 | Scheepswerf de Dageraad | 28,03 | 5,02 | 120 | Kromhout |
BBS009819b | Ijsselstroom | Luxe Motor | J.H. de Rek | Ouderkerk a/d Ijssel | 1926 | Scheepswerf de Dageraad | 28,03 | 5,02 | 120 | Brons |
BBS008960 | Ijzer | spits | R. Rabaey - Pieters | Nieuwpoort | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,05 | 343 | General Motors |
BBS002591 | Ik-Volg | Samberschip | F. Van Hemelrijck | Merksem | 1908 | | 46,45 | 5,08 | 419 | Cummins |
BBS008966 | Il Silenzio | motorspits | F. Emans-Vandorme | Deurne | 1958 | Scheepswerf Van Garsse | 38,75 | 5,08 | 378 | Lister Blackstone |
BBS008963 | Il-L'A | Duitse P - Gross Numéro (spits) | J. Mallien | Charleroi | 1922 | | 38,17 | 5,01 | 346 | DAF |
BBS007665c | Ile D'Arguin | Duitse P - Gross Numéro (spits) | M. Leduc | Parijs | 1922 | | 38,16 | 5,01 | 317 | Baudouin |
BBS009263 | Ile de France | sleepschip (Samberschip) | Ferdinand Benoit | Luik | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,80 | 5,04 | 449 | -geen- |
BBS008961 | Ile du Rhone | spits | J. Boufflette | Charleroi | 1913 | | 38,51 | 5,02 | 363 | General Motors |
BBS002593 | Ile Zanzibar | sleepschip (Samberschip) | J. Janssen | Smeermaas | 1898 | | 46,08 | 5,62 | 401 | -geen- |
BBS008962 | Iliade | spits | J. Andrieu | Chivres-Val | 1934 | | 38,48 | 5,05 | 347 | DAF |
BBS002594 | Ill'A | Duitse P - Gross Numéro (spits) | J. Mallien | Charleroi | 1922 | | 38,18 | 5,01 | 352 | Deutz |
BBS002595 | Illo Chio | motorspits | Mevr. Wwe. F. De Witte | Deurne | 1955 | | 39,07 | 5,07 | 385 | M.A.K. |
BBS009163 | Illusial | sleepschip (spits) | Desiré Duwel | Gent | 1922 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5 | 385 | -geen- |
BBS002596 | Illusion | spits | P. Francoys | Antwerpen | 1923 | | 38,28 | 5,05 | 369 | General Motors |
BBS009490 | Illustre | sleepschip (spits) | Herman Seynave | Lessines | 1937 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,03 | 385 | -geen- |
BBS002597 | Ilni | spits | A. Schaalje | Sas van Gent | 1910 | | 39,68 | 5,04 | 365 | Deutz |
BBS008964 | Ilona | motorspits | B. Martiz | Offendorf | 1955 | | 38,48 | 5,05 | 441 | Baudouin |
BBS005519f | Ilona | Gemotoriseerde sleepspits | A.P. de Ronde | Rotterdam | 1927 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 43,07 | 5,07 | 446 | Caterpillar |
BBS005519g | Ilona | Gemotoriseerde sleepspits | M.G. Muilwijk | Hoogblokland | 1927 | Scheepswerf Engelen en van Landeghem | 43,07 | 5,07 | 446 | Caterpillar |
BBS008965 | Ilse | sleepschip | A. Van Kerckhoven | Schoten | 1913 | | 61,86 | 7,87 | 1071 | -geen- |
BBS007861a | Ilse | sleepschip | H. Schless | Dordrecht | 1925 | Scheepswerf T. van Duijvendijk | 80,11 | 9,47 | 1327 | -geen- |
BBS009618g | Iltschi | Dortmunder | J.J.C. van der Vaart | Rotterdam | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 902 | Deutz |
BBS008967 | Image de Ste Rita | spits | G. Caron | Péronnes | 1934 | | 38,61 | 5,05 | 316 | General Motors |
BBS008578d | Imago | motorspits | H.P. Kuipers | Groningen | 1955 | Scheepswerf De Toekomst | 38,79 | 5,06 | 356 | Mercedes |
BBS002598 | Imak I | motorspits | B. De Roose | Sint Amandsberg | 1947 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,43 | 5,05 | 367 | General Motors |
BBS006061f | Imeros | motorspits | J. Slagter | Brielle | 1961 | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 39,20 | 5,10 | 394 | Scania |
BBS009832f | Immaculata | Engelse Bak | -onbekend- | -onbekend- | 1919 | | 39,42 | 5,02 | 294 | -onbekend- |
BBS002599 | Immanuel | motorspits | K. Voerman | Amsterdam | 1963 | Scheepswerf Panesi | 38,37 | 5,03 | 395 | General Motors |
BBS002600a | Impavide | spits | F. Muyshond | Thuin | 1909 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,43 | 5,05 | 337 | Deutz |
BBS002600b | Impavide | spits | F. Muyshond | Thuin | 1909 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,43 | 5,05 | 337 | General Motors |
BBS002601 | Imprevu | sleepschip | Mevr. Wwe. A. Van Schijndel | Maastricht | 1914 | | 44,52 | 6,59 | 411 | -geen- |
BBS008968 | Imvaco | - | A. Impe | Gent | 1908 | | 72,05 | 9,50 | 970 | General Motors |
BBS002602 | In Actu | - | V. Meese | Antwerpen | 1907 | Chantier Naval De Beez | 41,81 | 5,08 | 375 | General Motors |
BBS002625a | In Manus | spits | J. Vandevelde | Vorst | 1928 | Scheepswerf Wintam | 38,30 | 5,00 | 367 | General Motors |
BBS002625b | In Manus | spits | J.C. Vandevelde - Godu | merksem | 1928 | Scheepswerf Wintam | 38,30 | 5,00 | 367 | General Motors |
BBS008989 | In Nomine Dei | motorspits | C. Staedelin | Kembs | 1950 | | 38,34 | 5,04 | 386 | Baudouin |
BBS009003 | In Votis | motorspits | G. Maton | Longueil-Annel | 1957 | | 38,57 | 5,04 | 395 | Baudouin |
BBS002609a | In-Deo | spits | J. Gooris | Veurne | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,82 | 5,04 | 356 | General Motors |
BBS002609b | In-Deo | spits | J. Willaert | Gent | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,82 | 5,04 | 356 | General Motors |
BBS002618a | In-Fine | spits | E. Dethier | Thuin | 1930 | Chantier Michot | 38,30 | 5,05 | 361 | General Motors |
BBS002618b | In-Fine | spits | E. Dethier - Demany | Thuin | 1930 | Chantier Michot | 38,30 | 5,05 | 361 | General Motors |
BBS008979 | In-Globo | motorspits | G. Jaunet | Ile St. Denis | 1948 | | 38,49 | 5,02 | 392 | Baudouin |
BBS002603a | Inattendu | motorspits | J. Cloostermans | Pommeroeul | 1935 | | 38,43 | 5,05 | 338 | Kromhout |
BBS002603b | Inattendu | motorspits | J.M. Danis - Cloostermans | Gent | 1935 | | 38,43 | 5,05 | 338 | General Motors |
BBS002604 | Inca | motorspits | A. Huysmans | Deurne | 1958 | Scheepswerven van Burcht | 47,00 | 5,08 | 468 | General Motors |
BBS008969 | Inca | - | Fa. Van Waardenburg | Rotterdam | 1964 | | 62,11 | 7,22 | 832 | Industrie |
BBS002605a | Inca | motorspits | F. Verstraeten | Antwerpen | 1958 | | 38,47 | 5,04 | 372 | General Motors |
BBS002605b | Inca | motorspits | F. Verstraeten - Desmet | Antwerpen | 1958 | | 38,47 | 5,04 | 372 | General Motors |
BBS008970 | Inch-Allah | motorspits | J. Rombaut | Doornik | 1957 | | 38,70 | 5,04 | 369 | G.M.C. |
BBS006784b | Inchala | veer | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Scheepswerf Akkerboom | 18,18 | 4,02 | - | -onbekend- |
BBS006784c | Inchala | veer | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Scheepswerf Akkerboom | 18,18 | 4,02 | - | -onbekend- |
BBS006784d | Inchala | veer | -onbekend- | -onbekend- | 1928 | Scheepswerf Akkerboom | 18,18 | 4,02 | - | -onbekend- |
BBS002606a | Incredule II | spits | G. Biernaux | Floreffe | 1910 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,45 | 5,05 | 342 | General Motors |
BBS002606b | Incredule II | spits | G. Biernaux | Floreffe | 1910 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,45 | 5,05 | 342 | General Motors |
BBS002607a | Incredule III | motorspits | L. Biernaux | Floreffe | 1936 | | 38,80 | 5,04 | 343 | Moës |
BBS002607b | Incredule III | motorspits | Mme. E. Biernaux - Demany | Floreffe | 1936 | | 38,80 | 5,04 | 343 | General Motors |
BBS002608a | Indama | spits | J. Siersack | Gent | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS006209h | Independance | Dortmunder | Oord Doorwerth Holding B.V. | Doorwerth | 1931 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,10 | 8,20 | 980 | Caterpillar |
BBS008972 | Indompte | motorspits | J. Teite | Conflans Sainte Honorine | 1936 | | 38,42 | 5,04 | 368 | General Motors |
BBS002610 | Indus | spits | C. Duinslager | Brugge | 1930 | | 38,44 | 5,05 | 352 | General Motors |
BBS009716a | Indus | - | Schweirische Reederei A.G. | Basel | 1958 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,9 | 11,00 | 1695 | Sulzer |
BBS009716b | Indus | - | Schweizerische Reederei & Neptun A.G. | Basel | 1958 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,9 | 11,00 | 1695 | Sulzer |
BBS002611 | Industria 1 | spits | G. De Winter | Antwerpen | 1916 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,63 | 5,05 | 352 | General Motors |
BBS002612 | Industrie | - | E. De Prins | Antwerpen | 1904 | | 46,80 | 5,59 | 430 | M.A.N. |
BBS002613 | Industrie | Kempenaar | Société Coop. O.R.I.C. | Luik | 1899 | | 49,97 | 6,51 | 455 | Penta |
BBS008973 | Industrie | - | J.H. Robbers | 's Hertogenbosch | 1892 | | 42,11 | 6,25 | 304 | Deutz |
BBS009082 | Industrie | stoomsleepboot | Société La Pénichienne | Jabon | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 24,75 | 4,30 | | -onbekend- |
BBS008974 | Ineke | motorspits | T.A. Van Gend | Maastricht | 1943 | | 38,99 | 5,06 | 352 | DAF |
BBS009633e | Inerlude | - | Harvica B.V. | Rotterdam | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1290 | Sulzer |
BBS009633f | Inerlude | - | Heuvelman Rederij B.V. | Krimpen a/d Lek | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 80,00 | 9,50 | 1290 | Sulzer |
BBS000719f | Ines | motorspits | Josef De Strycker en Maria De Troij | Affligem | 1951 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,83 | 5,04 | 369 | Cummins |
BBS000719g | Ines | motorspits | B. Declercq en B. Catry | Gentbrugge | 1951 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,83 | 5,04 | 369 | Cummins |
BBS000719h | Ines | motorspits | B. Berghmans | Herzeele | 1951 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,83 | 5,04 | 369 | Cummins |
BBS008975 | Infaillible | spits | M. Guislain | Mortagne | 1930 | | 39,01 | 5,08 | 344 | General Motors |
BBS002614 | Infatigable | sleepschip (spits) | J. De Boom | Denderleeuw | 1929 | | 38,47 | 5,05 | 380 | -geen- |
BBS002615 | Infatigable | klipperaak | J. Maucourant | Carrnières | 1906 | | 31,74 | 4,84 | 247 | General Motors |
BBS002617a | Infatigable | spits | A. Verveyne | Antwerpen | 1935 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,60 | 5,05 | 379 | Bohn und Kähler |
BBS002617b | Infatigable | spits | A. Verveyne - Blommaert | Gent | 1935 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,60 | 5,05 | 379 | General Motors |
BBS008980a | Infatigable | - | C. Oosterwaal | Antwerpen | 1910 | | 42,58 | 5,07 | 415 | General Motors |
BBS008980b | Infatigable | - | C. G. Oosterwaal | Sint Niklaas | 1910 | | 42,58 | 5,07 | 415 | General Motors |
BBS007731g | Infinity | - | V.O.F. Verdotrans | Werkendam | 1961 | Scheepswerf Janathijs | 62,18 | 7,52 | 750 | Volvo Penta |
BBS009808f | Infinity III | - | -onbekend- | -onbekend- | 1973 | Arminiuswerft | 85,00 | 9,50 | 1585 | Deutz |
BBS002619a | Inga | spits | J. Van Houteghem | Gent | 1929 | | 38,78 | 5,05 | 352 | General Motors |
BBS002619b | Inga | spits | P. Van Houteghem | Gent | 1929 | | 38,78 | 5,05 | 352 | General Motors |
BBS008976 | Inge | spits | K.J. van der Pol | Rotterdam | 1926 | | 38,72 | 5,07 | 350 | General Motors |
BBS008977 | Inge | motorspits | J. Van der Schoor | Rotterdam | 1938 | | 38,83 | 5,06 | 328 | Deutz |
BBS002620 | Ingeborg | sleepschip (Dortmunder) | H. Ahlers | Antwerpen | 1940 | Scheepswerf Hector De Wachter | 67,12 | 8,23 | 924 | -geen- |
BBS002621 | Ingeborn | - | Dienst van Openbare Werken Bruggen en Wegen | Gent | - | | 18,00 | 2,60 | 10 | Benz |
BBS008978 | Inger | - | J. Van Lint | Brugge | 1930 | | 61,64 | 6,41 | 625 | General Motors |
BBS002622 | Ingona | spits | F. Heck | Maasbracht | 1909 | Chantier Naval De Beez | 38,71 | 5,05 | 304 | General Motors |
BBS008981 | Ingona | Dortmunder | A.J. Broeders | Rotterdam | 1916 | | 66,88 | 8,16 | 928 | Henschel |
BBS008982 | Ingona | Kempenaar | F. De Grauwe - Pauwels | Antwerpen | 1928 | | 49,90 | 6,59 | 614 | General Motors |
BBS008983 | Ingona | motorspits | T. Den Ouden | Krimpen a/d Lek | 1955 | Scheepswerf De Durme | 38,68 | 5,07 | 346 | Bolnes |
BBS008984 | Ingona | motorspits | P. Duriau - Gorrebeeck | Houdeng-Goegnies | 1950 | | 38,72 | 5,07 | 350 | A.B.C. |
BBS001844c | Ingona | - | Petrus Franssens Willebordus | Hontenisse | 1958 | Scheepswerf De Durme | 46,94 | 5,07 | 470 | General Motors |
BBS002623 | Ingrid | motorspits | J. Blommaert | Doornik | 1957 | Scheepswerven van Burcht | 38,77 | 5,01 | 362 | General Motors |
BBS008985 | Ingrid | motorspits | J. Blommaert-Mampaye | Schoten | 1965 | | 38,92 | 5,06 | 394 | General Motors |
BBS008986 | Ingrid | Samberschip | P.V.B.A. Taswa | Deurne | 1931 | | 46,59 | 5,00 | 468 | Mercedes Benz |
BBS002624a | Ingrid | spits | L. Van Haecke | Gent | 1928 | | 38,57 | 5,04 | 348 | General Motors |
BBS002624b | Ingrid | spits | L. Van Haecke | Gent | 1928 | | 38,57 | 5,04 | 348 | General Motors |
BBS007578c | Ingrid | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS007651c | Ingrid | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft Y.Auderssen | - | - | - | Deutz |
BBS008987 | Initium | motorspits | C. Jumelet | Rotterdam | 1951 | | 38,66 | 5,07 | 336 | Kromhout |
BBS008988 | Inle | - | L. Stegeman | Rotterdam | 1934 | | 58,09 | 7,13 | 606 | Deutz |
BBS00262 | Inni | - | A. Blommaert | Antwerpen | 1893 | | 72,51 | 9,46 | 996 | Deutz |
BBS002627 | Insula | spits | J. Rogiers | Gent | 1914 | Van de Kerckhove | 38,45 | 5,05 | 352 | General Motors |
BBS008990 | Insula | spits | E. Joliet - Rogiers | Gentbrugge | 1929 | | 38,66 | 5,07 | 350 | General Motors |
BBS008991 | Insula | - | W. Keijzer | Dordrecht | 1927 | | 47,08 | 6,53 | 360 | Kromhout |
BBS008992 | Insula | - | W.A. Savelkouls | Basel | 1948 | | 63,34 | 7,07 | 749 | Deutz |
BBS008993 | Insulinde | - | C.A. Van Dijl | Dordrecht | 1924 | | 38,90 | 5,07 | 256 | A.B.C. |
BBS008994 | Intantum | sleepschip | R.A. Van Dongen | Waspik | 1906 | | 77,31 | 10,28 | 1407 | -geen- |
BBS002629 | Intarissable | spits | Mevr. Wwe. C. Lauwers | Merksem | 1903 | Scheepswerf Plaquet | 38,60 | 5,02 | 348 | Deutz |
BBS002628a | Intarissable | Kempenaar | Mevr. Wwe. C. Lauwers | Merksem | 1928 | | 50,00 | 6,59 | 599 | General Motors |
BBS002628b | Intarissable | Kempenaar | V. Lauwers - Maerten | Edegem | 1928 | | 50,00 | 6,59 | 599 | General Motors |
BBS009918g | Integro | - | Vof. Transowa | Papendrecht | 1965 | Fulton | 94,95 | 9,50 | 1627 | Caterpillar |
BBS008995 | Intens | motorspits | G. Collin | Basel | 1938 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,52 | 5,03 | 304 | Deutz |
BBS009268c | Intens | motorspits | W. Colin | Basel | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 325 | La Meuse |
BBS009268e | Intens | motorspits | W. Colin | Basel | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 325 | La Meuse |
BBS009268d | Intens 1 | motorspits | W. Colin | Basel | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 325 | La Meuse |
BBS008996 | Intensif | spits | G. Collin | Nancy | 1928 | | 38,85 | 5,04 | 320 | Baudouin |
BBS002608g | Intensity | spits | B.V.B.A. Chriska | Knokke | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS002608h | Intensity | spits | C. Meerschaert | Wevelgem | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS002608i | Intensity | spits | Stad Leuven | Leuven | 1962 | Établissements Mory (Chantiers Naval Louis Mory N.V.) | 39,00 | 5,08 | 389 | General Motors |
BBS008998 | Inter-Nos | spits | J. Leroy | Conflans Sainte Honorine | 1930 | | 38,66 | 5,02 | 366 | Baudouin |
BBS008997 | Interland | spits | K. Fontijn | Amsterdam | 1930 | | 38,14 | 5,07 | 338 | Kromhout |
BBS002630 | Interna | - | P.V.B.A. Interna | Boom | 1946 | Scheepswerf De Durme | 50,00 | 5,06 | 472 | General Motors |
BBS002631 | Interna II | - | P.V.B.A. Interna | Boom | 1946 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 942 | General Motors |
BBS002632 | Internationaal | sleepschip (Dortmunder) | T. Verberght | Rumst | 1902 | | 65,60 | 8,68 | 847 | -geen- |
BBS002633 | Internos | spits | D. De Clercq | Gent | 1912 | | 38,28 | 5,04 | 355 | General Motors |
BBS002634 | Internos | motorspits | A. Knockaert | Antwerpen | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,92 | 5,07 | 387 | General Motors |
BBS006450 | Internos | - | Gebroeders Verstichel | Gent | 1946 | | 49,94 | 6,73 | 418 | General Motors |
BBS008999 | Internos | - | A. en C. Verstichel | Gent | 1951 | | 83,66 | 12,06 | 3155 | Britt. Polar |
BBS009001 | Internos | sleepschip | Gebroeders Wirges | Rotterdam | 1923 | | 80,98 | 10,17 | 1420 | -geen- |
BBS007478b | Interpride | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS000564 | Invalide | Baquet de Charleroi | -onbekend- | Anderlecht | - | | - | - | 77 | -geen- |
BBS002635 | Invalied | - | O. Vermote | Veurne | - | | 37,65 | 5,01 | 236 | Brossel |
BBS007957a | Invictus | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1929 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | - | - | - | -onbekend- |
BBS002636a | Invincible | spits | T. Wijnakker | Gent | 1901 | Scheepswerf Van Garsse | 38,55 | 5,02 | 323 | General Motors |
BBS002636b | Invincible | spits | Mevr. Y. Wijnakker | Gent | 1901 | Scheepswerf Van Garsse | 38,55 | 5,02 | 323 | General Motors |
BBS007508d | Invincible | Duitse P - Gross Numéro (spits) | M.Canler | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS009002 | Inviolata | - | J.P Wanders | Rotterdam | 1936 | | 55,08 | 6,80 | 479 | Modag |
BBS002638 | Invotra 21 | - | Agence Maritime N.V. Invotra | Antwerpen | 1958 | | 56,95 | 7,22 | 699 | Deutz |
BBS002639 | Invotra 22 | - | Agence Maritime N.V. Invotra | Antwerpen | 1958 | | 57,10 | 7,22 | 668 | Deutz |
BBS002637 | Invotra I | Kempenaar | Agence Maritime N.V. Invotra | Antwerpen | 1957 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 50,00 | 6,60 | 499 | Deutz |
BBS002640a | Iona | Dortmunder | P. Pauwels | Deurne | 1938 | | 66,86 | 8,20 | 1000 | Deutz |
BBS002640b | Iona | Dortmunder | P. van Weelden | Dordrecht | 1938 | | 66,86 | 8,20 | 1000 | Deutz |
BBS002641 | Ipsy | spits | E. Staelens | Veurne | 1905 | | 38,55 | 5,02 | 350 | General Motors |
BBS007613f | ir-Lou | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Breynaert | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS008571b | Ira | motorspits | Edeltrud Reinert | Saarbrucken | 1964 | Chantier Michot | 39,90 | 5,10 | 400 | General Motors |
BBS002642 | Iral | spits | N. Vertriest | Antwerpen | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 360 | General Motors |
BBS002643 | Iran | - | J. Budts | Boom | 1926 | | 30,10 | 5,05 | 163 | Industrie |
BBS009005 | Iran | - | J.A..J. Budts - Verlinden | Willebroek | 1922 | | 36,03 | 5,02 | 204 | A.B.C. |
BBS002644a | Irbe | - | C. Clauwaert | Gent | 1961 | Scheepswerf Van Garsse | 34,00 | 5,08 | 390 | General Motors |
BBS002644b | Irbe | - | C. Clauwaert | Gent | 1961 | Scheepswerf Van Garsse | 34,00 | 5,08 | 390 | General Motors |
BBS002645 | Irdo | spits | C. Westerlinck | Deurne | 1942 | | 38,59 | 5,05 | 331 | Mac Laren |
BBS002646a | Irena | spits | G. Velghe | Gent | 1928 | | 38,44 | 5,03 | 354 | General Motors |
BBS002646b | Irena | spits | A. Velghe - Pelemans | Gent | 1928 | | 38,44 | 5,03 | 354 | General Motors |
BBS002647a | Irena | Kempenaar | F. Verberght | Rumst | 1929 | | 49,99 | 6,58 | 569 | Deutz |
BBS002647b | Irena | Kempenaar | P. Verberght - Pauwels | Merksem | 1929 | | 49,99 | 6,58 | 569 | Deutz |
BBS002649 | Irene | spits | V. Gijselinck | Gent | 1956 | | 38,80 | 5,05 | 362 | General Motors |
BBS002650 | Irene | - | A. Grenier | Marchienne-au-Pont | 1904 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,38 | 4,99 | 250 | Lister |
BBS002651 | Irene | sleepschip (spits) | Mevr. Wwe. A. Rijckewaert | Antwerpen | 1926 | | 38,50 | 5,05 | 371 | -geen- |
BBS002653 | Irene | spits | F. Schuddinck | Gent | 1927 | | 38,48 | 5,05 | 351 | General Motors |
BBS002654 | Irene | Kempenaar | L. Soetewey | Lillo | 1928 | | 50,00 | 6,60 | 599 | Bohn und Kähler |
BBS002655 | Irene | spits | A. Van Koeveringe | Antwerpen | 1943 | | 38,70 | 5,07 | 338 | Deutz |
BBS002656 | Irene | Samberschip | F. Van Malder | Doel | 1929 | | 46,80 | 5,07 | 422 | Bohn und Kähler |
BBS002657 | Irene | spits | R. Van Straeten | Antwerpen | 1924 | | 38,52 | 5,06 | 360 | M.A.K. |
BBS002658 | Irene | spits | P. Verheyen | Saint Ghislain | 1929 | | 38,90 | 5,05 | 350 | Caterpillar |
BBS002660 | Irene | Samberschip | A. Wautier | Andenne | 1907 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,72 | 5,03 | 379 | Moës |
BBS009006 | Irene | Dortmunder | G.A. Bruijninckx | Maasbracht | 1930 | | 67,00 | 8,20 | 950 | M.W.M. |
BBS009007 | Irene | - | F.A. Van mader - Bels | Doel | 1947 | Scheepswerf Van Garsse | 51,81 | 5,68 | 497 | Carels |
BBS002648a | Irene | spits | L Bracke | Gent | 1912 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,58 | 5,04 | 344 | Deutz |
BBS002648b | Irene | spits | Mevr. A. Velghe | Gent | 1912 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,58 | 5,04 | 344 | General Motors |
BBS002659a | Irene | motorspits | A. Versluis | Gent | 1943 | | 38,78 | 5,07 | 364 | General Motors |
BBS002659b | Irene | motorspits | R. Versluis | Gentbrugge | 1943 | | 38,78 | 5,07 | 364 | General Motors |
BBS002652 | Irene II | motorspits | Mevr. Wwe. A. Rijckewaert | Antwerpen | 1947 | | 38,81 | 5,07 | 363 | General Motors |
BBS009654 | Ireneé (J.B. 18) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | -onbekend- |
BBS002661a | Irfra | - | G. Tas | Gent | 1931 | | 35,00 | 5,04 | 279 | Brons |
BBS002661b | Irfra | spits | Gilb. Tas | Gent | 1931 | | 39,00 | 5,04 | 320 | Brons |
BBS009008 | Irgead | Kempenaar | G. Van Dessel - De Bock | Antwerpen | - | | 50,09 | 6,61 | 597 | Gray Marine |
BBS002663 | Iris | spits | A. De Weirdt | Moerbeke | 1900 | Scheepswerf Van Garsse | 38,65 | 5,02 | 325 | Moës |
BBS002665 | Iris | motorspits | Mevr. J. Janssen | Tongeren | 1937 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 38,96 | 5,08 | 355 | Mercedes-Benz |
BBS009009 | Iris | Kempenaar | F. Daes | Haccourt | 1931 | | 49,90 | 6,57 | 596 | General Motors |
BBS009010 | Iris | motorspits | R.A. Poppelier - Pols | Gent | 1941 | | 38,92 | 5,06 | 352 | General Motors |
BBS009011 | Iris | - | A. Triet - Dobry | Edegem | 1907 | | 72,00 | 9,55 | 1090 | A.B.C. |
BBS009388 | Iris | sleepschip (spits) | Poliet et Chausson | Parijs | 1932 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS007597e | Iris | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | W.Sommer | - | - | - | -onbekend- |
BBS002664 | iris 2 | spits | A. De Weirdt | Moerbeke | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,43 | 5,03 | 366 | General Motors |
BBS002662 | iris II | Duitse P - Gross Numéro (spits) | A. Dagnelie | Marchienne-au-Pont | 1923 | | 38,17 | 5,03 | 348 | Lister |
BBS009012 | Irlande | motorspits | G. Huque | Hergnies | 1949 | | 38,80 | 5,04 | 393 | Baudouin |
BBS002666a | Irlande | Duitse P - Gross Numéro (spits) | B. Leclerc | Marchienne-au-Pont | 1922 | | 38,23 | 5,05 | 355 | General Motors |
BBS002666b | Irlande | Duitse P - Gross Numéro (spits) | A. Galle | Charleroi | 1922 | | 38,23 | 5,05 | 355 | General Motors |
BBS002668 | Irma | - | A. De Boek | Antwerpen | 1894 | | 24,35 | 4,32 | 100 | A.B.C. |
BBS002669 | Irma | sleepschip (spits) | C. Janssens | Steendorp | 1917 | | 38,38 | 5,00 | 366 | -geen- |
BBS002671 | Irma | motorspits | A. Mussche | Antwerpen | 1949 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,90 | 5,03 | 367 | A.B.C. |
BBS002672 | Irma | spits | E. Olthof | Antwerpen | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,06 | 352 | Deutz |
BBS002673 | Irma | sleepschip | Mevr. Wwe. A. Tasiat | Flawinne | 1928 | Chantier Naval Lacroix | 46,74 | 5,04 | 441 | -geen- |
BBS002674 | Irma | spits | Mevr. L. Van Damme | Gent | 1898 | | 38,79 | 5,05 | 348 | A.B.C. |
BBS002675 | Irma | spits | K. Van der Meirsssche | Antwerpen | 1926 | | 38,20 | 5,02 | 366 | Alfa Romeo |
BBS002676 | Irma | - | P. Van Geenhoven | Niel | 1911 | | 25,02 | 4,85 | 109 | A.B.C. |
BBS002677 | Irma | Samberschip | M. Van Heck | Luik | 1907 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,91 | 5,07 | 388 | Deutz |
BBS009013 | Irma | spits | H. Molema | Rijswijk | 1928 | | 38,90 | 5,08 | 330 | Henschel |
BBS002667a | Irma | Samberschip | H. Buschgens | Dilsen | 1928 | | 46,65 | 5,04 | 426 | Mac Laren |
BBS002667b | Irma | Samberschip | K. Buschgens | Dilsen | 1928 | | 46,65 | 5,04 | 426 | Mac Laren |
BBS002670a | Irma | spits | F. Meskens | Antwerpen | 1902 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,54 | 5,07 | 326 | H.M.G. |
BBS002670b | Irma | spits | F. Meskens | Antwerpen | 1902 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,54 | 5,07 | 326 | General Motors |
BBS007617b | Irma | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Norbert Bouvignies | Hem-Langlet | 1922 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -geen- |
BBS002678 | Irmar | motorspits | M. Schuddinck | Gent | 1963 | | 39,00 | 5,09 | 384 | General Motors |
BBS002679a | Irmgard | spits | A. De Wilde | Gent | 1937 | | 38,61 | 5,03 | 352 | M.W.M. |
BBS002679b | Irmgard | spits | A. De Wilde | Gent | 1937 | | 38,61 | 5,03 | 352 | Cummins |
BBS009014 | Irneh II | motorspits | J.C. Van Meenem | Veneux les Sablons | 1937 | | 38,64 | 5,07 | 352 | Poyaud |
BBS009015 | Irois | motorspits | G. Hourdeau | Thun par Mortagne | 1956 | | 38,75 | 5,05 | 381 | General Motors |
BBS009016 | Iroise | spits | G. Hourdeau | Thun par Mortagne | 1931 | | 38,80 | 5,06 | 343 | General Motors |
BBS009004 | Irpeau III | motorspits | D. Peleman | Dorigines-les-Douai | 1950 | | 38,71 | 5,05 | 379 | Baudouin |
BBS002680a | Irsy | spits | S. Demanet | Landelies | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,47 | 5,05 | 353 | General Motors |
BBS002680b | Irsy | spits | S. Demanet - Mouton | Landelies | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,47 | 5,05 | 353 | General Motors |
BBS009017 | Isabella | - | J. ooms | Maasbracht | 1971 | | 16,70 | 8,15 | 33 | General Motors |
BBS002681a | Isabella | sleepschip | H. De Weerd | Berchem | 1909 | | 87,16 | 10,19 | 1500 | -geen- |
BBS002681b | Isabella | sleepschip | Mevr. F. Carron | Boom | 1909 | | 87,16 | 10,19 | 1500 | -geen- |
BBS002682a | Isabella | spits | J. Noterdaeme | Alveringhem | 1928 | Scheepswerf Van Garsse | 38,96 | 5,05 | 351 | General Motors |
BBS002682b | Isabella | spits | Charles Noterdaeme | Gent | 1928 | Scheepswerf Van Garsse | 38,96 | 5,05 | 351 | Caterpillar |
BBS009060b | Isabella | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1908 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,80 | 5 | 397 | -geen- |
BBS002683 | Isabelle | Nieuwe kempenaar (55m schip) | G. en L. Minne | Brugge | 1958 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,05 | 7,18 | 677 | S.E.M. |
BBS002578f | Isabelle | spits | Christian Daubinet | Antwerpen | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,19 | 5,02 | 347 | Moës |
BBS002578g | Isabelle | spits | Roland Bierten | - | 1907 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,19 | 5,02 | 347 | Moës |
BBS007048f | Isaiah | Kempenaar | R. Emans | Genk | 1957 | Scheepswerf De Durme | 50,00 | 6,60 | 521 | Caterpillar |
BBS002684 | Isal | spits | A. Van den Bossche | Doornik | 1930 | Scheepswerf Van Garsse | 38,70 | 5,02 | 353 | Mercedes |
BBS002685 | Isal 2 | spits | A. Van den Bossche | Doornik | 1937 | | 38,70 | 5,05 | 359 | M.W.M. |
BBS005435f | Isala | Dortmunder | H.J. Kiers | Kampen | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 74,30 | 8,20 | 1111 | A.B.C. |
BBS009018 | Isan | Dortmunder | D. De Wijs | Bocholt | 1953 | | 66,85 | 8,24 | 976 | General Motors |
BBS009019 | Isard | spits | G. Abrassart | Thuin | 1909 | | 38,61 | 5,04 | 345 | Deutz |
BBS009020 | Isard | motorspits | G. Abrassart | Thuin | 1971 | Chantier Michot | 39,08 | 5,06 | 401 | Mercedes |
BBS009021 | Isard 2 | spits | G. Abrassart | Thuin | 1907 | | 38,49 | 5,00 | 371 | Deutz |
BBS009022 | Isba | motorspits | L.A. Van Hoof | Merksem | 1955 | Chantier Michot | 38,90 | 5,07 | 352 | Lister Blackstone |
BBS009023 | Isha-Khan | - | Railway Board-Dacca | - | 1973 | | 43,06 | 8,68 | 459 | Caterpillar |
BBS002686 | Isi-Ali | motorspits | I. Caulier | Antoing | 1960 | - | 38,57 | 5,05 | 395 | Baudouin |
BBS002687a | Isidoor | motorspits | P. Parijs | Mechelen | 1945 | Scheepswerf De Durme | 38,80 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS002687b | Isidoor | motorspits | V. Parys | Mechelen | 1945 | Scheepswerf De Durme | 38,80 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS002688 | Isimir | motorspits | J. Verhulst | Baasrode | 1911 | | 38,95 | 5,05 | 356 | General Motors |
BBS002689a | Isla | spits | I. Blommaert | Antwerpen | 1931 | | 38,54 | 5,06 | 347 | Kamper |
BBS002689b | Isla | spits | J.A. Van den Brande | Antwerpen | 1931 | | 38,54 | 5,06 | 347 | Kamper |
BBS009024 | Isly | motorspits | Mme W. Leroux | Conflans Sainte Honorine | 1961 | | 38,51 | 5,02 | 379 | Berliet |
BBS002690 | Isma | spits | H. Alderweireld | Antwerpen | 1913 | Van de Kerckhove | 38,38 | 5,06 | 350 | General Motors |
BBS002691 | Isma | spits | C. Cloostermans | Antwerpen | 1904 | | 38,45 | 5,03 | 340 | General Motors |
BBS009025 | Ismael | motorspits | Ch. Burssens | Courrières | 1950 | | 38,33 | 5,04 | 390 | Berliet |
BBS002692 | Ismaja | spits | C. Koster | Hansweert | 1929 | | 38,80 | 5,08 | 355 | General Motors |
BBS009026 | Isola | sleepschip | F. bekker | Maasbracht | 1924 | | 80,00 | 9,50 | 1336 | -geen- |
BBS009027 | Isola | motorspits | A. Lecerc - Rogiers | Brugge | 1936 | Scheepswerf De Durme | 38,50 | 5,08 | 370 | A.B.C. |
BBS003823d | Isola | Kempenaar | A. Peters | Luik | 1929 | Conrad | 54,91 | 6,60 | 623 | General Motors |
BBS002693a | Isola Bella | Nieuwe kempenaar (55m schip) | O. Matthijs | Hamme | 1962 | | 55,00 | 7,20 | 749 | General Motors |
BBS002693b | Isola Bella | Nieuwe kempenaar (55m schip) | O. Matthijs - Wittock | Hamme | 1962 | | 69,86 | 7,20 | 949 | General Motors |
BBS002694 | Isola-Doma | spits | Leopold Joseph | Jemappes | 1913 | | 38,43 | 5,03 | 356 | G.M.C. |
BBS009028 | Isola-Doma | motorspits | L. Joseph - Joos | Sint Amandsberg | 1968 | | 39,00 | 5,03 | 391 | General Motors |
BBS002695 | Isoline 2 | motorspits | M. Ceulemans | Fleurus | 1943 | Chantier Michot | 39,05 | 5,08 | 363 | Ruston |
BBS002696 | Isotope | spits | F. Lefevre | Erquelinnes | 1929 | | 38,35 | 5,05 | 370 | Lister |
BBS009029 | Isotope | spits | F. Lefevre | Erquelinnes | 1929 | | 38,31 | 5,02 | 370 | Daimler-Benz |
BBS002697 | Isvi | spits | P. Parijs | Antwerpen | 1912 | | 38,50 | 5,05 | 350 | Bohn und Kähler |
BBS009030 | Ita-Est | motorspits | J. Dermy | Conflans Sainte Honorine | 1950 | | 38,70 | 5,04 | 375 | Baudouin |
BBS009031 | Iteratif | motorspits | A. Midavaine | Conflans Sainte Honorine | 1950 | | 38,36 | 5,01 | 385 | Baudouin |
BBS002698 | Ito | spits | G. Govaerts | Hautrage | 1899 | | 38,35 | 5,07 | 354 | Lister |
BBS002699 | Ituna | spits | A. Beeckmans | Gent | 1908 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,36 | 5,04 | 352 | M.W.M. |
BBS009032 | Ituna | motorspits | R. Beeckmans | Gent | 1957 | | 38,70 | 5,03 | 364 | DAF |
BBS002700a | Ituri | spits | R. De Boeck | Boom | 1930 | | 38,61 | 5,06 | 349 | Linke Hofman |
BBS002700b | Ituri | spits | R. De Boeck - De Wachter | Boom | 1930 | | 38,61 | 5,06 | 349 | General Motors |
BBS009033 | Ivabui | motorspits | J.C. Becu | Duinkerke | 1951 | | 38,54 | 5,04 | 393 | Baudouin |
BBS002701 | Ivanoch | spits | T. Delkord | Couillet | 1927 | | 38,48 | 5,03 | 391 | Deutz |
BBS002713 | Ivanoch | - | A. Grenier | Macrchiene-Au-Pont | 1881 | | 38,63 | 5,01 | 260 | Dorman |
BBS002702 | Iviza | Kempenaar | C. De Wit | Antwerpen | 1956 | Scheepswerven van Langerbrugge | 45,70 | 6,60 | 649 | General Motors |
BBS002703 | Ivo | spits | E. De Wit | Antwerpen | 1893 | Scheepswerf Sorel | 38,63 | 5,10 | 364 | General Motors |
BBS009034 | Ivo | motorspits | Eduard. De Wit - Maria Roef | Antwerpen | 1936 | | 38,24 | 5,00 | 372 | General Motors |
BBS009035 | Ivojea | motorspits | J. Theuninck | Gent | 1939 | | 38,80 | 5,03 | 348 | General Motors |
BBS002704 | Ivojo | spits | J. Vermeulen | Oudenburg | 1912 | | 38,42 | 5,08 | 346 | General Motors |
BBS002705 | Ivomar | spits | Mevr. M. Piens | Gent | 1913 | | 38,73 | 5,06 | 364 | General Motors |
BBS002707 | Ivy | - | Fa. A. Schumacher | Datteln-Westfalen | 1926 | | 26,99 | 4,56 | 138 | Industrie |
BBS002708 | Ivy | sleepschip | L. Verberght | Luik | 1905 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 50,10 | 6,59 | 579 | -geen- |
BBS009036 | Ivy | Kempenaar | R. Ledent - Gorris | Ekeren | 1931 | | 50,00 | 6,60 | 599 | Böhn und Kähler |
BBS002709 | Ivy 3 | Kempenaar | C. Verberght | Rumst | 1927 | | 49,83 | 6,53 | 601 | A.B.C. |
BBS002710 | Ivy 4 | Kempenaar | J. Verberght | Rumst | 1930 | | 49,95 | 6,60 | 600 | Modag |
BBS002711 | Ivy 5 | sleepschip (Kempenaar) | F. Verberght | Antwerpen | 1929 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,87 | 6,57 | 655 | -geen- |
BBS002706 | Ivy II | Samberschip | A. Hoeykens | Rumst | 1917 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,83 | 5,05 | 395 | General Motors |
BBS007683b | Ixora | Duitse P - Gross Numéro (spits) | A Antoine Hurteau | Losne | 1923 | H.Lösche | - | - | - | Deutz |
BBS007683c | Ixora | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Camille Hurteau | Losne | 1923 | H.Lösche | - | - | - | Deutz |
BBS002712a | Ixtus | motorspits | T. Wynakker | Gent | 1943 | Scheepswerven van Burcht | 38,89 | 5,06 | 361 | General Motors |
BBS002712b | Ixtus | motorspits | Mevr. Y. Wynakker | Gent | 1943 | Scheepswerven van Burcht | 38,89 | 5,06 | 361 | General Motors |
BBS009037 | Izarra | motorspits | B. Leclerq | Saint-Mammes | 1936 | | 38,50 | 5,04 | 353 | General Motors |