Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met O, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS010993 | O.R. | spits | J. Claeys | Saint-Pol-sur-Mer | 1927 | | 38,64 | 5,04 | 389 | Lister |
BBS010994 | O.R. | motorspits | G. Guenin | Douai | 1950 | | 38,63 | 5,03 | 400 | Berliet |
BBS010998 | O.R.B. | motorspits | A. Lefebre | Bremes-les-Ardres | 1951 | | 38,52 | 5,02 | 399 | DAF |
BBS004375a | Oalac | sleepschip (spits) | Fr. Tanghe | Gent | 1902 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,75 | 5,02 | - | -geen- |
BBS004375b | Oalac | spits | A. Beekaert | Pollinckhove | 1902 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,04 | 351 | General Motors |
BBS004375c | Oalac | spits | A. Beekaert | Gent | 1902 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,04 | 351 | General Motors |
BBS004376 | Oasis | sleepschip | E. Van Damme | Antwerpen | 1909 | | 85,74 | 10,08 | 1537 | -geen- |
BBS010959 | Oasis | - | J. Van de Velde | Schilde | 1924 | | 79,84 | 9,23 | 1320 | Modag |
BBS004377 | Ob | Samberschip | J. Jamin | Luik | 1920 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,72 | 5,06 | 406 | -geen- |
BBS007892a | Oberland | sleepschip | Artus Hanse Transport GmbH & Co KG | Hamburg | 1944 | Gebroeders Muller | 54,95 | 8,20 | 681 | -geen- |
BBS004378a | Obi | sleepschip | E. Wijckmans | Mortsel | 1930 | | 79,90 | 9,20 | 1320 | -geen- |
BBS004378b | Obi | sleepschip | E. Wijckmans | Berchem | 1930 | | 79,90 | 9,20 | 1320 | -geen- |
BBS010960 | Objectif | motorspits | R. Podevin | Rouen | 1958 | | 38,47 | 5,04 | 386 | General Motors |
BBS009268a | Obwalden | motorspits | Société Bâloise de Navigation Rhénane | Basel | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 325 | Deutz |
BBS004461b | Occident | spits | M. Petit | Engis | 1910 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,34 | 5,02 | 364 | General Motors |
BBS004461c | Occident | spits | Jean-Pierre Petit | Engis | 1910 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,34 | 5,02 | 364 | Scania |
BBS004461d | Occident | spits | Edward Petit en Solange Deruelle | Engis | 1910 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,34 | 5,02 | 364 | Scania |
BBS004379 | Ocean | sleepschip (Kempenaar) | C. Lauter | Luik | 1907 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,45 | 6,54 | 559 | -geen- |
BBS010961 | Ocean | - | L. Van Akeleyen | Luik | 1896 | | 42,11 | 5,00 | 388 | General Motors |
BBS004380a | Ocean | spits | L. Teirlinck | Gent | 1930 | | 38,48 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS004380b | Ocean | spits | L. Teirlinck | Brugge | 1930 | | 38,48 | 5,05 | 368 | General Motors |
BBS007669b | Ocean | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Claudius-Charles Cnudde | Duinkerke | 1922 | H.C. Stülcken Sohn | - | - | - | Deutz |
BBS007669c | Ocean | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Société Anonyme des Pétroles Jupiter | -onbekend- | 1922 | H.C. Stülcken Sohn | - | - | - | Deutz |
BBS007669d | Ocean | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Frouard | Vitry-le-François | 1922 | H.C. Stülcken Sohn | - | - | - | Deutz |
BBS009665a | Ocean | motorspits | Cie Suisse de Nav. Basel | Basel | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | -onbekend- |
BBS009665b | Ocean | motorspits | -onbekend- | Londen | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | -onbekend- |
BBS010962 | Ocean 2 | Duitse P - Gross Numéro (spits) | L. Van Akeleyen | Luik | 1923 | | 38,41 | 5,00 | 304 | General Motors |
BBS010963 | Oceanic | motorspits | J. Daems | Antoing | 1942 | | 38,80 | 5,06 | 344 | General Motors |
BBS009327 | Ocèanie | Samberschip | Camiel Frans Van den Meirsche | Boom | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 46,80 | 5,04 | 461 | Hollandia |
BBS004381 | Octave | spits | H. Dubois | Tertre | 1896 | | 38,53 | 5,03 | 354 | General Motors |
BBS004382 | Octavie | - | A. Rotty | Oudenburg | 1893 | Chantier Naval Jemeppe sur Meuse | 38,41 | 5,05 | 274 | Kromhout |
BBS004383a | Octavie | spits | G. Van Cauteren | Niel | 1914 | | 38,72 | 5,05 | 371 | A.B.C. |
BBS004383b | Octavie | spits | G. Van Cauteren | Niel | 1914 | | 38,72 | 5,05 | 371 | General Motors |
BBS004384a | Octavie 2 | spits | G. Van Cauteren | Niel | 1927 | | 38,30 | 5,07 | 381 | General Motors |
BBS004384b | Octavie 2 | spits | G. Van Cauteren | Niel | 1927 | | 38,30 | 5,07 | 381 | General Motors |
BBS004385 | Octodi | motorspits | O. Petit | Bléharies | 1961 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 38,91 | 5,06 | 398 | General Motors |
BBS001462d | Octopus | motorspits | Thierry Feneuil | Stee | 1957 | Scheepswerf Van Garsse | 38,86 | 5,07 | 380 | Scania |
BBS010964 | Odecla | spits | J. Rousseau | Gent | 1929 | | 38,66 | 5,04 | 329 | Caterpillar |
BBS004386a | Odeon | sleepschip (spits) | C. Paap | Burcht | 1926 | | 38,58 | 5,05 | 376 | -geen- |
BBS004386b | Odeon | sleepschip (spits) | C. Paap | Merksem | 1926 | | 38,58 | 5,05 | 376 | -geen- |
BBS011614a | Odeon | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1957 | Chantier Naval Plaquet | 38,86 | 5,07 | 374 | -onbekend- |
BBS010965 | Oder | Dortmunder | N.V. Vola | Rotterdam | 1924 | | 67,12 | 8,20 | 932 | Carels |
BBS010966 | Odessa | - | Gebroeders maes | Antwerpen | 1973 | | 80,00 | 9,48 | 2009 | Lister Midless |
BBS004387 | Odette | spits | A. Missiaen | Diksmuide | 1907 | | 38,65 | 5,03 | 348 | Deutz |
BBS004388 | Odette | spits | Ets. Van Heygen Gebroeders | Gent | 1927 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,48 | 5,05 | 359 | General Motors |
BBS010967 | Odette | motorspits | L. Hooglander | Dordrecht | 1963 | | 39,00 | 5,09 | 374 | M.W.M. |
BBS007530c | Odi | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS004390 | Odila | - | E. Seghers | Hingene | 1912 | Scheepswerf Van Garsse | 30,67 | 5,02 | 165 | Gardner |
BBS004538 | Odila | klipperaak | -onbekend- | Wintam | - | | - | - | - | -geen- |
BBS006471 | Odila | Kempenaar | P. en C. Swinnens | Gent | 1914 | | 50,02 | 6,62 | 554 | General Motors |
BBS004389a | Odila | - | L. Kestelmont | Wijnegem | 1921 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 23,16 | 4,98 | 100 | Kromhout |
BBS004389b | Odila | - | L. Kestelmont | Wijnegem | 1921 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 23,16 | 4,98 | 100 | Bussing |
BBS004392 | Odile | - | R. Marnef | Puurs | 1913 | Scheepswerf Van Garsse | 23,38 | 4,73 | 119 | Moës |
BBS004391a | Odile | spits | A. Louwagie | Sint Amandsberg | 1928 | | 38,74 | 5,02 | 344 | General Motors |
BBS004391b | Odile | spits | G. Vermeir | Tertre | 1928 | | 38,74 | 5,02 | 344 | General Motors |
BBS004394 | Odilia | spits | F. Scheltjens | Steendorp | 1929 | | 38,60 | 5,05 | 344 | Deutz |
BBS004393a | Odilia | - | C. Magnus | Hingene | 1911 | | 34,50 | 4,93 | 209 | General Motors |
BBS004393b | Odilia | - | C. Magnus | Hingene | 1911 | | 34,50 | 4,93 | 209 | General Motors |
BBS010968 | Odilon | motorspits | Mme. Wwe. O. Canipel | Mortagne du Nord | 1948 | | 38,81 | 5,05 | 377 | General Motors |
BBS010969 | Odimar | motorspits | M. Van Gaever | Merksem | 1966 | | 38,90 | 5,06 | 362 | General Motors |
BBS001978e | Odin | spits | Melle Fleury | -onbekend- | 1918 | - | 38,38 | 5,08 | 386 | General Motors |
BBS001978f | Odin | spits | -onbekend- | Bordeaux | 1918 | - | 38,38 | 5,08 | 386 | General Motors |
BBS004395a | Odin | spits | D. Goedgezelschap | Berchem | 1925 | | 38,40 | 5,02 | 371 | General Motors |
BBS004395b | Odin | spits | D. Goedgezelschap | Appels | 1925 | | 38,40 | 5,02 | 371 | General Motors |
BBS009924g | Odin | - | Odin B.V. | Oudemirdum | 1971 | Chantier Naval de Rupelmonde | 100,00 | 11,40 | 3013 | ABC |
BBS010970 | Odra | spits | A. Pawlak | Antoing | 1935 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,59 | 5,07 | 384 | General Motors |
BBS010971 | Odro | spits | R. Ceulemans | Obourg | 1914 | | 38,54 | 5,03 | 347 | General Motors |
BBS007603b | Oeillet | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -geen- |
BBS009728f | Oheim | - | -onbekend- | Wustermark | 1963 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 73,00 | 8,20 | 1000 | General Motors |
BBS007675c | Ohio | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | 38,36 | 5,04 | 334 | -onbekend- |
BBS004396 | Oise | sleepschip | S.A. La Sambre | Antwerpen | 1915 | | 46,62 | 5,08 | 430 | -geen- |
BBS010972 | Ojamap | motorspits | P. Berthomier | Marseille-les-Aubigny | 1965 | | 38,26 | 5,02 | 405 | Baudouin |
BBS009219c | OK Nice | gemotoriseerde sleepspits | Dartois | -onbekend- | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 428 | -onbekend- |
BBS007670f | Okaou | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | - | - | - | -onbekend- |
BBS001744 | Okapi | Baquet de Charleroi | Léopold Vanden Eijnde | Halle | 1907 | - | 19,45 | 2,65 | 76,4 | -geen- |
BBS010973 | Okinawa | - | L. Caulier | Merelbeke | 1967 | | 73,00 | 8,20 | 1096 | General Motors |
BBS004397 | Olbia | motorspits | D. Van Gaever | Emelgem | 1959 | | 38,79 | 5,05 | 352 | Klockner Humboldt |
BBS010974 | Olbia | Kempenaar | A. Van Gaever | Dessel | 1907 | | 49,85 | 6,56 | 572 | Deutz |
BBS004409 | Olby | motorspits | J. Pauwels | Lessines | 1944 | | 38,68 | 5,04 | 360 | Moës |
BBS009531 | Oldenhorn | - | Lloyd AG. | Basel | 1940 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 55,00 | 7,20 | 626 | Sulzer |
BBS010975 | Ole | spits | N.V. Van Pelt | Brecht | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,49 | 5,06 | 369 | General Motors |
BBS004398 | Olga | spits | Mevr. Wwe. R. Cloet | Veurne | 1898 | | 38,54 | 5,07 | 339 | General Motors |
BBS004399 | Olga | spits | G. Moinnil | Luik | 1914 | Chantier Naval De Beez | 38,38 | 5,05 | 349 | Moës |
BBS004401 | Olga | spits | A. Peleman | Gent | 1926 | | 38,50 | 5,06 | 368 | General Motors |
BBS004402 | Olga | spits | R. Van Assche | Gent | 1930 | | 38,61 | 5,07 | 341 | General Motors |
BBS004403a | Olguju | motorspits | G. Tabary | Agimont | 1942 | | 38,72 | 5,04 | 366 | General Motors |
BBS004403b | Olguju | motorspits | G. Tabary | Antwerpen | 1942 | | 38,72 | 5,04 | 366 | General Motors |
BBS010976 | Oli | spits | T. Den Breejen | Antheit | 1929 | | 38,19 | 5,02 | 360 | General Motors |
BBS004404a | Olifant | motorspits | L. Roland | Seilles | 1959 | Chantier Michot | 39,06 | 5,08 | 381 | Lister |
BBS004404b | Olifant | motorspits | P. Roland | Luik | 1959 | Chantier Michot | 39,06 | 5,08 | 381 | Lister |
BBS010977 | Olijos | motorspits | O. Caroulle | Arques | 1959 | | 38,49 | 5,05 | 385 | Baudouin |
BBS004405 | Oliva | spits | C. Vuybert | Luik | 1915 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 38,00 | 5,04 | 279 | General Motors |
BBS010978 | Olivares | motorspits | C. Dartevelle | Thuin | 1946 | | 38,73 | 5,04 | 364 | Caterpillar |
BBS004406 | Olivia | - | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1959 | Scheepswerf De Rupel | 54,74 | 7,18 | 720 | Mercedes-Benz |
BBS004407 | Olivier | spits | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1931 | Scheepswerf Herbosh | 38,57 | 5,02 | 376 | Modag |
BBS004955d | Olivier | Luxe motor | -onbekend- | Terneuzen | 1929 | Scheepswerf A. Apol | 38,89 | 5,29 | 249 | Deutz |
BBS004408a | Oljan | motorspits | Olivia De Backer | Gent | 1957 | | 38,85 | 5,03 | 396 | A.B.C. |
BBS004408b | Oljan | motorspits | Olivia De Backer | Gent | 1957 | | 38,85 | 5,03 | 396 | A.B.C. |
BBS010979 | Olry | motorspits | F. Pauwels | Brussel | 1944 | | 38,71 | 5,03 | 358 | Moës |
BBS004410 | Olse | motorspits | A. Vleminck | Sint Jans Molenbeek | 1957 | Chantiers de L'Escault | 38,47 | 5,04 | 373 | General Motors |
BBS010980 | Olse | motorspits | A. Vleminck | Sint Jans Molenbeek | 1966 | | 38,74 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS010981 | Olympia | motorspits | C. Van Looy | Gent | 1939 | | 38,98 | 5,07 | 354 | Modag |
BBS006472 | Olympic | motorspits | N.V. Humber Handelsmaatschappij | Amsterdam | 1928 | | 39,00 | 5,03 | 261 | Lister |
BBS010982 | Ombrie | spits | M. Ceulemans | Fleurus | 1929 | | 38,34 | 5,03 | 362 | Deutz |
BBS000948e | Omega | motorspits | Gitra B.V.B.A. | Wijnegem | 1955 | Scheepswerf Emile Lambrechts De Toekomst | 38,60 | 5,02 | 333 | General Motors |
BBS004411 | Omer | spits | O. Mertens | Eeklo | 1894 | | 38,52 | 5,06 | 367 | General Motors |
BBS007501c | Omni-Modo | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | 38,31 | 5,04 | 335 | -geen- |
BBS004412a | Onaida | spits | H. Van Wingen | Gent | 1955 | | 39,00 | 5,04 | 389 | A.B.C. |
BBS004412b | Onaida | motorspits | F. Van Nimmen | Merksem | 1955 | | 39,00 | 5,04 | 389 | A.B.C. |
BBS004461a | Oncida | sleepschip (spits) | Jacques De Roo | Antwerpen | 1910 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,34 | 5,02 | 364 | -geen- |
BBS004413 | Onderneming | sleepschip | P. Scheele | Rotterdam | 1908 | | 44,08 | 6,99 | 404 | -geen- |
BBS010983 | Onderneming | - | M. De Korte | Tholen | 1961 | | 76,84 | 8,20 | 1034 | Deutz |
BBS010986 | Onderneming | - | K. Klompien | Zwammerdam | 1930 | | 38,55 | 5,05 | 277 | DAF |
BBS010987 | Onderneming | - | J. Speksnijder | Rotterdam | 1928 | | 31,32 | 5,05 | 164 | Skoda |
BBS007845a | Onderneming | sleepschip | P.C. Bos | Ijsselmonde | 1900 | Scheepswerf Baanhoek | 71,85 | 9,82 | 1091 | -geen- |
BBS007845b | Onderneming | sleepschip | Maatschappij Sleepschip Onderneming N.V. | Rotterdam | 1900 | Scheepswerf Baanhoek | 71,85 | 9,82 | 1091 | -geen- |
BBS007845c | Onderneming | sleepschip | C.H.W. van Dam en co. | Rotterdam | 1900 | Scheepswerf Baanhoek | 71,85 | 9,82 | 1091 | -geen- |
BBS010240a | Onderneming | Luxe Motor | De Onderneming Beurtvaart Maatschappij N.V. | Ouddorp | 1925 | Scheepswerf Paans | 38,91 | 5,05 | 274 | Kromhout |
BBS010240b | Onderneming | Luxe Motor | F. van Dender | Clinge | 1925 | Scheepswerf Paans | 38,91 | 5,05 | 274 | Kromhout |
BBS010240c | Onderneming | Luxe Motor | P.J. van Hoeve | Rotterdam | 1925 | Scheepswerf Paans | 38,91 | 5,05 | 274 | Kromhout |
BBS010984 | Onderneming II | - | M. De Korte | Tholen | 1962 | | 62,13 | 7,21 | 708 | M.A.N. |
BBS010985 | Onderneming III | - | M. De Korte | Tholen | 1962 | | 57,04 | 7,29 | 691 | Caterpillar |
BBS009813a | Onderneming IV | - | Scheepvaartbedrijf J. de Korte V.O.F. | Tholen | 2005 | Santierul Naval S.A. | 134,70 | 11,45 | 4131 | Caterpillar |
BBS004414a | Ondin | motorspits | H. Behiels | Gent | 1946 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 38,72 | 5,05 | 367 | A.B.C. |
BBS004414b | Ondin | motorspits | H. Behiels | Gent | 1946 | Chantier naval de Namèche Société Coopérative | 38,72 | 5,05 | 367 | Cummins |
BBS007657b | Ondine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Alphonse Pavaux | Rouen | 1922 | Schulze | - | - | - | Renault |
BBS007657c | Ondine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Charles Loisy | Charenton | 1922 | Schulze | - | - | - | Supdi |
BBS007657d | Ondine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Régnier | -onbekend- | 1922 | Schulze | - | - | - | Supdi |
BBS007657e | Ondine | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Lemoine | -onbekend- | 1922 | Schulze | - | - | - | Supdi |
BBS004415 | Onega | motorspits | H. Van Wingen | Gent | 1957 | | 38,96 | 5,02 | 389 | A.B.C. |
BBS006691 | Only | houten waal | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS004416 | Onrecht | - | Mejuf. M. Nauwelaers | Luik | 1899 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 44,83 | 5,54 | 359 | Bussing Nag |
BBS004417a | Ontario | sleepschip (spits) | Jan Van Dierendonck | Antwerpen | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,03 | 354 | -geen- |
BBS004417b | Ontario | spits | E. Van Dierendonck | Gent | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
BBS004417c | Ontario | spits | Zeescouts Brugge | Brugge | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
BBS004417d | Ontario | spits | Edwin Aelgoet | Brugge | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
BBS004417e | Ontario | spits | Rinus Verboom | Sluiskil | 1924 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,03 | 354 | M.A.N. |
BBS004418a | Ontario | spits | J. Van Straeten | Hoei | 1927 | | 38,40 | 5,03 | 365 | General Motors |
BBS004418b | Ontario | spits | L. Van Straeten | Antwerpen | 1927 | | 38,40 | 5,03 | 365 | General Motors |
BBS004419a | Ontario | sleepschip (Kempenaar) | E. Van Weelden | Dordrecht | 1925 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,98 | 6,58 | 578 | -geen- |
BBS004419b | Ontario | Kempenaar | J. Evert | Dordrecht | 1925 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 49,98 | 6,58 | 578 | Cummins |
BBS009232 | Oost-Vlaanderen | sleepschip (spits) | Prosper Zoeter | Eecke | 1925 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,50 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS010989 | Oost-Vlaanderen | sleepschip | Rederij Lalement | Gent | 1912 | | 95,71 | 12,06 | 2329 | -geen- |
BBS010455b | Oosterland | - | S. Oudkerk & Zn N.V. | Rotterdam | 1964 | Meidericher Schiffswerft | 79,80 | 9,00 | 1406 | M.W.M. |
BBS010455c | Oosterland | - | Succes 12 Handel Exploitatie & Administratie B.V. | Rotterdam | 1964 | Meidericher Schiffswerft | 79,80 | 9,00 | 1406 | M.W.M. |
BBS010988 | Oostkolk | spits | J. Van Ijk | Terneuzen | 1931 | | 38,90 | 5,08 | 341 | Deutz |
BBS009919a | Oostland | - | F. & E. Mampaey | Merksem | 1960 | Chantier Naval de Rupelmonde | 66,96 | 7,30 | 914 | A.B.C. |
BBS009919b | Oostland | - | H.A. Theuns en P.H. Hendricks i | Zwijndrecht | 1960 | Chantier Naval de Rupelmonde | 66,96 | 7,30 | 914 | A.B.C. |
BBS004420 | Op Gods Genade | sleepschip (spits) | O. Fraçois | Oostkamp | 1905 | | 37,53 | 5,04 | 325 | -geen- |
BBS007900a | Op Hoop van Welvaart | sleepschip | F. van der Lee | Terneuzen | 1902 | S. Seijmonsbergen | 41,90 | 7,10 | 449 | -geen- |
BBS004400a | Ope-Dei | Kempenaar | P. Theeuwissen | Lanaken | 1908 | | 50,00 | 6,58 | 548 | A.B.C. |
BBS004400b | Ope-Dei | Kempenaar | A. Theeuwissen | Wijnegem | 1908 | | 50,00 | 6,58 | 548 | A.B.C. |
BBS004844 | Opera | houten waal | -onbekend- | Damprémy | - | | - | - | - | -geen- |
BBS010990 | Ophelia | motorspits | K. Cobbaut | Willebroek | 1957 | | 38,90 | 5,04 | 381 | Bohn und Kähler |
BBS010437c | Ophelia | Verlengde Dortmunder | K. Cobbaut | Gent | 1953 | Bayerische Schiffswerft | 80,00 | 8,20 | 1111 | Deutz |
BBS010437d | Ophelia | Verlengde Dortmunder | C. de Brauwer | Gent | 1953 | Bayerische Schiffswerft | 80,00 | 8,20 | 1111 | Deutz |
BBS010437e | Ophelia | Verlengde Dortmunder | R. Cobbaut in Antwerpen | -onbekend- | 1953 | Bayerische Schiffswerft | 80,00 | 8,20 | 1111 | Deutz |
BBS010991 | Ophelie | - | R. Leysen en R. Op de Beeck | Antwerpen | - | | 43,70 | 6,71 | 501 | Mercedes-Benz |
BBS004421 | Ophella | motorspits | K. Cobbaut | Willebroek | 1957 | | 38,95 | 5,05 | 382 | Bohn und Kähler |
BBS004422 | Ophellie | - | A. Op de Beeck | Antwerpen | - | | 43,70 | 6,72 | 504 | Benz |
BBS004423a | Ops | Samberschip | G. Engelen | Rekem | 1912 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,09 | 5,04 | 415 | -geen- |
BBS004423b | Ops | Samberschip | J. Engelen | Rekem | 1922 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 46,09 | 5,04 | 415 | -geen- |
BBS010992 | Optimist | - | B. Looff | Rotterdam | 1958 | | 54,89 | 5,70 | 535 | Deutz |
BBS004424 | Ora et Labora | Samberschip | J. Lesage | Maasbracht | 1923 | | 46,84 | 5,07 | 398 | Deutz |
BBS010996 | Ora et Labora | - | J. Le Sage | Maasbracht | 1953 | | 56,96 | 7,02 | 600 | General Motors |
BBS010997 | Ora et Labora | - | J. Van der Molen | Sneek | 1909 | | 42,25 | 6,85 | 445 | Volvo Penta |
BBS004425 | Ora Labora | spits | H. Los | Marchienne-au-Pont | 1901 | | 38,48 | 5,02 | 356 | Lister |
BBS010995 | Oradour | motorspits | Mme. Wwe. B. Regnoux | Rouen | 1957 | | 38,83 | 5,06 | 411 | Baudouin |
BBS007882d | Oranje 04 | sleepschip | Brandstoffen Handel & Rederij N.V. | Amsterdam | 1926 | De Groot & Van Vliet N.V. | 78,92 | 9,50 | 1213 | -geen- |
BBS007882e | Oranje 04 | sleepschip | Amstelland Rederij N.V. | Amsterdam | 1926 | De Groot & Van Vliet N.V. | 78,92 | 9,50 | 1213 | -geen- |
BBS010999 | Orbec 1 | spits | S. Lesecq | Saint-Pol-sur-Mer | 1927 | | 38,48 | 5,04 | 390 | General Motors |
BBS004426 | Orbeco | - | J. Van der Stroom | Velp | 1898 | | 42,47 | 5,91 | 159 | Deutz |
BBS004427 | Orca | spits | E. Docik | Merelbeke | 1927 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,90 | 5,04 | 346 | M.A.N. |
BBS011000 | Orca | spits | J. Verbeke | Gent | 1927 | | 38,90 | 5,05 | 344 | M.A.N. |
BBS003131d | Orca | motorspits | R. Hartman | Terneuzen | 1961 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 38,72 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS009273a | Orca | sleepschip (Kempenaar) | Phil H. Verbeeck Deonies | Willebroek | 1927 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,89 | 6,59 | 591 | -geen- |
BBS011250d | Orca | motorsleepboot | J.A. Flipsen | Capelle a/d Ijssel | 1955 | H. de Haas | 21,50 | 5,46 | - | Deutz |
BBS011250e | Orca | Duw- en sleepboot | R.L. van den Berg | Krimpen a/d Lek | 1955 | H. de Haas | 21,00 | 5,46 | - | Deutz |
BBS011250f | Orca | Duw- en sleepboot | Orca Scheepvaartbedrijf B.V. | Krimpen a/d Lek | 1955 | H. de Haas | 21,00 | 5,46 | - | Deutz |
BBS011250g | Orca | Duw- en sleepboot | H. Noorda | Hellevoetsluis | 1955 | H. de Haas | 21,00 | 5,46 | - | Cummins |
BBS004428 | Orchidee | Samberschip | S.A. Carrières et fours à Chaux de la Meuse | Luik | 1909 | Chantier Naval De Beez | 46,92 | 5,02 | 394 | Klockner Humboldt |
BBS004429 | Orchidee | spits | R. Poelman | Gent | 1924 | | 38,47 | 5,04 | 366 | General Motors |
BBS008081b | Orchidee | - | J.P. Poelman | Gent | 1958 | Scheepswerf Fulton | 64,77 | 7,18 | 825 | General Motors |
BBS011002 | Oregon | spits | J.P. Feneuil | Blaton | 1928 | | 38,41 | 5,03 | 366 | General Motors |
BBS004431 | Oremus | spits | V. Vilain | Gent | 1950 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,40 | 5,04 | 365 | General Motors |
BBS011001 | Oremus | motorspits | M. Cardon | Brugge | 1939 | | 38,56 | 5,08 | 365 | Dorman |
BBS004430a | Oremus | spits | E. Buysse | Mariakerke | 1924 | | 38,75 | 5,06 | 359 | General Motors |
BBS004430b | Oremus | spits | M. Cardon | Brugge | 1924 | | 38,75 | 5,06 | 359 | General Motors |
BBS004432 | Orgeon | spits | M. De Borghgraeve | Wiers | 1928 | | 38,58 | 5,06 | 353 | General Motors |
BBS004433a | Ori II | spits | Mevr. Wwe. G. Duquet | Roeselare | 1936 | | 38,55 | 5,05 | 356 | Bohn und Kähler |
BBS004433b | Ori II | spits | Mevr. Wwe. G. Duquet | Roeselare | 1936 | | 38,55 | 5,05 | 356 | Bohn und Kähler |
BBS004434 | Ori III | - | J. Duquet | Dendermonde | 1925 | Scheepswerf Van Garsse | 29,89 | 5,05 | 147 | Kromhout |
BBS004435a | Ori IV | - | Mevr. E. Duquet | Emelgem | 1929 | | 38,86 | 5,00 | 210 | General Motors |
BBS004435b | Ori IV | - | A. Van Praet | Gent | 1929 | | 38,86 | 5,00 | 210 | General Motors |
BBS011008 | Oric 7 | - | Société Ame. Oric | Luik | 1965 | | 72,65 | 8,25 | 1160 | Deutz |
BBS011003 | Oric I | - | Société Ame. Oric | Luik | 1964 | | 72,85 | 8,22 | 1117 | Deutz |
BBS011004 | Oric II | - | Société Ame. Oric | Luik | 1964 | | 75,97 | 8,24 | 1161 | Deutz |
BBS011005 | Oric III | - | Société Ame. Oric | Luik | 1964 | | 73,00 | 8,23 | 1171 | Deutz |
BBS011006 | Oric IV | - | Société Ame. Oric | Luik | 1968 | | 80,00 | 9,50 | 1497 | Deutz |
BBS011010 | Oric IX | - | Société Ame. Oric | Luik | 1966 | | 72,70 | 8,24 | 1204 | Caterpillar |
BBS011007 | Oric VI | Kempenaar | Société Ame. Oric | Luik | 1928 | | 50,34 | 6,58 | 606 | Deutz |
BBS011009 | Oric VIII | - | Société Ame. Oric | Luik | 1966 | | 72,67 | 8,25 | 1175 | Deutz |
BBS011011 | Orida | Kempenaar | J. Gasten | Antwerpen | 1928 | | 50,00 | 6,60 | 609 | Gernal Motors |
BBS004436 | Orient | - | A. Gilman | Bois de Breux | 1894 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 45,65 | 5,50 | 411 | M.A.N. |
BBS004437a | Orient | motorspits | Edouard Petit | Givet | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,03 | 325 | -onbekend- |
BBS004437b | Orient | motorspits | Adolphe Petit | Engis | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,03 | 325 | V.D. Kerckhove |
BBS004437c | Orient | motorspits | Adolphe Petit | Engis | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,03 | 325 | Scania Vabis |
BBS004437d | Orient | motorspits | Eduard Petit | Engis | 1930 | Ateliers et Chantiers Navals de la Meuse | 38,45 | 5,03 | 325 | Scania |
BBS007613b | Orienteur | Duitse P - Gross Numéro (spits) | La Lyonaise | -onbekend- | 1922 | Deutsche Werke A.G. | - | - | - | -geen- |
BBS011012 | Origny | spits | B. Ovide | St. Amand par Bouchain | 1930 | | 38,58 | 5,04 | 358 | Deutz |
BBS009720 | Orinoko | - | Schweirische Reederei A.G. | Basel | 1957 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,9 | 11,00 | 1695 | Sulzer |
BBS004438 | Orion | - | N.V. Eugène Herbosch | Antwerpen | 1904 | Scheepswerf Cockerill | 49,95 | 6,25 | 366 | Humboldt-Deutz |
BBS011013 | Orion | spits | E. Van der Molen | Rotterdam | 1927 | | 38,86 | 5,07 | 317 | Gardner |
BBS004439a | Orion | spits | J. Van den Bossche | Deurne | 1913 | | 39,99 | 5,08 | 355 | Moës |
BBS004439b | Orion | spits | M. Rottiers | Marchienne au Pont | 1913 | | 39,99 | 5,08 | 355 | Scania Vabis |
BBS009282h | Orion | sleepschip (Dortmunder) | Gebr. Oldenhage | Lisserbroek | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 1000 | -geen- |
BBS009282i | Orion | Dortmunder | Gebr. Oldenhage | Lisserbroek | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 71,80 | 8,20 | 1006 | Deutz |
BBS009282j | Orion | Dortmunder | T. Verlaan | Groningen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 71,80 | 8,20 | 1006 | Deutz |
BBS004440a | Orlando | motorspits | R. Roland | Seilles | 1963 | Chantier Michot | 38,93 | 5,09 | 380 | Lister |
BBS004440b | Orlando | motorspits | R. Roland | Luik | 1963 | Chantier Michot | 38,93 | 5,09 | 380 | Lister |
BBS011014 | Ornano | motorspits | R. Lefebvre | Duinkerke | 1962 | | 38,51 | 5,02 | 399 | Baudouin |
BBS011015 | Ornd | spits | A. François | Marchienne au Pont | 1914 | | 38,75 | 5,08 | 328 | General Motors |
BBS005249 | Oro | houten waal | -onbekend- | -onbekend- | - | | - | - | - | -geen- |
BBS007660b | Orpailleur | Duitse P - Gross Numéro (spits) | CMTE | -onbekend- | 1923 | Frans Loberens | - | - | - | -onbekend- |
BBS004441 | Orphee | spits | A. Lespinoy | Gent | 1908 | | 38,35 | 5,000 | 373 | General Motors |
BBS011016 | Orphee | motorspits | P. Zaman | Comines | 1939 | | 38,62 | 5,03 | 366 | General Motors |
BBS005624k | Orta | motorduwboot | Amber Shipping International S.A. | -onbekend- | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 26,37 | 5,51 | - | Cummins |
BBS005624l | Orta | motorduwboot | Flotille B.V.B.A | Antwerpen | 1948 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 26,37 | 5,51 | - | Cummins |
BBS004076g | Orthoboot | motorspits | -onbekend- | -onbekend- | 1961 | Gebroeders Van Kerckhove | 38,88 | 5,05 | 355 | Scania |
BBS004076h | Orthoboot | motorspits | -onbekend- | Eeklo | 1961 | Gebroeders Van Kerckhove | 38,88 | 5,05 | 355 | Scania |
BBS011017 | Ortygia | - | R. Schurinck | Kampen | 1956 | | 79,52 | 8,19 | 1142 | Deutz |
BBS004445a | Os-Fe | motorspits | O. Cyx | Nieuwpoort | 1960 | Chantier Michot | 38,89 | 5,05 | 371 | Alfa Romeo |
BBS004445b | Os-Fe | motorspits | O. Cyx | Heer-Agimont | 1960 | Chantier Michot | 38,89 | 5,05 | 371 | Alfa Romeo |
BBS011018 | Osaka | - | G. Clauwaert | Gent | 1961 | | 54,98 | 7,24 | 688 | M.W.M. |
BBS004442 | Oscar | spits | S.A. Carrières de Saint Louis de Landelies | Doornik | 1930 | | 39,64 | 5,07 | 374 | General Motors |
BBS004443 | Oscar | spits | Mevr. E. De Clercq en F. Van den Bossche | Gent | 1936 | | 38,72 | 5,04 | 359 | General Motors |
BBS011019 | Oscar | sleepschip | Mme. Wwe. O. De Clercq en O. Parmentier | Brasschaat | 1930 | | 79,93 | 9,20 | 1336 | -geen- |
BBS011020 | Oscar | motorspits | J.J. Greif | Maastricht | 1946 | | 38,82 | 5,07 | 371 | Baudouin |
BBS009041 | Oscar-Irma | sleepschip (Kempenaar) | Ed. Possemiers | Boom | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 50,00 | 6,55 | | -geen- |
BBS007617c | Oser | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Devin | -onbekend- | 1922 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -geen- |
BBS004444 | Oseur | spits | H. Van Sevenant | Werken | 1920 | | 38,55 | 5,05 | 353 | General Motors |
BBS011021 | Osiva | motorspits | R. Vantryen | Béthune | 1959 | | 38,42 | 5,05 | 380 | Poyaud |
BBS004446 | Osma | - | Mevr. M. Van Tilborg | Antwerpen | 1900 | | 73,56 | 9,55 | 1036 | Mercedes |
BBS011022 | Osma | motorspits | C. Landsweerdt | Duinkerke | 1957 | | 38,33 | 5,00 | 394 | Poyaud |
BBS004447 | Osria | motorspits | O. Verbeke | Sint Amandsberg | 1963 | Scheepswerven van Langerbrugge | 39,25 | 5,10 | 371 | Rolls Royce |
BBS011023 | Ossa | spits | D. Michel | Vitry-le-François | 1932 | | 38,75 | 5,06 | - | Deutz |
BBS004448 | Ostara | spits | F. Kips | Gent | 1922 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,40 | 5,03 | 340 | A.B.C. |
BBS011024 | Ostara | - | H. Rysselaere | Gent | 1965 | | 56,00 | 6,65 | 679 | Cummins |
BBS008616h | Ostia | - | X. Goedgezelschap en S. Mees | Schoten | 1964 | | 80,00 | 9,05 | 1373 | Caterpillar |
BBS004449 | Otegee | spits | E. De Cock | Oudenburg | 1931 | | 38,82 | 5,07 | 352 | Humboldt-Deutz |
BBS011229 | Otter | - | -onbekend- | Nieuwpoort | - | | - | - | - | -onbekend- |
BBS011025 | Otu | spits | J. Steenacker | Willebroek | 1926 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,44 | 5,05 | 365 | General Motors |
BBS004450a | Oud Antwerpen | spits | L. Longueville | Antwerpen | 1928 | | 38,50 | 5,08 | 374 | General Motors |
BBS004450b | Oud Antwerpen | spits | J. Den Hond | Overpelt | 1928 | | 38,50 | 5,08 | 374 | General Motors |
BBS004451a | Oudenberg | - | N. Van Cleemput | Geeraardsbergen | 1912 | | 38,95 | 5,01 | 266 | Otto-Deutz |
BBS004451b | Oudenberg | - | N. Van Cleemput | Geeraardsbergen | 1912 | | 38,95 | 5,01 | 266 | A.B.C. |
BBS004452 | Ouest | Kempenaar | Société de la Vieille Montagne | Angleur | 1906 | Chantier Naval Jabon et Frères Cie | 50,87 | 6,27 | 512 | Caterpillar |
BBS011026 | Ouest | motorspits | H. Houte | Thourotte | 1955 | | 38,49 | 5,06 | 389 | General Motors |
BBS004453 | Ougree 1 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1918 | Scheepswerf Cockerill | 46,38 | 5,03 | 418 | -geen- |
BBS004454 | Ougree 2 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1918 | Scheepswerf Cockerill | 46,37 | 5,02 | 423 | -geen- |
BBS004455 | Ougree 3 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 46,,34 | 5,03 | 423 | -geen- |
BBS004456 | Ougree 4 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 46,35 | 5,03 | 424 | -geen- |
BBS004457 | Ougree 5 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 46,26 | 5,04 | 424 | -geen- |
BBS004458 | Ougree 6 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 46,29 | 5,04 | 425 | -geen- |
BBS004459 | Ougree 7 | sleepschip (Samberschip) | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1919 | Scheepswerf Cockerill | 46,33 | 5,03 | 419 | -geen- |
BBS004460a | Ougree 8 | Dortmunder | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,22 | 945 | A.B.C. |
BBS004460b | Ougree 8 | Dortmunder | S.A. S.O.M.E.F. | Luik | 1944 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,22 | 945 | General Motors |
BBS011027 | Oural | motorspits | R. Duval | Calais | 1959 | | 38,68 | 5,05 | 389 | Baudouin |
BBS009813b | Oural | - | CFT Trans | Parijs | 2005 | Santierul Naval S.A. | 134,70 | 11,45 | 4131 | Caterpillar |
BBS009141 | Oural 15 | motorspits | Compagnie Générale de Navigation | Parijs | 1920 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,55 | 5,04 | 310 | -onbekend- |
BBS009142 | Oural 16 | motorspits | Compagnie Générale de Navigation | Parijs | 1920 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,55 | 5,04 | 310 | -onbekend- |
BBS009143 | Oural 17 | motorspits | Compagnie Générale de Navigation | Parijs | 1920 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,55 | 5,04 | 310 | -onbekend- |
BBS009144 | Oural 18 | motorspits | Compagnie Générale de Navigation | Parijs | 1920 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,55 | 5,04 | 310 | -onbekend- |
BBS009145a | Oural 19 | motorspits | Compagnie Générale de Navigation | Parijs | 1920 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,55 | 5,04 | 310 | -onbekend- |
BBS009146a | Oural 20 | motorspits | Compagnie Générale de Navigation | Parijs | 1921 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,55 | 5,04 | 310 | -onbekend- |
BBS007587d | Outil | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Roger Hache | -onbekend- | 1923 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -onbekend- |
BBS009092 | Overal 't Huis | sleepschip | Pol Van Acker | Antwerpen | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 42,80 | 5,05 | 417 | -geen- |
BBS009793h | Overschie | Sleepschip | Speelmans Oliefabriek N.V. | Overschie | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,08 | 6,58 | 783 | -geen- |
BBS009793i | Overschie | Sleepschip | Gebr. de Jong B.V. | Rotterdam | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,08 | 6,58 | 783 | -geen- |
BBS009793j | Overschie | Sleepschip | Brookman | Wirdum | 1911 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,08 | 6,58 | 783 | -geen- |
BBS011028 | Ovet 1 | sleepschip | Overslagbedrijf Terneuzen Ovet N.V. | Terneuzen | 1961 | | 76,44 | 11,40 | 2212 | -geen- |
BBS011029 | Ovet 2 | sleepschip | Overslagbedrijf Terneuzen Ovet N.V. | Terneuzen | 1962 | | 76,44 | 11,40 | 2212 | -geen- |
BBS009786f | Oz'Amar | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1898 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,97 | 5,05 | 337 | -geen- |