Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met K, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS003115 | K-Bleu | motorspits | A. Dagnelie | Charleroi | 1955 | Chantier Michot | 38,87 | 5,04 | 363 | Lister |
BBS003116 | K-Bleu II | spits | R. Dagnelie | Lambussart | 1913 | Van de Kerckhove | 37,90 | 4,95 | 312 | General Motors |
BBS003092 | Kadia | motorspits | Camiel Notterdaeme | Nieuwpoort | 1957 | Francois Plaquet S.A. | 38,96 | 5,07 | 378 | General Motors |
BBS003093 | Kajolo | kempenaar | K. Stroep | Merksem | 1914 | | 49,84 | 6,59 | 553 | General Motors |
BBS007587c | Kalf | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Kleber Loine | -onbekend- | 1923 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -onbekend- |
BBS003094 | Kaly | motorspits | I. Pestiaux | Thuin | 1950 | Chantier Michot | 38,85 | 5,04 | 403 | Ruston |
BBS003095 | Kama | - | K. herebos | Antwerpen | 1900 | Scheepswerf Van Garsse | 25,75 | 4,65 | 152 | Kromhout |
BBS003096 | Kama | spits | A. Ollevier | Veurne | 1936 | Scheepswerf De Durme | 38,89 | 5,07 | 378 | General Motors |
BBS003097 | Kamali | spits | Karel van Landeghem | Temse | 1922 | | 38,43 | 5,07 | 360 | General Motors |
BBS003098 | Kamina | spits | J. Steenacker | Bléharies | 1911 | | 38,50 | 5,02 | 346 | Scania Vabis |
BBS003099 | Kamina | motorspits | D. Verheyen en J. Joos | Gent | 1960 | Scheepswerf Van Garsse | 38,78 | 5,06 | 381 | Cummins |
BBS003100 | Kamina | motorspits | Oscar Vleminck | Sint Jans Molenbeek | 1963 | Scheepswerf Panesi | 39,01 | 5,10 | 398 | General Motors |
BBS005546 | Kamina | - | Oscar Vleminckx | Gent | - | | 18,97 | 4,4 | - | -onbekend- |
BBS003101 | Kana | motorspits | H. Van Cauwenbergh | Baasrode | 1938 | Chantiers de L'Escault | 38,64 | 5,04 | 366 | Benz |
BBS007865a | Kanaalvaart 6 | sleepschip (Dortmunder) | Nederrijnsche Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1925 | Gebroeders Van Diepen | 67,04 | 8,20 | 949 | -geen- |
BBS007927a | Kanaalvaart V | sleepschip | Nederrijnsche Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1924 | Gutte Hoffnungshütte | 81,85 | 9,47 | 1345 | -geen- |
BBS003102 | Kanageo | motorspits | G. Van Strijdonck | Merksem | 1954 | | 38,70 | 5,05 | 363 | Bohn und Kähler |
BBS006452 | Kander | - | Transport Fluviaux S.A. | Genève | 1926 | | 65,25 | 8,50 | 994 | Deutz |
BBS007552c | Kaoah | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | | | | -onbekend- |
BBS003103 | Kardinaal Mercier | sleepschip | N.V. Scheepvaart Maatschappij | Dordrecht | 1925 | | 79,95 | 9,49 | 1363 | -geen- |
BBS003104 | Karel | motorspits | F. De Wilde | Mariekerke-Puurs | 1960 | | 38,98 | 5,05 | 391 | General Motors |
BBS007902b | Karel | sleepschip (Kempenaar) | Ewout Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1909 | De Toekomst | 50,00 | 6,57 | 511 | -geen- |
BBS003105 | Karina | motorspits | J. Notredaeme | Nieuwpoort | 1958 | Scheepswerf Van Garsse | 38,77 | 5,06 | 381 | General Motors |
BBS003106 | Karina | spits | A. Parmentier | Gent | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,07 | 358 | General Motors |
BBS003107 | Karla | Dortmunder | Mevr. Wwe. H. Ahlers | Summit-new-Jersey | 1942 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 66,94 | 8,18 | 887 | M.A.N. |
BBS003108 | Karluc | sleepschip | G. Anné | Hingene | 1902 | | 75,30 | 10,10 | 1197 | -geen- |
BBS003109 | Kasai | - | J. De Petter | Ooigem | 1902 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 29,50 | 4,76 | 130 | A.B.C. |
BBS003110 | Kasai | motorspits | H. Hellebosch | Antwerpen | 1956 | | 38,64 | 5,07 | 366 | Caterpillar |
BBS003111 | Kata | spits | A. Dick | Gent | 1930 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,80 | 5,04 | 338 | General Motors |
BBS003112 | Katanga | spits | F. Nauwelaerts | Gent | 1925 | | 38,50 | 5,03 | 363 | Bohn und Kähler |
BBS003113 | Katanga | sleepschip (Samberschip) | L. Sonnet | Eisden | 1922 | Chantier Naval De Beez | 46,30 | 5,03 | 388 | -geen- |
BBS007902a | Katharina | sleepschip (Kempenaar) | J.H. van Pass | Rotterdam | 1909 | De Toekomst | 50,00 | 6,57 | 511 | -geen- |
BBS003114 | Katy | Kempenaar | N.V. Rederij A. Maas | Antwerpen | 1955 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 54,16 | 6,60 | 377 | A.B.C. |
BBS001656d | Kaurie | Nieuwe kempenaar (55m schip) | P. Boender | Gorinchem | 1960 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,30 | 7,26 | 670 | General Motors (2x) |
BBS003117 | Keerbergen | - | Firma J. Luyckx | Antwerpen | 1943 | | 41,63 | 5,06 | 420 | General Motors |
BBS007588b | Kellermann | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Société Franco-Suisse de Navigation | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft MAN | 38,36 | 5,06 | 345 | -geen- |
BBS003118 | Kembs | Dortmunder | Navi-Fer A.G. | Basel | 1945 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 66,88 | 8,17 | 875 | Carels |
BBS003119 | Kempenland | Kempenaar | P.V.B.A. Vaverco | Turnhout | 1946 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,91 | 6,43 | 608 | General Motors |
BBS007496b | Kénia | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Agenor Pouchaux | Vermenton | 1922 | | 38,5 | 5,06 | 348 | Baudouin |
BBS003120 | Kentucky | motorspits | G. Van Messem | Antwerpen | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,42 | 5,05 | 365 | Bohn und Kähler |
BBS003121 | Keredy | motorspits | R. Van Assche | Gent | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,73 | 5,03 | 357 | A.W.A. |
BBS003122 | Kero | motorspits | G. Kets | Bléharies | 1941 | | 38,51 | 5,04 | 340 | Mac Laren |
BBS007514c | Ketch | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS003123 | Ketelmeer | - | K. Van Dijk | Kampen | 1909 | | 40,13 | 6,60 | 353 | Humboldt-Deutz |
BBS003124 | Keve | spits | Y. Kesteleyn | Antwerpen | 1923 | | 38,32 | 5,05 | 369 | General Motors |
BBS003125 | Kid | sleepschip | H. Verberght | Antwerpen | 1924 | | 80,03 | 9,48 | 1339 | -geen- |
BBS003126 | Kid 2 | sleepschip | H. Verberght | Antwerpen | 1898 | | 81,93 | 10,23 | 1405 | -geen- |
BBS006453 | Kien | - | Transport Fluviaux S.A. | Genève | 1923 | | 55,43 | 8,00 | 870 | M.A.N. |
BBS007571b | Kilowatt | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Cie Continentale de GAZ | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS003127 | Kim | Kempenaar | F. Goedgezelschap | Visé | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 50,09 | 6,60 | 605 | General Motors (2x) |
BBS004302e | Kiot | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf De Wachter | 38,75 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS005544c | Kiruna | motorspits | Albert Van Luyck | Gent | 1945 | Scheepswerf Van Garsse | 38,80 | 5,06 | 351 | DAF |
BBS003128 | Kismet | spits | J. Bruneel | Pollinckhove | 1904 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,42 | 5,05 | 362 | General Motors |
BBS003129 | Kismet | motorspits | L. de Kimpe | Antwerpen | 1961 | | 39,00 | 5,09 | 386 | General Motors |
BBS003130 | Kitoko | motorspits | E. Dick | Merelbeke | 1956 | | 38,63 | 5,06 | 368 | M.A.N. |
BBS003131a | Kivu | motorspits | H. De Kimpe | Antwerpen | 1961 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 38,72 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS003132 | Kiwi | motorspits | F. Blommaert | Doornik | 1944 | | 38,94 | 5,08 | 363 | General Motors |
BBS003133 | Kizu | Samberschip | B. Van Cauteren | Merksem | 1925 | | 46,76 | 5,07 | 419 | General Motors |
BBS007950 | Kleber | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | - | Chantier Naval Oscar Mory | - | - | - | -geen- |
BBS003721e | Knocke | stoomsleepboot | A.J. Heyntjes | Gent | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721f | Knocke | stoomsleepboot | H. Baert | Gent | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721g | Knocke | stoomsleepboot | P.E.H. Heyntjes | Gent | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721c | Knocke T31 | stoomsleepboot | Transports par Eau Interieur | Brussel | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721d | Knocke T31 | stoomsleepboot | Belgische Belgische Regering | Brussel | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS006437 | Kon-Tiki | motorspits | Joseph Rubbens en Mariette Dibbaut | Menen | 1966 | Scheepswerf De Durme | 38,92 | 5,07 | 367 | Caterpillar |
BBS007893e | Kon-Tiki | sleepschip (Dortmunder) | K. Kolkman | Amsterdam | 1926 | Van Duijvendijk N.V. | 66,92 | 8,19 | 951 | -geen- |
BBS007942c | Koos | sleepschip | Peter N.V. | Rotterdam | 1905 | Scheepswerf Boele | 87,97 | 10,09 | 1438 | -geen- |
BBS003134 | Korenbloem II | spits | N.V. Bloemmolens en Olieslagerijen Diksmuide | Diksmuide | 1899 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,05 | 351 | General Motors |
BBS008189 | Kraanponton B | Kraanschip | Stad Gent | Gent | 1965 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | - | - | - | - |
BBS005399a | Kremoria | houten waal | Alfred Vandenbossche | Saint Ghislain | 1911 | | 38,70 | 5,03 | | -geen- |
BBS005399b | Kremoria | houten waal | -onbekend- | -onbekend- | 1911 | | 38,70 | 5,03 | | -geen- |
BBS007731a | Kreta | - | Rijn Kanaalvaart Rederij N.V. | Antwerpen | 1961 | Scheepswerf Janathijs | 62,18 | 7,52 | 750 | Deutz |
BBS008222b | Krist-Jan | motorspits | Jan Van Duinen | Maasbracht | 1946 | | - | - | - | A.B.C. |
BBS008222c | Krist-Jan | motorspits | Jan Van Duinen | Maasbracht | 1946 | | - | - | - | Caterpillar |
BBS008223b | Krist-Jan II | spits | Jan Van Duinen | Maasbracht | 1928 | Hellemans | 38,38 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS003135 | Kristina | - | R. De Vlaminck | Mortsel | 1916 | | 42,75 | 5,07 | 434 | General Motors |
BBS003136 | Kromhout | Engelse Bak | L. Slootmans | Antwerpen | 1919 | | 38,93 | 5,08 | 279 | Kromhout |
BBS003137 | Kronenburg | Samberschip | F. Bal et V. De Prins | Luik | 1926 | Chantier Naval Lacroix | 46,70 | 5,04 | 437 | General Motors |
BBS003138 | Kroonland | motorspits | J. Carron | Gent | 1962 | Scheepswerf Pol de Roose | 39,08 | 5,07 | 379 | General Motors |
BBS003139 | Kroonland | spits | F. Carron | Gent | 1924 | Scheepswerven van Langerbrugge | 38,36 | 5,04 | 354 | M.A.N. |
BBS004527 | Kruger | houten waal | A. Gantois | Thuin | - | | - | - | - | -geen- |
BBS003140 | Kussnacht | spits | R. Baeckelant | Staseghem | 1910 | | 38,72 | 5,08 | 347 | General Motors |
BBS003143 | Kussnacht | spits | Mevr. L Van Damme | Gent | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,65 | 5,03 | 376 | A.C.M.T. |
BBS007939e | Kwart 13 | sleepschip | Hat Scheepvaartbedrijf B.V. | Zwijndrecht | 1929 | A. de Bakker | 81,46 | 9,50 | 1322 | -geen- |
BBS007939f | Kwart 13 | sleepschip | F. Carron | Boom | 1929 | A. de Bakker | 81,46 | 9,50 | 1322 | -geen- |
BBS007924f | Kwart 9 | Dortmunder | HAT Scheepvaartbedrijf B.V. | Zwijndrecht | 1927 | De Groot & van Vliet | 66,96 | 8,18 | 912 | Deutz (2x) |
BBS007924g | Kwart 9 | Dortmunder | G. den Otter B.V. | Dordrecht | 1927 | De Groot & van Vliet | 66,96 | 8,18 | 912 | Deutz (2x) |
BBS003141 | Kwilu | spits | L. De Brauwer | Doornik | 1912 | | 38,20 | 5,04 | 359 | General Motors |
BBS003142 | Kymris | spits | D. Lannoy | Thuin | 1908 | Scheepswerf Plaquet | 38,26 | 5,00 | 356 | Crossley |