Hieronder vindt u een lijst met alle vaartuigen waarvan de naam begint met K, gesorteerd op naam. Klik op het ID-nummer van het schip om de volledige fiche te laden:
ID-nummer | Naam | Type vaartuig | Eigenaar | Woonplaats | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|
BBS003115a | K-Bleu | motorspits | A. Dagnelie | Charleroi | 1955 | Chantier Michot | 38,87 | 5,04 | 363 | Lister |
BBS003115b | K-Bleu | motorspits | C. Dagnie - Petit | Charleroi | 1955 | Chantier Michot | 38,87 | 5,04 | 363 | General Motors |
BBS010122 | K-Bleu 2 | motorspits | R. Dagnelie | Erquelinnes | 1957 | Chantier Michot | 38,88 | 5,07 | 357 | General Motors |
BBS003116 | K-Bleu II | spits | R. Dagnelie | Lambussart | 1913 | Van de Kerckhove | 37,90 | 4,95 | 312 | General Motors |
BBS010094 | Kadi | motorspits | M. Duvinage | Duinkerke | 1949 | | 38,61 | 5,02 | 379 | Baudouin |
BBS003092a | Kadia | motorspits | Camiel Notterdaeme | Nieuwpoort | 1957 | Francois Plaquet S.A. | 38,96 | 5,07 | 378 | General Motors |
BBS003092b | Kadia | motorspits | Camiel Notterdaeme - Meirlaen | Nieuwpoort | 1957 | Francois Plaquet S.A. | 38,96 | 5,07 | 378 | General Motors |
BBS010095 | Kadia 2 | motorspits | M. Noterdaeme - Verwimp | Veurne | 1960 | Scheepswerf Van Garsse | 38,86 | 5,06 | 421 | General Motors |
BBS010096 | Kairos | - | L. Sijbrands | Rotterdam | 1914 | | 51,58 | 7,14 | 561 | Klockner Humboldt |
BBS003093a | Kajolo | kempenaar | K. Stroep | Merksem | 1914 | | 49,84 | 6,59 | 553 | General Motors |
BBS003093b | Kajolo | kempenaar | K. Stroep - De Potter | Antwerpen | 1914 | | 49,84 | 6,59 | 553 | General Motors |
BBS007587c | Kalf | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Kleber Loine | -onbekend- | 1923 | Norddeusche-Union Werke | - | - | - | -onbekend- |
BBS003094a | Kaly | motorspits | I. Pestiaux | Thuin | 1950 | Chantier Michot | 38,85 | 5,04 | 403 | Ruston |
BBS003094b | Kaly | motorspits | I. Pestiaux | Thuin | 1950 | Chantier Michot | 38,85 | 5,04 | 403 | General Motors |
BBS010097 | Kalypso | - | J. Van Santen | Rotterdam | 1958 | | 55,08 | 7,24 | 681 | Industrie |
BBS003095 | Kama | - | K. Herebos | Antwerpen | 1900 | Scheepswerf Van Garsse | 25,75 | 4,65 | 152 | Kromhout |
BBS003096 | Kama | spits | A. Ollevier | Veurne | 1936 | Scheepswerf De Durme | 38,89 | 5,07 | 378 | General Motors |
BBS009464 | Kama | sleepschip (spits) | Frans Van der Kaa | Zelzate | 1935 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,04 | 385 | -geen- |
BBS003097 | Kamali | spits | Karel van Landeghem | Temse | 1922 | | 38,43 | 5,07 | 360 | General Motors |
BBS003098 | Kamina | spits | J. Steenacker | Bléharies | 1911 | | 38,50 | 5,02 | 346 | Scania Vabis |
BBS003099 | Kamina | motorspits | D. Verheyen en J. Joos | Gent | 1960 | Scheepswerf Van Garsse | 38,78 | 5,06 | 381 | Cummins |
BBS003100 | Kamina | motorspits | Oscar Vleminck | Sint Jans Molenbeek | 1963 | Scheepswerf Panesi | 39,01 | 5,10 | 398 | General Motors |
BBS005546 | Kamina | - | Oscar Vleminckx | Gent | - | | 18,97 | 4,4 | - | -onbekend- |
BBS010098 | Kamina | - | D. Verheyen - Joos | Gent | 1961 | | 72,95 | 8,20 | 1033 | Industrie |
BBS003101a | Kana | motorspits | H. Van Cauwenbergh | Baasrode | 1938 | Chantiers de L'Escault | 38,64 | 5,04 | 366 | Benz |
BBS003101b | Kana | motorspits | Michel Drapier | Gent | 1938 | Chantiers de L'Escault | 38,64 | 5,04 | 366 | Cummins |
BBS007865a | Kanaalvaart 6 | sleepschip (Dortmunder) | Nederrijnsche Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1925 | Gebroeders Van Diepen | 67,04 | 8,20 | 949 | -geen- |
BBS007927a | Kanaalvaart V | sleepschip | Nederrijnsche Scheepvaart Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1924 | Gutte Hoffnungshütte | 81,85 | 9,47 | 1345 | -geen- |
BBS003102 | Kanageo | motorspits | G. Van Strijdonck | Merksem | 1954 | | 38,70 | 5,05 | 363 | Bohn und Kähler |
BBS006452 | Kander | - | Transport Fluviaux S.A. | Genève | 1926 | | 65,25 | 8,50 | 994 | Deutz |
BBS010099 | Kano | motorspits | K. Loine | Longueil-Annel | 1966 | | 38,96 | 5,05 | 403 | Poyaud |
BBS007552c | Kaoah | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1922 | | | | | -onbekend- |
BBS009558d | Karant | Dortmunder | R. van der Klei | Groningen | 1941 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 842 | Deutz |
BBS003103a | Kardinaal Mercier | sleepschip | N.V. Scheepvaart Maatschappij | Dordrecht | 1925 | | 79,95 | 9,49 | 1363 | -geen- |
BBS003103b | Kardinaal Mercier | gemotoriseerd sleepschip | J. Reyniers - Van ourti | Edegem | 1925 | | 79,95 | 9,49 | 1363 | Lister Blackstone |
BBS010103 | Karel | sleepschip (spits) | Mekanieke Steenbakkerijen Nieuwpoort en omliggende N.V. | Nieuwpoort | 1944 | Scheepswerf De Durme | 38,78 | 5,06 | 371 | -geen- |
BBS003104a | Karel | motorspits | F. De Wilde | Mariekerke-Puurs | 1960 | | 38,98 | 5,05 | 391 | General Motors |
BBS003104b | Karel | motorspits | F. De Wilde - Van Stappen | Mariekerke-Puurs | 1960 | | 38,98 | 5,05 | 391 | General Motors |
BBS007902b | Karel | sleepschip (Kempenaar) | Ewout Maatschappij N.V. | Rotterdam | 1909 | De Toekomst | 50,00 | 6,57 | 511 | -geen- |
BBS010104 | Karim | motorspits | A. Behiels | Gent | 1967 | | 38,80 | 5,05 | 358 | Cummins |
BBS010105 | Karimata | motorspits | R. De Donder | Gent | 1946 | | 38,75 | 5,05 | 357 | General Motors |
BBS010109 | Karin | Dortmunder | F. De Haeck - Bauters | Aalst | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,06 | 8,22 | 986 | General Motors |
BBS010110 | Karin | motorspits | C. Faasse | Terneuzen | 1941 | | 38,60 | 5,07 | 350 | General Motors |
BBS010111 | Karin | spits | R. Lensssens | Antwerpen | 1923 | | 38,43 | 5,03 | 370 | General Motors |
BBS010112 | Karin | Kempenaar | L. Van Giesen | Maasbracht | 1926 | | 49,98 | 6,57 | 540 | Scania Vabis |
BBS003106 | Karina | spits | August Parmentier | Gent | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,90 | 5,07 | 358 | General Motors |
BBS010113 | Karina | motorspits | H. Fol - Geirnaert | Gent | 1955 | | 39,00 | 5,06 | 384 | M.A.K. |
BBS003105a | Karina | motorspits | J. Notredaeme | Nieuwpoort | 1958 | Scheepswerf Van Garsse | 38,77 | 5,06 | 381 | General Motors |
BBS003105b | Karina | motorspits | R. Becu - Nassel | Gent | 1958 | Scheepswerf Van Garsse | 38,77 | 5,06 | 381 | General Motors |
BBS003107 | Karla | Dortmunder | Mevr. Wwe. H. Ahlers | Summit-new-Jersey | 1942 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 66,94 | 8,18 | 887 | M.A.N. |
BBS009808a | Karlsruhe | - | Westfälische Transport A.G. | Dortmund | 1973 | Arminiuswerft | 80,00 | 9,50 | 1361 | MTU |
BBS009808b | Karlsruhe | - | Rhenus A.G. | Dortmund | 1973 | Arminiuswerft | 85,00 | 9,50 | 1585 | Deutz |
BBS003108a | Karluc | sleepschip | G. Anné | Hingene | 1902 | | 75,30 | 10,10 | 1197 | -geen- |
BBS003108b | Karluc | sleepschip | G. Anné | Hingene | 1902 | | 75,30 | 10,10 | 1197 | General Motors |
BBS010114 | Kartel | spits | F. Morisse | Péronnes | 1913 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,44 | 5,04 | 360 | General Motors |
BBS003110 | Kasai | motorspits | H. Hellebosch | Antwerpen | 1956 | | 38,64 | 5,07 | 366 | Caterpillar |
BBS003109a | Kasai | - | J. De Petter | Ooigem | 1902 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 29,50 | 4,76 | 130 | A.B.C. |
BBS003111a | Kata | spits | A. Dick | Gent | 1930 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,80 | 5,04 | 338 | General Motors |
BBS003111b | Kata | spits | A. Dick - De Decker | Gent | 1930 | Scheepswerf Pol de Roose | 38,80 | 5,04 | 338 | General Motors |
BBS003113 | Katanga | sleepschip (Samberschip) | L. Sonnet | Eisden | 1922 | Chantier Naval De Beez | 46,30 | 5,03 | 388 | -geen- |
BBS003112a | Katanga | spits | F. Nauwelaerts | Gent | 1925 | | 38,50 | 5,03 | 363 | Bohn und Kähler |
BBS003112b | Katanga | spits | F. Nauwelaerts | Antwerpen | 1925 | | 38,50 | 5,03 | 363 | Bohn und Kähler |
BBS009301b | Katanga | Kempenaar | P. Hellebosch | Gent | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 48,90 | 6,60 | 584 | -onbekend- |
BBS007902a | Katharina | sleepschip (Kempenaar) | J.H. van Pass | Rotterdam | 1909 | De Toekomst | 50,00 | 6,57 | 511 | -geen- |
BBS010115 | Kathie | motorspits | G. Verheyen - Winters | Ganshoren | 1958 | | 38,75 | 5,03 | 360 | General Motors |
BBS010116 | Katima | motorspits | A. Joos - De Groot | Antwerpen | 1963 | | 38,96 | 5,02 | 393 | General Motors |
BBS010117 | Katmandu | Kempenaar | I. Desmidt - Carron | Brugge | 1957 | Scheepswerf Meyntjes | 54,90 | 6,60 | 618 | Klockner Humboldt |
BBS003114 | Katy | Kempenaar | N.V. Rederij A. Maas | Antwerpen | 1955 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 54,16 | 6,60 | 377 | A.B.C. |
BBS010118 | Katy | motorspits | B. Duvinage | Duinkerke | 1925 | | 38,64 | 5,04 | 334 | Baudouin |
BBS001656d | Kaurie | Nieuwe kempenaar (55m schip) | P. Boender | Gorinchem | 1960 | Isidoor Mainil et Enfants | 55,30 | 7,26 | 670 | General Motors |
BBS009316 | Kavic | motorspits | J. Karel Teirlinck | Gent | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,08 | 360 | A.B.C. |
BBS010120 | Kayac | motorspits | F. Bergue | Duinkerke | 1938 | | 38,56 | 5,04 | 356 | Berliet |
BBS010121 | Kayac | motorspits | M. Lefèvre | Conflans Sainte Honorine | 1957 | | 38,40 | 5,07 | 393 | Baudouin |
BBS010123 | Keep | motorspits | P. Van der Avoort | Willebroek | 1950 | | 38,48 | 5,04 | 361 | General Motors |
BBS003117 | Keerbergen | - | Firma J. Luyckx | Antwerpen | 1943 | | 41,63 | 5,06 | 420 | General Motors |
BBS010124 | Kees | Kempenaar | N.V. Van Roosmalen | Neerharen | - | | 52,35 | 6,63 | 674 | Deutz |
BBS010125 | Keeten | motorspits | M. Boomsluiter | Stavenisse | 1959 | | 38,58 | 5,08 | 374 | Volvo Penta |
BBS010127 | Kelek | motorspits | R. Ranson | Maurecourt | 1954 | | 38,83 | 5,03 | 397 | Poyaud |
BBS010128 | Kelian | sleepschip | J.C. Vriens | Antwerpen | 1927 | | 80,15 | 9,53 | 1364 | -geen- |
BBS007588b | Kellermann | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Société Franco-Suisse de Navigation | -onbekend- | 1922 | Schiffswerft MAN | 38,36 | 5,06 | 345 | -geen- |
BBS003118 | Kembs | Dortmunder | Navi-Fer A.G. | Basel | 1945 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 66,88 | 8,17 | 875 | Carels |
BBS009617b | Kembs | Dortmunder | Navi Fer A.G. | Basel | 1942 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 902 | Carels |
BBS009815g | Kemp | Kempenaar | -onbekend- | -onbekend- | 1963 | Scheepswerf Burcht N.V. | 51,00 | 6,60 | 640 | General Motors |
BBS008581e | Kemp 2 | - | Duo Kemp BvbA in Gent | Gent | 1955 | De Wachter | 62,70 | 6,67 | 634 | MAN |
BBS003119a | Kempenland | Kempenaar | P.V.B.A. Vaverco | Turnhout | 1946 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,91 | 6,43 | 608 | General Motors |
BBS003119b | Kempenland | Kempenaar | J. Boersma | Lanaken | 1946 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 49,91 | 6,43 | 608 | General Motors |
BBS010129 | Kempenland II | Kempenaar | N.V. Hermaco | Zutendaal | 1931 | | 52,05 | 6,63 | 584 | Rolls Royce |
BBS009311 | Kenavo | motorspits | Henri Guillaume Verbeeck | Willebroek | 1929 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,72 | 5,08 | 331 | Kromhout |
BBS010130 | Kenavo | motorspits | A. Blaise | Conflans Sainte Honorine | 1941 | | 38,86 | 5,03 | 364 | Baudouin |
BBS010131 | Kendall | motorspits | R. De Clercq - Albrecht | Gent | 1966 | | 39,15 | 5,09 | 390 | Mercedes-Benz |
BBS007496b | Kénia | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Agenor Pouchaux | Vermenton | 1922 | | 38,5 | 5,06 | 348 | Baudouin |
BBS003120a | Kentucky | motorspits | G. Van Messem | Antwerpen | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,42 | 5,05 | 365 | Bohn und Kähler |
BBS003120b | Kentucky | motorspits | G. Van Messem - De Haeck | Willebroek | 1955 | Isidoor Mainil et Enfants | 38,42 | 5,05 | 365 | Baudouin |
BBS009726g | Kepejora | - | Amante Scheepvaart B.V. | Maasbracht | 1962 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,00 | 10,00 | 500 | Scania |
BBS003121 | Keredy | motorspits | R. Van Assche | Gent | 1942 | Chantiers de L'Escault | 38,73 | 5,03 | 357 | A.W.A. |
BBS009973e | Kereon | - | Lighthouse Arques la Bataille | - | 1964 | Sint Pieters | 86,00 | 9,52 | 1542 | Mitsubishi |
BBS010132 | Kerizel | motorspits | Mme. H. Laurent de L'Hôpital | Bléharies | 1965 | | 38,95 | 5,03 | 418 | General Motors |
BBS003122 | Kero | motorspits | G. Kets | Bléharies | 1941 | | 38,51 | 5,04 | 340 | Mac Laren |
BBS007514c | Ketch | Duitse P - Gross Numéro (spits) | -onbekend- | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS003123 | Ketelmeer | - | K. Van Dijk | Kampen | 1909 | | 40,13 | 6,60 | 353 | Humboldt-Deutz |
BBS010133 | Ketelmeer | Kempenaar | K. Van Dijk | Kampen | 1961 | | 59,83 | 6,60 | 657 | Industrie |
BBS003124a | Keve | spits | Y. Kesteleyn | Antwerpen | 1923 | | 38,32 | 5,05 | 369 | General Motors |
BBS003124b | Keve | spits | Mevr. J. Verschraege | Brugge | 1923 | | 38,32 | 5,05 | 369 | General Motors |
BBS010134 | Khanguet | motorspits | P. Dumez | Douai | 1962 | | 38,51 | 5,02 | 394 | Poyaud |
BBS003125 | Kid | sleepschip | H. Verberght | Antwerpen | 1924 | | 80,03 | 9,48 | 1339 | -geen- |
BBS009652b | Kid | motorspits | Victor Leblanc | Béthune | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Perkins |
BBS009652c | Kid | motorspits | Victor Leblanc | Béthune | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | General Motors |
BBS009652d | Kid | motorspits | Françis Hourdeau | Béthune | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | General Motors |
BBS009652e | Kid | motorspits | -onbekend- | - | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | General Motors |
BBS009652a | Kid (J.B. 20) | motorspits | Société pour la Reconstruction et le Renouvellement du Parc Fluvial, | Parijs | 1949 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 388 | Perkins |
BBS003126 | Kid 2 | sleepschip | H. Verberght | Antwerpen | 1898 | | 81,93 | 10,23 | 1405 | -geen- |
BBS006453 | Kien | - | Transport Fluviaux S.A. | Genève | 1923 | | 55,43 | 8,00 | 870 | M.A.N. |
BBS007571b | Kilowatt | Duitse P - Gross Numéro (spits) | Cie Continentale de GAZ | -onbekend- | 1923 | | - | - | - | -geen- |
BBS003127a | Kim | Kempenaar | F. Goedgezelschap | Visé | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 50,09 | 6,60 | 605 | General Motors |
BBS003127b | Kim | Kempenaar | J. Goedgezelschap | Gent | 1960 | Scheepswerven van Burcht | 50,09 | 6,60 | 605 | General Motors |
BBS009280 | Kindu | sleepschip (spits) | Petrus Van Noolen | Antwerpen | 1928 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,70 | 5,02 | 385 | -geen- |
BBS010437f | Kinevy | Verlengde Dortmunder | Wijnen | Charleroi | 1953 | Bayerische Schiffswerft | 80,00 | 8,20 | 1111 | Deutz |
BBS004302e | Kiot | spits | -onbekend- | -onbekend- | 1930 | Scheepswerf De Wachter | 38,75 | 5,10 | | -onbekend- |
BBS010135 | Kioto | motorspits | G. Vaisne | Thuin | 1930 | | 38,67 | 5,05 | 355 | M.A.N. |
BBS005544c | Kiruna | motorspits | Albert Van Luyck | Gent | 1945 | Scheepswerf Van Garsse | 38,80 | 5,06 | 351 | DAF |
BBS003128 | Kismet | spits | J. Bruneel | Pollinckhove | 1904 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,42 | 5,05 | 362 | General Motors |
BBS003129a | Kismet | motorspits | L. de Kimpe | Antwerpen | 1961 | | 39,00 | 5,09 | 386 | General Motors |
BBS003129b | Kismet | motorspits | L. de Kimpe | Antwerpen | 1961 | | 39,00 | 5,09 | 386 | General Motors |
BBS010136 | Kita | motorspits | O. Lemaire | Adres | 1957 | | 38,51 | 5,02 | 388 | Berliet |
BBS010137 | Kita | - | A. Talens Jr. | Rotterdam | 1921 | | 42,69 | 5,84 | 312 | A.W.A. |
BBS003130 | Kitoko | motorspits | E. Dick | Merelbeke | 1956 | | 38,63 | 5,06 | 368 | M.A.N. |
BBS010138 | Kivan | motorspits | P. Kips - Van der Plas | Gent | 1965 | Chantier Michot | 38,89 | 5,06 | 397 | Alfa Romeo |
BBS010139 | Kivu | Kempenaar | H. De Kimpe - Buyle | Antwerpen | 1966 | | 50,85 | 6,60 | 609 | Deutz |
BBS003131a | Kivu | motorspits | Henri De Kimpe | Antwerpen | 1961 | Scheepswerf C. Meyntjes en Zoon | 38,72 | 5,04 | 388 | General Motors |
BBS003132 | Kiwi | motorspits | F. Blommaert | Doornik | 1944 | | 38,94 | 5,08 | 363 | General Motors |
BBS009719e | Kiya | - | Y. Bier | Wijnegem | 1957 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,92 | 11,00 | 2041 | Caterpillar |
BBS003133a | Kizu | Samberschip | B. Van Cauteren | Merksem | 1925 | | 46,76 | 5,07 | 419 | General Motors |
BBS003133b | Kizu | Samberschip | R. Van Denmeersche | Boom | 1925 | | 46,76 | 5,07 | 419 | General Motors |
BBS010140 | Klaja | Kempenaar | J.R. Verschoor | Nieuwendam-Amsterdam | 1957 | Scheepswerf De Durme | 50,84 | 6,60 | 551 | M.A.K. |
BBS010141 | Klathog | - | A. Kolkman | Amsterdam | 1902 | | 43,70 | 7,30 | 504 | Modag |
BBS010142 | Klazina | Samberschip | D.J. Schreuders | Maasbracht | 1914 | | 47,16 | 5,09 | 394 | Caterpillar |
BBS007950 | Kleber | sleepschip (spits) | -onbekend- | -onbekend- | - | Chantier Naval Oscar Mory | - | - | - | -geen- |
BBS010143 | Kleidal | Dortmunder | J. Hoeykens - Somers | Rumst | 1946 | | 66,99 | 8,20 | 939 | Henschel |
BBS009349e | KMG | Dortmunder | A. Blaise | Brugge | 1930 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,8 | 8,20 | 1000 | A.B.C. |
BBS009776 | Knaps III | sleepschip | Aimé Lenssens | Antwerpen | 1906 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 43,00 | 5,02 | - | -geen- |
BBS003721e | Knocke | stoomsleepboot | A.J. Heyntjes | Gent | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721f | Knocke | stoomsleepboot | H. Baert | Gent | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721g | Knocke | stoomsleepboot | P.E.H. Heyntjes | Gent | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721c | Knocke T31 | stoomsleepboot | Transports par Eau Interieur | Brussel | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS003721d | Knocke T31 | stoomsleepboot | Belgische Belgische Regering | Brussel | 1912 | Huiskens & van Dijk | 19,08 | 4,88 | - | Huisken en Van Dijck |
BBS010144 | Koenraad | sleepschip (Dortmunder) | H.M. Daes - De Wachter | Gent | 1952 | | 66,95 | 8,20 | 950 | -geen- |
BBS010145 | Koja-R | - | J.A. Raijmakers | Maasbracht | 1901 | | 42,71 | 5,05 | 372 | General Motors |
BBS010146 | Koma | - | D. Buurma | Amsterdam | 1897 | | 67,15 | 8,14 | 749 | Werkspoor |
BBS006437 | Kon-Tiki | motorspits | Joseph Rubbens en Mariette Dibbaut | Menen | 1966 | Scheepswerf De Durme | 38,92 | 5,07 | 367 | Caterpillar |
BBS007893e | Kon-Tiki | sleepschip (Dortmunder) | K. Kolkman | Amsterdam | 1926 | Van Duijvendijk N.V. | 66,92 | 8,19 | 951 | -geen- |
BBS009713 | Kongo | - | Schweirische Reederei A.G. | Basel | 1958 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,9 | 11,00 | 1695 | Sulzer |
BBS009484 | Koningin Astrid | motorsleepboot | Boel en Zonen | Temse | 1937 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 11,20 | 3,10 | - | A.B.C. |
BBS010147 | Koos | - | C.J. Adriaansen | Schiedam | 1973 | | 79,93 | 9,51 | 1593 | M.A.K. |
BBS007942c | Koos | sleepschip | Peter N.V. | Rotterdam | 1905 | Scheepswerf Boele | 87,97 | 10,09 | 1438 | -geen- |
BBS003134 | Korenbloem II | spits | N.V. Bloemmolens en Olieslagerijen Diksmuide | Diksmuide | 1899 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,40 | 5,05 | 351 | General Motors |
BBS008189 | Kraanponton B | Kraanschip | Stad Gent | Gent | 1965 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | - | - | - | - |
BBS010148 | Kraggenburg | - | J. Vredenburg | Hasselt | 1962 | | 61,93 | 7,20 | 699 | Deutz |
BBS010149 | Kranerweerd | - | F. Diepeveen | Zwartsluis | 1964 | | 46,19 | 6,69 | 451 | Bolnes |
BBS010150 | Krebsia | - | G. Jens | Maastricht | 1901 | | 31,48 | 4,93 | 173 | DAF |
BBS005399a | Kremoria | houten waal | Alfred Vandenbossche | Saint Ghislain | 1911 | | 38,70 | 5,03 | | -geen- |
BBS005399b | Kremoria | houten waal | -onbekend- | -onbekend- | 1911 | | 38,70 | 5,03 | | -geen- |
BBS007731a | Kreta | - | Rijn Kanaalvaart Rederij N.V. | Antwerpen | 1961 | Scheepswerf Janathijs | 62,18 | 7,52 | 750 | Deutz |
BBS010151 | Kri-Fra | spits | H. De Heel | Turnhout | 1924 | | 38,43 | 5,08 | 350 | General Motors |
BBS009724h | Kri-Sil | - | Erwin van Cleempoel | Brugge | 1962 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,90 | 9,49 | 1420 | A.B.C. |
BBS010152 | Kris | motorspits | N.V. Bouwmaterialen Kerkstoel | Hallaar | 1956 | | 38,56 | 5,06 | 369 | Mac Laren |
BBS010153 | Krishna | spits | M. Bier - Masino | Borgerhout | 1923 | | 38,50 | 5,05 | 368 | Cummins |
BBS008222b | Krist-Jan | motorspits | Jan Van Duinen | Maasbracht | 1945 | | 38,78 | 5,08 | 361 | A.B.C. |
BBS008222c | Krist-Jan | motorspits | Jan Van Duinen | Maastricht | 1945 | | 38,78 | 5,08 | 361 | Caterpillar |
BBS010155 | Krist-Jan II | spits | J. Van Duinen | Maastricht | 1926 | | 38,54 | 5,10 | 371 | General Motors |
BBS008223b | Krist-Jan II | spits | Jan Van Duinen | Maasbracht | 1928 | Hellemans | 38,38 | 5,05 | 375 | General Motors |
BBS010154 | Kristin | Kempenaar | A. De Wijs | Nederweert | 1965 | | 50,87 | 6,60 | 620 | General Motors |
BBS003135 | Kristina | - | R. De Vlaminck | Mortsel | 1916 | | 42,75 | 5,07 | 434 | General Motors |
BBS010156 | Kritpik | - | F.J. Block | Schoten | 1957 | | 55,04 | 7,20 | 682 | A.B.C. |
BBS003136a | Kromhout | Engelse Bak | L. Slootmans | Antwerpen | 1919 | | 38,93 | 5,08 | 279 | Kromhout |
BBS003136b | Kromhout | Engelse Bak | L. C. Slootmans | Oudenkerke | 1919 | | 38,93 | 5,08 | 279 | Kromhout |
BBS003137 | Kronenburg | Samberschip | F. Bal et V. De Prins | Luik | 1926 | Chantier Naval Lacroix | 46,70 | 5,04 | 437 | General Motors |
BBS003139 | Kroonland | spits | F. Carron | Gent | 1924 | Scheepswerven van Langerbrugge | 38,36 | 5,04 | 354 | M.A.N. |
BBS010157 | Kroonland | - | F. Carron - De Decker | Gent | 1965 | Scheepswerf Meyntjes | 67,00 | 7,25 | 947 | General Motors |
BBS003138a | Kroonland | motorspits | J. Carron | Gent | 1962 | Scheepswerf Pol de Roose | 39,08 | 5,07 | 379 | General Motors |
BBS003138b | Kroonland | motorspits | R. Duinslager | Gent | 1962 | Scheepswerf Pol de Roose | 39,08 | 5,07 | 379 | General Motors |
BBS004527 | Kruger | houten waal | A. Gantois | Thuin | - | | - | - | - | -geen- |
BBS003140a | Kussnacht | spits | R. Baeckelant | Staseghem | 1910 | | 38,72 | 5,08 | 347 | General Motors |
BBS003140b | Kussnacht | spits | R. Baeckelant | Harelbeke | 1910 | | 38,72 | 5,08 | 347 | General Motors |
BBS003143a | Kussnacht | sleepschip (spits) | Wwe. De Stobbeleire | Gent | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,65 | 5,03 | 376 | -geen- |
BBS003143b | Kussnacht | spits | Mevr. L Van Damme | Gent | 1936 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 38,65 | 5,03 | 376 | A.C.M.T. |
BBS007939e | Kwart 13 | sleepschip | Hat Scheepvaartbedrijf B.V. | Zwijndrecht | 1929 | A. de Bakker | 81,46 | 9,50 | 1322 | -geen- |
BBS007939f | Kwart 13 | sleepschip | F. Carron | Boom | 1929 | A. de Bakker | 81,46 | 9,50 | 1322 | -geen- |
BBS007924f | Kwart 9 | Dortmunder | HAT Scheepvaartbedrijf B.V. | Zwijndrecht | 1927 | De Groot & van Vliet | 66,96 | 8,18 | 912 | Deutz |
BBS007924g | Kwart 9 | Dortmunder | G. den Otter B.V. | Dordrecht | 1927 | De Groot & van Vliet | 66,96 | 8,18 | 912 | Deutz |
BBS003141 | Kwilu | spits | L. De Brauwer | Doornik | 1912 | | 38,20 | 5,04 | 359 | General Motors |
BBS010158 | Kwilu | motorspits | Ch. De Brauwer - De Kimpe | Doornik | 1963 | Chantier Michot | 38,85 | 5,06 | 384 | Rolls Royce |
BBS009605d | Kybernatank | Dortmunder | Kybernatank AG | Berlijn | 1946 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,20 | 880 | M.W.M. |
BBS003142 | Kymris | spits | D. Lannoy | Thuin | 1908 | Scheepswerf Plaquet | 38,26 | 5,00 | 356 | Crossley |