Start - Lijst met schepen volgens naam - Vaartuig: Queensland

Steun Museumschip Tordino Het schip moet naar de werf en alle hulp is welkom!

Databank Belgische Binnenvaart Schepen

versie 1.0j - © v.z.w. Archief- en Documentatiecentrum Erfgoed Binnenvaart

logo Belgische Binnenvaart Schepen - v.z.w. Archief- en Documentatiecentrum Erfgoed Binnenvaart

Deze website is momenteel niet compatibel met smartphone of tablet.


Alle schepen - A - B - C - D - E - F - G - H - I - J - K - L - M - N - O - P - Q - R - S - T - U - V - W - X - Y - Z - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
Lijst met type vaartuigen - Status van de vaartuigen - Gesloopte vaartuigen - Lijst volgens bouwjaar - Lijst volgens lading - Lijst volgens aandrijving - Lijst volgens ENI-nummer
Belgische scheepsmetingskantoren - Overzicht van de herstellingsschepen - Lijst met gekopte schepen voor operatie Seelöwe - lijst met sloopregelingen in België - lijst met de betekenis van de scheepsnamen - Het jagen van een schip
Zoeken op scheepsnaam - Zoeken op ENI-nummer - Zoeken op BR-nummer - Zoeken op Franse registratienummer


Vaartuig: Queensland

Hieronder vindt u de details van het vaartuig.


Algemene informatie

    Naam van het vaartuig: Queensland
    Betekenis van de scheepsnaam: -te bepalen-: -te bepalen-

    Bouwjaar: 1964
    Scheepswerf: Chantier Michot
    Bouwnummer:
    Locatie van de Scheepswerf: Thuin
    Bouw romp: ijzer

    Type schip: motorspits
    Huidige status van het vaartuig: (in bij )

Eigenaar

Afmetingen

    Lengte: 39,90 meter
    Breedte: 5,10 meter
    Tonnage: 400 ton

Motorisatie (indien van toepassing)

    Aantal motoren: 1

    Motor 1: General Motors
    Type:
    Soort: dieselmotor
    Vermogen: 240pk
    Motor 2: -geen-
    Type: N.V.T.
    Vermogen: N.V.T.
    Motor 3: -geen-
    Type: N.V.T.
    Vermogen: N.V.T.
    Motor 4: -geen-
    Type: N.V.T.
    Vermogen: N.V.T.

    Boegschroef: -
    Vermogen: N.V.T.

Registratiegegevens

    ENI-nummer: 1822602
    BR-nummer:
    Meetnummer (NL) :
    Brandmerk (NL) :

Beeldmateriaal

    foto van het vaartguig
    Bron foto bestand:



Begin van de pagina

Historiek van het vaartuig

Het vaartuig staat ook nog gekend onder volgende namen:

BBS IDNaamPeriodeEigenaarWoonplaatsLengte (meter)Breedte (meter)Tonnage (ton)Motor (merk)BR-nummer
BBS008571aRemagi????-???? -onbekend- -onbekend-39,905,10400 General Motors
BBS008571bIra????-???? Edeltrud Reinert Saarbrucken39,905,10400 General Motors
BBS008571cQueensland????-???? -onbekend- -onbekend-39,905,10400 General Motors
BBS008571dAm-Bau????-???? -onbekend- -onbekend-39,905,10400 General Motors
BBS008571eEros????-???? Mouchon Béthune39,905,10400 General Motors


Begin van de pagina

Archief: Lijst met foto's of documenten van dit vaartuig

In het archief van Museumschip Tordino zijn volgende documenten terug te vinden van het vaartuig Queensland. Klik op de afbeelding voor een groter formaat. Let op: er wordt een popup-venster geopend.


TitelVervaardigerCollectieType documentPeriodeAfbeelding
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in maart 2015Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2015 en 2015
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in maart 2015Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2015 en 2015
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in maart 2015Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2015 en 2015
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in mei 2013Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2013 en 2013
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in mei 2013Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2013 en 2013
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in mei 2013Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2013 en 2013
De Eros vaart door de Keersluis te Beernem in mei 2013Logghe FredericCollectie Logghe Fredericdigitale foto tussen 2013 en 2013


Begin van de pagina

Over - Nieuws - Inhoudstabel - Disclaimer - Museumschip Tordino - Nautische bibliotheek - V.Z.W. Archief- en Documentatiecentrum Erfgoed Binnenvaart

Correcties en aanvullingen steeds welkom per mail naar de beheerder