Alle schepen -
A -
B -
C -
D -
E -
F -
G -
H -
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y -
Z -
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9
Lijst met type vaartuigen -
Status van de vaartuigen -
Gesloopte vaartuigen -
Lijst volgens bouwjaar -
Lijst volgens lading -
Lijst volgens aandrijving -
Lijst volgens ENI-nummer
Belgische scheepsmetingskantoren -
Overzicht van de herstellingsschepen -
Lijst met gekopte schepen voor operatie Seelöwe -
lijst met sloopregelingen in België -
lijst met de betekenis van de scheepsnamen -
Het jagen van een schip
Zoeken op scheepsnaam -
Zoeken op ENI-nummer -
Zoeken op BR-nummer -
Zoeken op Franse registratienummer
Hieronder vindt u de details van het vaartuig.
Algemene informatie
Betekenis van de scheepsnaam: -te bepalen-: -te bepalen- Bouwjaar: 1930 Scheepswerf: Meidericher Schiffswerft Bouwnummer: ???? Locatie van de Scheepswerf: Duisburg Bouw romp: ijzer Type schip: gemotoriseerd sleepschip Huidige status van het vaartuig: (in bij ) Eigenaar
Woonplaats: Lage Zwaluwe Adres: -onbekend- Afmetingen
Breedte: 9,50 meter Tonnage: 1307 ton Motorisatie (indien van toepassing)
Motor 1: M.WM. Type: Soort: dieselmotor Vermogen: 700pk Motor 2: -geen- Type: N.V.T. Vermogen: N.V.T. Motor 3: -geen- Type: N.V.T. Vermogen: N.V.T. Motor 4: -geen- Type: N.V.T. Vermogen: N.V.T. Boegschroef: - Vermogen: N.V.T. Registratiegegevens
BR-nummer: - (Klik hier voor meer informatie over de Belgische registratienummers) Meetnummer (NL) :- Brandmerk (NL) :- Franse registratie: - Duitse registratie: - BBS-ID: BBS011745 Unitas ID: - | Beeldmateriaal
|
Het vaartuig staat ook nog gekend onder volgende namen:
BBS ID | Naam | Reden van wijziging | Periode | Eigenaar | Woonplaats | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) | BR-nummer |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BBS011745a | Seam 10 | Gebouwd | 1930-1951 | Seam Scheepvaart en Agentuur Maatschappij N.V. | Rotterdam | 80,00 | 9,50 | 1307 | -geen- | - |
BBS011745b | Gaia | Eigenaar + Naam schip | 1951-1964 | J.J. Reinraz | -onbekend- | 80,00 | 9,50 | 1307 | -geen- | - |
BBS011745c | Gaia | Eigenaar + Motor | 1964-1970 | A.H. Reinraz | -onbekend- | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745d | Horst I | Eigenaar + Naam schip | 1970-1978 | -onbekend- | Wiesbaden | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745e | Netrans 1 | Eigenaar + Naam schip | 1978-1979 | Netrans A.G. | Basel | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745f | Gebea Zurich | Eigenaar + Naam schip | 1979-1983 | Gebea A.G. | Basel | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745g | Danielle | Eigenaar + Naam schip | 1983-1988 | H.M. de Graaf | Lage Zwaluwe | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745h | Taurus II | Eigenaar + Naam schip | 1988-1991 | W. Bruinsma | Zwijndrecht | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745i | Taurus II | Eigenaar | 1991-???? | Vof. L.A. Bruinsma | Zwijndrecht | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745j | Kristel | Eigenaar + Naam schip | ????-???? | Groenenboom B.V. | Ridderkerk | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745k | Monika | Eigenaar + Naam schip + Motor | 2000-2008 | M. Firmanty | Sint-Niklaas | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745l | Monika | Eigenaar | 2008-2015 | R. Verbiest | Sint-Gilles-Waas | 80,00 | 9,50 | 1307 | M.WM. | - |
BBS011745m | Ambitieux | Eigenaar + Naam schip + Ingekort | 2015-2019 | S. Ceulemans | Brugge | 69,99 | 9,50 | 1109 | M.WM. | - |
BBS011745n | Ambitieux | Motor | 2019-???? | S. Ceulemans | Brugge | 69,99 | 9,50 | 1109 | M.A.N. | - |
BBS011745o | Ambition | Eigenaar + Naam schip | ????-???? | -onbekend- | Brugge | 69,99 | 9,50 | 1109 | M.A.N. | - |
In het archief van Museumschip Tordino zijn volgende documenten terug te vinden van het vaartuig Danielle. Klik op de afbeelding voor een groter formaat. Let op: er wordt een popup-venster geopend.
Titel | Vervaardiger | Collectie | Type document | Periode | Afbeelding |
---|
Over - Nieuws - Inhoudstabel - Disclaimer - Museumschip Tordino - Nautische bibliotheek - V.Z.W. Archief- en Documentatiecentrum Erfgoed Binnenvaart
Correcties en aanvullingen steeds welkom per mail naar de beheerder