Alle schepen -
A -
B -
C -
D -
E -
F -
G -
H -
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y -
Z -
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9
Lijst met type vaartuigen -
Status van de vaartuigen -
Gesloopte vaartuigen -
Lijst volgens bouwjaar -
Lijst volgens lading -
Lijst volgens aandrijving -
Lijst volgens ENI-nummer
Belgische scheepsmetingskantoren -
Overzicht van de herstellingsschepen -
Lijst met gekopte schepen voor operatie Seelöwe -
lijst met sloopregelingen in België -
lijst met de betekenis van de scheepsnamen -
Het jagen van een schip
Zoeken op scheepsnaam -
Zoeken op ENI-nummer -
Zoeken op BR-nummer -
Zoeken op Franse registratienummer
Hieronder vindt u de details van het vaartuig.
Algemene informatie
Betekenis van de scheepsnaam: -te bepalen-: -te bepalen- Bouwjaar: 1929 Scheepswerf: Strik Bouwnummer: Locatie van de Scheepswerf: Krimpen a/d Lek Bouw romp: ijzer Type schip: stoomsleepboot Huidige status van het vaartuig: Gesloopt (in 2013 bij Hoeben RDM B.V.) Eigenaar
Woonplaats: Minden Adres: Afmetingen
Breedte: 4,97 meter Tonnage: - ton Motorisatie (indien van toepassing)
Motor 1: -onbekend- Type: Soort: stoommachine Vermogen: -onbekend- Motor 2: -geen- Type: N.V.T. Vermogen: N.V.T. Motor 3: -geen- Type: N.V.T. Vermogen: N.V.T. Motor 4: -geen- Type: N.V.T. Vermogen: N.V.T. Boegschroef: - Vermogen: N.V.T. Registratiegegevens
BR-nummer: (Klik hier voor meer informatie over de Belgische registratienummers) Meetnummer (NL) : Brandmerk (NL) : Franse registratie: Duitse registratie: - BBS-ID: BBS003724 Unitas ID: - | Beeldmateriaal
|
Het vaartuig staat ook nog gekend onder volgende namen:
In het archief van Museumschip Tordino zijn volgende documenten terug te vinden van het vaartuig E 237. Klik op de afbeelding voor een groter formaat. Let op: er wordt een popup-venster geopend.
Titel | Vervaardiger | Collectie | Type document | Periode | Afbeelding |
---|
Over - Nieuws - Inhoudstabel - Disclaimer - Museumschip Tordino - Nautische bibliotheek - V.Z.W. Archief- en Documentatiecentrum Erfgoed Binnenvaart
Correcties en aanvullingen steeds welkom per mail naar de beheerder