Alle schepen -
A -
B -
C -
D -
E -
F -
G -
H -
I -
J -
K -
L -
M -
N -
O -
P -
Q -
R -
S -
T -
U -
V -
W -
X -
Y -
Z -
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9
Lijst met type vaartuigen -
Status van de vaartuigen -
Gesloopte vaartuigen -
Lijst volgens bouwjaar -
Lijst volgens nationaliteit -
Lijst met wijzigingen -
Lijst volgens lading -
Lijst volgens aandrijving -
Lijst volgens ENI-nummer
Belgische scheepsmetingskantoren -
Overzicht van de herstellingsschepen -
Lijst met gekopte schepen voor operatie Seelöwe -
lijst met sloopregelingen in België -
lijst met de betekenis van de scheepsnamen -
Het jagen van een schip
Zoeken op scheepsnaam -
Zoeken op ENI-nummer -
Zoeken op BR-nummer -
Zoeken op Franse registratienummer
Hieronder vindt u een lijst van de vaartuigen die gewijzigd zijn in 2022. Dit kan kan gaan om een nieuwe eigenaar, andere motor, een verlenging, een wijziging van adres van de schipper, etc...
ID-nummer | Naam | Soort wijziging | Eigenaar | Bouwjaar | Bouwwerf | Lengte (meter) | Breedte (meter) | Tonnage (ton) | Motor (merk) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BBS010822f | Amon | Eigenaar + Naam schip | -onbekend- | 1957 | Schipper & Goern | 76,98 | 8,20 | 996 | Mitsubishi |
BBS005161d | Aurelia Feria | - | Lies De Ruyter | 1959 | Forges de Strasbourg | 38,20 | 5,00 | Berliet | |
BBS007048g | Boost | - | C. De Bont | 1957 | Scheepswerf De Durme | 50,00 | 6,60 | 521 | Caterpillar |
BBS009918i | Centaure | Eigenaar + Naam | P. Tarabella | 1965 | Fulton | 94,95 | 9,50 | 1627 | Caterpillar |
BBS009716h | Condor | - | Cargo Grup Agritrade | 1958 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 110,00 | 11,40 | 3052 | Mitsubishi |
BBS001337g | Deus Juvat | - | -onbekend- | 1961 | Chantier Naval Plaquet J. & F. N.V. | 38,91 | 5,05 | 381 | DAF |
BBS011711e | Fluvial | Eigenaar + naam schip | Couteau | 1955 | Schulte & Bruns | 66,90 | 8,20 | 1039 | Deutz |
BBS009725d | General | - | General Shipping B.V. | 1962 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,04 | 10,00 | 1468 | Caterpillar |
BBS011250o | Jaira G | Eigenaar + naam schip | J. Geluk | 1955 | H. de Haas | 21,00 | 5,46 | - | Cummins |
BBS009626g | Jogo 3 | - | Jogo Invest B.V. | 1943 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 67,00 | 8,16 | 962 | Deutz |
BBS011613e | Kenza | Eigenaar + naam schip | -onbekend- | 1950 | Chantier Schneider | 45,00 | 5,10 | 449 | -onbekend- |
BBS010441g | Lejoma | Eigenaar + Naam | -onbekend- | 1961 | Hilgers | 85,84 | 8,20 | 1223 | Deutz |
BBS008764c | Mouette | - | Wolfgang Steck | 1939 | Bodan Werft | 34,00 | 6,40 | 96 | General Motors |
BBS012245f | Movimento | Eigenaar + Naam schip | C. Deraedt | 1964 | Scheepswerf René De Winter | 62,80 | 5,92 | 701 | Cummins |
BBS001462d | Octopus | - | Thierry Feneuil | 1957 | Scheepswerf Van Garsse | 38,86 | 5,07 | 380 | Scania |
BBS010606d | Poseidon | Naam Schip | Lentevracht Scheepvaartbedrijf | 1962 | 39,00 | 5,09 | 374 | DAF | |
BBS004682j | Razorbeck | - | D. Arcier | 1942 | Scheepswerf Jacobs en Kinderen | 49,90 | 5,38 | 469 | General Motors |
BBS002893k | Systeme-D | - | E. Charles | 1934 | 38,35 | 5,04 | 370 | General Motors | |
BBS011136d | Thunder Boat | Eigenaar + Naam schip | -onbekend- | 1963 | 38,92 | 5,06 | 396 | General Motors | |
BBS009718g | Toketi II | - | T. und K. und T. Mustroph | 1957 | N.V. Scheepswerven Jos. Boel & Zonen | 85,92 | 11,40 | 2060 | MTU |
BBS007188d | Vatos Locos | Eigenaar + Naam schip | D. Goussey | 1974 | Terneuzense Scheepsbouw | 79,96 | 8,20 | 1326 | Volvo Penta |
BBS004620l | Venus | - | -onbekend- | 1903 | Alblasserdam | 34,65 | 5,53 | 210 | Stork |
BBS004955i | Watergeus | - | T. Götze en H. Lavens | 1929 | Scheepswerf A. Apol | 38,89 | 5,29 | 249 | DAF |
BBS012265d | Westropa | Motor | Westropa Vof. Westropa Scheepvaartonderneming (T. Kranenburg) | 1960 | 39,00 | 5,09 | 386 | DAF | |
BBS009811c | Xavi | - | Verweij Scheepvaartbedrijf B.V. | 2004 | Savawerf in Sremska | 85,85 | 10,00 | 1794 | Caterpillar |
Over - Nieuws - Inhoudstabel - Disclaimer - Museumschip Tordino - Nautische bibliotheek - V.Z.W. Archief- en Documentatiecentrum Erfgoed Binnenvaart
Correcties en aanvullingen steeds welkom per mail naar de beheerder