Naam | Eigenaar | Bouwjaar | Bouwwerf Locatie | Bouwwerf | Lengte | Breedte | Tonnage | Motor | Vermogen Motor | BR-nummer | ENI-nummer |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A-1 | Compagnie Fluvial & Maritime Transports | 1908 | Ombret | 46,94 | 5,06 | 420 | Geen | N.V.T. | |||
A-2 | Compagnie Fluvial & Maritime Transports | 1905 | Ombret | 46,97 | 5,02 | 418 | Geen | N.V.T. | |||
Abeona | J. Bootgezel | 1917 | Duinkerke | 61,96 | 6,7 | 631 | Deutz | 155pk | |||
A Bientot | F. Stevens De Vos | 1936 | Moerbeke-Waes | 38,42 | 5,04 | 355 | A.B.C. | 80pk | |||
Abira | J. Walbrecq Roger Michon – | 1935 | Thuin | Chantier Michot | 38,33 | 5,05 | 365 | Lister General Motors ? | 63pk 165pk ? | – BR20054B BR37055B | 6001311 |
Ablette | S.A. Auxarme | 1943 | Péronnes | 38,72 | 5,04 | 359 | General Motors | 150pk | |||
Abmalo | A.J. Ceulemans | 1900 | Baasrode | 38,66 | 5,04 | 355 | Geen | N.V.T. | |||
Abo | J. Barrie-Vercammen | 1900 | Baasrode | 38,37 | 5,01 | 348 | M.W.M. | 110pk | |||
Abonnir | E. Willaert | 1930 | Willebroek | 38,41 | 5,05 | 360 | General Motors | 120pk | |||
Achiel Van der Cruysse | M. Van der Cruysse | 1955 | Oostkamp | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 49,98 | 6,6 | 575 | M.A.N. | 170pk | ||
Achille | Mevr. Wwe. Lonnay | 1915 | Ombret | 46,89 | 5,55 | 416 | M.A.N. | 110pk | |||
Achille | Mevr. Wwe. Lonnay | 1937 | Namêche | 38,6 | 5,07 | 367 | Humboldt Deutz | 116pk | |||
Achille | We. Vd. Vijver & Mw J. Bal & Kren. | 1925 | Papendrecht | 79,87 | 9,48 | 1291 | A.B.C. | 740pk | |||
Acibre | A. De Roeck | 1939 | Tielrode | 38,41 | 5,05 | 368 | General Motors | 125pk | |||
Acquit | H. Van den Eede | 1960 | Tielrode | 50,12 | 6,64 | 641 | General Motors (2x) | 165pk | |||
Actif | A. Lepinoy – Caron | 1955 | Merelbeke | 38,7 | 5,03 | 367 | M.A.N. | 144pk | |||
Actif | F.C. Saerens | 1904 | Ombret | 38,85 | 5,06 | 340 | General Motors | 165pk | |||
Actio | We. J. Van den Meersche | 1914 | Baasrode | 38,4 | 5,01 | 337 | General Motors | 165pk | |||
Activer | A. Lepinoy | 1950 | Boom | 38,7 | 5,04 | 357 | General Motors | 165pk | |||
Actuaire | L. Van Herck | 1925 | Temse | 46,67 | 5,1 | 455 | General Motors | 80pk | |||
Adagio | G. Cheron | 1925 | Ledeberg | 38,92 | 5,01 | 382 | Moës | 100pk | |||
Adalchar | P. Cooyman | 1958 | Péronnes | 38,8 | 5,05 | 372 | Bohn & Kahler | 100pk | |||
Adana | C. Van Leemput | 1958 | Tielrode | 38,84 | 5,05 | 375 | General Motors | 165pk | |||
Adato | F. De Rijk-Dagnelle | 1933 | Péronnes | 38,48 | 5,04 | 369 | Lister | 63pk | |||
Adda | P.V. Wilms-Persoone | 1912 | Temse | 38,56 | 5,02 | 370 | Vomag | 150pk | |||
Addio | R. Vincke | 1911 | Moerbeke | 38,57 | 5,02 | 359 | General Motors | 165pk | |||
Adela | I. Annaert-Van den Eynde | 1941 | Temse | 38,33 | 5,08 | 386 | Geen | N.V.T. | |||
Adelia | L. Nauwelaerts | 1929 | Boom | 38,83 | 5,04 | 353 | General Motors | 160pk | |||
Adelia | A. Verschelden-Verschelden | 1928 | Ledeberg | 38,43 | 5,02 | General Motors | 120pk | ||||
Adeline | E. De Lamper | 1925 | Moerbeke | 25 | 5,05 | 121 | Gardner | 105pk | |||
Adeline | J. Vispoel | 1910 | Boom | 43,62 | 5,55 | 417 | Deutz | 132pk | |||
Adfran | A. Dulweins | – | Ombret | 37,75 | 5,04 | 293 | A.B.C. | 80pk | |||
Adhemar | A. Van Hal | 1929 | Temse | 38,85 | 5,07 | 376 | General Motors | 165pk | |||
Adige | S. De Smet – Ringoot | 1952 | Niel | 38,84 | 5,08 | 373 | MAK | 120pk | |||
Adirge | G. Van Dessel | 1950 | Oostkamp | Westvlaamse Scheepswerven N.V. | 38,77 | 5,07 | 352 | Bohn & Kahler | 100pk | ||
Herman Vosta Adja | 1909 – H.C. Meijer 1935 – A.J.P. den Boer 1955 – J.C.A. Van der Vliet | 1909 | Krimpen a/d Ijssel | Scheepswerf A.J. Otto en Zonen | 39,33 | 6,59 | 338 338 323 | Geen Geen Industrie | N.V.T. N.V.T. 150pk | ||
Adjo | J. De Boer & Zoon | 1914 | Rotterdam | 51,68 | 7,15 | 572 | Deutz | 230pk | |||
Adjo | A. Jager | 1913 | Pannerden | 49,78 | 6,56 | 525 | General Motors | 165pk | |||
Adjo | A. Jager | – | – | 38,56 | 5,05 | 320 | A.B.C. | 60pk | |||
Adjo | J. Oomens – Van Yseldijk | 1962 | Boom | 72,97 | 8,2 | 1109 | Geen | N.V.T. | |||
Adjo | A. Van Stokkom | 1941 | Boom | 38,55 | 5,06 | 338 | General Motors | 160pk | |||
Adma | A. De Mol | 1930 | Ledeberg | 38,44 | 5 | 368 | Moës | 90pk | |||
Adma | L. Van Wingen | 1961 | Brugge | 67,21 | 7,3 | 877 | MAK | 500pk | |||
Adma | L. Van Wingen | 1928 | Temse | 3838 | 5,04 | 352 | Lister | 120pk | |||
Adme | O. De Vree | 1930 | Slikkeveer | 79,95 | 9,2 | 1336 | Geen | N.V.T. | |||
Admi | A. Bisschop | 1916 | Baasrode | 38,36 | 5,05 | 564 | General Motors | 165pk | |||
Adoan | A. Ramael | 1906 | Willebroek | 38,42 | 5,04 | 360 | General Motors | 165pk | |||
Adobla | A. Wijnaert | 1929 | Moerbeke | 38,81 | 5,05 | 352 | General Motors | 165pk | |||
Adoea | G. Van Kessel | 1926 | Boom | 38,7 | 5,06 | 384 | Geen | N.V.T. | |||
Adolf | L. Bauwens | 1906 | Moerbeke | 38,6 | 5,03 | 277 | Otto Deutz | 50pk | |||
Adolf | A. De Blieck | 1912 | Leiderdorp | 49,87 | 6,57 | 520 | General Motors | 165pk | |||
Adolf | E. De Munster | 1928 | Baasrode | 38,53 | 5,05 | 373 | Lister | 62pk | |||
Adolfine | J. Reyniers | 1926 | Capelle a/d Ijsssel | 79,74 | 9,48 | 1342 | Geen | N.V.T. | |||
Adolphe | D. Degendt | 1898 | Schoten | 38,94 | 5,05 | 354 | Kaelbe | 160pk | |||
Adolphe | F. Malou | 1934 | Temse | 38,8 | 5,08 | 353 | Deutz | 77pk | |||
Andomar | A. Bauwens | 1936 | Moerbeke | 38,43 | 5,07 | 362 | General Motors | 165pk | |||
Andoren | L. Bauwens | 1942 | Baasrode | 38,68 | 5,06 | 374 | Bohn & Kahler | 100pk | |||
Adour | N.V. La Sambre | 1915 | Weert | N.V. Weerter Scheepsbouw Mij | 46,48 | 5,1 | 433 | Geen | N.V.T. | AE4920B |